Lambal...quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:24 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb gewonnen van Minthy, mijn dag kan nu al niet meer stuk.
Nee, die van ons komt pas tegen de koffie of tegen het avondetenquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:26 schreef Pino112 het volgende:
Als ICT'er een afspraak plannen om 9u, dan ben je geen echte ICT'er.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, die van ons komt pas tegen de koffie of tegen het avondeten
Dan pikken ze van alles nog een beetje mee en gaan vervolgens buiten staan rokenquote:
Dat zei onze C#-docent ook; de beste programmeurs zijn de luie programmeursquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan pikken ze van alles nog een beetje mee en gaan vervolgens buiten staan roken![]()
Ik hou van onze ICT'ers. Zij ook van mij, want de helft van de problemen los ik gewoon zelf op
Dan hebben wij de bestequote:Op donderdag 21 februari 2013 01:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zei onze C#-docent ook; de beste programmeurs zijn de luie programmeurs
quote:
Dagje vrij voor de boeg, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het maar es tijd om te slapen, heb hier al weer genoeg gespammed
Trusten MintNiet te laat maken he?
Ik ben de hele week al vrijquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Dagje vrij voor de boeg, maak je geen zorgen![]()
Slaap lekker, jong!![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:47 schreef Pino112 het volgende:
Oke nog een post dan:
[ afbeelding ]![]()
![]()
nou....op zich wel!quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:33 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fm.nl/tekst/rondleiding-bij-3fm
Wie wil?
Hup, de piste opquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:08 schreef Dagoduck het volgende:
Goedemorgen, zo even lekker veel biertjes gedronken bij een potje voetbal in een aprés-ski bar, beetje brak...
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:49 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Voor dit soort acties zie ik wolfje nog wel aan om te doen
Nee man, al die prikkende takjes!!1quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:49 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Voor dit soort acties zie ik wolfje nog wel aan om te doen
Die dag loopt van morgenochtend 6 uur tot het moment dat Coen en Sander de 1000e megahit bekendmaken, rond 16.30 uur dus. Ekstra valt daar dus geheel buiten, en qua Stenders alleen z'n uren tussen 14 en 16 uur.quote:Op donderdag 21 februari 2013 07:51 schreef 3rdRock het volgende:
oh, wisten we al dat het morgen ex-mh-dag is?
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/355036/Vijf-guilty-3FM-Megahits
vraag me of Ekstra en Stenders hier ook aan meedoen...
Dan doe ik toch iets fout denk ik, ik ben altijd als eerste aanwezig 's ochtends... al ben ik dan aan het eind van de middag ook wel weer als eerste weg.quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zei onze C#-docent ook; de beste programmeurs zijn de luie programmeurs
Dat noem ik niet 'de hele dag'.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die dag loopt van morgenochtend 6 uur tot het moment dat Coen en Sander de 1000e megahit bekendmaken, rond 16.30 uur dus. Ekstra valt daar dus geheel buiten, en qua Stenders alleen z'n uren tussen 14 en 16 uur.
Goede edit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan doe ik toch iets fout denk ik, ik ben altijd als eerste aanwezig 's ochtends... al ben ik dan aan het eind van de middag ook wel weer als eerste weg.
Ik zie geen dieptequote:Op donderdag 21 februari 2013 08:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hup, de piste opvoel je je zo weer beter
Enjoyquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:42 schreef Dagoduck het volgende:
Dit klink dan weer saai, ik ga weer verder skiën, fijne dag allemaal
CTRL-ALT-DELETE mezelf daar maar...quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:13 schreef Pino112 het volgende:
Nog iemand die meewil naar Alt-J dinsdag?
Misschien valt er nog een chickie te scorenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
CTRL-ALT-DELETE mezelf daar maar...
twitter:FUN twitterde op donderdag 21-02-2013 om 04:31:59Herman, the world's biggest bunny. http://t.co/J4sR3co37q reageer retweet
Ik zoek wel een vrouw met smaakquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien valt er nog een chickie te scoren
Ja ik, zit alleen in Oostenrijk dan...quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:13 schreef Pino112 het volgende:
Shift-S lijkt mij luekerquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:13 schreef Pino112 het volgende:
Alt-F4quote:
Veel beter dan de Robbie Williams plaatquote:
Maar niet beter dan dezequote:Op donderdag 21 februari 2013 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Veel beter dan de Robbie Williams plaat
De beste Candy is die van 2 and a half manquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste candy is met kate pierson
Oh en ik heb op de valreep kaartjes voor Sigur Ròs. Dat wordt even tof
Tot vanavond danquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste candy is met kate pierson
Oh en ik heb op de valreep kaartjes voor Sigur Ròs. Dat wordt even tof
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
Let it be
Zeker de Guilty Pleasure van Domien
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
Let it be
Zeker de Guilty Pleasure van Domien
quote:
Drinkin' in Zwartsluis of all places hierquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed plan btw
Drinkin' in D.H. bij gebrek aan L.A. dan maar...
Die lift werkt echt nog wel, alleen volgens mij zijn ze daar bezig met een campagne om mensen meer de trap te laten nemen, en het schijnt te werken.quote:
Ik neem bijna altijd de trap (mits < 3 verdiepingen). Is gewoon gezonder en heb ik nog wat beweging wat best lekker is op z'n tijdquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:07 schreef alors het volgende:
[..]
Die lift werkt echt nog wel, alleen volgens mij zijn ze daar bezig met een campagne om mensen meer de trap te laten nemen, en het schijnt te werken.
De roltrap was oorspronkelijk bedoelt om ook op te lopen zodat je een keer zo snel kunt gaan, maar in de praktijk bleef iedereen er rustig op stilstaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
op station neem ik ook braaf de trap ipv de roltrap.
ELO is pure kwaliteit. Mr. Blue Sky is sowieso 1 van de beste platen ooit. Lijkt me duidelijk dus.quote:
effeekdom.vara.nl kun je ook gelijk stemmenquote:
Kan 'm niet vindenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
effeekdom.vara.nl kun je ook gelijk stemmen
mijn foutquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Kan 'm niet vinden
Ow, via avro lukt het wel
Keep the snol alivequote:
Hosselkoninginquote:
Al eventjes, heb tot een uur of 6 naar het plafond liggen starenquote:
Guilty pleasurequote:Op donderdag 21 februari 2013 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
Mr Blue Sky
![]()
![]()
Nog een Klassieker.
Nicequote:Op donderdag 21 februari 2013 13:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Al eventjes, heb tot een uur of 6 naar het plafond liggen staren
Mooi plafond?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, je zou het prima kunnenquote:
dat is kutquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, niet echt...quote:
Verslapen zal je dan niet gebeuren als je toch tot 6u wakker bentquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, niet echt...![]()
Mag morgen om 6u opstaan, gaat ook een eitje worden
Ik heb er al 2 gestuurd vandaag, maar er komt er binnen afzienbare tijd nog een aanquote:
Dat is het voordeel als man, wij witten dagelijksquote:
Afgezien van of ik het zou kunnen, ik zou het niet eens willenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, je zou het prima kunnen
According to Newton, people are atrracted to mass... therefore they're attracted to your boobies
Ja. Ben het wel gewend, maar het blijft zwaar vervelendquote:
Dan ga ik juist door de wekker heenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verslapen zal je dan niet gebeuren als je toch tot 6u wakker bent
Niets is zo vervelend als wakker liggen.quote:
Nee, dank je... Wel vrij morgenavond, maar ik hoef niet op de radioquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien een mooie opdracht voor Freek, die had nog iets te witten toch?
Laatst nog gemaaktquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:22 schreef D. het volgende:
Zo even naar de winkel, want ik heb zin in wentelteefjes
Weer zo'n waanzinnig idee qua eten waar ik nooit op komquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:22 schreef D. het volgende:
Zo even naar de winkel, want ik heb zin in wentelteefjes
Je mag mijn idee gebruiken hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weer zo'n waanzinnig idee qua eten waar ik nooit op kom
Ja, een paar weken terug. Zwaar, maar lekker!quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Hebben jullie arretjescake wel eens gehad?
Tot 2 weken terug nog nooit van gehoord zelfsquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Hebben jullie arretjescake wel eens gehad?
WTFquote:
Ik ook niet hoorquote:
Ja, halloooo!quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:27 schreef D. het volgende:
[..]
Tot 2 weken terug nog nooit van gehoord zelfs
Veel plezierquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:28 schreef D. het volgende:
Ow, ik begin te kwijlen, op naar de supert
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, halloooo!
Ik sta erom bekend vaak sorry te zeggen, maar nu kap ik daarmee. Sorry...
doet mee...quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:31 schreef minthy het volgende:
*haalt scheermesjes onder het stof vandaan*
Alleen met kaasquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Pannekoeken met oude kaas en stroop
Nou... Op slag gillend depressief hierquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
doet mee...
wat een drama op de radio
Net als ik gisteravondquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou... Op slag gillend depressief hier
Gister stuiterde ik zonder aanwijsbare oorzaak tegen de muren omhoog, ook niet echt fijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net als ik gisteravond
Toen vloog Fok! er nog uit ook
*kras*
toen was ik een zeer interessante docu aan het kijken over Zambiaanse vrouwen die voorbereid worden op het huwelijk inclusief sexlessenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net als ik gisteravond
Toen vloog Fok! er nog uit ook
*kras*
Overdag op werk gaat het prima, afleiding and what notquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Gister stuiterde ik zonder aanwijsbare oorzaak tegen de muren omhoog, ook niet echt fijn!!
Gaat het inmiddels wel beter nu?
Gelukkig trouw ik niet en ga ik mij na de zomer aanmelden bij een kloosterquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
toen was ik een zeer interessante docu aan het kijken over Zambiaanse vrouwen die voorbereid worden op het huwelijk inclusief sexlessen
Non worden stond ooit in mijn 'wil ik later worden' lijstjequote:Op donderdag 21 februari 2013 13:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig trouw ik niet en ga ik mij na de zomer aanmelden bij een klooster
Ja, opnieuw je avonden leren invullen. Herkenbaarquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Overdag op werk gaat het prima, afleiding and what not
's avonds thuis is de laatste tijd een dramaniks voor mij... zal wel komen door dat flinke hoogtepunt van de afgelopen maand... dat moet gecompenseerd worden met een gigantisch dieptepunt
Wel weer stukjes songtekst neer zitten kalken
Nou nog de energie vinden dingen op te nemen
Absoluut! Zo'n habijt zal me prima staanquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Non worden stond ooit in mijn 'wil ik later worden' lijstje
dus ik zeg doen
Lekker verhullend! Geen zorgen over bobbels enzo!quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut! Zo'n habijt zal me prima staan
Ja! En zwart kleedt sowieso mooi afquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lekker verhullend! Geen zorgen over bobbels enzo!
Ja en ik ben een denker, dus als ik dan weer ff alleen ben en m'n gedachten kunnen afdwalen, dan doen ze dat ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, opnieuw je avonden leren invullen. Herkenbaar
Wij lijken op elkaarquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja en ik ben een denker, dus als ik dan weer ff alleen ben en m'n gedachten kunnen afdwalen, dan doen ze dat ook
Daarom, muziek
Tell me something I don't knowquote:
je hebt weekend nodigquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tell me something I don't know
![]()
![]()
ben gaaaaaaaaaaaar
Ach... Met denken/piekeren kan je nog best oud wordenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tell me something I don't know
![]()
![]()
ben gaaaaaaaaaaaar
ja? Fijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... Met denken/piekeren kan je nog best oud worden
Jij kan het wetenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... Met denken/piekeren kan je nog best oud worden
Zeg dat welquote:
u heeft mijn toekomst iets rooskleurige gemaaktquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja joh, ik ben het levende bewijs
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij kan het weten
Geintje![]()
Jonge godin
Heb je er veel last van?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
u heeft mijn toekomst iets rooskleurige gemaakt
Wauw, ik sta nog op 0 vandaagquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
Wolfje, m'n baas is er nu een naar je aan het faxen
ik denk alles over, behalve wat ik zeg. Dat denk ik later wel weer over. Ben heel goed in het bedenken van wat als ik dit gedaan had dan was er dit en dat gebeurd. En stom kind dat had je dus niet zo moeten doen. Toekomst scenario's bedenken, maar ze niet uitvoeren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je er veel last van?
Het wordt iets minder naarmate je ouder wordt, hier tenminste wel. Het komt hier bij vlagen, als er dingen gebeuren die niet leuk zijn en waarop ik geen invloed heb. Dan knal ik nog wel eens hard onderuit.
Altijd denken "het gaat nu ruk, maar hierna gaat het weer beter". Dat helpt hier.
Of een schop onder m'n hol, wil ook nog wel eens helpen
Verstopping! en vertraging net zoals bij de NSquote:
Een goederentrein met bruine batsert suikerquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verstopping! en vertraging net zoals bij de NS![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik denk alles over, behalve wat ik zeg. Dat denk ik later wel weer over. Ben heel goed in het bedenken van wat als ik dit gedaan had dan was er dit en dat gebeurd. En stom kind dat had je dus niet zo moeten doen. Toekomst scenario's bedenken, maar ze niet uitvoeren.
Het is vooral veel denken en weinig doen.
Gelukkig ben ik een ras optimist en ga ik meestal uit van het positieve en geniet van de kleine dingetjes.
Het is dan ook een absoluut geniale track The Scientist.quote:
Ik ben er ook wel klaar mee eigenlijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:22 schreef minthy het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf... Adele
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:22 schreef minthy het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf... Adele
snel! knuffel een boom!!!1quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
het is vast een teken; mijn groene pen doet het niet
leuk liedje idd!quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
when did your heart go missing?
*meezingen*
En nu?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben echt wanhopig
Werd gebeld door een of andere lekker klinkende chick (ja ik ga net als een walvis op geluid af)...
Ga ik meteen checken of ik haar kan vinden op facebookkijken of ze echt zo lekker is...
Conclusie: I'd hit it
Nu weet ik dat ik m'n weekenden op Haagse Hogeschool feesten moet gaan doorbrengenquote:
Banjo's zijn prima, maar niet die verkrachting die M&S doetquote:
Laten we het dan daar op houdenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Banjo's zijn prima, maar niet die verkrachting die M&S doet
Hoezo belt ze jou opeens?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nu weet ik dat ik m'n weekenden op Haagse Hogeschool feesten moet gaan doorbrengen
Soms heb ik het idee dat ze een spelletje zoveel mogelijk herrie maken met onze folk instrumenten doen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Banjo's zijn prima, maar niet die verkrachting die M&S doet
Datquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat ze een spelletje zoveel mogelijk herrie maken met onze folk instrumenten doen...
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nu weet ik dat ik m'n weekenden op Haagse Hogeschool feesten moet gaan doorbrengen
Wel terecht, toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:45 schreef henkde_j het volgende:
Mag ik het ook eens zeggen?
Wat een gezeur hier
Ze werkt bij een uitzendbureau voor studenten en had contact gehad met een collega die op vakantie is momenteel, dus ik vroeg heel geïnteresseerd waar het om ging, want zo ben ikquote:
Bier en tieten!quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:45 schreef henkde_j het volgende:
Mag ik het ook eens zeggen?
Wat een gezeur hier
Goed plan!quote:
C'est Anglaisquote:
Doe mij maar Frans Duijtsquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed plan!
[..]
C'est AnglaisFrans-Engels dus
Jij denkt maar dat je alles magquote:
van mij.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij denkt maar dat je alles mag
niet van Juli of Augustus?quote:
Dan wordt het een hele rare tekstquote:
totdat een andere zender hem wil hebben?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:57 schreef D. het volgende:
Wanneer wordt Paul eigenlijk vervangen?
Hij zit er al best lang, en ik zie geen positieve ontwikkelingen
Let's Get Loudquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
ik kan niet kiezen...
iemand suggestie?
Ik zie het niet gebeuren. Wat zou jij een positieve ontwikkeling vinden dan bij hem?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:57 schreef D. het volgende:
Wanneer wordt Paul eigenlijk vervangen?
Hij zit er al best lang, en ik zie geen positieve ontwikkelingen
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren. Wat zou jij een positieve ontwikkeling vinden dan bij hem?
Ik heb liever dat Effe Ekdom wordt opgedoekt, maarja aan Gerard komen ze toch niet.
Tja, meer kennis, beter presenteren. Een betere smaak mag ook, maar smaak is iets persoonlijks, dus dat reken ik 'm niet teveel aanquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren. Wat zou jij een positieve ontwikkeling vinden dan bij hem?
Mr. 3FM? Nee, dat geloof ik ook nietquote:Ik heb liever dat Effe Ekdom wordt opgedoekt, maarja aan Gerard komen ze toch niet.
Ik vind Michiel als dj wel leuk, maar zijn programma en bijbehorende muziek daar heb ik niet zoveel mee. Sander H is zich wel goed aan het manifesteren ja, doet het leuk, mag van mij ook wel doordeweeks iets doen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad.
En Michiel vind ik ook niet heel bijzonder![]()
Meer Timur, Stenders team, Hogendoorn en Roos![]()
Stenders is leuk zo met de weinige zendtijd die hij heeft. Dagelijkse programma's worden bij hem toch ook snel een herhaling van zetten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad.
Denk dat SanderH nog wel eens een grote DJ kan worden binnen 3fmquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Michiel als dj wel leuk, maar zijn programma en bijbehorende muziek daar heb ik niet zoveel mee. Sander H is zich wel goed aan het manifesteren ja, doet het leuk, mag van mij ook wel doordeweeks iets doen.
Ik vind Michiel juist wel een leuk programma maken. Roos daartegen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dan klinkt'ie zo dofquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef themauster het volgende:
Plage, kan iemand die plaat in de diepste put gooien en deksel zo vast doen dat hij niet meer open wil.
Timur vind ik wel leuk, Roos...ik zie het nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Stenders is leuk zo met de weinige zendtijd die hij heeft. Dagelijkse programma's worden bij hem toch ook snel een herhaling van zetten.
En ik ben ook voor meer Timur en Roos!
Ik vond juist Stenders Eetvermaak heel erg leuk, chaotisch, nooit een dag hetzelfde zoals wel met Effe Ekdom nu.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Stenders is leuk zo met de weinige zendtijd die hij heeft. Dagelijkse programma's worden bij hem toch ook snel een herhaling van zetten.
zo erg is ie toch niet?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef themauster het volgende:
Plage, kan iemand die plaat in de diepste put gooien en deksel zo vast doen dat hij niet meer open wil.
Ik help meequote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef themauster het volgende:
Ben benieuwd. Ik hoor meer positiefs over hem, maar van hem vooralsnog nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk dat SanderH nog wel eens een grote DJ kan worden binnen 3fm
Eetvermaak ging nog wel idd, maar dat heeft hij ook maar drie jaar gedaan ofzo? Z'n ochtendshow werd destijds echt steeds zwakker.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond juist Stenders Eetvermaak heel erg leuk, chaotisch, nooit een dag hetzelfde zoals wel met Effe Ekdom nu.
Ja, graag!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef themauster het volgende:
Beyonce ook? Da's voor het eerst danquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:13 schreef themauster het volgende:
Die zusjes Knowles zijn lekker bezig de laatste tijd.
en de els hier voor de deur staat in bloeiquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:15 schreef minthy het volgende:
Ik zag heel veel snilklokjes bloeien onderweg
Ik zag sneeuwvlokjesquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:15 schreef minthy het volgende:
Ik zag heel veel snilklokjes bloeien onderweg
Hier dwarrelen vooral sneeuwvlokjes naar beneden...quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en de els hier voor de deur staat in bloei![]()
![]()
Spring is Coming!
![]()
![]()
Ik word er zo blij van!quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en de els hier voor de deur staat in bloei![]()
![]()
Spring is Coming!
![]()
![]()
Solange is al langer lekker bezig maar dat vorige album is hier totaal niet opgepikt helaas. Ik had trouwens niet gedacht dat dit nummer nog zo aan zou slaan op 3fm. Toen Roos hem voor het eerst draaide waren er weinig positieve reacties en Roos zelf vond het volgens mij ook niets.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:13 schreef themauster het volgende:
Die zusjes Knowles zijn lekker bezig de laatste tijd.
vind het een leuk plaatje op die meeuwen naquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:19 schreef alors het volgende:
[..]
Solange is al langer lekker bezig maar dat vorige album is hier totaal niet opgepikt helaas. Ik had trouwens niet gedacht dat dit nummer nog zo aan zou slaan op 3fm. Toen Roos hem voor het eerst draaide waren er weinig positieve reacties en Roos zelf vond het volgens mij ook niets.
Hier is het semi-zonnigquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier dwarrelen vooral sneeuwvlokjes naar beneden...
Hier grijs nu, ik vrees dat er een sneeuwbuitje aan komt zettenquote:
Eens.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad.
Eens.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Michiel als dj wel leuk, maar zijn programma en bijbehorende muziek daar heb ik niet zoveel mee. Sander H is zich wel goed aan het manifesteren ja, doet het leuk, mag van mij ook wel doordeweeks iets doen.
Eens.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Eens.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk dat SanderH nog wel eens een grote DJ kan worden binnen 3fm
Daarom doe ik hetquote:
Afblijven van mijn Mintquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom doe ik het
Ik voelde je aan![]()
Maar ik voel liever aan je
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
John Mayer maakt altijd van die niet positieve muziek...
Eerlijk zullen we alles delenquote:
Ohmaigawd!!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom doe ik het
Ik voelde je aan![]()
Maar ik voel liever aan je
Ja, maf is dat... Complete tentamens verkloot, maar echt de wereld aan songteksten kunnen onthoudenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben er altijd verbaast over hoeveel liedjes ik kan meebleren
Juistemquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maf is dat... Complete tentamens verkloot, maar echt de wereld aan songteksten kunnen onthouden
Muziek leeftquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maf is dat... Complete tentamens verkloot, maar echt de wereld aan songteksten kunnen onthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |