gewoon, zoals altijd alles wat tegen zijn opvattingen is altijd puur discriminatie is. Je kent hem toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het toevallig een homocafé is? Het café wordt niet gesloten omdat het Arabisch is of omdat het een homocafé is, maar omdat het al vier keer de regels heeft overtreden.
Opkomen voor vrijheden (en verworvenheden) wil trouwens niet zeggen dat er dan maar totale wetteloosheid moet zijn. Ik snap dus ook niet waarom je geforceerd die link probeert te leggen.
Het is het argument dat keer op keer door de Gemeente wordt aangevoerd!quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:55 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat als je duizenden dronken mensen in een keer naar buiten schopt je politie voor 4 uur naar huis mag en al die mensen die ruzie met elkaar krijgen wel goedkoop zijn.
Reden te meer om er dus van uit te gaan dat "herrie" niet de belangrijkste drijfveer van het gemeentelijk beleid is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij is het hanteren van strakke sluitingstijden voor cafe's en clubs nu juist een oorzaak van herrie op straat, want de hele meute komt dan om 02:00 of 03:00 uur op straat.
Alsof overheden altijd zo verstandig en pragmatisch werken..quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Reden te meer om er dus van uit te gaan dat "herrie" niet de belangrijkste drijfveer van het gemeentelijk beleid is.
Dat zeg ik niet, maar als de gemeente nu aangeeft dat het vooral een budgettaire kwestie is, dan liegen ze omdat ze eigenlijk ...................??quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alsof overheden altijd zo verstandig en pragmatisch werken..
Overheden liegen nooit om hun burgertrutten mentaliteit en controle fetisjisme te verbergen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als de gemeente nu aangeeft dat het vooral een budgettaire kwestie is, dan liegen ze omdat ze eigenlijk ...................??
Dat zeg ik ook niet,maar vul dan eens in wat hier voor groot complot achter schuil gaat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Overheden liegen nooit om hun burgertrutten mentaliteit en controle fetisjisme te verbergen.
Klopt en ze kijken ook naar de mogelijkheden voor meer, maar dan vooral buiten de grotere stapkernen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn trouwens tenten zat waar je na 3 uur kan blijven hoor. Alleen dus niet overal.
Ik vind het gewoon opmerkelijk dat er zo triomfantelijk wordt gereageerd op dit nieuws door mensen die zeggen voor homo's op te komen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het toevallig een homocafé is? Het café wordt niet gesloten omdat het Arabisch is of omdat het een homocafé is, maar omdat het al vier keer de regels heeft overtreden.
Opkomen voor vrijheden (en verworvenheden) wil trouwens niet zeggen dat er dan maar totale wetteloosheid moet zijn. Ik snap dus ook niet waarom je geforceerd die link probeert te leggen.
Klopt. Lekker voor je.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dicht die witman-hetero-tenten!!
Dit probleem gaat helemaal niet over homo's dat maak jij er weer van!quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon opmerkelijk dat er zo triomfantelijk wordr gereageerd op dit nieuws door mensen die zeggen voor homo's op te komen.
Blijkbaar is dat allemaal schijn.
Verder moet je je natuurlijk aan de regels houden, maar wat er te vieren valt. Dat snap ik niet.
Nou ja, ik snap het wel. Dus ik leg even de hypocrisie bloot.
Weet ik, het gaat over Arabieren-haat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit probleem gaat helemaal niet over homo's dat maak jij er weer van!
Zegt de ene agent tegen de andere, als we die Arabier in de Leidsedwarsstraat erbij kunnen naaien dan doen we het hoor!quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weet ik, het gaat over Arabieren-haat.
Ik ken niemand die werkt bij de Amsterdamse gemeente. Ik probeer er ook ver uit de buurt te blijven. Ik lees enkel dat ze om de zoveel maanden weer iets proberen te verbieden of op snoepreisje gaan om iets te leren verbieden. In Groningen hebben we twee hoerenbuurten, een behoorlijk ontbrekend fietslicht gedoogbeleid, vele coffeeshops en geen verplichte sluitingstijden voor de horeca van de gemeente. Toch zijn er veel minder problemen hier.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet,maar vul dan eens in wat hier voor groot complot achter schuil gaat.
Dus als je voor homo's opkomt, hoef je verder niet meer te vinden dat kroegen zich aan regels moeten houden? Als ik Royston Drenthe een goede voetballer vind, moet ik het goedpraten als hij met 200 km/u over de A1 scheurt?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon opmerkelijk dat er zo triomfantelijk wordt gereageerd op dit nieuws door mensen die zeggen voor homo's op te komen.
Blijkbaar is dat allemaal schijn. En gebruiken ze homo's alleen maar om hun xenofobie te legitimeren.
Verder moet je je natuurlijk aan de regels houden, maar wat er te vieren valt. Dat snap ik niet.
Nou ja, ik snap het wel. Dus ik leg even de hypocrisie bloot.
ja, klopt, alle regels waar iedereen zich aan moet houden zijn stiekem gemaakt om arabieren te benadelen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weet ik, het gaat over Arabieren-haat.
Probeer je nu Groningen te vergelijken met Amsterdam? Ik bedoel daar echt niet mee dat Amsterdam beter is ofzo, maar het is gewoon qua (omvang van de ) problematiek onvergelijkbaar. Er zijn wel meer steden en dorpen waar een ruimere of zelfs geen sluitingstijdenregeling geldt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik ken niemand die werkt bij de Amsterdamse gemeente. Ik probeer er ook ver uit de buurt te blijven. Ik lees enkel dat ze om de zoveel maanden weer iets proberen te verbieden of op snoepreisje gaan om iets te leren verbieden. In Groningen hebben we twee hoerenbuurten, een behoorlijk ontbrekend fietslicht gedoogbeleid, vele coffeeshops en geen verplichte sluitingstijden voor de horeca van de gemeente. Toch zijn er veel minder problemen hier.
Klopt, perfecte omschrijving van mijn persoon.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, klopt, alle regels waar iedereen zich aan moet houden zijn stiekem gemaakt om arabieren te benadelen.
Tenminste zo is jouw wereldbeeld.
Er zijn 1500 kroegen in Amsterdam, op elk gegeven moment duizenden toeristen in de stad etc. totaal niet te vergelijken met een kleine gemeente als Groningen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Probeer je nu Groningen te vergelijken met Amsterdam? Ik bedoel daar echt niet mee dat Amsterdam beter is ofzo, maar het is gewoon qua (omvang van de ) problematiek onvergelijkbaar. Er zijn wel meer steden en dorpen waar een ruimere of zelfs geen sluitingstijdenregeling geldt.
Er is een verschil tussen vinden dat mensen zich aan de regels moeten houden en zo triomfantelijk doen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus als je voor homo's opkomt, hoef je verder niet meer te vinden dat kroegen zich aan regels moeten houden? Als ik Royston Drenthe een goede voetballer vind, moet ik het goedpraten als hij met 200 km/u over de A1 scheurt?
Wat voor een rare gedachtenkronkel is dat?
Ik sta voor mensenrechten en (dus ook) voor homorechten. Maar kroegen die 4 keer de regels overtreden, mogen wat mij betreft sluiten. Triomfantelijk ben ik daar niet over, terecht vind ik het wel.
Je legt helemaal geen hypocrisie bloot, je zet jezelf voor gek. Dat is heel wat anders.
Nee de agenten niet. Ik heb het over bepaalde reacties.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Zegt de ene agent tegen de andere, als we die Arabier in de Leidsedwarsstraat erbij kunnen naaien dan doen we het hoor!
ja, of vanwege homo, of arabier zijn denken dat de regels niet voor jou gelden...quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen vinden dat mensen zich aan de regels moeten houden en zo triomfantelijk doen.
Ach kom op, het gaat hier juist over moderne Arabieren, niet over haatbaarden ofzo, wat moet je daar nu op tegen hebben,quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee de agenten niet. Ik heb het over bepaalde reacties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |