De PVDA is een extreem-linkse partij in België. En de relevantie van dit nieuwsbericht uit 2008 is precies nul. De man runde een illegaal café. Dat is dan ook opgedoekt. Op last van een PvdA-burgemeester nog wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:21 schreef raptorix het volgende:
Zo rollen ze bij de PVDA: http://www.volkskrant.nl/(...)-illegaal-cafe.dhtml
Wat heeft in de Heren zijn met deze discussie te maken?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Dan had je je homobar lekker in Groningen moeten openen toch?
Nee, niets hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat heeft in de Heren zijn met deze discussie te maken?
Heeft jaren geduurd, over de andere PVDA excessen kan ik nog wel boekje open doen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De PVDA is een extreem-linkse partij in België. En de relevantie van dit nieuwsbericht uit 2008 is precies nul. De man runde een illegaal café. Dat is dan ook opgedoekt. Op last van een PvdA-burgemeester nog wel.
Ja, maar Amsterdam ........quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:14 schreef 3-voud het volgende:
Mooi, dicht die keet.
Lak hebben aan regels en die 4x overtreden is einde oefening.
Blijkbaar de enige plek waar het uberhaupt kon in Nederland he?quote:
Duidelijk niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar de enige plek waar het uberhaupt kon in Nederland he?
Waar was dan het andere arabische homocafe, oh verlichtte?quote:
Ah kijk, de zogenaamde voorvechters van de westerse vrijheden en homorechten in actie..quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:14 schreef 3-voud het volgende:
Mooi, dicht die keet.
Lak hebben aan regels en die 4x overtreden is einde oefening.
Ik ook, alle cafés in Amsterdam om 3.00 uur dicht, met uitzondering van het Arabisch homocafé want ....... uhhhquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ah kijk, de zogenaamde voorvechters van de westerse vrijheden en homorechten in actie..
Het enige Arabische homocafe in de wereld sluiten om zoiets lulligs vind ik vreemd..
Toch vreemd hoe die geweldmonopolie mensen in hun eigen leventje er toch anders over denkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:21 schreef raptorix het volgende:
Zo rollen ze bij de PVDA: http://www.volkskrant.nl/(...)-illegaal-cafe.dhtml
Oh ja, want omdat je arabisch of homo bent gelden de regels niet voor je?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ah kijk, de zogenaamde voorvechters van de westerse vrijheden en homorechten in actie..
Het enige Arabische homocafe in de wereld sluiten om zoiets lulligs vind ik vreemd..
Het issue is niet dat het een arabisch homocafe is, maar dat het de sluitingstijden overtrad en dat kon duidelijk niet in Amsterdam.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar was dan het andere arabische homocafe, oh verlichtte?
Het probleem is natuurlijk dat alles in Amsterdam om 3.00 uur dicht moet want de mensen die er wonen moeten de volgende dag weer om 7 uur op om centjes te verdienen om een huis in dat zo levendige centrum te kunnen betalen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook, alle cafés in Amsterdam om 3.00 uur dicht, met uitzondering van het Arabisch homocafé want ....... uhhh
Nee, dat klopt. Dat kan idd niet, dat kan nergens ter wereld waar ze sluitingstijden hebben.. je punt?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het issue is niet dat het een arabisch homocafe is, maar dat het de sluitingstijden overtrad en dat kon duidelijk niet in Amsterdam.
Waarom wil je dit topic verpesten door het zo over de doelgroep van het cafe te hebben en niet over het overtreden van de sluitingstijdenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, want omdat je arabisch of homo bent gelden de regels niet voor je?
Dicht die witman-hetero-tenten!!
Je loopt te trollen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Dat kan idd niet, dat kan nergens ter wereld waar ze sluitingstijden hebben.. je punt?
Lul niet zo slap, ik trol totaal niet jij maakt dat ervan.quote:
Van mij mogen ze langer open, sterker nog ik vind het niet goed dat ze allemaal op dezelfde tijd sluiten. Maar volgens mij is nog steeds het grootste probleem dat de gemeente Amsterdam zegt budgettair geen ruimte te hebben voor de benodigde politie-inzet na 3.00 uur.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het probleem is natuurlijk dat alles in Amsterdam om 3.00 uur dicht moet want de mensen die er wonen moeten de volgende dag weer om 7 uur op om centjes te verdienen om een huis in dat zo levendige centrum te kunnen betalen.
Fijn joh, schrijf er een boek overquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heeft jaren geduurd, over de andere PVDA excessen kan ik nog wel boekje open doen.
Ik kan me niet voorstellen dat als je duizenden dronken mensen in een keer naar buiten schopt je politie voor 4 uur naar huis mag en al die mensen die ruzie met elkaar krijgen wel goedkoop zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Van mij mogen ze langer open, sterker nog ik vind het niet goed dat ze allemaal op dezelfde tijd sluiten. Maar volgens mij is nog steeds het grootste probleem dat de gemeente Amsterdam zegt budgettair geen ruimte te hebben voor de benodigde politie-inzet na 3.00 uur.
Waarom? Omdat het toevallig een homocafé is? Het café wordt niet gesloten omdat het Arabisch is of omdat het een homocafé is, maar omdat het al vier keer de regels heeft overtreden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |