SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)NIEUW: Foto's!
en wat voor jurk hebben we het dan over?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, zoiets moet je ook niet in een keer aanschaffen inderdaad. Maar Primark. Ik heb liever een jurk van Vivienne Westwood dan 20 jurkjes van de Primark.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja de modepopjes zijn aan het woord
Ik ga even de was ophangen
even mijn dure grannypanties ophangen van de zeeman
Sowieso VW.quote:
En Volkswagenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso VW.Vivienne Westwood en Vera Wang.
vergeet volkswagen niet, vaatwassersquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso VW.Vivienne Westwood en Vera Wang.
quote:
Ik voeg ff de laatste onderwerpen samen...quote:
V dubquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En Volkswagen
Gewoon VW en het is al top
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
en wat voor jurk hebben we het dan over?
Maakt niet uit wat wij mannen doen, het is nooit goed volgens het vrouwmensch.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Ik voeg ff de laatste onderwerpen samen...
maar goed, is het geen typo, is het wel weer ander geneuzel he
Ja eh, laten we het op een geestelijk verschil houden!quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Ik voeg ff de laatste onderwerpen samen...
maar goed, is het geen typo, is het wel weer ander geneuzel he
Nee hoor. Ik ben best snel tevreden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:54 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat wij mannen doen, het is nooit goed volgens het vrouwmensch.
gmtaquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat is een trouwjurk/gala ding.. toch geen dagelijkse meuk?
Dat klopt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat is een trouwjurk/gala ding.. toch geen dagelijkse meuk?
Ik deel deze mening niet. voordat alle mannen hierop worden aangesprokenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:54 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nee, maar feestjes/gala's/bijzondere dingen wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
maar daar ga je niet mee over het strand paraderen mag ik toch hopen
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:54 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ook nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar feestjes/gala's/bijzondere dingen wel.
jazeker! maar dat soort dingen kan je toch sowieso niet bij primark kopen? zomerjurkjes oid wel neem ik aanquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar feestjes/gala's/bijzondere dingen wel.
Hehehe. Geen trouwjurk iig, maar die jurk is wel prachtig.quote:
Geen idee, ben nog nooit bij primark geweest. Wel bij die andere goedkope winkel, in Antwerpen ofzo. Daar was het gelukkig niet zo druk, nog twee paar hakken gekocht voor bij elkaar 30 euro geloof ik. Best leuk, maar ik kan er niet tegen als het dan heel snel kapot gaat en dergelijke. Als ik iets koop wil ik het zo lang mogelijk bij me dragen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
jazeker! maar dat soort dingen kan je toch sowieso niet bij primark kopen? zomerjurkjes oid wel neem ik aan
Wel mooiquote:
Ooooohja.quote:
Er zit ook nog wel iets tussen Primark en VW in hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen idee, ben nog nooit bij primark geweest. Wel bij die andere goedkope winkel, in Antwerpen ofzo. Daar was het gelukkig niet zo druk, nog twee paar hakken gekocht voor bij elkaar 30 euro geloof ik. Best leuk, maar ik kan er niet tegen als het dan heel snel kapot gaat en dergelijke. Als ik iets koop wil ik het zo lang mogelijk bij me dragen.
Als ik dat nu eerder had geweten...quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zit ook nog wel iets tussen Primark en VW in hoor
Dat weet ik. Maar ik kan niet tegen drukke winkels, lange wachtrijen, dus ik bestel over het algemeen op internet, ook wel eens via Amerika / China. Ik vind het gek om gelijk modepopje genoemd te worden, terwijl ik hier alleen een merk aanhaal waar ik toevalligerwijs een waardeoordeel aan hang.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zit ook nog wel iets tussen Primark en VW in hoor
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben best snel tevreden.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik deel deze mening niet. voordat alle mannen hierop worden aangesproken
Ja een man moet gewoon man zijn en ik gewoon vrouw. Clear.quote:
Ga dan vooral niet naar de primark.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik kan niet tegen drukke winkels, lange wachtrijen, dus ik bestel over het algemeen op internet, ook wel eens via Amerika / China. Ik vind het gek om gelijk modepopje genoemd te worden, terwijl ik hier alleen een merk aanhaal waar ik toevalligerwijs een waardeoordeel aan hang.
Nee, dat had ik al gehoord van andere inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga dan vooral niet naar de primark.
Enkel de oven aan, 20 minuutjes *piep* klaarquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Grrr![]()
Oh, alweer bijna kooktijd zie ik
Goed geregeldquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enkel de oven aan, 20 minuutjes *piep* klaar
lekker op tijd eten dus?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja een man moet gewoon man zijn en ik gewoon vrouw. Clear.
die ken ik niet dus dat weet ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooooohja.Beetje als Maison Riviera toch?
Dat moet je nog maar merken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]Jij bent makkelijk met zulke zaken, I like it
nee hoor dat kan ik wel handelen!quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:02 schreef Ishimaru het volgende:
Inb4: voor je shitload aan kritiek krijgt?
ja dan zijn mijn aardappeltjes klaar, moet ik de rest nog doen hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik heb het voorwerk net gedaan ...quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
ja dan zijn mijn aardappeltjes klaar, moet ik de rest nog doen hoor
Ik ben een brief aan het opstellen in perfect Duits. Dat is wel echt baggerquote:
Lekker wel (denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik heb het voorwerk net gedaan ...
Das het handige van lasagne enzo
ja dat is erger dan frans weet ik nog van school.... de naamvallenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben een brief aan het opstellen in perfect Duits. Dat is wel echt bagger
Foutloos Duits schrijven is gewoon kut.
dat is idd wel handig. maar ik heb eigenlijk niks te klagen hoor. gooi die aardappeltjes 20 minuten in de oven.... zet mijn telefoon timer op 10 minuten en als die af gaat begin ik met de rest....quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik heb het voorwerk net gedaan ...
Das het handige van lasagne enzo
Ideaalquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
dat is idd wel handig. maar ik heb eigenlijk niks te klagen hoor. gooi die aardappeltjes 20 minuten in de oven.... zet mijn telefoon timer op 10 minuten en als die af gaat begin ik met de rest....
dus ben in die 20 minuten ook meteen klaar met alles
Uhuh..quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat is erger dan frans weet ik nog van school.... de naamvallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
!
CheckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
6 van de 10. Niet slecht gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ik moet zeggen dat ik alles kwa koken tot nu toe best makkelijk vond.quote:
Welke?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
6 van de 10. Niet slecht gedaan.
ga daar iemand anders mee lastig vallenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Uhuh..
Nomanitiv (1) bij onderwerp in de zin
Genitiv (2) bij uitdrukken van bezit..en na woorden als anlässlich, statt, während, wegen, trotz..
Dativ (3) na meewerkend voorwerp, werkwoorden als gratulieren, folgen, helfen en na de voorzetsels aus, bei , mit, nach, , außer, gemäss, gegenüber, seit, von, zu, zuwider, entgegen.
Akkusativ (4) na lijdend voorwerp, voorzetsels durch, gegen, entlang, für, ohne, um, bis, na werkwoorden als bitten, fragen, kosten en bij tijdsbepalingen zonder voorzetsels..
En dan vergeet ik vast nog heel wat
Ik moest gelijk aan mijn jongens denken...quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
6 van de 10. Niet slecht gedaan.
!
1 nog nooit gedaan, de rest welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW: Foto's!
Ik val mezelf daarmee lastigquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
ga daar iemand anders mee lastig vallen
1 had ik al gedaan toen ik 3 jaar was ofzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
1 nog nooit gedaan, de rest wel
!
nummer 4 nooit gedaan, nummer 7 is een twijfeltje....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus sowieso 8 uit 10 voor mij, misschien 9![]()
ik voel je pijn..... ik zie mijn lerares duits voor mequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik val mezelf daarmee lastig![]()
toen hadden wij nog geen hondquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
1 had ik al gedaan toen ik 3 jaar was ofzo
1 sowieso niet want ik kan niet eten, ik heb wel eens melk uit een bakje gedronken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
1 en 7 kun je even snel doen
Ik zie liever mijn lerares Engels voor me.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik voel je pijn..... ik zie mijn lerares duits voor me
Ach ja, scheelt dat Duitsers zelf ook wel eens fouten daarin maken. Dus een enkele misser zal niet zo opvallenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik voel je pijn..... ik zie mijn lerares duits voor me
lolquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan dat filmpje van Koen denken met zijn *burp*
omdat jongetjes!quote:
ik weet haar naam niet maar hier was het ook die van Engelsquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie liever mijn lerares Engels voor me.
Mevr Enning
Ik know mijn shitquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
speciaal voor foto
[ afbeelding ]
Omg ja daar droomde ik vannacht nog van......quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb alleen maar lelijke docenten gehad (zowel mannelijk als vrouwelijk)
Ik ook volgens mij. Mja, waren dan ook allemaal 50 plussersquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb dat nooit gedaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
om dezelfde reden dat jij je als pinsesje ging verkleden!
vrouwen > prinses
mannen > superheld.
Opzoeken, neuken, samenwonen, kinderen krijgen...?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omg ja daar droomde ik vannacht nog van......![]()
![]()
![]()
Ik had echt een geweldig knappe docent in mijn eerste jaar hbo. Uiteraard vielen alle meisjes op hem, maar ik kan hem echt niet vergeten.
knapste die ik me kan herinneren is een kleuterjuf...quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
Geen kinderen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Opzoeken, neuken, samenwonen, kinderen krijgen...?
Of nie zo?
Mijn kleuterjuf krijgt nog ieder jaar een roosje op haar verjaardag van mijquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
knapste die ik me kan herinneren is een kleuterjuf...
daarna idd alleen maar chagrijnige ouwe knarren en mutsen gehad
Blijkt dat het zo'n asshole isquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Opzoeken, neuken, samenwonen, kinderen krijgen...?
Of nie zo?
Stagejuffies van Koen waren niet verkeerdquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
knapste die ik me kan herinneren is een kleuterjuf...
daarna idd alleen maar chagrijnige ouwe knarren en mutsen gehad
Risico van het vak he..quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blijkt dat het zo'n asshole iszit je daar weer mee
truequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blijkt dat het zo'n asshole iszit je daar weer mee
[..]
Stagejuffies van Koen waren niet verkeerd![]()
En dat is erg?quote:
ja eh lol, geen flauw idee. Buitenspelen.quote:
vliegtuigje spelen met een kledinghanger die rondjes kon draaien om zijn asquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor de spiegel playbacken met een borstel?
ja dat deed ik vroeger ook nog weleens, buiten komenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ja eh lol, geen flauw idee. Buitenspelen.
Ahja dan zit je weer met gedonder met ouders toestemming vragen enzoquote:
er zijn grenzenquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
vliegtuigje spelen met een kledinghanger die rondjes kon draaien om zijn as
Wie nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er zijn grenzen
[..]! deed je ook pijltjes of besjes schieten met een pvc buisje
Dat was leukquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Inderdaad jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
papieren pijltjes ja.
hele Veronica-gids ging er bij ons doorheen
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
papieren pijltjes ja.
die grens is 18 tochquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er zijn grenzen
ja die, of de witte besjes.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
papieren pijltjes ja.
jij deugnietquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
die grens is 18 toch
pijltjes met naalden in de punt, en dan op opblaasbootjes schieten
Dat is nog een tikkie erger jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
die grens is 18 toch
pijltjes met naalden in de punt, en dan op opblaasbootjes schieten
Gore dingen, die pletten zo lekker uit elkaarquote:
net zoiets als een erwtenschieter?quote:
quote:
ja ik was niet zo braaf hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is nog een tikkie erger ja![]()
[..]
Gore dingen, die pletten zo lekker uit elkaar
Dat was leuk ja,quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
net zoiets als een erwtenschieter?
iets ronds zoals het rolletje van de plakband... balon eraan plakken.. en dan knallen
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
net zoiets als een erwtenschieter?
iets ronds zoals het rolletje van de plakband... balon eraan plakken.. en dan knallen
Daar ben je een jongetje voor hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ja ik was niet zo braaf hoor
splat splat hahaha! gore bende ja
Mijn broertje ownde me altijd met z'n super soakerquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef Cryothic het volgende:
Of met je waterpistool bij auto's met open ramen in de bocht naarbinnen schieten
Tegenwoordig flikkeren ze een stoeptegel van een viaduct af.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef Cryothic het volgende:
Of met je waterpistool bij auto's met open ramen in de bocht naarbinnen schieten
ik had een SuperSoaker 50quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mijn broertje ownde me altijd met z'n super soaker
jep, grenzen worden verlegd... Roue Verveer had daar een heel mooi stukje over.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig flikkeren ze een stoeptegel van een viaduct af.
Achter ons huis was een bos met een soort agrarische school, in de schoolkas daar jatte we altijd de wortels uitquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja
En dan altijd het halve maisveld leegschieten met hele buurt
Wel effectieverquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig flikkeren ze een stoeptegel van een viaduct af.
Ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik had een SuperSoaker 50
[ afbeelding ]
Ik liep altijd met deze rond:quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij jatten hier ook altijd wel appels, peren, pruimen etc.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Achter ons huis was een bos met een soort agrarische school, in de schoolkas daar jatte we altijd de wortels uit![]()
Kwam je met een bos wortels thuis
en dan weer rennen met zijn allen als je het bij een frusty had gedaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef Cryothic het volgende:
Precies jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij jatten hier ook altijd wel appels, peren, pruimen etc.
Voordeel van in een dorp met veel fruitteelt wonen.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Achter ons huis was een bos met een soort agrarische school, in de schoolkas daar jatte we altijd de wortels uit![]()
Kwam je met een bos wortels thuis
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
en dan weer rennen met zijn allen als je het bij een frusty had gedaan
mijn jeugdquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja serieus als ik er aan terug denk wat ik allemaal heb uitgespooktquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Dat waren nog eens tijden
Echt hequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja serieus als ik er aan terug denk wat ik allemaal heb uitgespookt
Dat is bij mij ook zo. Genoeg kids in de buurt en alle hutten, bomen en speeltuintjes worden niet meer bespeeld en beklommen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:54 schreef Royco1 het volgende:
Toch jammer dat hier in het dorp de meeste plekken waar wij als kinderen speelde, hutten bouwde etc, dat die allemaal weg zijn.
Je ziet ook amper meer kinderen echt buiten spelen zoals wij dat deden..
Wij struinde echt het hele dorp af.
Mijn oudste wel hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:54 schreef Royco1 het volgende:
Toch jammer dat hier in het dorp de meeste plekken waar wij als kinderen speelde, hutten bouwde etc, dat die allemaal weg zijn.
Zeker jammer ja. Het is ik denk vrij snel na mijn leeftijdsgenoten veelal binnenspelen geworden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:54 schreef Royco1 het volgende:
!
Moet 9 nog doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest al gedaan
Altijd tochquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:58 schreef Ishimaru het volgende:
Btw LoLa je hebt gelijk, album is goed
Ik denk ook niet dat het echt aan de jeugd ligt, wat ik al zei, alle toffe plekken waar wij vroeger speelde zijn weg.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn oudste wel hoor![]()
Die is echt een buitenkind.
Maar dat heeft ook wel voornamelijk te maken met het feit dat ze echt niet de hele dag op een pc of spelcomputer hoeven te zitten.
Jaaa boomhutten zijn leuk. Ik klom vroeger altijd in bomenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het echt aan de jeugd ligt, wat ik al zei, alle toffe plekken waar wij vroeger speelde zijn weg.
Zijn huizen gebouwd, is een park van gemaakt, een hondenuitlaatplek etc.
Maar zie ze bijvoorbeeld ook niet meer slootje springen enzo.
Tegenover ons huis is het aardig begroeid, daar bouwden wij veel hutten in, klommen op het gemeentekastje wat daar staat. Dat gebeurt gewoon niet meer.
Ik heb nu gewoon zin om een boomhut te gaan bouwen
Mja, 'ligt' wel aan de jeugd. Er zijn genoeg plekken om nog te spelen, maar feit is dat bijna iedereen de beschikking heeft over (spel)computers en andere leuke dingen. Daarmee krijgt het kind dus een optie extra en blijft het - helaas - wat vaker binnen dan vroeger. Wij gingen altijd naar buiten, want binnen was het saai en was er vaak niks te doen. Nu is dat niet meer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het echt aan de jeugd ligt, wat ik al zei, alle toffe plekken waar wij vroeger speelde zijn weg.
Tegenover ons huis is het aardig begroeid, daar bouwden wij veel hutten in, klommen op het gemeentekastje wat daar staat. Dat gebeurt gewoon niet meer.
Ja dat is ook wel zo. De infrastructuur verandert ook wel. In mijn dorpie is ook een hoop veranderd helaas maar daar doe je ook maar weinig aanquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Ik klom altijd tot de eerste tak en toen wilde ik snel weer uit de boomquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jaaa boomhutten zijn leuk. Ik klom vroeger altijd in bomen. Maar die bomen zijn ook weg
Haha, vond je het toen na 1 tak al te hoogquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik klom altijd tot de eerste tak en toen wilde ik snel weer uit de boom
Wat denk je wat die kids van tegenwoordig doen joh.. ze hebben amper tijd om met vriendjes te moeten spelen. Want de 1 zit op voetbal en traind 1 keer in de week, daarnaast nog een sport of activiteit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, 'ligt' wel aan de jeugd. Er zijn genoeg plekken om nog te spelen, maar feit is dat bijna iedereen de beschikking heeft over (spel)computers en andere leuke dingen. Daarmee krijgt het kind dus een optie extra en blijft het - helaas - wat vaker binnen dan vroeger. Wij gingen altijd naar buiten, want binnen was het saai en was er vaak niks te doen. Nu is dat niet meer.
Zelfde geldt voor jou.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo. De infrastructuur verandert ook wel. In mijn dorpie is ook een hoop veranderd helaas maar daar doe je ook maar weinig aan
Hier is het best wel goed te doen qua speelveldjes e.d.
We hebben een voetbalveld, basketbalveld, halfpipe e.d. ...
[..]
[ afbeelding ]
Één tak was hoog genoeg jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
Haha, vond je het toen na 1 tak al te hoog
Ik klom zo hoog totdat de tak brak en ik naar het ziekenhuis kon
Ja dat viel mij laatst wel op toen ik een paar dagen bij een neef van me was.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat denk je wat die kids van tegenwoordig doen joh.. ze hebben amper tijd om met vriendjes te moeten spelen. Want de 1 zit op voetbal en traind 1 keer in de week, daarnaast nog een sport of activiteit.
Noem het maar op joh drukdrukdruk
Oh. een echt meisje dusquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Één tak was hoog genoeg ja
Ik ben echt zo vaak uit een boom gevallen he.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
Haha, vond je het toen na 1 tak al te hoog
Ik klom zo hoog totdat de tak brak en ik naar het ziekenhuis kon
Nouja, het ligt er echt aan. Hier voor op het pleintje is wel een groepje kinderen dat altijd buiten speelt (stuk of 6). Maar de rest zie je amper meer buiten, jammer welquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat denk je wat die kids van tegenwoordig doen joh.. ze hebben amper tijd om met vriendjes te moeten spelen. Want de 1 zit op voetbal en traind 1 keer in de week, daarnaast nog een sport of activiteit.
Noem het maar op joh drukdrukdruk
Gelukkig heb ik geen hoogtevrees meerquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh. een echt meisje dus. hihi sorry
Bij ons spelen er geen kinderen meer buiten . Zoveel kids maar iedereen zit op zijn/haar mobiel ofzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nouja, het ligt er echt aan. Hier voor op het pleintje is wel een groepje kinderen dat altijd buiten speelt (stuk of 6). Maar de rest zie je amper meer buiten, jammer wel
Oké das wel mooi. Beterquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen hoogtevrees meer
Ja tochquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat viel mij laatst wel op toen ik een paar dagen bij een neef van me was.
Die heeft onderhand een dagtaak er aan om de kinderen overal te krijgen.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:52 schreef Cryothic het volgende:
ik ga fietsen!
tot later, en een fijne avond allemaal
Nou zeer prima eigenlijk. Vandaag een baan toegekregenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
hier gaat het heel goed, en daar?
Jaaaaa. Ik ook.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wil parachute springen
Nou ja, hij heeft 5 kinderen dus dat is sowieso al druk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja toch![]()
De oudste zit op geen sport want hij vind alles leuk en als hij er eenmaal opzit vind ie het toch niet zo leuk meer
Met voetbal wordt het lastig want op zaterdag wedstrijden spelen terwijl hij dan naar zijn pa gaat en moeilijkmoeilijk![]()
De jongste heb ik ingeschreven voor zwemles... maar wanneer die mag beginnen weet ik niet
Holy 5 stuksquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft 5 kinderen dus dat is sowieso al druk.
En dan woont ie in een gehucht in Groningen dus voor de meeste dingen moeten ze ergens anders heen.
Maar de 1 moet naar hockey, de andere 2 naar voetbal, de ene heeft zwemles, en de ander zit op tennis.
ik ben weer in de wijk gaan wonen waar ik opgroeide, ik zie juist weer plekjes waar ik vroeger dus vaak zat.... nostalgie voel ik vaakquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:54 schreef Royco1 het volgende:
Dat wil ik ook echt nog een keer doen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wil parachute springen
nog nooit tuttutututututtttttuuuuuuuuuuuuuu gezongen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:57 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Moet 9 nog doenRest al gedaan
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook echt nog een keer doen.
Eerst maar weer aan de bak nu heb ik 0.00equote:
ik had ook gewoon atari en nes en snes staan hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, 'ligt' wel aan de jeugd. Er zijn genoeg plekken om nog te spelen, maar feit is dat bijna iedereen de beschikking heeft over (spel)computers en andere leuke dingen. Daarmee krijgt het kind dus een optie extra en blijft het - helaas - wat vaker binnen dan vroeger. Wij gingen altijd naar buiten, want binnen was het saai en was er vaak niks te doen. Nu is dat niet meer.
Ja dat sowieso.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Holy 5 stuks
ja dan heb je het ook wel druk
Ik denk dat ik niet eens meer terug kan naar het dorp waar ik woondequote:Op donderdag 21 februari 2013 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben weer in de wijk gaan wonen waar ik opgroeide, ik zie juist weer plekjes waar ik vroeger dus vaak zat.... nostalgie voel ik vaak![]()
Ik had ook een C64, en een Nes en later een snes, en ik was echt een gamer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik had ook gewoon atari en nes en snes staan hoor
maarja, ik was altijd buiten.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nou zeer prima eigenlijk. Vandaag een baan toegekregen. Een maand gezocht en nu eindelijk iets gevonden.
Daarnaast nog vakantie dus alles gaat heel lekker.
ik was de stad niet uit he, alleen een andere wijk..... Mijn eigen huisje voelde daardoor wel meteen als thuiskomenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet eens meer terug kan naar het dorp waar ik woonde![]()
Denk ook niet dat ik dat zou willen.
Misschien Alkmaar. Daar heb ik ook gewoond... gewoon wat dichterbij mijn papa en mama
ja gamen deed ik tot er iemand aan de deur kwamquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had ook een C64, en een Nes en later een snes, en ik was echt een gamer.
Scheelde wel dat ik zo'n beetje de enige in het dorp was die echt gamede dus automatisch ging je toch met vriendjes buiten spelen.
Ik voel me hier ook wel thuis. Ooit ga ik wel terug naar Alkmaar/Bergenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik was de stad niet uit he, alleen een andere wijk..... Mijn eigen huisje voelde daardoor wel meteen als thuiskomen
ik houd wel van jequote:
Neuh, ik ben meestal popcorn aan het makenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
nog nooit tuttutututututtttttuuuuuuuuuuuuuu gezongen?
Weet ik...quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:19 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik houd wel van je
[..]
Neuh, ik ben meestal popcorn aan het maken
Spinnenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:30 schreef Tamashii het volgende:
OMG, ik zou doodgaan en wegvluchten nooit meer terugkomen deze shit!
[ afbeelding ]
Wauw, binnen 33 seconden antwoord.quote:
Bij deze reserveer ik dat gaatje voor mijn master blasterquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wauw, binnen 33 seconden antwoord.
Ik heb zondag nog wel een gaatje.
Sorry, zondag kan ik niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet jij je vriendin die dag niet geven?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bij deze reserveer ik dat gaatje voor mijn master blaster
Baawwwquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry, zondag kan ik niet.
teach me masterquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen werk en zaterdag datequote:Op donderdag 21 februari 2013 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen ben ik bij C_M en zaterdag werk van 10 tot 9.
Ik wou dat ik het wist, Roy. Dan ging ik lessen geven en er geld voor vragen.quote:
Owja, nog succes daarmee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Morgen werk en zaterdag date
Wat ben je aan het installeren?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, CD 2 van de 6 geïnstalleerd. Op naar nummer 3.
De Simsquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben je aan het installeren?
Nee. 1. Maar ik heb uitbreidingspakketten en accesoirespakketten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Heeft de Sims tegenwoordig 6 cd's?
Oke. Ik heb de Sims 2 hier nog ergens liggen, met 4 CD-roms.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. 1. Maar ik heb uitbreidingspakketten en accesoirespakketten.
Die heb ik ook nog, met alle uitbreidingspakketten. Simsquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Ik heb de Sims 2 hier nog ergens liggen, met 4 CD-roms.
Die heb ik ook nogquote:
Dat heb ik ook met oude games. Is ineens niks meer aan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog![]()
Ik denk dat als ik die nu weer eens ga spelen ik die echt ruk vind
Preciesquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met oude games. Is ineens niks meer aan.
Red alert 2 vind ik nog wel keigaaf.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met oude games. Is ineens niks meer aan.
Of films die je vroeger tof vond, is ook ineens niks meer aanquote:
Nooit gespeeld.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Red alert 2 vind ik nog wel keigaaf.
Red Alertquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Red alert 2 vind ik nog wel keigaaf.
Inderdaad!quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of films die je vroeger tof vond, is ook ineens niks meer aan
Ik ga morgen oude tekenfilms kijken, ben benieuwd of dat ook tegenvalt.
Ik had een tijd geleden een aflevering van B&A gezien dat ze een pakje moesten zoeken in Denemarken. Ik vond het nog steeds gaaf.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Red Alert
[..]
Inderdaad!
Ging laatst Bassie en Adriaan weer kijken. Nu vind ik echt dat ze té overdreven doen
Hahaha. Ze doen alles verschrikkelijk overdreven, verder vind ik het ook nog steeds tofquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een tijd geleden een aflevering van B&A gezien dat ze een pakje moesten zoeken in Denemarken. Ik vond het nog steeds gaaf.
Dat hoort een beetje bij een kinderserie, geloof ik. Alles moet meer overdreven omdat kinderen moeite hebben met het herkennen van emoties en dergelijke.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha. Ze doen alles verschrikkelijk overdreven, verder vind ik het ook nog steeds tof
Kindjequote:Op donderdag 21 februari 2013 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hoort een beetje bij een kinderserie, geloof ik. Alles moet meer overdreven omdat kinderen moeite hebben met het herkennen van emoties en dergelijke.
Ik stoorde me er in ieder geval niet aan, het is me niet eens opgevallen.
Veel plezier.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, alles voltooid. I'm out
Geen idee. Na een kwartier lezen ben ik opgehouden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:25 schreef twi het volgende:
Ik moet akkoord gaan met de nieuwe policy. Hebben ze er in gezet dat ze vrij zijn om alle broncode die ik in het forum gescript hebt gebruiken zonder dat ik Danny buitensluit?
Dat!quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
Rembo en rembo wordt nooit slechter ook...
ARRR mevrouw piraat voor u!quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah, daar is onze mannenhater weer.
Mooi zo! Ik zie het ontbreken van posts in die richting dan ook met goede hoop tegemoet!quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
ARRR mevrouw piraat voor u!
En haat mannen niet
O ik blijf terecht wantrouwen hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi zo! Ik zie het ontbreken van posts in die richting dan ook met goede hoop tegemoet!
tsja...wat zal ik hier van zeggen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:50 schreef Evie het volgende:
[..]
O ik blijf terecht wantrouwen hebbenen weinig respect.. don't worrie
Zou het maar niet doen als ik jou wasquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
tsja...wat zal ik hier van zeggen...
Ik vat het nogal persoonlijk op.
Ik ben in een nogal man-onvriendelijk gezin opgegroeid, dus met mannenhaters zoals jij heb ik nogal wat moeite. Dat zat me eigenlijk al maanden dwars, maar nu ik weer terug ben, dacht ik, laat ik het meteen maar even zeggen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Zou het maar niet doen als ik jou was
Niet gek dan dat je hetzelfde van ze terug krijgt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:50 schreef Evie het volgende:
O ik blijf terecht wantrouwen hebbenen weinig respect.. don't worrie
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:09 schreef fietsie het volgende:
Helleu, goedenavond
Zo die jongens en meiden van Domino's hadden goed gekookt vanavond
Hm oorzaak gevolgquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet gek dan dat je hetzelfde van ze terug krijgt.
Misschien moet je je niet zo aanstellen..quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben in een nogal man-onvriendelijk gezin opgegroeid, dus met mannenhaters zoals jij heb ik nogal wat moeite. Dat zat me eigenlijk al maanden dwars, maar nu ik weer terug ben, dacht ik, laat ik het meteen maar even zeggen.
Ik kan jouw man-onvriendelijke manier van posten niet echt waarderen
Verzin zelf eens een verklaring dat jij altijd ´toevallig´ tegen eenzelfde categorie mannen aanloopt?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:12 schreef Evie het volgende:
Hm oorzaak gevolgWerkt volgens mij niet zo..
Jah lekker joh, en dan van die Cinnamon Stix als toetjequote:
Ik word altijd rete opgewonden van het bekvechten met Evie.quote:
** knuffelt ** Evie even. Alles goed mevouw?quote:
Nou foeiquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jah lekker joh, en dan van die Cinnamon Stix als toetjeSchandalig
Kijk als mensen verkracht raken en wel een goede relatie..quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verzin zelf eens een verklaring dat jij altijd ´toevallig´ tegen eenzelfde categorie mannen aanloopt?
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word altijd rete opgewonden van het bekvechten met Evie.
Foei was vooral dat potje met suikerpastaspulquote:
Jup gaat wel redelijk goed.. zo verplicht feesten.. het eerste biertje zit er in.. dus komt vast goedquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
** knuffelt ** Evie even. Alles goed mevouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |