SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)NIEUW: Foto's!
en wat voor jurk hebben we het dan over?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, zoiets moet je ook niet in een keer aanschaffen inderdaad. Maar Primark. Ik heb liever een jurk van Vivienne Westwood dan 20 jurkjes van de Primark.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja de modepopjes zijn aan het woord
Ik ga even de was ophangen
even mijn dure grannypanties ophangen van de zeeman
Sowieso VW.quote:
En Volkswagenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso VW.Vivienne Westwood en Vera Wang.
vergeet volkswagen niet, vaatwassersquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso VW.Vivienne Westwood en Vera Wang.
quote:
Ik voeg ff de laatste onderwerpen samen...quote:
V dubquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En Volkswagen
Gewoon VW en het is al top
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
en wat voor jurk hebben we het dan over?
Maakt niet uit wat wij mannen doen, het is nooit goed volgens het vrouwmensch.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Ik voeg ff de laatste onderwerpen samen...
maar goed, is het geen typo, is het wel weer ander geneuzel he
Ja eh, laten we het op een geestelijk verschil houden!quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Ik voeg ff de laatste onderwerpen samen...
maar goed, is het geen typo, is het wel weer ander geneuzel he
Nee hoor. Ik ben best snel tevreden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:54 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat wij mannen doen, het is nooit goed volgens het vrouwmensch.
gmtaquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat is een trouwjurk/gala ding.. toch geen dagelijkse meuk?
Dat klopt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat is een trouwjurk/gala ding.. toch geen dagelijkse meuk?
Ik deel deze mening niet. voordat alle mannen hierop worden aangesprokenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:54 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nee, maar feestjes/gala's/bijzondere dingen wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
maar daar ga je niet mee over het strand paraderen mag ik toch hopen
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:54 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ook nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar feestjes/gala's/bijzondere dingen wel.
jazeker! maar dat soort dingen kan je toch sowieso niet bij primark kopen? zomerjurkjes oid wel neem ik aanquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar feestjes/gala's/bijzondere dingen wel.
Hehehe. Geen trouwjurk iig, maar die jurk is wel prachtig.quote:
Geen idee, ben nog nooit bij primark geweest. Wel bij die andere goedkope winkel, in Antwerpen ofzo. Daar was het gelukkig niet zo druk, nog twee paar hakken gekocht voor bij elkaar 30 euro geloof ik. Best leuk, maar ik kan er niet tegen als het dan heel snel kapot gaat en dergelijke. Als ik iets koop wil ik het zo lang mogelijk bij me dragen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
jazeker! maar dat soort dingen kan je toch sowieso niet bij primark kopen? zomerjurkjes oid wel neem ik aan
Wel mooiquote:
Ooooohja.quote:
Er zit ook nog wel iets tussen Primark en VW in hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen idee, ben nog nooit bij primark geweest. Wel bij die andere goedkope winkel, in Antwerpen ofzo. Daar was het gelukkig niet zo druk, nog twee paar hakken gekocht voor bij elkaar 30 euro geloof ik. Best leuk, maar ik kan er niet tegen als het dan heel snel kapot gaat en dergelijke. Als ik iets koop wil ik het zo lang mogelijk bij me dragen.
Als ik dat nu eerder had geweten...quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zit ook nog wel iets tussen Primark en VW in hoor
Dat weet ik. Maar ik kan niet tegen drukke winkels, lange wachtrijen, dus ik bestel over het algemeen op internet, ook wel eens via Amerika / China. Ik vind het gek om gelijk modepopje genoemd te worden, terwijl ik hier alleen een merk aanhaal waar ik toevalligerwijs een waardeoordeel aan hang.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zit ook nog wel iets tussen Primark en VW in hoor
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben best snel tevreden.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik deel deze mening niet. voordat alle mannen hierop worden aangesproken
Ja een man moet gewoon man zijn en ik gewoon vrouw. Clear.quote:
Ga dan vooral niet naar de primark.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik kan niet tegen drukke winkels, lange wachtrijen, dus ik bestel over het algemeen op internet, ook wel eens via Amerika / China. Ik vind het gek om gelijk modepopje genoemd te worden, terwijl ik hier alleen een merk aanhaal waar ik toevalligerwijs een waardeoordeel aan hang.
Nee, dat had ik al gehoord van andere inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga dan vooral niet naar de primark.
Enkel de oven aan, 20 minuutjes *piep* klaarquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Grrr![]()
Oh, alweer bijna kooktijd zie ik
Goed geregeldquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enkel de oven aan, 20 minuutjes *piep* klaar
lekker op tijd eten dus?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enkel de oven aan, 20 minuutjes *piep* klaar
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja een man moet gewoon man zijn en ik gewoon vrouw. Clear.
die ken ik niet dus dat weet ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooooohja.Beetje als Maison Riviera toch?
Dat moet je nog maar merken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]Jij bent makkelijk met zulke zaken, I like it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |