alsof dat er toe doet. Het topic wordt gewoon gekaapt
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Opsplitsen betekent extra functie maar ook meer salaris uitgeven en dergelijke, en garantie voor een goede samenwerking heb je niet, maar goed ze zoeken het maar uit wat dat betreft .
PSV stuurde boze brief naar KNVB bewust en niet uit irritatie
PSV uitte flinke kritiek op de scheidsrechters uit Nederland en stuurde zelfs een brief naar de KNVB. Niet alle clubs uit de Eredivisie waren het eens met de mening van de Eindhovenaren. Desondanks staat PSV-directeur Tiny Sanders nog steeds achter de beslissing.
Het was een bewuste brief richting de KNVB. "Soms verlies je een wedstrijd en dan heb je irritatie. Als je dan vertelt dat je het ergens niet mee eens bent, dan krijg je te maken met het Calimero-effect", zo vertelde Sanders in gesprek met Omroep Brabant.
PSV vond dat het tijd was om aan de bel te trekken, nadat eerder ook AZ-trainer Gertjan Verbeek en sc Heerenveen-trainer Marco van Basten al flinke kritiek leverde. "PSV is zo groot dat de club zich geen zorgen moet maken over wat ze in het land vinden als wij onze mening geven", sloot Sanders af.
Piep piep hallo
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
PSV wil zich in de zomer versterken met Frickson Erazo. De Eindhovenaren zijn niet tevreden over het huidige verdedigingshart en zien in de 24-jarige Ecuadoriaan een kwaliteitsimpuls. De vijftienvoudig international is de aanvoerder van Barcelona Guayaquil, beschikt over een prima linker en el Elegante werd ook al gelinkt aan Lazio en Manchester United. Ook uit Duitsland en Frankrijk is er interesse.
Op woensdag 20 februari 2013 21:12 schreef DeParo het volgende: Opsplitsen betekent extra functie maar ook meer salaris uitgeven en dergelijke, en garantie voor een goede samenwerking heb je niet, maar goed ze zoeken het maar uit wat dat betreft .
Voor de administrateur van de 2 hoef je niet veel geld uit te trekken. Dat kan een standaard administrateur met dito salaris zijn. De technische voetbal man zal je meer gaan kosten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Hij stond bij Jong-PSV van de week wel druk te smiespelen met Advocaat....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Dus geen eerste en ook geen tweede keuze, dan zal hij gewoon niet goed genoeg zijn.
In principe is daar geen speld tussen te krijgen. Brenet maakt gewoon ook bij jong-PSV te weinig indruk. Neemt niet weg dat het wel gewoon zuur is dat er dus geen rechtsback is bij PSV, buiten een middenvelder die daar gewoonweg matig presteert.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
In principe is daar geen speld tussen te krijgen. Brenet maakt gewoon ook bij jong-PSV te weinig indruk. Neemt niet weg dat het wel gewoon zuur is dat er dus geen rechtsback is bij PSV, buiten een middenvelder die daar gewoonweg matig presteert.
Maar wat gaat er gebeuren. Bouma LB Willems RB? Hiljemark RB en dan heb je op t middenveld weer een probleem? Zanka RB?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Maar wat gaat er gebeuren. Bouma LB Willems RB? Hiljemark RB en dan heb je op t middenveld weer een probleem? Zanka RB?
Is Lucius nog transfervrij?
Als je Boetius laat voetballen, dan ben je gezien. Maar ja, hetzelfde geldt voor de voorhoede van PSV.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Op donderdag 21 februari 2013 14:08 schreef Lyrebird het volgende: Als je Boetius laat voetballen, dan ben je gezien. Maar ja, hetzelfde geldt voor de voorhoede van PSV.
Je moet dat talentje ook niet groter maken dan dat ie is.
Precies, Vilhena net zo. Aardige voetballers, hoor, en mogelijk ook wel wat voor de toekomst, maar ze moeten maar net hun dag hebben. Clasie net zo, ik ben er niet zo bang voor.
Ik schat 'm van hetzelfde kaliber als Depay. En die moet je ook niet laten voetballen.
De gemiddelde PSV-er is dan ook typisch zo'n speler die in het shirt van Feyenoord last van kuipvrees zou hebben imo. Zo'n Mertens bijvoorbeeld.. Zou compleet geflopt zijn bij Feyenoord. Enige speler die het wel goed zou doen is Strootman.
De gemiddelde PSV-er is dan ook typisch zo'n speler die in het shirt van Feyenoord last van kuipvrees zou hebben imo. Zo'n Mertens bijvoorbeeld.. Zou compleet geflopt zijn bij Feyenoord. Enige speler die het wel goed zou doen is Strootman.
Voor de administrateur van de 2 hoef je niet veel geld uit te trekken. Dat kan een standaard administrateur met dito salaris zijn. De technische voetbal man zal je meer gaan kosten.
Denk toch niet dat het past in de reorganisatie die door Sanders is ingezet toentertijd.
Timothy Derijck en Marcelo zijn dit seizoen zonder twijfel de meest bekritiseerde verdedigers van de Eredivisie. Het centrale duo van PSV ligt continu onder vuur en kan zelfs binnen eigen gelederen niet op steun rekenen. "De verdediging maakt te veel fouten, maar ik heb niets beters", zei hun trainer Dick Advocaat onlangs over de Belg en de Braziliaan.
In de aanloop naar de kraker van zondag tussen Feyenoord en PSV neemt uitgerekend Graziano Pellè het op voor Derijck en Marcelo. "Je moet niet vergeten dat het voor hen erg moeilijk is om te verdedigen als de rest van het team ver op de helft van de tegenstander speelt", laat de clubtopscorer van Feyenoord weten tegenover dagblad Sp!ts. "Bij een counter staan ze er dan soms alleen voor. Ik denk niet dat ze te slecht zijn voor PSV."
Het zou zo maar kunnen, de huidige directeuren van Vitesse en Utrecht komen ook van VI af toch?
Van Leeuwen is er uitgegooid bij VI omdat hij ook mee in spelers handelde toch?
Snap ik, die is die bras bij jullie gewend. Prijs je maar gelukkig dat we geen fatsoenlijke spits hebben en dat alle gevaar van PSV uit individuele acties en/of standaardsituaties moet komen. Nou ja, die laatste zijn voor Feyenoord ook levensgevaarlijk (net zoals bij ons dus ) .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
'Twee weken geleden werkten de niet-internationals van PSV op maandagochtend een positiespel af en waagde captain Mark van Bommel het Marcelo te wijzen op een repeterende fout in zijn spel bij balbezit. De verdediger ontplofte en wilde de routinier aanvliegen. Alerte ploeggenoten voorkwamen een handgemeen en luisterden vol ongeloof naar de verbale uitbarsting die niet ingedamd kon worden. Marcelo maakte zijn 35-jarige ploeggenoot voor iedereen verstaanbaar belachelijk, omdat deze regelmatig zijn ervaringen in de top van het Europese voetbal deelt.'
'De agressieve houding van Marcelo was van een hevigheid die ze in Eindhoven lang niet op het trainingsveld hadden gezien. Zijn actie heeft ervoor gezorgd dat de verdediger bij sommige van zijn ploeggenoten flink in achting is gedaald. Bij anderen ook weer niet, want zo werkt het in een kleedkamer.'
quote:
'Marcelo, de Braziliaanse opvolger van Rodriquez, heeft net als zijn voorganger niet alleen moeite met de manier van spelen die een PSV-verdediger moet beheersen, maar ook met kritiek. PSV-supporters die hem via social media negatief beoordelen krijgen met regelmaat te horen dat meer meer respect moeten voor hem moeten tonen. Een enkeling ontving in de voorbije maanden zelfs privéberichten met stevige scheldwoorden van de profvoetballer'
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Klopt, maar wel toevallig dat hij dit meteen wil melden.
Ik snap dat wel. Als je onafhankelijk clubwatcher bent en je ziet zo'n gast zonder zelfkritiek praktisch wekelijks fouten maken, die daarna op Twitter ook even verhaal komt halen.. Ik zou dan ook zo'n artikel schrijven als ik de bronnen had.
Daar heeft Thijs ook nog gewerkt. Daar viste hij lekker in de drek van Vitesse, dankbaar en makkelijk werk destijds
Dat doet Thijs alleen maar hoor.(niks ergs aan hoor) Maar dit is meer wraak nemen.
Ga weg man. Als die idioot zich weer eens als een idioot gedraagt, en je maakt daar als journaille geen melding van moet je zelf wel een idioot zijn ook
Ga weg man. Als die idioot zich weer eens als een idioot gedraagt, en je maakt daar als journaille geen melding van moet je zelf wel een idioot zijn ook
Klopt natuurlijk wel wat erin staat, maar het bericht is geschreven door een gefrustreerde mannetje. Zo komt het over..
Het laatste gedeelte, een sneer uithalen naar Marcelo omdat hij op zijn pik getrapt is door hem.
Thijs heeft natuurlijk gelijk, niet dat ik dat niet zeg.
Sorry, ik zie het er echt niet in. Als journalist moet je er voor zorgen dat je stukjes het lezen waard zijn en dan kom je met zulks. Zie ik weinig rancune in ofzo.
Sorry, ik zie het er echt niet in. Als journalist moet je er voor zorgen dat je stukjes het lezen waard zijn en dan kom je met zulks. Zie ik weinig rancune in ofzo.
Ach, zo erg is het ook weer niet. Marcelo is en blijft een van de grootste debiel bij PSV. Thijs zal vanavond bij VI wel zijn verhaal doen over Marcelo.
Wijnaldum gaat de wedstrijd voor PSV Eindhoven zondag winnen , die jongen raakt steeds beter in vorm, ik denk ook dat hij dat gaat bevestigen tegen z'n oude club ik ga voor een 0-2 overwinning voor PSV Eindhoven.
Op vrijdag 22 februari 2013 06:58 schreef DeParo het volgende: Wijnaldum gaat de wedstrijd voor PSV Eindhoven zondag winnen , die jongen raakt steeds beter in vorm, ik denk ook dat hij dat gaat bevestigen tegen z'n oude club ik ga voor een 0-2 overwinning voor PSV Eindhoven.
Begrijp dat nooit zo die stadsnamen achter een club, Heerenveen Heerenveen?
AFCA? Voor de naam kan wel?
Dat doet een bepaalde supportersgroep en dat vind ik net zo onnodig
Dat doet Ajax zelf ook. Je weet wat het Twitteraccount van de club is? Lul niet zo slap man.
over slap lullen gesproken daar ben jij in afgestudeerd
Ach, je weet geen antwoord meer. @AFCAjax. Precies.
dan zit het toch in de naam idioot, bij PSV toch niet of wel?
Dat zeg ik ook niet, maar jij ontkende dat de club waar jij supporter van bent zo heet. Denk daar aan als je de volgende keer je AFCA shirtje aantrekt.
Dat zeg ik ook niet, maar jij ontkende dat de club waar jij supporter van bent zo heet. Denk daar aan als je de volgende keer je AFCA shirtje aantrekt.
Goed lezen is ook een vak, maar dat heb je niet geleerd op het Fons Spooren College
Goed lezen is ook een vak, maar dat heb je niet geleerd op het Fons Spooren College
Morgen is er maar 1 tegenstander; het publiek. Feyenoord als team ben ik niet bang voor, kwalitatief zijn we gewoon minstens een keer zo goed. Gewoon rustig blijven en blijven voetballen, vooral niet achteruit lopen. Ik zou bijna zeggen zet het bandje van gisteren op (Steau-Ajax) en doe precies het tegenovergestelde van wat Ajax deed.
Op vrijdag 22 februari 2013 10:47 schreef nickhguitar het volgende: Morgen is er maar 1 tegenstander; het publiek. Feyenoord als team ben ik niet bang voor, kwalitatief zijn we gewoon minstens een keer zo goed. Gewoon rustig blijven en blijven voetballen, vooral niet achteruit lopen. Ik zou bijna zeggen zet het bandje van gisteren op (Steau-Ajax) en doe precies het tegenovergestelde van wat Ajax deed.
Op vrijdag 22 februari 2013 10:47 schreef nickhguitar het volgende: Morgen is er maar 1 tegenstander; het publiek. Feyenoord als team ben ik niet bang voor, kwalitatief zijn we gewoon minstens een keer zo goed. Gewoon rustig blijven en blijven voetballen, vooral niet achteruit lopen. Ik zou bijna zeggen zet het bandje van gisteren op (Steau-Ajax) en doe precies het tegenovergestelde van wat Ajax deed.
Als PSV achteruit loopt, dan verliezen ze. Dat hebben ze dit seizoen keer op keer in achteruitloopwedstrijden laten zien. Wat ook wel apart is, is dat ze in dat soort wedstrijden pas heel laat naar de man met de bal toelopen. In een man minder situatie is het verstandig om niet als een dolle op de man met de bal af te rennen, maar vaak zijn er genoeg PSVers, maar is er niemand die de man met de bal oppakt. Men rent achteruit en kijkt er naar.
Op vrijdag 22 februari 2013 06:58 schreef DeParo het volgende: Wijnaldum gaat de wedstrijd voor PSV Eindhoven zondag winnen , die jongen raakt steeds beter in vorm, ik denk ook dat hij dat gaat bevestigen tegen z'n oude club ik ga voor een 0-2 overwinning voor PSV Eindhoven.
Ik betwijfel het. Vorig seizoen speelde hij erg slecht voor PSV Eindhoven tegen Feyenoord Rotterdam.
Is allemaal afwachten. Ik hoop voor op een overwinning voor PSV Eindhoven.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Als PSV achteruit loopt, dan verliezen ze. Dat hebben ze dit seizoen keer op keer in achteruitloopwedstrijden laten zien. Wat ook wel apart is, is dat ze in dat soort wedstrijden pas heel laat naar de man met de bal toelopen. In een man minder situatie is het verstandig om niet als een dolle op de man met de bal af te rennen, maar vaak zijn er genoeg PSVers, maar is er niemand die de man met de bal oppakt. Men rent achteruit en kijkt er naar.
Idd. Vaak begint het dan goed, maar dan lijken ze na 1 doelpunt al verzadigd en gaan ze afwachtend spelen. Een aantal jaar geleden hadden we het team daarvoor, om vervolgens via de counter te scoren. Maar met de huidige defensie is dat eigenlijk geen optie. De aanval (ondersteund door ons middenveld) is onze beste linie, dit moeten we dan ook gebruiken.
Dat gaat hem echt niet lukken in een kolkende kuip.
Lijkt me sterk. PSV heeft nog nooit hulp gehad van de gemeente sinds de grondverkoop.
Oh, ik had het niet specifiek over PSV, meer in zijn algemeenheid. Maar het is een soort van citymarketing die wordt opgelegd door de stad in ruil voor iets anders.
Zanka komt er wel. Heeft gewoon vertrouwen nodig en een trainer die hem kan vertellen wat hij fout doet.
Die wedstrijd van vorig jaar ben ik zo snel mogelijk vergeten, maar als ik de samenvatting weer eens bekijk hadden we daar qua kansenverhouding eigenlijk gewoon moeten winnen of minstens gelijkspelen. Wijnaldum had er in zijn eentje al 3 kunnen maken, dan heb ik het nog niet eens over de 100% kansen van Matavz en Mertens.
Op vrijdag 22 februari 2013 13:12 schreef tompsv18 het volgende: Die wedstrijd van vorig jaar ben ik zo snel mogelijk vergeten, maar als ik de samenvatting weer eens bekijk hadden we daar qua kansenverhouding eigenlijk gewoon moeten winnen of minstens gelijkspelen. Wijnaldum had er in zijn eentje al 3 kunnen maken, dan heb ik het nog niet eens over de 100% kansen van Matavz en Mertens.
PSV was die wedstrijd gewoon de betere ploeg, maar maakte het niet af. Dat is dit seizoen ook al een paar keer gebeurt in andere wedstrijden. Puur qua spelers en ploeg is dit PSV veel beter dan Feyenoord, maar of ze het nu wel afmaken is natuurlijk altijd de vraag.
Ik betwijfel het. Vorig seizoen speelde hij erg slecht voor PSV Eindhoven tegen Feyenoord Rotterdam.
Is allemaal afwachten. Ik hoop voor op een overwinning voor PSV Eindhoven.
Vorig seizoen speelde hij sowieso matig en nu speelt hij gewoon best goed en steeds beter, daarom is mijn verwachting dat hij die lijn zondag doortrekt, dus ik denk niet dat hij gaat falen of onder de druk bezwijkt.
Dat gaat hem echt niet lukken in een kolkende kuip.
Feyenoord heeft gewoon niet een goed genoeg team om daarvan te profiteren dit seizoen dus PSV zal wel overwinnen, wel leuk, dat jij als Ajacied hoopt dat Feyenoord gaat winnen.
Ik wil voor de laatste wedstrijden van dit seizoen nog een seizoenskaart kopen. Ook volgend jaar wil ik er 1. Zit noord of zuid een beetje goed ? En in welk vak dan het beste? Ook toevallig iemand die de prijs weet van zo een halve seizoenskaart?
Met angst en beven, moet ik zeggen. Ik wil geen dramaqueen uithangen, maar ik vrees echt voor een walk-over.
Dat is zwaar overdreven. Buiten Pelle zie ik al niemand meer zo snel scoren. En niet vergeten dat onze aanval ook nog wel wat kan. Dat terzijde , ik heb er niet echt vertrouwen in nee. Dat dan weer niet. Hopen voor t beste zondag
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op vrijdag 22 februari 2013 21:30 schreef Tallie1982 het volgende: Ik wil voor de laatste wedstrijden van dit seizoen nog een seizoenskaart kopen. Ook volgend jaar wil ik er 1. Zit noord of zuid een beetje goed ? En in welk vak dan het beste? Ook toevallig iemand die de prijs weet van zo een halve seizoenskaart?
Dan zou ik Noord doen. Zit zelf op M, zit perfect (qua sfeer/zicht etc). Zuid zou ik niet zo snel gaan zetten tenzij er niks anders is, of je de kaarten van iemand krijgt
S-T-U(op Noord) zijn trouwens ook staantribunes (er wordt gestaan) en zit qua sfeer beter dan Oost, imo.
Dat is zwaar overdreven. Buiten Pelle zie ik al niemand meer zo snel scoren. En niet vergeten dat onze aanval ook nog wel wat kan. Dat terzijde , ik heb er niet echt vertrouwen in nee. Dat dan weer niet. Hopen voor t beste zondag
Ik vond de wedstrijd uit tegen Ajax ook een walkover. Het is dat Lens die 1-2 niet maakte, wat overigens ook erg onverdiend zou zijn geweest, maar verder is PSV toen op de achterlijn gedrukt en gewoon kapot gespeeld. Ik heb zo'n vermoeden dat een tot op het bot gemotiveerd Feyenoord dat zondag ook kan bewerkstelligen.
Dan zou ik Noord doen. Zit zelf op M, zit perfect (qua sfeer/zicht etc). Zuid zou ik niet zo snel gaan zetten tenzij er niks anders is, of je de kaarten van iemand krijgt
S-T-U(op Noord) zijn trouwens ook staantribunes (er wordt gestaan) en zit qua sfeer beter dan Oost, imo.
Ik wil het liefst zitten. Wat kost een seizoenskaart voor vak M per seizoen?
Ik vond de wedstrijd uit tegen Ajax ook een walkover. Het is dat Lens die 1-2 niet maakte, wat overigens ook erg onverdiend zou zijn geweest, maar verder is PSV toen op de achterlijn gedrukt en gewoon kapot gespeeld. Ik heb zo'n vermoeden dat een tot op het bot gemotiveerd Feyenoord dat zondag ook kan bewerkstelligen.
Oke, zo bedoel je. Ik ging van de uitslag uit Ja, dat zie ik ook nog wel gebeuren. Al schat ik dit Feyenoord daartoe niet zo in staat. PSV krijgt zijn kansen, alleen die moeten ze nu wel benutten. Een vroege voorsprong kan al wonderen doen.
Zag vanmiddag nog de smv van vorig jaar, in het 1e halfuur heeft PSV behoorlijke kansen gehad om op voorsprong te komen. Die moet je nu gewoon wel zien te maken.
Ik wil het liefst zitten. Wat kost een seizoenskaart voor vak M per seizoen?
Ik betaal iets van 230-260 per seizoen dacht ik. Weet even niet uit mijn hoofd. Maar als je naar links gaat (N-O-P-R) heb je ook goede plekken. Alleen gaat de prijs wel iets omhoog dacht ik.
Of een Ring omhoog.
Oke, zo bedoel je. Ik ging van de uitslag uit Ja, dat zie ik ook nog wel gebeuren. Al schat ik dit Feyenoord daartoe niet zo in staat. PSV krijgt zijn kansen, alleen die moeten ze nu wel benutten. Een vroege voorsprong kan al wonderen doen.
Zag vanmiddag nog de smv van vorig jaar, in het 1e halfuur heeft PSV behoorlijke kansen gehad om op voorsprong te komen. Die moet je nu gewoon wel zien te maken.
Wijnald... eeeehh, PSV kreeg inderdaad een hoop kansen. Zoals Feyenoord destijds omging met de foutjes van PSV om dat om te zetten in levensgevaarlijke situaties, plus twee goals. Als PSV zo loert op foutjes van Feyenoord heb ik nog wel hoop, maar ik acht die kans zeer klein. Een gelijkspel zou in mijn ogen al een enorm geslaagde wedstrijd zijn.
Even ervan uitgaande dat Ajax gewoon wint van ADO dan zou een punt los en koploper na Vitesse Utrecht en Feyenoord schitterend zijn met deze selectie.
Ik betaal iets van 230-260 per seizoen dacht ik. Weet even niet uit mijn hoofd. Maar als je naar links gaat (N-O-P-R) heb je ook goede plekken. Alleen gaat de prijs wel iets omhoog dacht ik.
Of een Ring omhoog.
Dan wordt het Noord O of P denk ik. Ere zal wel te duur zijn. Denk je dat ik een beetje kans maak op 2 seizoenskaarten zonder dat ik er u ene heb?
Dan wordt het Noord O of P denk ik. Ere zal wel te duur zijn. Denk je dat ik een beetje kans maak op 2 seizoenskaarten zonder dat ik er u ene heb?
Vast wel, als er (blijkbaar) nog halve SK's over zijn.. Alleen is het vaak een moeilijker verhaal om 2 plaatsen naast elkaar zien te krijgen, mn 1e ring. Op Zuid wil dat misschien eerder lukken.
Vast wel, als er (blijkbaar) nog halve SK's over zijn.. Alleen is het vaak een moeilijker verhaal om 2 plaatsen naast elkaar zien te krijgen, mn 1e ring. Op Zuid wil dat misschien eerder lukken.
'Ouwellullentribune'. Geen sfeer, mensen die roepen dat je moeten zitten etcetc. Heb er zelf maar 1x gezeten dus het fijne weet ik er niet van. Maar dat zijn de verhalen van vrienden en anderen die er zitten/gezeten hebben. Hoor er niet veel positiefs over iniedergeval. Maar als je gewoon wil zitten, je biertje wil drinken, incidenteel met de wave mee wil doen en alleen bij een goal of bij het halen van je bier op wilt staan, dan is het wel te doen
Maar als je naar PSV belt krijg je vast wel wat info, en dan zoeken ze ook meteen naar beschikbare plaatsen. Als je geluk hebt mag je ze van tevoren nog in het stadion komen bekijken ook
'Ouwellullentribune'. Geen sfeer, mensen die roepen dat je moeten zitten etcetc. Heb er zelf maar 1x gezeten dus het fijne weet ik er niet van. Maar dat zijn de verhalen van vrienden en anderen die er zitten/gezeten hebben. Hoor er niet veel positiefs over iniedergeval. Maar als je gewoon wil zitten, je biertje wil drinken, incidenteel met de wave mee wil doen en alleen bij een goal of bij het halen van je bier op wilt staan, dan is het wel te doen
Maar als je naar PSV belt krijg je vast wel wat info, en dan zoeken ze ook meteen naar beschikbare plaatsen. Als je geluk hebt mag je ze van tevoren nog in het stadion komen bekijken ook
daarvoor maakt het toch niet zoveel uit waar je zit
Advocaat: 'Geen Kuipvrees; We moeten gewoon ons eigen aanvallende spel spelen'
Feyenoord is in De Kuip al 22 wedstrijden ongeslagen. Desondanks stelt Dick Advocaat dat er bij PSV geen sprake is van 'Kuipvrees'. “Het is een geweldige belevenis om te spelen in De Kuip. Daar ben je voetballer voor om daar te spelen. Dat is geen reden om angst te hebben, angst is een heel slechte raadgever."
De coach verwacht een spannende wedstrijd. “Feyenoord is een lastige tegenstander, maar daarom is het duel ook interessant. We moeten gewoon ons eigen spel spelen; dat wil zeggen aanvallend. De intentie moet er zijn om te winnen."
Op zich wel fijn om te lezen dat het plan is om aanvallend te gaan spelen. Al zei Advocaat dat ook na Ajax uit toch...
Niet laten overbluffen het eerste kwartier, zodat het publiek er niet achter gaat staan. En dan toeslaan. Voetbal is zo simpel
'Ik hoef mijn hoofd maar uit de tunnel te steken of je hoort 't al: Van Bommel breek je been!'
PSV-middenvelder Mark van Bommel krijgt motivatie van de negatieve leuzen die hij naar zijn hoofd geslingerd krijgt. (AD)
Aldus de speler die bewust een gele kaart tegen Utrecht oploopt door middel van een extreem domme tackle van achter. Blijkbaar zit de Kuipvrees er ook bij hem behoorlijk in. Toch zonde dat er dit soort angsten bij hem insluipen daar waar hij eerder in zijn carriere schijt aan alles leek te hebben.
Aldus de speler die bewust een gele kaart tegen Utrecht oploopt door middel van een extreem domme tackle van achter. Blijkbaar zit de Kuipvrees er ook bij hem behoorlijk in. Toch zonde dat er dit soort angsten bij hem insluipen daar waar hij eerder in zijn carriere schijt aan alles leek te hebben.
Dit gaat een zware wedstrijd worden voor Psv.
vBommel gelooft in Strootman, die gaat de taak van 2 man vervullen zonder moeite.
Dit gaat een zware wedstrijd worden voor Psv.
In de nabeschouwingen kwam toch vrij duidelijk naar voren dat de gele kaart onterecht was. Zoals zo veel die hij heeft gekregen.
Dick Advocaat laat in De Telegraaf weten dat hij wil dat Zanka als rechtsback veel op zal komen "Hij moet drang naar voren hebben”, aldus Advocaat, die een vergelijking maakte met de rol van Stanislav Manolev eerder dit seizoen tegen FC Twente (3-0 zege). "Toen zeiden we tegen Manolev: ‘Ga maar rechtsbuiten lopen’. Dat pakte heel goed uit, want Nacer Chadli werd gedwongen als linksback te spelen.”
Een extra reden om voor Zanka te kiezen is zijn kopkwaliteiten. 'We hebben met hem er een kopper bij. Feyenoord heeft bij stilstaande situaties problemen met de organisatie. Goede koppers kunnen daardoor een extra wapen zijn.
Zoals Manolev??? Nu was ik altijd wel degene met een voorkeur voor Manolev op de rechtsback ipv Hutch. Maar wanneer we in m.i. een van onze beste wedstrijden van het seizoen met Manolev speelde, en Dick dat erkent, waarom heeft hij hem er daarna altijd moedwillig naast gehouden? We hadden m.i. aanzienlijk meer punten gehad als we met Hutch een extra controlerende middenvelder konden inbrengen om een voorsprong vast te houden... Als dat überhaupt nodig was, aangezien Manolev ondanks dat het geen geweldige aanvaller had, altijd de in het artikel besproken rol vervulde en de tegenstander ernstig belette om over links op te komen.
En Zanka, een typische lijnverdediger als opkomende back gebruiken... Ik weet niet of hij dat ook maar enigszins kan.
Zoals Manolev??? Nu was ik altijd wel degene met een voorkeur voor Manolev op de rechtsback ipv Hutch. Maar wanneer we in m.i. een van onze beste wedstrijden van het seizoen met Manolev speelde, en Dick dat erkent, waarom heeft hij hem er daarna altijd moedwillig naast gehouden? We hadden m.i. aanzienlijk meer punten gehad als we met Hutch een extra controlerende middenvelder konden inbrengen om een voorsprong vast te houden... Als dat überhaupt nodig was, aangezien Manolev ondanks dat het geen geweldige aanvaller had, altijd de in het artikel besproken rol vervulde en de tegenstander ernstig belette om over links op te komen.
En Zanka, een typische lijnverdediger als opkomende back gebruiken... Ik weet niet of hij dat ook maar enigszins kan.
Zanka als rechtsbuiten. Om onze verdediging nog even een stukje zwakker te maken.
Dat opkomen was zijn manier van verdedigen. En ik weet niet of Manolev in puur verdedigend opzicht zwakker was dan Hutch. Ik heb de indruk dat iemand die een beetje kan kappen en draaien, niet zoveel moeite heeft met Hutch. Dit terwijl Manolev een irritant werkpaard is die voor iedere voetballer irritant is.
En ik weet niet of Manolev in puur verdedigend opzicht zwakker was dan Hutch.
Nee hij kan het gewoon niet. Ik heb zelden iemand zo vaak opzichtig zien falen. Gewoon basis dingen voor een verdediger als aan de goede kant dekken.
quote:
Ik heb de indruk dat iemand die een beetje kan kappen en draaien, niet zoveel moeite heeft met Hutch. Dit terwijl Manolev een irritant werkpaard is die voor iedere voetballer irritant is.
Alleen ben je Manolev zo voorbij
Steek die prikkertjes maar ergens anders, echte mannen eten met blote handen. Overigens heb ik ook wel zin in een kroketje en een frikandelleke erbij. HUP HUP Tjacka HUP Tjacka en moven met die heupen naar de keuken, want het eten maakt zichzelf niet klaar schat. Kan ik morgen ff uitjanken na het verlies in Rotterdam.
Steek die prikkertjes maar ergens anders, echte mannen eten met blote handen. Overigens heb ik ook wel zin in een kroketje en een frikandelleke erbij. HUP HUP Tjacka HUP Tjacka en moven met die heupen naar de keuken, want het eten maakt zichzelf niet klaar schat. Kan ik morgen ff uitjanken na het verlies in Rotterdam.
En dit, kijkbuiskindertjes, is de reden dat je nooit aan drugs of alcohol moet beginnen.
Deze kom ik dan ook wel even brengen.
(Dit seizoen heb ik nog geen een keer gelijk gehad, over Ajax of PSV betreft).
Het voorkomt op zijn minst dat een linksback veel opkomt, en naar binnen kan trekken of een goede voorzet an afgeven. Immers zit die vooral achter Manolev aan.
quote:
Nee hij kan het gewoon niet. Ik heb zelden iemand zo vaak opzichtig zien falen. Gewoon basis dingen voor een verdediger als aan de goede kant dekken.
Idem met Hutch.
quote:
Alleen ben je Manolev zo voorbij
Klopt, maar die beschikt over een loopvemogen dat je er vaak vervolgens nogmaals voorbij moet. Is ook niet weg van hard ingrijpen. Hutch daarentegen....
Hutch is een goede middenvelder. Maar zodra er wat loopvermogen bij moet komen kijken, is het niet veel. Manolev was hetzelfde, maar kon daarbij als verdedigende tactiek die druk naar voren bijschrijven.