4x asus ares 2 in quad cross firequote:Op donderdag 21 februari 2013 01:23 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nee echt niet. De Nvidia Titan: 900 dollar/euro videokaart is nog niet klaar voor om op hoge kwaliteit 4K games real time te renderen.
Absoluut waar, maar er is veel veranderd in de laatste jaren. HD is gemeengoed worden (kijk naar deze stream) en in de huidige tijd (ja crisis!!) denk ik niet dat mensen zo snel een nieuwe 4K tv aan zullen schaffen als de oude 1080p het nog prima doet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat was ook zo met de vorige Gen, niemand had HD schermen.
Ik heb Move, en het heeft potentie voor bepaalde games. Tafeltennis is geniaal, alleen daarvoor was het mn geld al waard. Stond op gegeven moment in de top 100 van wereldquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:22 schreef Digi_Djeff het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, geen move![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar PC's zaten al wel tegen de HD resoluties aan. Aangezien iedereen bijna 1920x1080 of lager heeft op zn PC duurt het nog wel ff.quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat was ook zo met de vorige Gen, niemand had HD schermen.
Misschienquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:25 schreef shaderon het volgende:
[..]
4 asus ares 2 in quad cross fire
tot op het botjequote:Op donderdag 21 februari 2013 01:26 schreef gniffie het volgende:
hoe gay moet je zijn om dit thuis te gaan doen met wat maten
We worden oud.quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:26 schreef Digi_Djeff het volgende:
Vroeger was het nog spannend welk bedrijf met de vetste shit kwam, tegenwoordig moet je angstig zijn welke bedrijf met de grootste rommel komt. Wat een prut dit zeg
Wel mooiquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:27 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
tering, ik wil t wel op deze tv spelen
Ik speel liever met die damequote:Op donderdag 21 februari 2013 01:27 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
tering, ik wil t wel op deze tv spelen
Jij hebt duidelijk nog nooit Ubisoft perco's gezien van jaren terugquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ja wat, gaan ze nou 2 keer hetzelfde zeggen?
ben jij een gayspotter?quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:29 schreef VacaLoca het volgende:
Die tolk is de enige hetero so far
Ik dacht hetzelfde thoquote:
Sticky Buddy is leukerquote:
je piemel begon al te tintelen bij het horen van zijn stem?quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Niet bepaald moeilijk te spotten dit
nee, geen capcom.quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:31 schreef schommelstoel het volgende:
Toch apart dat die gast opkomt met het muziekje van God of War.
Hint?
2 uurquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Warewarewa purraystation Tokyo!
2?quote:
Half uurtje nog normaal.quote:
Gewoon een nieuwe titel voor bedenken, en opeens is het wel een goede gamequote:Op donderdag 21 februari 2013 01:31 schreef Keyos het volgende:
Als hij Resident Evil 7 aankondigt met 'meer actie' wens ik hem weinig succes in zijn carrière. Dan druk ik mij nog voorzichtig uit.
Ja? Al vaak een draak gezien?quote:
denken dat dit ingame graphics zijnquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:32 schreef Jimbo het volgende:
eerste game die dr mooi uit ziet.
skyrim achtige game..
quote:
Game of Thrones.quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:33 schreef Che_ het volgende:
Damn wat haat ik die LOTR fantasie LARP achtige fantasie teveel middeleeuw achtige games
Je zag wel van die icoontjes linksonder in beeldquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:34 schreef -Menn0- het volgende:
Pre-rendered bullshit de hele tijd!
Misschien is design nog niet afquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:34 schreef Melleyn het volgende:
Laat dat fucking ding nou maar zien
mmm geile praatquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:34 schreef Melleyn het volgende:
Laat dat fucking ding nou maar zien
Was ook mijn eerste gedachtquote:
vond ik welquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit topic print ik uit en gaat mee mijn graf in
Achja games zijn tegenwoordig toch 50% videoquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:36 schreef Che_ het volgende:
geef gameplay geen video daar heb je niks aan
niet als je die skiptquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Achja games zijn tegenwoordig toch 50% video
Is te moeilijk voor meeste Oos-Aziatische talen(lees: het bestaat niet echt)quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom kunnen Chinezen in Nederland geen "r" klank maken, en worden ze in het buitenland altijd belachelijk gemaakt met juist elke l als r uit te spreken?
Dat vraag ik me nou ook altijd af.quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom kunnen Chinezen in Nederland geen "r" klank maken, en worden ze in het buitenland altijd belachelijk gemaakt met juist elke l als r uit te spreken?
Wij zeggen R als "er" engels zegger ze "ar"quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is geen degelijke FF meer uitgekomen na X jammer genoeg.quote:
na deel 3 zo verneukt te hebben zit ik dr niet op te wachtenquote:
die hele gameplay is achterhaald.quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:39 schreef Rivalo het volgende:
die laatste final fantasy was wel zo vaag. Er was geen enkele character die iets normaals kon zeggen of deed.
Nog 20 minutenquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nog ff snel design wil ik zien
BF4 wordt nooit aangekondigd op een Sony perscon manquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:40 schreef nodig het volgende:
Wat een fucking geweldadige game, niks voor mij geef mij maar BF4 ik hoef geen horrorgames
ach kijk, ze kunnen knippen en plakkenquote:
Zeker?quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:41 schreef Rivalo het volgende:
BF4 moet echt iets heel speciaals gaan doen om mij te boeien.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BF4 wordt nooit aangekondigd op een Sony perscon man
Aangekondigd is ie al maar we hebben nog geen beelden gezien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BF4 wordt nooit aangekondigd op een Sony perscon man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |