Niet direct uiterlijk, ook gewoon uitstraling.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:56 schreef BasEnAad het volgende:
Muzikanten op hun uiterlijk beoordelen
TS is een tienermeisje?
Die Asian zou ik vetgoed kunnen verpachten in mijn vrindengroep in een schaars verlichte kelderbox.quote:
quote:
Ik ben lekker normaal. Jippie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 03:27 schreef female81 het volgende:
Typisch een opgehemeld figuur uit ons land: populair omdat 'ie 'zo lekker normaal' is. Geen glamour en vooral níet bedreigend. Hij had er zowaar een talentenjacht mee kunnen winnen, als 'ie dat had geprobeerd.
Welke?quote:Op donderdag 21 februari 2013 07:09 schreef rosepetals het volgende:
Hij heeft 1 leuk liedje dat ik heel af en toe weleens luister
Even hip Google gebruikt en nu zit mijn ontbijt in mijn gehemelte.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:01 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En nog steeds geen foto of wat
En bedanktquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Even hip Google gebruikt en nu zit mijn ontbijt in mijn gehemelte.
[ afbeelding ]
Wat deze man zegt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 04:35 schreef EricOscuro het volgende:
Sukkelaar, Tim Knol is waarschijnlijk Nederlands beste singer songwriter.
En nee... hij is geen house muzikant..noch een metalplayer en ook geen DJ.
Maar Tim Knol maakt liedjes met kop en staart zoals je zelden songwriters ziet doen.
En ik ben niet snel onder de indruk van producten van nationale bodem, maar ik durf Tim Knol met gemak te scharen tussen de Nieuw Zeelandse broers Tim en Neill Finn (Split Enz & Crowded House) en de Beatles John Lennon en Paul Mc Cartney.
Tim Knol is letterlijk en figuurlijk een vette Baas!
Maar in een ding heb je gelijk; hij heeft niet de uitstraling om het internationaal te maken...
Idd zegquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:21 schreef Dimens het volgende:
Aldus iemand met een kuikentje piep UI.
Hij klinkt een beetje depressiefquote:
Tim Knol vergelijken met John Lennonquote:Op donderdag 21 februari 2013 04:35 schreef EricOscuro het volgende:
Maar Tim Knol maakt liedjes met kop en staart zoals je zelden songwriters ziet doen.
En ik ben niet snel onder de indruk van producten van nationale bodem, maar ik durf Tim Knol met gemak te scharen tussen de Nieuw Zeelandse broers Tim en Neill Finn (Split Enz & Crowded House) en de Beatles John Lennon en Paul Mc Cartney.
Maar in een ding heb je gelijk; hij heeft niet de uitstraling om het internationaal te maken...
Metalquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:41 schreef andre_k het volgende:
Wat is er tevens mis met 'metalplayers'? Dat extreme metal je niet interesseert, wil nog niet zeggen dat er geen hele goeie Nederlandse bands zijn of waren. Pestilence bijvoorbeeld.
Not sure if serious or just trolling.quote:Op donderdag 21 februari 2013 04:35 schreef EricOscuro het volgende:
Metalfans zijn altijd zo heerlijk voorspelbaar. Je hoeft het woord "metal" maar in de mond te nemen of ze gaan meteen in de verdediging.quote:
Ik zei alleen dat je reactie kinderachtig is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:20 schreef Farenji het volgende:
[..]
Metalfans zijn altijd zo heerlijk voorspelbaar. Je hoeft het woord "metal" maar in de mond te nemen of ze gaan meteen in de verdediging.
klopt..quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:03 schreef DeensZweet het volgende:
Tim Knol wordt alleen maar opgetrommeld door DWDD omdat hij zo'n aardig dikkertje is. Verder vind ik dat hij geen talent heeft.
Dat was ie ook!quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:23 schreef andre_k het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat je reactie kinderachtig is.
Inderdaad, niks Lennon, McCartney of Bob Dylan, maar Tim Knol!quote:Op donderdag 21 februari 2013 04:35 schreef EricOscuro het volgende:
Serieus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Not sure if serious or just trolling.
Dat laatste is ook al heel wat tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:21 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Inderdaad, niks Lennon, McCartney of Bob Dylan, maar Tim Knol!
Nee, serieus, zijn muziek doet me niks, maar ik kan geen hekel aan hem hebben.
Dat klopt. Ik verdien daar op zijn minst een soort van award voor.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:27 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Dat laatste is ook al heel wat tegenwoordig.
alsjeblieft;quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:28 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik verdien daar op zijn minst een soort van award voor.
Komt omdat de award van goud is en google slechts van chroom.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:30 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Oeps! Google Chrome kan www.hanleystlukes.com niet vinden
Er is al 212 dagen niet in dit topic gepost.quote:Op donderdag 21 februari 2013 04:17 schreef Mr.Spaceman het volgende:
[..]
Ik ben lekker normaal. Jippie.
Eeh talentenjachten:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |