SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige link voor garen in combinatie met naalden: http://en.wikipedia.org/wiki/Yarn_weight
Haaksels uit het vorige topic:
DonnaRush' Snoezelige vestje
Bietels slofjes
Spuuglokjes Alpine shawl
en annelotjes telefoonhoesje
Hook on
[ Bericht 1% gewijzigd door B.ertha op 21-02-2013 14:33:38 ]
Is heel gemakkelijkquote:
Helaas niemand die het me kan leren, heb wel laatst een boek, naalden en garen gekochtquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:01 schreef Muck het volgende:
Precies. Gewoon een naald en een bolletje garen opduikelen en veel filmpjes en instructies lezen op internet. En wie weet is er wel een oma/moeder/vriendin./buurvrouw die je de beginselen bij wil brengen
En dan is er natuurlijk ook dit topic
Ik heb hem toen ie klaar was natgemaakt, uitgewrongen en daarna plat neergelegd op bed met een paar handdoeken eronder. Laten drogen en toen was ie zo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:44 schreef blabbel6 het volgende:
Hij is prachtig geworden Spuuglokje! Heb je hem geblockt of is hij uit zichzelf zo mooi regelmatig en open?
Hij is er mooi van geworden. Ik denk dat ik dat ook maar ga doen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik sta in de openingspost.
[..]
Ik heb hem toen ie klaar was natgemaakt, uitgewrongen en daarna plat neergelegd op bed met een paar handdoeken eronder. Laten drogen en toen was ie zo.
Even aanmelden op ravelry!quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:47 schreef spookiegroen het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan die leuke haakpatroontjes kan komen. waar zijn deze te vinden.???/
www.ravelry.comquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:47 schreef spookiegroen het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan die leuke haakpatroontjes kan komen. waar zijn deze te vinden.???/
weet niet waar je ongeveer woond, maar je kan ook oproepje plaatsen lijkt me, gewoon vragen woond er iemand in de buurt van daar en daar ( niet je adres enzo natuurlijk) en misschien dat iemand je een middagje wil leren haken, ik woon in Amsterdam, dus ben je amsterdamse bied ik me aan om je een middag les te gevenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:06 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Helaas niemand die het me kan leren, heb wel laatst een boek, naalden en garen gekocht
Als je consequent was geweest had je ook doverheksje moeten schrijven.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:18 schreef trui het volgende:
woond? toverheksje toch. dad moed med een T!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:31 schreef trui het volgende:
haha wat is dat nou voor 'n beestje, CotS?
tad was nu ook mijn eersde getachde.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:19 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Als je consequent was geweest had je ook doverheksje moeten schrijven.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Volgens het boekje is het een hert, maar ik zie het er zelf niet in.
Laten we het iets engs met flaporen noemen (vind de ogen vet eng)
toch is ie erg geinig het griezeltje. Zo een van lords of the rings :-)quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, eindelijk weer eens tijd gehad om de haaknaald in te kruipen
[ afbeelding ]
En van opzij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |