Zeker hele tijd praten en pas op het einde het boeiendequote:Op woensdag 20 februari 2013 23:45 schreef Che_ het volgende:
Denk dat ze het belangrijkste in de laatste halfuur vermelden (hoop het niet)
als ze maar niet met de vita beginnenquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:45 schreef Che_ het volgende:
Denk dat ze het belangrijkste in de laatste halfuur vermelden (hoop het niet)
Gewoon via gametrailers: http://www.gametrailers.com/netstorage/psmeeting/live.htmlquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:45 schreef bambino het volgende:
Ja daar zit ik op, maar die blijft blank
Is dat omdat het nog niet begonnen is of mis ik weer eens een plugin
Das met veel van die releases zo, helaas.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:46 schreef John.Guidetti het volgende:
[..]
Zeker hele tijd praten en pas op het einde het boeiende
Hoop historie bij het begin waarschijnlijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:46 schreef John.Guidetti het volgende:
[..]
Zeker hele tijd praten en pas op het einde het boeiende
Ah, na een paar keer refreshen krijg ik wel wat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:46 schreef nodig het volgende:
Hier een playstation animatie dus je kan al testen of het werkt, blank scherm lijkt me niet goed
Maar blijft wel in de lucht waar ik andere streams echt zie haperen alquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah, na een paar keer refreshen krijg ik wel wat.
Gamekings hoef ik niet te zien, verschrikkelijke gasten
Dit is zelfde als gamekings lijkt me?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Gewoon via gametrailers: http://www.gametrailers.com/netstorage/psmeeting/live.html
Ja, ik heb wel in de flash instellingen ingesteld dat ze meer mogen opslaan (2e tabje geloof ik).quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
Werkt HD een beetje soepel bij jullie?
Neem aan dat ze stil zijn als het begint..quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Dit is zelfde als gamekings lijkt me?
Paar mensen die de playstation stream bekijken en uitleg geven over wat er is gezegd?
Denk dat ik liever de gewone kijk dan.
Die gaan straks live over op de stream. Nu lullen ze onzin.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Dit is zelfde als gamekings lijkt me?
Paar mensen die de playstation stream bekijken en uitleg geven over wat er is gezegd?
Denk dat ik liever de gewone kijk dan.
Ah ok, nja heb beide open staan en dan zien ik het wel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die gaan straks live over op de stream. Nu lullen ze onzin.
Exact de reden waarom ik niet naar hun kijk.quote:
Waar is die offieciele?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:53 schreef nodig het volgende:
Ik start met de officieele en mocht ik niet tevreden zijn schakel ik wel over
Die blijft lopen in dat intro filmpje hier, of is dat het enige wat er nu te zien is?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:53 schreef nodig het volgende:
Ik start met de officieele en mocht ik niet tevreden zijn schakel ik wel over
Hoort ook zo, het is nog niet begonnen héquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:54 schreef Jump het volgende:
[..]
Die blijft lopen in dat intro filmpje hier
DePlaystation4 & Officiėle website & IGN & USTREAMquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:45 schreef bambino het volgende:
Iemand linkje naar live stream?
Die link uit dat twitter bericht in vorige topic krijg ik alleen playstation website
Nu maar hopen dat die top servers van sony er niet uit klappenquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:56 schreef bambino het volgende:
Die view counter gaat best hard op PS website
300k al
Meer spanning, minder alcohol nuquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:55 schreef janrad het volgende:
Het voelt een beetje als oudejaarsavond, wachten tot het twaalf uur wordt.
Twitch is wel handig, maar zeker als er heel veel mensen gaan kijken kan het vanuit het niets ineens frozen screen zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://www.twitch.tv/playstation Hier is hij ook te volgen.
Hehequote:Op woensdag 20 februari 2013 23:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Meer spanning, minder alcohol nu
Neem aan dat wanneer de officieele eruit klapt de rest er ook gelijk uit is. Sony zal echt niet Twitch voordeel geven boven hun eigen site.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Twitch is wel handig, maar zeker als er heel veel mensen gaan kijken kan het vanuit het niets ineens frozen screen zijn.
Zelfde met Ustream eigenlijk.
quote:
Nee precies, twitch gaat dus evt achter lopen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Neem aan dat wanneer de officieele eruit klapt de rest er ook gelijk uit is. Sony zal echt niet Twitch voordeel geven boven hun eigen site.
2 uurquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:03 schreef bambino het volgende:
Is er trouwens een planning voor eind tijd?
1 uur? 2 uur?
2 uur iddquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:03 schreef bambino het volgende:
1 uur? 2 uur?
Geloof het niet maar vorige presentatie (ps3) deed 2 uur!quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:03 schreef bambino het volgende:
1 uur? 2 uur?
Pilsje en bitterballenquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:04 schreef bambino het volgende:
Hmm dan moet ik straks ff wat eten en drinken erbij halen
straks is het een vita 2quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:07 schreef matthijst het volgende:
Pffff gaan ze wel een 4 aankondigen?
YOUTUBE IGN is al eens gepostquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:08 schreef koei het volgende:
Heeft er iemand een goede stream? Die van de Sony blog (en de andere sites die dezelfde stream gebruiken) hapert qua beeld
Dat zou toch geen niet zo'n grote conferentie waard zijn?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:08 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik ben ineens zo bang dat we helemaal geen Playstation gaan zien, maar dat we meer van deze bullshit te horen krijgen. Vita, andere online dingen, mobile etc etc
DePlaystation4.nlquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:08 schreef koei het volgende:
Heeft er iemand een goede stream? Die van de Sony blog (en de andere sites die dezelfde stream gebruiken) hapert qua beeld
Tja je weet het nooit hequote:Op donderdag 21 februari 2013 00:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat zou toch geen niet zo'n grote conferentie waard zijn?
Integratie met Xperia telefoons zou niet vervelend zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maar het bevalt me niet dat ze zich gaan focussen op mobile games.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:10 schreef xminator het volgende:
Ontslaan die gast! Wie verzint zo een flut presentatie.
Bij Apple zouden ze al tien keren moeten stoppen hebben voor een applaus. Op het einde van elke zit dusquote:
Precies!quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:10 schreef xminator het volgende:
Ga er zelf dan staan kut Turk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:10 schreef xminator het volgende:
Joh, ze kunnen wel een lesje leren van apple..quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga er zelf dan staan kut Turk.
Dat kan iedereen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Joh, ze kunnen wel een lesje leren van apple..
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:13 schreef gniffie het volgende:
wanneer gaan ze het over de nieuwe xbox hebben
alsof er uberthaupt games zullen komen voor de playstationquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:13 schreef BigEd2707 het volgende:
Ff 20 seconden reclame tussendoor op ustream
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
alsof er uberthaupt games zullen komen voor de playstation
Hij klinkt ook viesquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:14 schreef Melleyn het volgende:
Hij ziet er wel een beetje uit als een kinderverkrachter
Komt door die dildo die hij er niet meer op tijd uit kreegquote:
Boh, geen dildo maar een playstation movequote:Op donderdag 21 februari 2013 00:15 schreef Jump het volgende:
[..]
Komt door die dildo die hij er niet meer op tijd uit kreeg
Zo zien de meeste ontwikkelaars er uit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:14 schreef Melleyn het volgende:
Hij ziet er wel een beetje uit als een kinderverkrachter
samequote:Op donderdag 21 februari 2013 00:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hele uStream ligt eruit hier
Schijnbaar wel jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is langs jou heen gegaan?
x86 cpu architectuur... dat is wat anders dan OS.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maar x86 snap ik niet, waarom niet 64 bit.
De chips die ze gebruiken zijn 64-bitquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat lul jijquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:18 schreef gniffie het volgende:
geen 64 bit dus maar 4gb van de 8 bruikbaar
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:18 schreef gniffie het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
,quote:X86-64 is een uitbreiding van de x86-instructieset. Het ondersteunt veel grotere virtuele en fysieke adres ruimtes dan mogelijk zijn op x86
Hoe selecteren ze zulke hommos? Bij microsoft presenteerden ze de surface ook met een hommo.. Is dat in ofzo?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:19 schreef bambino het volgende:
Die gast is echt irritant om naar te luisteren/kijken
Het boeit mij wel hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:20 schreef koei het volgende:
Pfff, hardware gelul... Specs zijn niet boeiend, mogelijkheden gaat het om!
Wel boeiend :quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:20 schreef koei het volgende:
Pfff, hardware gelul... Specs zijn niet boeiend, mogelijkheden gaat het om!
Ik verwacht dit jaar kerst.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:22 schreef nodig het volgende:
EN zodadelijk aan het eind:
LAUNCH DATE 2015 februari doei.
http://www.ustream.tv/PlayStationquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:22 schreef Beaudelaire het volgende:
Godver, stream van twitch hapert.
http://www.gametrailers.com/netstorage/psmeeting/live.htmlquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:22 schreef Beaudelaire het volgende:
Ja, en?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:22 schreef Smoofie het volgende:
Weet die flikker wel wat de huidige high end PC's kunnen.
Je bent nog op tijdquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:22 schreef JaimyLee het volgende:
Hebben ze het ding zelf al laten zien of ben ik nog op tijd?
Check gewoon de stream op deplaystation4.nl of officiėle website.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:22 schreef Beaudelaire het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:23 schreef Che_ het volgende:
Cancerrrr... als dat gezeik hier maar eindstand iedereen haalt ps4
Met zn supercharged pc'squote:
Mooi. En nou mogen ze dan snel gaan zijn dan kan ik gaan slapenquote:
Ease of use is ook wat waard.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met zn supercharged pc's. Crytek zei al dat de nieuwe gen al een stuk achterloopt op de huidige PC's.
Logisch in een console van 400 euro vs gamepcbak van 1200 of wat dan ook.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met zn supercharged pc's. Crytek zei al dat de nieuwe gen al een stuk achterloopt op de huidige PC's.
hij lijkt op iemand die kapot moetquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:24 schreef bambino het volgende:
Hij lijkt wel een beetje op de Dean uit Community.
Manier waarop die loopt en praat
Hahahahahquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:24 schreef bambino het volgende:
Hij lijkt wel een beetje op de Dean uit Community.
Manier waarop die loopt en praat
Waarom denk je dat dit topic zo hard gaatquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:24 schreef janrad het volgende:
Die commentaren hier zijn leuker dan de hele presentatie
Dat downloaden en direct spelen vind ik wel chillquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dit is toch niet revolutionair?
Mwah ze maken natuurlijk verlies op consoles, wel gunstig voor consument, dat klopt ja. 1200 is wat overdreven btw.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Logisch in een console van 400 euro vs gamepcbak van 1200 of wat dan ook.
ga huilen jongeeeeeeeeequote:Op donderdag 21 februari 2013 00:25 schreef Che_ het volgende:
laat die man gaan
volg gewoon de inhoud
Net zoals Apple, het anders verwoorden en het klinkt revolutionair.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dit is toch niet revolutionair?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |