Wij creëren het.quote:
Iets met speldjes.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:22 schreef sp3c het volgende:
weet Greys al wat ze aan gaat trekken?
Wat veurre koffie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, dan hebben we nog tijd om te eten voor het sjoelen. En misschien zelfs voor vorklepelkoffie.![]()
![]()
Vorklepelkoffie!quote:
Klikt iig veelbelovendquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vorklepelkoffie!![]()
Die is goddelijk.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:14 schreef Greys het volgende:
Nou we kunnen de 14e mei ook gewoon gaan sjoelen hoor
ESF / [2013] Nederland: Anouk - Birds Falling Down
Wait and taste.quote:
Ik kan het nu niet luisteren maar deduceer ik uit de titel correct dat het geen stoer rocknummer is maar een zoetsappige ballad?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:14 schreef Greys het volgende:
Nou we kunnen de 14e mei ook gewoon gaan sjoelen hoor
ESF / [2013] Nederland: Anouk - Birds Falling Down
Er valt ook nog niets te luisterenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan het nu niet luisteren maar deduceer ik uit de titel correct dat het geen stoer rocknummer is maar een zoetsappige ballad?
Ik vermoed dat Anouk het songfestival gewoon gebruikt als promotie voor haar nieuwe plaat en dat de rest haar aan der reet zal roestenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan het nu niet luisteren maar deduceer ik uit de titel correct dat het geen stoer rocknummer is maar een zoetsappige ballad?
dat is wel stomquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Anouk het songfestival gewoon gebruikt als promotie voor haar nieuwe plaat en dat de rest haar aan der reet zal roesten
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:31 schreef Muis006 het volgende:
Hee Greys wij hebben een nieuw netwerk thuis en mijn moeder heeft het 'Songfestival' genoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |