Zullen we handjeklap doen, kan je lachenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]Jeweet, geen diepte zoals het hoort.
[..]
Oh dat maakt niet uit hoor, ik kan het inschatten met m'n goede ooggelukkig. Hoewel dat bij afstapjes erg vaak een probleem blijkt
Sjoelen met jou gaat leuk zijn.quote:
true storyquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Overaleven een liedje ter gezelligheid:
*klets* *klets* *klets* *klets* *klets* *klets* *klets* "oke, nu geen hoofden meer raken he?"quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zullen we handjeklap doen, kan je lachen
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef Ferdo het volgende:
Waarom kan ik hier TR's lezen en modereren?
waarom niet?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef Ferdo het volgende:
Waarom kan ik hier TR's lezen en modereren?
Inderdaad, vooral met trappen en balsporten..quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen diepte zien af en toe echt een bitch
Dingen naar elkaar gooien!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zullen we handjeklap doen, kan je lachen
Niet dat ik weet.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
*klets* *klets* *klets* *klets* *klets* *klets* *klets* "oke, nu geen hoofden meer raken he?"
IK ben er al heel lang niet meer geweest, vroeger was het best gezellig inderaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leuke buurt(vind ik dan, best gezellig
)
Omdat ER's buiten de crewfora en FB geen mod zijn.quote:
Ja dat vooral, hoewel badminton mij wel goed af ging (ik weet ook niet waarom, schatte het blijkbaar goed inquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral met trappen en balsporten..
En wat had ik een hekel aan die stomme bruine afplakpleisters
Alleen als wij dan met zijn allen in SHO mogen komen moddenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef Ole het volgende:
Ja hallo! moet ik optreden of zo?Al die TR's
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef Ole het volgende:
Ja hallo! moet ik optreden of zo?Al die TR's
Ik weet ook niet hoe het nu is hoor, is ook al een jaar of 10 terug dat ik er wasquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
IK ben er al heel lang niet meer geweest, vroeger was het best gezellig inderaad
Deze muis!quote:
Omdat ik die knoppen in de andere gewone fora niet heb.quote:
tpoicvoetbalquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik krijg zin om topicvoetbal te spelen.![]()
Muis, doe me eens handjeklappen? Ik verdien het.
Een keer pleister gehad, meteen blind en dus heel zielig in een hoekje van de kamer staan plassen (ik was drie of zo) dus dat was een kortdurend experiment.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dat vooral, hoewel badminton mij wel goed af ging (ik weet ook niet waarom, schatte het blijkbaar goed in)
Oh die pleisters jaoh wat had ik daar een hekel aan! Nooit meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |