Leuk dat ze weer een reisprogramma makenquote:‘Ludo en Janine’ maken reisprogramma voor RTL 4
Erik de Vogel en Caroline de Bruijn, beter bekend als Ludo en Janine uit Goede Tijden Slechte Tijden, hebben de afgelopen tijd een reisprogramma opgenomen voor RTL 4. Vraag me niet wanneer, de twee zijn niet uit de soap weg geweest, maar al vanaf volgende maand is Romancing the Globe te zien. Het acteurskoppel heeft zes afleveringen gemaakt waarin ze naar exotische bestemmingen reizen.
Caroline: “Erik en ik zijn allebei dol op reizen en dat doen we het liefst samen. Met zijn tweeën op ontdekkingsreis, andere geuren opsnuiven, bijzondere mensen ontmoeten. Met Romancing the Globe willen we heel graag het opwindende gevoel van samen op reis zijn overbrengen. We gaan op zoek naar al die mooie plekken die er op deze wereld zijn, waar je met een beetje mazzel ook helemaal alleen met zijn tweeën bent.”
Het reisprogramma zal op zaterdagmiddag worden uitgezonden bij RTL 4.
Het komt dus weer helemaal goed tussen die 2.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Leuk dat ze weer een reisprogramma maken
Alleen jammer van het tijdstip waarop het programma zal worden uitgezonden
Idd. Ik vind Wiet best wel een leuke personage, vind het ook wel sneu voor Wiet terwijl ze zo haar best doetquote:
Wat?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:11 schreef LetsGame het volgende:
Wat goed gezien van jou PeterKelder
Sneu? Van mij zou ze ook geen tweede kans krijgen als ze mijn moeder had doodgeschoten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Idd. Ik vind Wiet best wel een leuke personage, vind het ook wel sneu voor Wiet terwijl ze zo haar best doet
Maar Wiet isquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sneu? Van mij zou ze ook geen tweede kans krijgen als ze mijn moeder had doodgeschoten.
Wie wil daar een vriendin van zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:08 schreef James1988 het volgende:
Heeft Nina geen vriendinnen van haar eigen leeftijd? Ze trekt altijd op met die oude taarten...
Goed punt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie wil daar een vriendin van zijn
Florien?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:08 schreef James1988 het volgende:
Heeft Nina geen vriendinnen van haar eigen leeftijd? Ze trekt altijd op met die oude taarten...
Lucas is eigenlijk best wel liefquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:14 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Goede actie van Lucas.
Hij lag toch in een coma door haarquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:14 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Goede actie van Lucas, ik zou mij er ook niet mee bemoeien want zijn moeder is i.i.g. niet doodgeschoten. So why should he.
Beste vriendin van Nina van 2005 tot 2007, gespeeld door Caroline Spoor, nichtje van Charlie, zusje van Fos.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |