quote:
Qua voetbal een stuk beter dan dit foutenfestival.quote:
`10x leuker ditquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Qua voetbal een stuk beter dan dit foutenfestival.
Waarbij ik uiteraard puur afga op de mening van LittleRabbit.
Weet nog wel hoe de hele kroeg uit z'n dak ging van blijdschap toen hij rood kreeg op het WK.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Melo is ooit nog uitgeroepen tot slechtste speler van de Serie A. Geloof ik.
He, he ik zei tevens dat die fouten de wedstrijd leuk maakte. Het blijft op en neer gaan op een hoog tempo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Qua voetbal een stuk beter dan dit foutenfestival.
Waarbij ik uiteraard puur afga op de mening van LittleRabbit.
nahquote:
Ja, het doet me een beetje denken aan een Premier League-wedstrijd tussen twee clubs uit de onderste regionenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He, he ik zei tevens dat die fouten de wedstrijd leuk maakte. Het blijft op en neer gaan op een hoog tempo.
quote:
Haha, hier werd eerst iedereen behoorlijk agressief omdat hij Robben traptequote:Op woensdag 20 februari 2013 21:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Weet nog wel hoe de hele kroeg uit z'n dak ging van blijdschap toen hij rood kreeg op het WK.
Dat zijn ze wel gewend hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:17 schreef DonRaja het volgende:
Zouden die Turken hun eigen spelers niet nog veel zenuwachtiger maken bij vrije trappen en corners tegen dan de tegenstander met dat massale gefluit?
Ja, maar voor toeters is het wel heel vroeg. Die komen pas na de wedstrijd aan de pas.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:17 schreef DonRaja het volgende:
Zouden die Turken hun eigen spelers niet nog veel zenuwachtiger maken bij vrije trappen en corners tegen dan de tegenstander met dat massale gefluit?
Is er toch één van een tweeling, wellicht de verkeerde opgesteld.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:17 schreef Hierro het volgende:
Die Altintop kan er helemaal niets van.
iddquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:17 schreef Hierro het volgende:
Die Altintop kan er helemaal niets van.
Eerst dat ja en toen de ontlading met die rode kaart alsof Oranje had gescoordquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, hier werd eerst iedereen behoorlijk agressief omdat hij Robben trapte
uitzendt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap niet dat de NOS dit uitzend
Aww jochie tochquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap niet dat de NOS dit uitzend met die vreselijke irritante supporters met hun gefluit. Barça - AC Milan zou beter zijn geweest.
Of ze toeteren of ze verpesten een uitzending met hun gefluit.
Dus kom op Schalke!!!! Leer ze een lesje.
De ander is ook niet beter hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is er toch één van een tweeling, wellicht de verkeerde opgesteld.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:22 schreef Anonymousz het volgende:
kappen met het gefluit
ik hoor liever toeters
nounouquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom zenden ze deze baggerwedstrijd nou weer uit?
Alleen maar om die 2e hands tuinkabouter en hazenbek?
Ja en Bas Dost.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom zenden ze deze baggerwedstrijd nou weer uit?
Alleen maar om die 2e hands tuinkabouter en hazenbek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |