Welke studie dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik maak mijn studie af en word succesvol?!
Je hebt geen keuze johquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:14 schreef nodig het volgende:
[..]
En net praat je nog over martelen.
Jou wil ik later niet aan mn bed
Echt?quote:
Jij was bang voor bloed toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:14 schreef Hypocriet het volgende:
EN DAN CHIRURGIE! OMG IK BEN GENIAAL! DAN KAN IK HUN LEDEMATEN OOK NOG AMPUTEREN EN ZO.
Stoerquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh tof
Ik doe Medische Informatiekunde, maar in dezelfde faculteit
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:14 schreef nodig het volgende:
[..]
En net praat je nog over martelen.
Jou wil ik later niet aan mn bed
Dan is er waarschijnlijk toch geen loting meer nodig johquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stoer
Nja ik kom toch niet door de loting en zo mja
Misschien. Wat wil jij gaan doen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Jij was bang voor bloed toch?
Maar nog wel behoorlijke cijfers.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dan is er waarschijnlijk toch geen loting meer nodig joh
Iets met literatuur of geneeskunde. Licht eraan of ik later wil gaan schrijven of niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Misschien. Wat wil jij gaan doen?
Niet als ik het zelf aanricht
Ga maar snel weer slapen je wilt hier niet zijn!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
* VoornaamAchternaam word net wakker
hoin
Die heb je niet neequote:Op woensdag 20 februari 2013 20:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar nog wel behoorlijke cijfers.
Om de een of andere reden blijven mijn cijfers hetzelfde als aan het begin van het jaar. Ik snap er niets van, de docenten kijken bij mij verkeerd na, maar dat kan niet, want niemand die voor de school werkt mag mij, dus ik snap het niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nja mijn motivatie is nu echt 0 omdat ik me kut voel en zo telkens. Maar redelijk nog.
Why? Geen rel aan de gang toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Ga maar snel weer slapen je wilt hier niet zijn!
Hoezo mogen ze je niet?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Om de een of andere reden blijven mijn cijfers hetzelfde als aan het begin van het jaar. Ik snap er niets van, de docenten kijken bij mij verkeerd na, maar dat kan niet, want niemand die voor de school werkt mag mij, dus ik snap het niet.
Nee martelingen. Er werd net hele uitleg gegeven hoe je iemand het best kon vermoorden en hypo zag zichzelf al een martelkamer hebben met 3 meter geluidsdichte muren en vervolgens beginnen ze over een studie chirugie enzo, dat is toch enge shit! HELP ME VA!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Why? Geen rel aan de gang toch?
Nooit dat ik chirurg ga worden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee martelingen. Er werd net hele uitleg gegeven hoe je iemand het best kon vermoorden en hypo zag zichzelf al een martelkamer hebben met 3 meter geluidsdichte muren en vervolgens beginnen ze over een studie chirugie enzo, dat is toch enge shit! HELP ME VA!
Ik vraag de hele tijd dingen die niets met de les te maken hebben, doe geen fuck en verbeter ze de hele tijd als ze iets fout zeggenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoezo mogen ze je niet?![]()
Mij mogen de meeste docenten wel geloof ikvorig jaar vooral. Kreeg telkens standaard een half punt erbij of zo
Ja wees blij dat we niet gedetailleerd zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee martelingen. Er werd net hele uitleg gegeven hoe je iemand het best kon vermoorden en hypo zag zichzelf al een martelkamer hebben met 3 meter geluidsdichte muren en vervolgens beginnen ze over een studie chirugie enzo, dat is toch enge shit! HELP ME VA!
Alsnog vind ik je eng nuquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nooit dat ik chirurg ga worden.Beloofd.
watquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:15 schreef nodig het volgende:
Deze shit is eng allemaal vieze dokters hier die martelkamers hebben met 3 meter geluidsdichte muren![]()
![]()
PROMI RED ME !!!
En ik maar denken dat ik een zieke geest had door mijn supersof obsessie maar jullie zijn allemaal nog veel ergerquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja wees blij dat we niet gedetailleerd zijn
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:20 schreef Hypocriet het volgende:
En ik krijg nog niet eens zelfstandig een fles ijsthee open dus ja.
Oh dat doe ik ook best vaakquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vraag de hele tijd dingen die niets met de les te maken hebben, doe geen fuck en verbeter ze de hele tijd als ze iets fout zeggenOp die manier kom ik de dag door
Oh je bent gewoon enorm irritant dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vraag de hele tijd dingen die niets met de les te maken hebben, doe geen fuck en verbeter ze de hele tijd als ze iets fout zeggenOp die manier kom ik de dag door
Dat is best wel extreem
Schattig welquote:
Had je dat niet door neequote:Op woensdag 20 februari 2013 20:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh je bent gewoon enorm irritant dus!
Mja ik was nieuw op die school, kutklas, ik was de enige die stil was en zo. Ik was een schatje
Wiewathoewaar is Heppie?!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Wees blij dat je Heppie niet bent dan
Neequote:Op woensdag 20 februari 2013 20:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Had je dat niet door nee
Oohja je ondertitel ja. Maar je school was toch wel een beetje leuk?
Valt ook wel mee, alleen op schoolquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee
Ja hoor. Maar die klas gewoon niet.Buiten die klas meteen overal vrienden en zo
maar ze mochten me niet
want ik was geen BBsletje
Gelukkig maarquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, alleen op school
Echt niet, wat?!
Leeft het?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijn vriend. Heppie. Die ene. Je weet wel.
sorry manquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat jij een BB sletje was
dromen, weg.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dromen, weg.
wereldbeeld, weg.
mensenkennis, weg.
Wat heeft het leven nog voor zin.
jij was 17?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:33 schreef nodig het volgende:
Ik heb me bedacht pizza je bent nog 15 hé dan mag jij mijn natuurfilms nog niet eens zien
Dan zoek ik ze zelf welquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:33 schreef nodig het volgende:
Ik heb me bedacht pizza je bent nog 15 hé dan mag jij mijn natuurfilms nog niet eens zien
3quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoeveel nagellak hebben jullie?
gvd ik vind hem schattig jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:29 schreef AppelCake het volgende:
PROMI WAT POST JIJ DIE FOTO DIE IK NET HIEROP ZETTE OP FACEBOOK!?
4 potjes natuurlijk, naast mijn foundation en mijn lippensift.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
heel veelquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
geslacht: Manquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
4 potjes natuurlijk, naast mijn foundation en mijn lippensift.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:36 schreef nodig het volgende:
Pizza ik heb je gedmt met iets wat je pas op je 18e verjaardag mag openen![]()
Epische natuurfilm jeweet
Dan mag je er ook op reageren op FOK!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gvd ik vind hem schattig ja
Blauw, paars, bruin, donkerderbruin, rood, donkerrood.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit is toch een grapje he![]()
?
neinz, linkje in sigquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit is toch een grapje he![]()
?
Dit vraag ik me ook wel af ja. Dat is elke dag van het jaar een andere kleur. En zelfs dan heb je nog over.quote:
Ik denk dat ik Spees ga vermoorden en dan haar nagellak jatquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je wordt er zeker spontaan lesbisch van ja
Zou het duurder zijn dan roken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waar haal je het geld vandaan?__
Flesje per dag = pakje per dag waarschijnlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zou het duurder zijn dan roken?
90 ofzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe ga je dat aanpakken, en detail s'il vous plaîtquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Spees ga vermoorden en dan haar nagellak jat
* SpaceInvaders rent wegquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Spees ga vermoorden en dan haar nagellak jat
Applaus!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb er wel meer dan 2 jaar over gedaan om dit bij elkaar te krijgen hoor
Zou ik ook dan, als hypo het echt op je gemunt heeft dan ontkom je trouwens niet.quote:
Ik doe alsof ik haar beste vriendin ben. Als we meeten kopieer ik stiekem haar huissleutel en als ze alleen thuis is schiet ik haar door haar hoofd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe ga je dat aanpakken, en detail s'il vous plaît
Wat ben je toch weer lief vandaag.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik haar beste vriendin ben. Als we meeten kopieer ik stiekem haar huissleutel en als ze alleen thuis is schiet ik haar door haar hoofd.
DIT IS GEEN DOODSVERWENSING.
SUPERSOFquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
https://docs.google.com/s(...)Vh6cXZ2b2NjRWc#gid=0
wtf
Ik zal jouw dm's hier maar niet neerzetten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer lief vandaag.
Hoe ga je aan het wapen komen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik haar beste vriendin ben. Als we meeten kopieer ik stiekem haar huissleutel en als ze alleen thuis is schiet ik haar door haar hoofd.
DIT IS GEEN DOODSVERWENSING.
Tor.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe ga je aan het wapen komen?
quote:
Wat wil je?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bestel je ook drugs dan meteen?
Waarvoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
Ik verwacht een bedankje spaceinvaders.
Ja weet ik toch. Vanaf half negen niet meer online geweest. Wat een schande.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:43 schreef nodig het volgende:
[..]
SUPERSOF
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb je ontiegelijk gemist schat!![]()
![]()
Hoe was je dag?
IKHOEFNIET TE TANKEN SCHAT< DAAAAGGG
nee gesubwaytquote:
meth?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
zelfde als jij denk ik, wel zo gezellig
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
meth?![]()
Not even once.
Maar dan juist wel?
Nopequote:Op woensdag 20 februari 2013 20:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
Is er nu trouwens een Whatsapp groepschat ?
jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
Is er nu trouwens een Whatsapp groepschat ?
Ja breaking all the rulesquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
meth?![]()
Not even once.
Maar dan juist wel?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssstttttt
okequote:Op woensdag 20 februari 2013 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssstttttt
nu ga je te verrrrrrrquote:
wie ben jij en wat doe je hierquote:
ga je nagels lakken dan. Je moet er nog zoveel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben spaceinvaders en ik verveel me
jij bent lief. Blijf in deze sc.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan johquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je nagels lakken dan. Je moet er nog zoveel.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je nagels lakken dan. Je moet er nog zoveel.
Hoi SpaceInvaders.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
rainbowsquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit zit er nu op jewaids,
[ afbeelding ]
ooh oke.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja SpaceInvaders die nagellak verzamelt
En Pizza
ikkequote:
Ik had niet echt zin meer om inhoudelijk te reageren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wel leuke reactie van hem, lekker leeswerk.
oh srryquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
jawel, supersof is online zie je, kiijk
jaaaquote:
Tja, iemand die Rafaël boven Michaël kiestquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik had niet echt zin meer om inhoudelijk te reageren.
Wat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tja, iemand die Rafaël boven Michaël kiest
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij bent lief. Blijf in deze sc.
het is sof en ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik en sof.
En verder pizza, EK, nagellakverzamelaarster en nog wat ander gespuis.
Ik heb werkelijk geen flauw idee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zijn aartsenegelen toch?
Ja tandarts viel mee want hoefde niet te borenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Okeej leuke dag gehad, leukste FOK!ster?
Moet je aan Argo vragen hihahoquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zijn aartsenegelen toch?
Alsjequote:Op woensdag 20 februari 2013 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is sof en ik.
Dankje
Tandartsen zijn stomquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja tandarts viel mee want hoefde niet te boren
en daarna naar sonsbeek geweestEn naar mn oude huis en helemaal naar mijn basisschool gelopen en toen langs de rijn gelopen en de stad in. Ik heb een blaar
Maar het was het waard
en jij?
Hiehahoo is een gepatendeerde uitspraak van mijquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je aan Argo vragen hihaho
Argoquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik heb normaal nooit blaren. Nog maar een keer gehad.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tandartsen zijn stom
Blaren ook, trouwens
Deed ik dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
naald branden en doorprikkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik heb normaal nooit blaren. Nog maar een keer gehad.
Hoe haal ik hem weg
Doet het veel pijn?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naald branden en doorprikken
Blaarpleister op plakken en wachtent tot die pleister eraf valt. Ik heb te vaak blarenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik heb normaal nooit blaren. Nog maar een keer gehad.
Hoe haal ik hem weg
Hij heeft zich tegen kerst bekeerd, en is redelijk fanatiek.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is er mis met hem? Serieuze vraag want ik zag m vandaag voor het eerst posten
Bekeerd van wat naar wat?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij heeft zich tegen kerst bekeerd, en is redelijk fanatiek.
Ja heb je het zo zwaar?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Blaarpleister op plakken en wachtent tot die pleister eraf valt. Ik heb te vaak blaren
oh hmm. ik heb hem die ene keer kapot gekniptquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is los vel dus je voelt het nauwelijks
Kreeg je die discussie gisternacht meequote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is er mis met hem? Serieuze vraag want ik zag m vandaag voor het eerst posten
Was wel een leuke rel, vond je niet? Ik vond 'm voor herhaling vatbaar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kreeg je die discussie gisternacht mee?
Fascinerend zulke mensen.
Ik ben hier pas sinds vandaagquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kreeg je die discussie gisternacht mee?
Fascinerend zulke mensen.
Ik heb een hekel aan fanatiek.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij heeft zich tegen kerst bekeerd, en is redelijk fanatiek.
Oh.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben hier pas sinds vandaag
haha van mijn autisme moet ik ze ook altijd kapot maken en dan pleister eropquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
oh hmm. ik heb hem die ene keer kapot geknipt____!
Hij heeft een wonder meegemaakt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat leukquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja tandarts viel mee want hoefde niet te boren
en daarna naar sonsbeek geweestEn naar mn oude huis en helemaal naar mijn basisschool gelopen en toen langs de rijn gelopen en de stad in. Ik heb een blaar
Maar het was het waard
en jij?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hij heeft een wonder meegemaakt.
Een man haalde z'n pijn weg, en daardoor werd ie net als die man Christen.
Waar kunnen we uit kiezenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef Hypocriet het volgende:
Ik wil ook nagels gaan lakken. Welke kleeeeur?
Ja daar heb je fanatiek een hekel aan volgens mij.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan fanatiek.
donderdag 24 december 2009 @ 10:10quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dat zei ie zelf hoor, ik verzin het nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]____
[..]
Waar kunnen we uit kiezen
Wit, cocaïne-wit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef Hypocriet het volgende:
Ik wil ook nagels gaan lakken. Welke kleeeeur?
In deze reeks, op 3 posts van gisteren naquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
donderdag 24 december 2009 @ 10:10
JA. Het enige wat ik goed kan is fanatiek hatenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja daar heb je fanatiek een hekel aan volgens mij.
hi5quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JA. Het enige wat ik goed kan is fanatiek haten
Net als je verbrand bentquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha van mijn autisme moet ik ze ook altijd kapot maken en dan pleister erop
Ja, en in mn eentjequote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat leuk
Ik had een gezellige middag met m'n vriendin, eerst gezellg chillen om m'n kamer, lekker gegeten en dik 2 uur gezwommen
Ik heb ook taksi nuquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, en in mn eentjemet een pak taksi
en koekjes
en bad op repeat. Zovaak geluisterd nu
In je eentje een hele middag in Arnhem gespendeerd?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
en koekjes
taksiquote:
taksiquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
en koekjes
Ja. Van tien tot kwart over vier ofzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
In je eentje een hele middag in Arnhem gespendeerd?
Maar wel leuk toch
zozo, stadsavonturier enz.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja. Van tien tot kwart over vier ofzo
lekker goedkoop, een euro. En heerlijk. En veelquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
taksi
Vandaag weer gehaald, zit je daar in de klas aan zo'n pak te lurken
Ik verbaasde me gisteren dat het maar een euro wasquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker goedkoop, een euro. En heerlijk. En veel![]()
hahha ja. het moet gewoonquote:
Daardoor had ik het gehaald.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik denk nu steeds dat je het over Tax hebt
het is ook een lekker gevoelquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
hahha ja. het moet gewoonanders word je gek.
jaja. Heerlijk om alleen te zijn. En geen mensen die je storen. Gewoon muziek op en eigen wereldquote:
Ja, maar wel stom want dan wil je het vaak halenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik verbaasde me gisteren dat het maar een euro was
Ik ben eigenlijk nooit alleen, tenminste, ik ga bijna nooit alleen weg. Weet dan nooit zo goed wat ik moet doen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
jaja. Heerlijk om alleen te zijn. En geen mensen die je storen. Gewoon muziek op en eigen wereld
Vooral als je de route loopt die je elke dag naar school liep/fietste.
Nieuwe verslaving schat ik inquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar wel stom want dan wil je het vaak halen
gewoon een keer doenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nooit alleen, tenminste, ik ga bijna nooit alleen weg. Weet dan nooit zo goed wat ik moet doen.
Aan de andere kant is het wel rustgevend, als je gewoon lekker je eigen gang kan gaan
hoop het nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nieuwe verslaving schat ik in
ja dat is zoquote:
Ja waar moet ik heen danquote:
Ook leuk om met een studenten-ov gewoon naar Maastricht te gaan of een willekeurige andere plaats die heel ver van je woonplaats ligtquote:
waar danquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
Ik heb zo'n leuk shirt gekocht vandaag![]()
even zoeken hoor
Nee als je het niet kent weet je ook niet hoe het is. Dus gewoon heen gaan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja waar moet ik heen dan![]()
Sowieso heel Flevoland is een en al saai en boring.
Amsterdam voel ik me niet fijn in m'n eentje.
Zwolle vind ik saai.
De rest ken ik niet.
ben nu bijna 3 weken cleanquote:
Ik ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
Ik heb zo'n leuk shirt gekocht vandaag![]()
even zoeken hoor
laat zienquote:
haenemquote:
Holy fuckquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
katten met een steen op hun hoofd.
lolquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ben nu bijna 3 weken clean
Ben nu echt gestopt
Had ik je al laten zien, maar voor de rest:quote:
lol je hebt iets met katten hequote:Op woensdag 20 februari 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
leuk tochquote:
quote:
Mijn eerste woordje was poes.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
lol je hebt iets met katten he![]()
leuk
Ja ik dacht al, zou ik het zeggen of niet xd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[dirtymind][/dirtymind]
iksdeeeeeequote:Op woensdag 20 februari 2013 21:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ik dacht al, zou ik het zeggen of niet xd.
he bahquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[dirtymind][/dirtymind]
lekker dom was jij dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |