Welke versie? Ik zit nu de videoclip te kijken maar ik wil die twee die het zingen zienquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
He! Die was ik net aan het luisteren, dat nummerAlleen dan een andere versie. Vind het echt een prachtig nummer
Wat wilde je?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:43 schreef Muis006 het volgende:
Verdomme Greysik had een mooi sp3c addendum aan de TT.
Ik heb hem vandaag al zeker 15x gehoordquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke versie? Ik zit nu de videoclip te kijken maar ik wil die twee die het zingen zien
Ik vind het belachelijk goed echt
@Fogel, wat tof, die roze kamer![]()
![]()
Ik vind het zo idioot, dat het zo'n verslavend nummer isquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag al zeker 15x gehoordHeb hem gewoon gedownload
Mooi!quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:36 schreef Fogel het volgende:
En over pink gesproken...![]()
[ afbeelding ]
Hier is het resultaat van je dochter zelf een kleur laten kiezen.
Ik denk dat mijn buren niet zo blij met me zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het zo idioot, dat het zo'n verslavend nummer is
Dat heb ik ooit 1 keer eerder gehad, dat ik iets echt 20 keer per dag luisterde.
Ik!quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:49 schreef Greys het volgende:
Zijn er nog mensen wiens 06 ik niet heb en die hun foto(s) van het sjoelen willen ontvangen via app?
Ik ben te lui om te uploadenDan ga ik straks even een rondje whatsappen.
quote:
Ik heb 't na 20 minuten doorgespoeld naar het einde. Wat een bagger.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:46 schreef sp3c het volgende:
iemand trouwens zero dark thirty gezien?
ik kijk het nu 40 minuten en ik ben verveeld, gaat er nog wat gebeuren of zit ik nog anderhalf uur naar dat martelen te kijken?
Dat niet eens.quote:
Vond het de moeite wel waard. Hij begint idd een beetje matig, maar ze bouwen op naar een sterk einde.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:46 schreef sp3c het volgende:
iemand trouwens zero dark thirty gezien?
ik kijk het nu 40 minuten en ik ben verveeld, gaat er nog wat gebeuren of zit ik nog anderhalf uur naar dat martelen te kijken?
kwam er niet doorheen ... staat nog op pauzequote:Op woensdag 20 februari 2013 23:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vond het de moeite wel waard. Hij begint idd een beetje matig, maar ze bouwen op naar een sterk einde.
Toch heb je de film al gezien waarschijnlijk en quote ik wederom weer flink te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |