Ik kan het vermommen als gangster rap, maar de dichter in mij zal er altijd in naar boven komen.quote:
Die vraag stelden ze vroeger ook aan JP Balkenende, en kijk eens wat er van hem geworden isquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Die vraag stelden ze vroeger ook aan JP Balkenende, en kijk eens wat er van hem geworden is
Godver KB mijn buikpijn is al erg geneog zonder te lachenquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
puntige knie zou niet raken
quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Godver KB mijn buikpijn is al erg geneog zonder te lachen
Wat?quote:Ophef in Brazilië om scheren borsthaar
AMSTERDAM - Een toezichtraad van de Braziliaanse reclameindustrie doet onderzoek naar een nieuwe reclame van scheermessenproducent Gilette.
Foto: Thinkstock
In de reclames worden mannen aangemoedigd hun borstkas te scheren.
Een woordvoerder van de toezichtraad zei dat twintig mensen een klacht hebben ingediend naar aanleiding van de reclame, die alleen online te zien is. In de reclame raden beeldschone vrouwen mannen aan hun borstkas te scheren om hun vriendinnen te behagen. Volgens de woordvoerder vinden de klagers dat de reclame 'aanspoort tot vooroordelen tegen harige mannen'.
De raad doet over dertig dagen uitspraak over de reclame.
Nee 12jarige japanse meisjes zullen jullie stemmen insprekenquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:01 schreef JanPiraat het volgende:
Maken we wel gebruik van vervormde robotstemmen ?
Fak dat. Geen robotstem geen furdinand.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee 12jarige japanse meisjes zullen jullie stemmen inspreken
Contract getekend met je bloed dus je hebt geen keusquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Fak dat. Geen robotstem geen furdinand.
Deze tatta komt smoothquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
strenge man is die cosmo
Zijn haar is net stro
Ik ben bang
Want meneer is best lang
Inbreng heb ik niet
Daarom smoke ik wiet
HA! Grap is op jou! Ik ben HIV positief! Dus jouw contract is nu AIDS!!!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Contract getekend met je bloed dus je hebt geen keus
wejoo was dezequote:Op donderdag 21 februari 2013 00:10 schreef Furdinand het volgende:
Holy shit KB oh jee kom je mee meet mij in mijn bedstee fak zeg toch geen nee wees maar tevree met wat daar zit daar benee aw damn zo zilt als de zee maar hè ik zal niet klagen nee shit is niet gay ik leer van tv hoe die shit down gaat yeahya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |