abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124297045
quote:
Het zou mij niks verbazen...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_124297568
quote:
9s.gif Op woensdag 20 maart 2013 16:16 schreef hexje het volgende:

[..]

En toch geldt de SHO regel waar rook is, is vuur.
I know, maar ik vind ze zo leuk samen en met de kindjes.
En ik wel nieuwe afleveringen van hun show en daar dan weer een weekend marathon van bekijken. En dat kan niet als ze uit elkaar zijn...
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 16:18:56 #53
9859 crew  Karina
Woman
pi_124377951
Acteur Ferri Somogyi (39) is weer op de markt. De barman uit GTST en zijn vriendin Petra Smits hebben besloten een punt achter hun relatie te zetten.
Ze gaan als goede vrienden uit elkaar, meldt Shownieuws. De twee hadden sinds 2011 een relatie en woonden samen.

Dit meldt Shownieuws.

Petra werd in 2010 gekroond tot Miss Overijssel en leerde tijdens de verkiezing de soapacteur kennen. Ferri presenteerde de miss-verkiezing en mocht het kroontje uitreiken aan de blondine. Via Twitter hielden de twee contact, waarbij de vonk oversloeg.

De acteur zei eerder over zijn vriendin: "Ze is bloedmooi, lief, intelligent en ik kan enorm met haar lachen. Ze is honderd procent mijn type."

Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_124380198
Viel toch tegen. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_124383603
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:18 schreef Karina het volgende:
Acteur Ferri Somogyi (39) is weer op de markt. De barman uit GTST en zijn vriendin Petra Smits hebben besloten een punt achter hun relatie te zetten.
Ze gaan als goede vrienden uit elkaar, meldt Shownieuws. De twee hadden sinds 2011 een relatie en woonden samen.

Dit meldt Shownieuws.

Petra werd in 2010 gekroond tot Miss Overijssel en leerde tijdens de verkiezing de soapacteur kennen. Ferri presenteerde de miss-verkiezing en mocht het kroontje uitreiken aan de blondine. Via Twitter hielden de twee contact, waarbij de vonk oversloeg.

De acteur zei eerder over zijn vriendin: "Ze is bloedmooi, lief, intelligent en ik kan enorm met haar lachen. Ze is honderd procent mijn type."

Bron
Ferri lijkt me ook zo'n eeuwige twijfelaar, die nooit langer dan een jaar in een relatie zit.
pi_124662488
Het lijkt nu echt over te zijn tussen rihanna en chris brown. Ik kan niet linken maar het staat op de telegraaf site
pi_124664984
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 21:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Het lijkt nu echt over te zijn tussen rihanna en chris brown. Ik kan niet linken maar het staat op de telegraaf site
quote:
Chris Brown dumpt Rihanna

Chris Brown laat weten dat het nu echt over en uit is tussen hem en Rihanna.

Zo vertelt de zanger in de ochtendshow van de Amerikaanse radiozender Power 106.

De radiodj stelt Chris de vraag, "Ben je nog met Rihanna samen?" waarop Brown zegt: "Uh nee, dat is het korte antwoord."

Dat verklaart ook wel het ietwat dramatische bericht wat Rihanna op Twitter plaatste: "Het is het hart van de Vissen dat ons zo kwetsbaar maakt, maar het is hetzelfde hart dat je keihard terugpakt als het nodig is."
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_124665120
Had ik niet verwacht, zo snel al...
pi_124665221
Had toch nooit stand gehouden.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 22:01:49 #60
123170 alors
zlata1234
pi_124665249
Ze is beter af zonder hem.

Ik denk overigens dat het nog wel duizend keer uit en aan gaat, het zijn wel een beetje de Bobby en Whitney van nu.
know'm sayin?
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 maart 2013 @ 22:03:55 #61
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_124665383
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:01 schreef alors het volgende:
Ze is beter af zonder hem.

Ik denk overigens dat het nog wel duizend keer uit en aan gaat, het zijn wel een beetje de Bobby en Whitney van nu.
Ben ook bang dat over twee week ze weer samen gespot zijn, :D.

Jammer van Rihanna, maarja. 't Is een volwassen vrouw en kan natuurlijk ook niet eeuwig in de zielige slachtofferrol gezien worden.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_124665500
Ik had bewondering voor haar toen ze aangifte had gedaan destijds en ook bij hem wegging. Ze liet niet met zich sollen. Nu ze bij hem terugging vond ik dat eigenlijk tegenvallen. Dat terwijl ik dat hele mens niet eens persoon ken natuurlijk. :')
  † In Memoriam † vrijdag 29 maart 2013 @ 22:07:51 #63
43556 miss_dynastie
pi_124665585
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ferri lijkt me ook zo'n eeuwige twijfelaar, die nooit langer dan een jaar in een relatie zit.
[/quote]
Zo'n Chris Zegers-achtig type. Alleen was zelfs die rond zijn veertigste gesetteld :P
pi_124665687
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:

Zo'n Chris Zegers-achtig type. Alleen was zelfs die rond zijn veertigste gesetteld :P
Haha _O-

Ja, hij lijkt me ook zo'n eeuwige piemperd. Beetje hier, beetje daar, vrouwen overal. En altijd voor even.
pi_124829456
leuk w/

quote:
'Maria Kooistra terug bij ex' van onze redactie
Steve te Pas (42) zou zijn veel jongere minnares, met wie hij naar New York verhuisde, aan de kant hebben gezet en weer terug zijn bij zijn ex, Maria Kooistra (38).

Dat melden bronnen in het weekblad Story. Steve zou deels in Amerika wonen, maar ook wekelijks een paar dagen bij zijn gezin in Nederland verblijven. In Amsterdam heeft hij een winkel geopend om zijn nieuwe jeansmerk Good Genes aan de man te brengen.

Vorig jaar augustus liet Steve zijn vrouw Maria en hun drie kinderen Storm, Lorca en Jack achter om met zijn minnares Elise een nieuw leven op te bouwen. De twee vertrokken naar New York om een nieuw jeansmerk te lanceren en Maria bleef met haar kroost achter in een huurwoning in Muiderberg.

Steve en Maria hebben ook een tijdje in 'The Big Apple' gewoond. Ze probeerden daar op te krabbelen nadat Steve's modeconcern failliet was gegaan. Heimwee zorgde er echter voor dat het gezin snel terugkeerde naar Nederland, waar ze het met een klein tuinhuisje in Blaricum moesten doen. En dat was wel even slikken, want ze hebben lange tijd in een riante villa gewoond in Het Gooi.

pi_124829515
En Chrianna is een neverending story. Een dag nadat hij op de radio zei dat het uit was, was er nieuws over de vermeende bruiloft.

Als ik haar hoor praten over hoe hij veranderd is, klinkt het me zo bekend in de oren. Zo praten alle vrouwen die teruggaan naar zo' n man..
pi_124829855
Ferry lijkt me zo'n zemelaar. Hij kijkt ook altijd zo bedenkelijk. Het duurt vast uren voordat hij heeft bedacht of hij nu kaas of ham of zijn brood doet. Beide zou hij nooit doen want dat zou wel een hele gekke actie zijn.

En wat een vaag artikel. Voor de liefhebbers..?

quote:
http://www.showvandaag.nl(...)nlijk-huis-verlaten/

De tijd van onbezorgdheid is voorbij, vandaag begint de lange weg naar morgen. Petra Smits, de ex-vriendin van GTST-acteur Ferri Somogyi is gisteren verhuisd vanuit hun gezamenlijke huisje in Laren.

Afgelopen week werd bekend dat Petra (25) en Ferri (39) hun relatie na bijna twee jaar hebben verbroken. De twee woonden sinds een jaar samen. Peet heeft nu dus definitief haar spullen gepakt en verhuisd van Laren naar Amsterdam.

Voor de liefhebbers; Petra woont inmiddels in een appartementje in de Marco Polostraat in Amsterdam. Wilt u een kopje suiker bij haar gaan lenen dan is het wel een eindje fietsen, het is namelijk in stadsdeel de Baarsjes.
Go hard or go home
  woensdag 3 april 2013 @ 12:34:18 #68
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_124830052
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:29 schreef Noek het volgende:
Ferry lijkt me zo'n zemelaar. Hij kijkt ook altijd zo bedenkelijk. Het duurt vast uren voordat hij heeft bedacht of hij nu kaas of ham of zijn brood doet. Beide zou hij nooit doen want dat zou wel een hele gekke actie zijn.

En wat een vaag artikel. Voor de liefhebbers..?

[..]

Echt hè! Die man kijkt Al-Tijd getergd.
pi_124830136
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:34 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Echt hè! Die man kijkt Al-Tijd getergd.
Hij denkt dat zo' n blik hoort bij een Serieuze Acteur.
pi_124830263
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:36 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Hij denkt dat zo' n blik hoort bij een Serieuze Acteur.
Hij zat toen krassend in Amerika. God, wat een sukkel.
Go hard or go home
pi_124830349
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:40 schreef Noek het volgende:

[..]

Hij zat toen krassend in Amerika. God, wat een sukkel.
Thijs Romer ( :') ), zelf ook een acteur die zichzelf iets te serieus neemt, zei het treffend:

"Zogenaamde acteur die in NL al geen deuk in een pakje boter acteert, die vervolgens wel denken het in Amerika te kunen gaan maken"
pi_124830424
Ik loop overigens zo direct langs de Marco Polostraat, maar ben dan weer geen liefhebber..
pi_124830932
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:21 schreef MightyMightyM het volgende:
En Chrianna is een neverending story. Een dag nadat hij op de radio zei dat het uit was, was er nieuws over de vermeende bruiloft.

Als ik haar hoor praten over hoe hij veranderd is, klinkt het me zo bekend in de oren. Zo praten alle vrouwen die teruggaan naar zo' n man..
Nou die kerels zijn dan ook écht even veranderd. Helaas alleen dan meestal nooit blijvend. :')
Al zullen er wel uitzonderingen zijn...
pi_124831823
quote:
Javier Guzman weer vrijgezel van onze redactie
Cabaretier Javier Guzman en documentairemaakster Jessica Villerius hebben na een jaar een punt gezet achter hun relatie.

"Het is uit met Jessica", vertelt de 35-jarige artiest in Story. "Ik ben weer alleen."

De twee leerden elkaar kennen in een afkickkliniek in Thailand. Javier was daar om van zijn cocaïneverslaving af te komen en Jessica maakte opnames voor een documentaire. Begin dit jaar was de cabaretier te gast in 24 uur met... en stak hij zijn liefde voor de blondine niet onder stoelen of banken. Vlak daarna ging het mis.

Dit is zeker niet de eerste liefdesbreuk voor Javier. Hij heeft een relatie gehad met actrice Karien Noordhoff en daarna ontmoette hij Yvette, met wie hij dochtertje Amelie kreeg. Om de bezoekregeling is nog steeds een heftige strijd gaande, meldt het weekblad. Na Yvette verloofde Javier zich met actrice Janna Fassaert, maar ook die relatie was van korte duur.

Ah, ze is erachter dat hij labiel is.
pi_124835219
quote:
'Glennis Grace bedrogen door nieuwe liefde' van onze redactie
AMSTERDAM - Het liefdessprookje tussen Glennis Grace en haar jeugdvriend, op wie ze tot voor kort nog stapelverliefd was, is over. Haar nieuwe liefde blijkt stiekem getrouwd te zijn!

Toen Glennis erachter kwam dat ze bedrogen werd, verbrak ze onmiddellijk de relatie, schrijft Story.

De zangeres liet eind november weten dat ze smoorverliefd was geworden op een jeugdvriend. "Ik ben ontzettend verliefd. Wat een heerlijk gevoel is het om weer vlinders in je buik te hebben", zei ze destijds.

De Amsterdamse was eerder zeven jaar getrouwd met Moos, met wie ze samen zoontje Anthony heeft. De twee besloten een jaar geleden te gaan scheiden.

UPDATE 14:17 UUR

Glennis Grace laat aan RTL Boulevard weten dat er geen sprake is van een breuk. De twee zien elkaar wel weinig omdat haar vriend vaak in het buitenland zit voor zijn werk.

Hmm kan het artikel ook niet zo 1,2,3 vinden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')