Eerste waar de gemiddelde persoon op komtquote:
Fokken dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
morgen buurjongetje ophalen van school en dan oppassen terwijl hij slaapt omdat hij nog half ziek is
Leukquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
morgen buurjongetje ophalen van school en dan oppassen terwijl hij slaapt omdat hij nog half ziek is
Ik niet tbhquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste waar de gemiddelde persoon op komt
xdxdxddxdxquote:
jaquote:
ik vind poes direct al verkeerd klinken, ik zeg altijd kat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik niet tbhMaar ik zeg maar altijd gewoon kat, omdat andere mensen dat niet hebben.
is gewoon een dier hoor. En een bijnaam van een geslachtsdeel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik vind poes direct al verkeerd klinken, ik zeg altijd kat.
ik moet mijn lach altijd inhouden als mn oma zegt 'poes poes! kom hier dan poes!'
haha sorry hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik niet tbhMaar ik zeg maar altijd gewoon kat, omdat andere mensen dat niet hebben.
hoef je geen sorry voor te zeggen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
haha sorry hoor
Ik kies er niet voor
slaap lekkerquote:
ja ik weet hetquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
is gewoon een dier hoor. En een bijnaam van een geslachtsdeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
shit ik moest dingen afwassen, maar zit hier al anderhalf uur niks te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.herkenbaar
shit ik moest dingen afwassen, maar zit hier al anderhalf uur niks te doen.dit is toch veel leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
logies natuurlijk .
shit ik moest dingen afwassen, maar zit hier al anderhalf uur niks te doen.Zo heb ik hele dagen verspildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ik ook hoor. Maar meestal hoef ik niks te doen. En nu wel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo heb ik hele dagen verspild
Of omdat ik 3 dingen moet doen en dan kan ik niet kiezen wat ik als eerste moet doen en dan doe ik alsnog niksquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:36 schreef JRRY het volgende:
ik moet eigenlijk altijd iets anders doen maar ga dan toch FOK!ken omdat ik er geen zin in heb
die is ook leuk, maar badlied is beter.quote:
Haha ja iddquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of omdat ik 3 dingen moet doen en dan kan ik niet kiezen wat ik als eerste moet doen en dan doe ik alsnog niks
was een andere gurl netquote:
Van die paar liedjes die op YT staan:quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
die is ook leuk, maar badlied is beter.
yepquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan groepswerk?
JAquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja, ik wil alles uitstellen maar de groep nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Snachts moet je slapenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Mja, ik wil alles uitstellen maar de groep niet
Ik maak een paper rustig de nacht voor de deadline
dit is zo herkenbaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Mja, ik wil alles uitstellen maar de groep niet
Ik maak een paper rustig de nacht voor de deadline
Snachts kan ik juist goed werken hahaquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Snachts moet je slapen
Ik kan er echt niet tegen als ik niet kan slapen
Dan is het tenminste stil overal en krijg ik superawesome ideeën en zo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Snachts kan ik juist goed werken haha
Ik savondsquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik kan nooit goed werkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar als je de volgende dag vrij hebt, en dan de deadline is...quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik savonds
Maar ik ga niet snachts doorwerken zonder slaap
Gelukkig is er wajongquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kan nooit goed werken
Dan nog nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar als je de volgende dag vrij hebt, en dan de deadline is...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Die post had ik dus expres weggeëdit :'')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
JONGENS PIZZA HIER STAAT EEN 10 VOOR GESCHIEDENIS!!!1!!111!!!1!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die post had ik dus expres weggeëdit :'')
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geschiedenis is ook tof dus goed toch?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JONGENS PIZZA HIER STAAT EEN 10 VOOR GESCHIEDENIS!!!1!!111!!!1!
Ja bij mij op school krijgt de gene die het hoogste cijfer heeft een stomp van degene met het laagste cijferquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
gekke school seg.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja bij mij op school krijgt de gene die het hoogste cijfer heeft een stomp van degene met het laagste cijfer
ohdamn ik ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
In had echt een bazenleraar voor geschiedenis
Typischquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja bij mij op school krijgt de gene die het hoogste cijfer heeft een stomp van degene met het laagste cijfer
ik ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ook, altijd bij schoolfoto's zeggen dat als iemand ook maar iets erover zei die persoon weg moest. En dan dat als iemand zichzelf lelijk vond dat ook klopte want we waren allemaal lelijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had ook bazendocenten voor Duits
ik ook tik em aan!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Van die paar liedjes die op YT staan:
1. Bad (9,8)
2. La La (9,2)
3. Endlessly (7,0)
Ter vergelijking, Beyoncés beste liedje 'Resentment' krijgt van mij een 9,5.
Alleen jammer van het vak jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
soms.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
echt?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:40 schreef JRRY het volgende:
Supersof, dit jaar komt er een nieuw album van The Cab
wowquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, niet als band ofzo maar dat liedje wel
KOELquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
JA
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Cab#Albums
untitled gaat het heten.
sowieso nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gewoon het liedje dan hè, Beyonce zou het liedje beter hebben gezongen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
En die man was ook tof, op uitwisseling kregen we geld mee om make up voor z'n dochters te gaan kopen want dat is veel goedkoper in Duitsland dan hiermehehe
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
En die man was ook tof, op uitwisseling kregen we geld mee om make up voor z'n dochters te gaan kopen want dat is veel goedkoper in Duitsland dan hiermehehe
Ze ging playbacken bij de inzegening van Obamaquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
b. is wel een betere zangeres dat staat buiten kijf (das toch een spreekwoord)
Dat was een van de enige momenten waarop ze playbackte.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze ging playbacken bij de inzegening van Obama
Daar is wel een mooie foto van, van haar op de super bowlquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat was een van de enige momenten waarop ze playbackte.
Ze had er btw goede argumenten voor
Bewijs maar eens dat ze op de Super Bowl playbackte
Ja kloptquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar is wel een mooie foto van, van haar op de super bowl
* Pizza_Pepperoni moest lachenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar is wel een mooie foto van, van haar op de super bowl
Goed! Ik ben nu een film aan het kijken met spouwaahh maar geen idee waar het over gaatquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Spacywacy..
Hoe is het met jou?
Lekkere interessante film.....quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goed! Ik ben nu een film aan het kijken met spouwaahh maar geen idee waar het over gaatmet jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nah ze had echt een kutoutfit aan vond ik, haar haar zat lelijk en had ik liever met mooie krulletjes gezien zoals dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onvergetelijke dag wel hoor, op de kalender van 2012 heb ik een roze cirkeltje om die datum gezetquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dientje is een baasik heb met hem de bavariabrouwerij onveilig gemaakt
schattigquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Onvergetelijke dag wel hoor, op de kalender van 2012 heb ik een roze cirkeltje om die datum gezet
wat?quote:
waar zie je dat?quote:
nopequote:Op woensdag 20 februari 2013 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
kreeg je geen bericht bij waar je normaal dm's krijgt?
quote:
quote:
Ik zei niet dat ik ging slapenquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:03 schreef JRRY het volgende:
ik ken mensen die Just Give Me A Reason slecht en simpel en stom vinden
* Hypocriet meldtquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:03 schreef JRRY het volgende:
ik ken mensen die Just Give Me A Reason slecht en simpel en stom vinden
ik dacht: die gaat een dutje doenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zei niet dat ik ging slapen
Had ik om 7 uur al gedaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht: die gaat een dutje doen
niks gekregenquote:
goed bezigquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had ik om 7 uur al gedaanBen klaarwakker nu
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
het halleve huishouden hier.
en hypocriet.
ja, we zouden ze moeten straffenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja echt he, wat een trieste mensen zijn dat. ze zullen vast Bad ook niet leuk vinden
Ja gaan we doen maar hoequote:Op woensdag 20 februari 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, we zouden ze moeten straffen
fixedquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
HÉ EEN NORMAAL LEVEND PERSOON MET MUZIEKSMAAK OMG.
Wat liefquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je bent zo raar dat ik je bijna normaal zou vinden
hamerhaai vroeg of timmmmm als topicpointer kon doen dat hamerhaai vakantie had. en toen deed timmmmm dat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar slaat dat kindjes vragen eigenlijk op
quote:
Ohquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
hamerhaai vroeg of timmmmm als topicpointer kon doen dat hamerhaai vakantie had. en toen deed timmmmm dat.
Ik weet niet, kan geen een instrument bespelenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
die wil ik zo ernstig graag leren spelen, maar is zo moeilijk
Ga leren man.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet niet, kan geen een instrument bespelen
Dat is toch veel te moeilijk, eerst een piano kopen, dan les nemenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Piano! Mannen die piano spelen
quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is toch veel te moeilijk, eerst een piano kopen, dan les nemen
Ik moet morgen vroeg opstaan maar dat is eigenlijk niet leukquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke verhalen?
waarom danquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet morgen vroeg opstaan maar dat is eigenlijk niet leuk
ik ook niet hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
(waarom heb ik geen nieuwe voorwaarden gekregen)
JA.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hypo, als intrumentspeler, heb jij ook zo'n hekel aan DJ/producers? En dan niet qua muzieksmaak...
Gewoon nieuwsgierig
Dat je de muziek niks vind, ok. Maar veel gitaristen etc. Vinden producers talentloos enzo, wil weten waaromquote:
Fuck our livesquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is vroeg, ik moet om 12:00 opstaan, ookal te vroeg
Dat zijn ze ook meestal. Echt talent hebben ze niet, en ze willen de grote massa aanspreken. Dus maken ze muziek die gitaristen meestal klote vinden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je de muziek niks vind, ok. Maar veel gitaristen etc. Vinden producers talentloos enzo, wil weten waarom
Moet je niet buiten gaan fietsen, maar binnenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:30 schreef JRRY het volgende:
Het is echt heel koud buiten merkte ik net op de fiets.
jijquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
7 uur opstaan want 7:42 trein hier
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:30 schreef JRRY het volgende:
Het is echt heel koud buiten merkte ik net op de fiets.
Ja dat zijn avicii, tiësto. Als je kijkt naar de 3 mannen van Noisia, is dat heel anders.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook meestal. Echt talent hebben ze niet, en ze willen de grote massa aanspreken. Dus maken ze muziek die gitaristen meestal klote vinden.
Ik vat dit even persoonlijk op.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Producers en Dj's zijn, laten we zeggen allemaal protituees.
Ik wil nog een keer naar Noisia Invites. De tweede editie was episch zag ik op youtubequote:Op woensdag 20 februari 2013 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ze ooit in groningen gezien
Ik zou het niet persoonlijk opvattenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vat dit even persoonlijk op.
De manier is anders, maar creativiteit is ook zeker te vinden bij producers. Er is zoveel vrijheid. DJ'en is niet iets waar je echt talent voor nodig hebt, weet ik.
Mja de handeling van het DJ'en zelf vereist geen talent want het zijn gewoon knopjes. Maar de muziek goed "voelen" en net de goede dingen weten en sferen kunnen aanvoelen hoort er ook bij, en dat is wel iets wat je moet kunnen en wat je een talent zou kunnen noemenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vat dit even persoonlijk op.
De manier is anders, maar creativiteit is ook zeker te vinden bij producers. Er is zoveel vrijheid. DJ'en is niet iets waar je echt talent voor nodig hebt, weet ik.
ja ik kwam van het zwembad, daar is het ook lekker warmquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Moet je niet buiten gaan fietsen, maar binnen
FOK! was kapotquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
Wow echt gigantisch stil voor een avond in de vakantie
Ja ik belde yvonne.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh. Iedereen 112 bellen enz. natuurlijk.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja ik belde yvonne.
Zo van: HALLO HALLO, SPREEK IK MET DE BRANDWEER?!!
Hoerenloperquote:
Gaan we nu weer even maatschappelijk gewenst gedrag vertonen?quote:
ik ben nog zoveel heerlijkerquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaan we nu weer even maatschappelijk gewenst gedrag vertonen?
Omg die AdvancedPowerwat een heerlijke gast zeg
Wat voor maatschappelijk gewenst gedrag?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaan we nu weer even maatschappelijk gewenst gedrag vertonen?
Omg die AdvancedPowerwat een heerlijke gast zeg
Pics or it did`nt happenquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zal ik zo pizza gaan eten als late night snack.
Wordt je dik van Fattiequote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat voor maatschappelijk gewenst gedrag?
Wie?
Ok ok wat voor pizza?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is gvd geen antwoord, maar misschien zat je onderkin voor je oor.
quote:
Pics van jou dahquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoeveel pics wil je hebben, heb nog een paar kwaliteitspics op internet gevonden je wil niet weten man
Neem wat in dan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:30 schreef supersof het volgende:
Hoofdpijn, moe, voetpijn -> slapen. Slaap lekker
Mooi sommetjequote:Op woensdag 20 februari 2013 23:30 schreef supersof het volgende:
voetpijn?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:30 schreef supersof het volgende:
En die eet je nu nog helemaal op?quote:
Ja moet ik de helft opeten en de rest laten staan dan? Ik weet niet wat ik moet etenquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die eet je nu nog helemaal op?Bah trouwens
die dunne van Dr Oetker zijn echt veel lekkerder
Heb je niks anders in huis?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja moet ik de helft opeten en de rest laten staan dan? Ik weet niet wat ik moet eten
Oh wacht, je hebt Sof op fb toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik verspreid geen pics van mijzelf![]()
je vroeg om pics die heb je
Nee nee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wacht, je hebt Sof op fb toch?
Als ik echt niet kan slapen doe ik dat welquote:
Ja man. Ik heb kilometers gelopen vandaagquote:
Dat is beter dan pizzaquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
brood en chips, niets dus eigenlijk
Ik wil geen broodquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is beter dan pizzavooral brood natuurlijk.
brood
stiekem welquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:38 schreef JRRY het volgende:
stilte zeg, is FOK! stiekum weer kapot?
Brood is lekker man ondankbare zemmelquote:
Neequote:Op woensdag 20 februari 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brood is lekker man ondankbare zemmel
Ja vind j'm leuk?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:38 schreef msacras het volgende:
Foto in OP
Tevens is slapen moeilijk.
Alleen pizza is goed genoeg voor hemquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brood is lekker man ondankbare zemmel
Ja dat dacht ik welquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Alleen pizza is goed genoeg voor hem
quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:42 schreef msacras het volgende:
Serieuze poging tot slapen
Dag kinders
doei sarcastisch meisjequote:Op woensdag 20 februari 2013 23:42 schreef msacras het volgende:
Dag kinders
Trustequote:Op woensdag 20 februari 2013 23:42 schreef msacras het volgende:
Dag kinders
Trustenquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:45 schreef JRRY het volgende:
ja lekker skypen, misschien wederkeer ik nog wel eventjes voordat ik ga slapen
gooi die pizza erin danquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb nog steeds niets te eten
Nee, heb net toast gepakt en een slavink, ik denk dat mijn ouders die pizza niet zullen waarderen, doe ik morgen welquote:
een slavink? koud?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, heb net toast gepakt en een slavink, ik denk dat mijn ouders die pizza niet zullen waarderen, doe ik morgen wel
ga zingenquote:
quote:
Dat zing jij normaal bij het uitgaan ja?quote:
Waar schaar jij jezelf onder?quote:
Nee wel alle duitsers zijn homo tegen een duitser, maar toen werd ik bijna op mijn bek geslagenquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat zing jij normaal bij het uitgaan ja?
Mooie bewegingen ja.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
of stuur maar filmpje op dat je hier op aan het dansen bent Pizza, mag ook
Duitsers kunnen ook nergens tegenquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee wel alle duitsers zijn homo tegen een duitser, maar toen werd ik bijna op mijn bek geslagen
Verzin eens wat leuksquote:
BAAASSSquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kijk fight club sorry.
Goedzoquote:
leuke film jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BAAASSS
[..]
Goedzoleuke avond gehad?
Waar ben je?quote:
Ja met Rosssen gechilled en jij?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BAAASSS
[..]
Goedzoleuke avond gehad?
Rossen, was die niet een tijdje geleden hier even?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja met Rosssen gechilled en jij?
En jij blijkbaar ook omdat je weet dat het bazenfilms zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
Pizza, Fok-it en Ro-ald kijken bazenfilms altijd
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
of stuur maar filmpje op dat je hier op aan het dansen bent Pizza, mag ook
Jep gisteren account gemaakt gisteren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rossen, was die niet een tijdje geleden hier even?![]()
Ja voetbal gekeken enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |