Ik zie deze geweldige verhaallijn nog lang doorgaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zie deze vreselijke verhaallijn liever eindigen
jatogg alleen gtst is altijd alleen wraak eerst steeds janine - maxime en zo al heel lang en nu weer wraak tegen weedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:59 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Vind Wiet's verhaallijn best interessant. Ben wel bang dat ie erg langdradig gaat worden.
Het zou leuk zijn om hem voor een korte periode terug te zien, vond het ook vreemd dat-ie niet bij de bruiloft van Noud en Nina wasquote:Koert-Jan de Bruijn wil gastrol in GTST
Geplaatst op Fri 22 Feb 2013 om 12:33
Koert-Jan de Bruijn zou het best leuk vinden om een rentree te maken in Goede Tijden Slechte Tijden, waarin hij jarenlang de rol van Dennis Alberts speelde. Dat vertelt de acteur vrijdag in dagblad Metro. De Bruijn is door de soapserie een bekende Nederlander geworden. Voor een korte periode zou hij graag weer zijn opwachting maken in de veel bekeken soapserie van RTL 4. “Als ze me vragen voor een gastrol ben ik van de partij. Voor vast? Nee, die tijd is voorbij“, zegt hij.
Hij kan terugkomen om te horen dat de babyverwisseling nooit heeft plaatsgevonden, waarna hij teruggaat samen met Noud en Nina.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn om hem voor een korte periode terug te zien, vond het ook vreemd dat-ie niet bij de bruiloft van Noud en Nina was
Dat zou mooi zijn jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij kan terugkomen om te horen dat de babyverwisseling nooit heeft plaatsgevonden, waarna hij teruggaat samen met Noud en Nina.
Met Jan Kooijemans en Lijpe van Meststrontquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:03 schreef Frey het volgende:
Alweer zo'n vreselijke show op de vrijdag.
Ik kijk nu altijd VI.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Met Jan Kooijemans en Lijpe van Meststront![]()
![]()
Oh ja, en met Dan Karretje
Kun je beter naar Flikken Maastricht met Thomas Acda als![]()
![]()
Daan de Vos
![]()
![]()
kijken
VI is ook leukquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kijk nu altijd VI.
Vroeger Baantjer.
Ninaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:12 schreef Kyubey het volgende:
"Ga weg! Donder op!"
"Je moet me helpen. Vertrouw me maar gewoon en geef me geld!"
Je zou er maar mee getrouwd zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:12 schreef Kyubey het volgende:
"Ga weg! Donder op!"
"Je moet me helpen. Vertrouw me maar gewoon en geef me geld!"
Noud doet werkelijk alles voor Ninaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:19 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Je zou er maar mee getrouwd zijn![]()
ik ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kijk nu altijd VI.
Vroeger Baantjer.
Sowieso Laura en mensenkennisquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:34 schreef Kyubey het volgende:
Laura heeft geen principes meer en wil zich laten gebruiken door een verwend kreng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |