Inderdaad, niks Lennon, McCartney of Bob Dylan, maar Tim Knol!quote:Op donderdag 21 februari 2013 04:35 schreef EricOscuro het volgende:
Sukkelaar, Tim Knol is waarschijnlijk Nederlands beste singer songwriter.
En nee... hij is geen house muzikant..noch een metalplayer en ook geen DJ.
Maar Tim Knol maakt liedjes met kop en staart zoals je zelden songwriters ziet doen.
En ik ben niet snel onder de indruk van producten van nationale bodem, maar ik durf Tim Knol met gemak te scharen tussen de Nieuw Zeelandse broers Tim en Neill Finn (Split Enz & Crowded House) en de Beatles John Lennon en Paul Mc Cartney.
Tim Knol is letterlijk en figuurlijk een vette Baas!
Maar in een ding heb je gelijk; hij heeft niet de uitstraling om het internationaal te maken...
Serieus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Not sure if serious or just trolling.
Dat laatste is ook al heel wat tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:21 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Inderdaad, niks Lennon, McCartney of Bob Dylan, maar Tim Knol!
Nee, serieus, zijn muziek doet me niks, maar ik kan geen hekel aan hem hebben.
Dat klopt. Ik verdien daar op zijn minst een soort van award voor.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:27 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Dat laatste is ook al heel wat tegenwoordig.
alsjeblieft;quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:28 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik verdien daar op zijn minst een soort van award voor.
Komt omdat de award van goud is en google slechts van chroom.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:30 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Oeps! Google Chrome kan www.hanleystlukes.com niet vinden
Er is al 212 dagen niet in dit topic gepost.quote:Op donderdag 21 februari 2013 04:17 schreef Mr.Spaceman het volgende:
[..]
Ik ben lekker normaal. Jippie.
Eeh talentenjachten:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |