Eerste waar de gemiddelde persoon op komtquote:
Fokken dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
morgen buurjongetje ophalen van school en dan oppassen terwijl hij slaapt omdat hij nog half ziek is
Leukquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
morgen buurjongetje ophalen van school en dan oppassen terwijl hij slaapt omdat hij nog half ziek is
Ik niet tbhquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste waar de gemiddelde persoon op komt
xdxdxddxdxquote:
jaquote:
ik vind poes direct al verkeerd klinken, ik zeg altijd kat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik niet tbhMaar ik zeg maar altijd gewoon kat, omdat andere mensen dat niet hebben.
is gewoon een dier hoor. En een bijnaam van een geslachtsdeel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik vind poes direct al verkeerd klinken, ik zeg altijd kat.
ik moet mijn lach altijd inhouden als mn oma zegt 'poes poes! kom hier dan poes!'
haha sorry hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik niet tbhMaar ik zeg maar altijd gewoon kat, omdat andere mensen dat niet hebben.
hoef je geen sorry voor te zeggen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
haha sorry hoor
Ik kies er niet voor
slaap lekkerquote:
ja ik weet hetquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
is gewoon een dier hoor. En een bijnaam van een geslachtsdeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
shit ik moest dingen afwassen, maar zit hier al anderhalf uur niks te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.herkenbaar
shit ik moest dingen afwassen, maar zit hier al anderhalf uur niks te doen.dit is toch veel leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
logies natuurlijk .
shit ik moest dingen afwassen, maar zit hier al anderhalf uur niks te doen.Zo heb ik hele dagen verspildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ik ook hoor. Maar meestal hoef ik niks te doen. En nu wel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo heb ik hele dagen verspild
Of omdat ik 3 dingen moet doen en dan kan ik niet kiezen wat ik als eerste moet doen en dan doe ik alsnog niksquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:36 schreef JRRY het volgende:
ik moet eigenlijk altijd iets anders doen maar ga dan toch FOK!ken omdat ik er geen zin in heb
die is ook leuk, maar badlied is beter.quote:
Haha ja iddquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of omdat ik 3 dingen moet doen en dan kan ik niet kiezen wat ik als eerste moet doen en dan doe ik alsnog niks
was een andere gurl netquote:
Van die paar liedjes die op YT staan:quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
die is ook leuk, maar badlied is beter.
yepquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan groepswerk?
JAquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja, ik wil alles uitstellen maar de groep nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Snachts moet je slapenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Mja, ik wil alles uitstellen maar de groep niet
Ik maak een paper rustig de nacht voor de deadline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |