Alleen video afspelen niet gamen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt gelezen te hebben dat de PS4 4K aankon.
okquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:22 schreef mrstylo het volgende:
Nog een half uur en mijn geld blijft gewoon in mijn portomonee hoor.
Nee echt niet. De Nvidia Titan: 900 dollar/euro videokaart is nog niet klaar voor om op hoge kwaliteit 4K games real time te renderen.quote:
Ah, okequote:Op donderdag 21 februari 2013 01:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Alleen video afspelen niet gamen.
wedden dat de eerste die gemaakt is/zal worden een lul isquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:23 schreef Jump het volgende:
Ik zie de eerste 3D objecten al voormij, ik krijg Spore opeens voor mij te zien...
Dan moet je tv daar ook wel op kunnen draaien, veel mensen zitten tegenwoordig met een 3-5 jarig oud LCD/Plasma scherm.quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien 4K films. Dat kan wel lukken. 4K games is speculatie door console gamers die geen verstand van hardware hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat was ook zo met de vorige Gen, niemand had HD schermen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan moet je tv daar ook wel op kunnen draaien, veel mensen zitten tegenwoordig met een 3-5 jarig oud LCD/Plasma scherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |