Zeker hele tijd praten en pas op het einde het boeiendequote:Op woensdag 20 februari 2013 23:45 schreef Che_ het volgende:
Denk dat ze het belangrijkste in de laatste halfuur vermelden (hoop het niet)
als ze maar niet met de vita beginnenquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:45 schreef Che_ het volgende:
Denk dat ze het belangrijkste in de laatste halfuur vermelden (hoop het niet)
Gewoon via gametrailers: http://www.gametrailers.com/netstorage/psmeeting/live.htmlquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:45 schreef bambino het volgende:
Ja daar zit ik op, maar die blijft blank
Is dat omdat het nog niet begonnen is of mis ik weer eens een plugin
Das met veel van die releases zo, helaas.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:46 schreef John.Guidetti het volgende:
[..]
Zeker hele tijd praten en pas op het einde het boeiende
Hoop historie bij het begin waarschijnlijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:46 schreef John.Guidetti het volgende:
[..]
Zeker hele tijd praten en pas op het einde het boeiende
Ah, na een paar keer refreshen krijg ik wel wat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:46 schreef nodig het volgende:
Hier een playstation animatie dus je kan al testen of het werkt, blank scherm lijkt me niet goed
Maar blijft wel in de lucht waar ik andere streams echt zie haperen alquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah, na een paar keer refreshen krijg ik wel wat.
Gamekings hoef ik niet te zien, verschrikkelijke gasten
Dit is zelfde als gamekings lijkt me?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Gewoon via gametrailers: http://www.gametrailers.com/netstorage/psmeeting/live.html
Ja, ik heb wel in de flash instellingen ingesteld dat ze meer mogen opslaan (2e tabje geloof ik).quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
Werkt HD een beetje soepel bij jullie?
Neem aan dat ze stil zijn als het begint..quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Dit is zelfde als gamekings lijkt me?
Paar mensen die de playstation stream bekijken en uitleg geven over wat er is gezegd?
Denk dat ik liever de gewone kijk dan.
Die gaan straks live over op de stream. Nu lullen ze onzin.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Dit is zelfde als gamekings lijkt me?
Paar mensen die de playstation stream bekijken en uitleg geven over wat er is gezegd?
Denk dat ik liever de gewone kijk dan.
Ah ok, nja heb beide open staan en dan zien ik het wel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die gaan straks live over op de stream. Nu lullen ze onzin.
Exact de reden waarom ik niet naar hun kijk.quote:
Waar is die offieciele?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:53 schreef nodig het volgende:
Ik start met de officieele en mocht ik niet tevreden zijn schakel ik wel over
Die blijft lopen in dat intro filmpje hier, of is dat het enige wat er nu te zien is?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:53 schreef nodig het volgende:
Ik start met de officieele en mocht ik niet tevreden zijn schakel ik wel over
Hoort ook zo, het is nog niet begonnen héquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:54 schreef Jump het volgende:
[..]
Die blijft lopen in dat intro filmpje hier
DePlaystation4 & Officiële website & IGN & USTREAMquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:45 schreef bambino het volgende:
Iemand linkje naar live stream?
Die link uit dat twitter bericht in vorige topic krijg ik alleen playstation website
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |