Welke studie dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik maak mijn studie af en word succesvol?!
Je hebt geen keuze johquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:14 schreef nodig het volgende:
[..]
En net praat je nog over martelen.
Jou wil ik later niet aan mn bed
Echt?quote:
Jij was bang voor bloed toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:14 schreef Hypocriet het volgende:
EN DAN CHIRURGIE! OMG IK BEN GENIAAL! DAN KAN IK HUN LEDEMATEN OOK NOG AMPUTEREN EN ZO.
Stoerquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh tof
Ik doe Medische Informatiekunde, maar in dezelfde faculteit
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:14 schreef nodig het volgende:
[..]
En net praat je nog over martelen.
Jou wil ik later niet aan mn bed
Dan is er waarschijnlijk toch geen loting meer nodig johquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stoer
Nja ik kom toch niet door de loting en zo mja
Misschien. Wat wil jij gaan doen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Jij was bang voor bloed toch?
Maar nog wel behoorlijke cijfers.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dan is er waarschijnlijk toch geen loting meer nodig joh
Iets met literatuur of geneeskunde. Licht eraan of ik later wil gaan schrijven of niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Misschien. Wat wil jij gaan doen?
Niet als ik het zelf aanricht
Ga maar snel weer slapen je wilt hier niet zijn!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
* VoornaamAchternaam word net wakker
hoin
Die heb je niet neequote:Op woensdag 20 februari 2013 20:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar nog wel behoorlijke cijfers.
Om de een of andere reden blijven mijn cijfers hetzelfde als aan het begin van het jaar. Ik snap er niets van, de docenten kijken bij mij verkeerd na, maar dat kan niet, want niemand die voor de school werkt mag mij, dus ik snap het niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nja mijn motivatie is nu echt 0 omdat ik me kut voel en zo telkens. Maar redelijk nog.
Why? Geen rel aan de gang toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Ga maar snel weer slapen je wilt hier niet zijn!
Hoezo mogen ze je niet?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Om de een of andere reden blijven mijn cijfers hetzelfde als aan het begin van het jaar. Ik snap er niets van, de docenten kijken bij mij verkeerd na, maar dat kan niet, want niemand die voor de school werkt mag mij, dus ik snap het niet.
Nee martelingen. Er werd net hele uitleg gegeven hoe je iemand het best kon vermoorden en hypo zag zichzelf al een martelkamer hebben met 3 meter geluidsdichte muren en vervolgens beginnen ze over een studie chirugie enzo, dat is toch enge shit! HELP ME VA!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Why? Geen rel aan de gang toch?
Nooit dat ik chirurg ga worden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee martelingen. Er werd net hele uitleg gegeven hoe je iemand het best kon vermoorden en hypo zag zichzelf al een martelkamer hebben met 3 meter geluidsdichte muren en vervolgens beginnen ze over een studie chirugie enzo, dat is toch enge shit! HELP ME VA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |