quote:
Qua voetbal een stuk beter dan dit foutenfestival.quote:
`10x leuker ditquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Qua voetbal een stuk beter dan dit foutenfestival.
Waarbij ik uiteraard puur afga op de mening van LittleRabbit.
Weet nog wel hoe de hele kroeg uit z'n dak ging van blijdschap toen hij rood kreeg op het WK.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Melo is ooit nog uitgeroepen tot slechtste speler van de Serie A. Geloof ik.
He, he ik zei tevens dat die fouten de wedstrijd leuk maakte. Het blijft op en neer gaan op een hoog tempo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Qua voetbal een stuk beter dan dit foutenfestival.
Waarbij ik uiteraard puur afga op de mening van LittleRabbit.
nahquote:
Ja, het doet me een beetje denken aan een Premier League-wedstrijd tussen twee clubs uit de onderste regionenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He, he ik zei tevens dat die fouten de wedstrijd leuk maakte. Het blijft op en neer gaan op een hoog tempo.
quote:
Haha, hier werd eerst iedereen behoorlijk agressief omdat hij Robben traptequote:Op woensdag 20 februari 2013 21:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Weet nog wel hoe de hele kroeg uit z'n dak ging van blijdschap toen hij rood kreeg op het WK.
Dat zijn ze wel gewend hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:17 schreef DonRaja het volgende:
Zouden die Turken hun eigen spelers niet nog veel zenuwachtiger maken bij vrije trappen en corners tegen dan de tegenstander met dat massale gefluit?
Ja, maar voor toeters is het wel heel vroeg. Die komen pas na de wedstrijd aan de pas.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:17 schreef DonRaja het volgende:
Zouden die Turken hun eigen spelers niet nog veel zenuwachtiger maken bij vrije trappen en corners tegen dan de tegenstander met dat massale gefluit?
Is er toch één van een tweeling, wellicht de verkeerde opgesteld.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:17 schreef Hierro het volgende:
Die Altintop kan er helemaal niets van.
iddquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:17 schreef Hierro het volgende:
Die Altintop kan er helemaal niets van.
Eerst dat ja en toen de ontlading met die rode kaart alsof Oranje had gescoordquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, hier werd eerst iedereen behoorlijk agressief omdat hij Robben trapte
uitzendt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap niet dat de NOS dit uitzend
Aww jochie tochquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap niet dat de NOS dit uitzend met die vreselijke irritante supporters met hun gefluit. Barça - AC Milan zou beter zijn geweest.
Of ze toeteren of ze verpesten een uitzending met hun gefluit.
Dus kom op Schalke!!!! Leer ze een lesje.
De ander is ook niet beter hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is er toch één van een tweeling, wellicht de verkeerde opgesteld.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:22 schreef Anonymousz het volgende:
kappen met het gefluit
ik hoor liever toeters
nounouquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom zenden ze deze baggerwedstrijd nou weer uit?
Alleen maar om die 2e hands tuinkabouter en hazenbek?
Ja en Bas Dost.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nou nou nou nou iets meer respect voor de betere voetballers van ons landquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
ja idd Amrabatje vergeten hoe durft ie!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nou nou nou nou iets meer respect voor de betere voetballers van ons land
Tweedehands.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
nee huntelaar klaas janquote:
Dat is Strootgod ook, en hoewel Strootman een hele grote wordt zegt dat in zijn huidige vorm wel wat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nou nou nou nou iets meer respect voor de betere voetballers van ons land
Bijna elkequote:Op woensdag 20 februari 2013 21:24 schreef Grifte het volgende:
Beide verdedigingen zo bagger, elke aanval is dreigend
Maar wel per ongeluk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
wel de eerste schaar uit de carrière van Jan Klaas
Je kunt een rasvoetballer als strootman toch niet vergelijken met die veredelde hardlopers!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is Strootgod ook, en hoewel Strootman een hele grote wordt zegt dat in zijn huidige vorm wel wat.
Hij geeft een signaal af.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En het ging fout. Maar toch.
Je hebt gelijk, wie de kleine schaar niet eert....quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En het ging fout. Maar toch.
Is het neuken niet weeerd?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, wie de kleine schaar niet eert....
Hij doet het op z'n hondjes, daar kan hij zo leuk bij blaffen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijk naar zijn hoofd, het is een wonder als hij überhaupt ooit neukt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
Er is me beloofd dat dit leuk zou zijn.
Leugenaars.
HAHAHAH MAAT HET DTAAT NLLG MAAR 1-0!!!!!!!!!!!!!!!!' BOEFquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:31 schreef DonRaja het volgende:
Ik zei het toch, Duitsers gaan naar 1-2 counteren.
Prima pot, Jan Klaas excelleert.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe is deze wedstrijd? Ac-Bar valt behoorlijk tegen.
Laag niveau, vrij hoge amusementswaardequote:Op woensdag 20 februari 2013 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe is deze wedstrijd? Ac-Bar valt behoorlijk tegen.
deze keer vlogen er geen gevechtsvliegtuigen overquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Drogba heeft wel kunnen oefenen in Afrika. Zijn vrijetrap ging geen eens 4 doelen over.
Dan ga ik jullie een groot plezier doen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
En ook dat zei ik al, het ligt aan jou dat de wedstrijd hier slechter werd.
Nu al? Straf?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ga ik jullie een groot plezier doen.
Welterusten.
die windows 8 krijg altijd een boner van dat liedje weet niet waaromquote:
Geef eens een spoiler. Waar zitten ze later dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik zie op comedy central een aflevering Community dat ze nog daadwerkelijk op school zijn, haha wat een oude aflevering
ze zoeken een plaats onder de sterren waar ze heen kunnen gaan, ze overwegen Belgiéquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef eens een spoiler. Waar zitten ze later dan?
barca - ac m is ook niet echt iets om met een strakke piemel aan te zien...quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:40 schreef Jivis het volgende:
Gaan ze nou net doen of het een wedstrijd op hoog niveau is.
Ze kunnen niet naar Polen daar gaat het te goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ze zoeken een plaats onder de sterren waar ze heen kunnen gaan, ze overwegen Belgié
En ook niet naar Pluto want dat is geen Mickey Mousequote:Op woensdag 20 februari 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze kunnen niet naar Polen daar gaat het te goed
Gelukkig kunnen ze nog dansen op de maan in één van hun gekke avonturen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ook niet naar Pluto want dat is geen Mickey Mouse
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ook niet naar Pluto want dat is geen Mickey Mouse
Respect moest even worden getoondquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
Die andere wedstrijd is al bezig.. op een streams zelfs, whatskeburtNOS weer telaat zeker
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
nee, het is dat Ambrabat invalt.
Wat is een amrabatquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee Amrabat is er nog en dat konijn.
Ik ook.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:52 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze met 1-4 van de mat geveegd worden.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:52 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze met 1-4 van de mat geveegd worden.
ja echt een falert inderdaad die Sneijderquote:
Nee, ben supporter van Diyarbakirspor.quote:
twitter:GullitR twitterde op woensdag 20-02-2013 om 21:54:45Barcelona's away kit is wors then the Dutch kit in 1988. OMG reageer retweet
I Speake English very well not so snell but that comt nog welquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:55 schreef Yipper het volgende:
twitter:GullitR twitterde op woensdag 20-02-2013 om 21:54:45Barcelona's away kit is wors then the Dutch kit in 1988. OMG reageer retweet
O, die.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, ben supporter van Diyarbakirspor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
even alle algemene voorwaarden lezen hoor
Lees jij ze voor? Dan luister ik welquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
kloon-berichten worden nu duurquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat krijg je zonder Snaahaha nee ik kan het niet.quote:
:' nee ik kan het ook nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat krijg je zonder Snaahaha nee ik kan het niet.
Als Yolanthe Drogba nou eens zou verwennen...quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Arme Wes...
Het is allemaal de schuld van Yolanthe, zou Derksen zeggen
Yolanthe ligt in het zonnetjequote:Op woensdag 20 februari 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Yolanthe Drogba nou eens zou verwennen...
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:04 schreef HarryVonZwichell het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
The fuck is met haar chin?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Yolanthe ligt in het zonnetje
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/292989
Ze is niet in Turkije om Wes te ondersteunenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Yolanthe ligt in het zonnetje
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/292989
Dat was al zoquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
kloon-berichten worden nu duur
Beetje heen en weer zappen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:08 schreef Jivis het volgende:
Eerste helft was wel leuk, maar de tweede helft is echt tergend. Komt vast door het gemis van Sneijdert.
met Raemon?quote:
Jouw UI ook.quote:
Nee, Tiëstoquote:
Die van Willem II ja?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
dat had sneijders beter gedaan
Goede platen dat ie maakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |