abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 20 februari 2013 @ 17:31:37 #1
70532 loveli
N
pi_123124825
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 20 februari 2013 @ 17:33:16 #2
70532 loveli
N
pi_123124890
Balen Tink! Mijn opa zou zeggen, de doodstraf is afgeschaft.
crap in = crap out
pi_123124960
Tentamencijfer binnen. Ik had een 9,8 :)
1 fout gemaakt

(en OMG... er waren 33 voldoendes en 57 onvoldoendes)
pi_123125114
Ohw jeetje Tink. Succes!
pi_123125830
Lijstje:

O: speltzuurdesem wentelteefje met banaan en ahorn siroop.
T: twee zwarte koffie
L: viskoekjes van garnalen, guacamole en een volkoren roti, chilisaus
T: veel thee en donkere chocola met nootjes
D: bietjes, aardappeltjes en een stukje kaas
S: 20 min lopen naar yogaschool, een uur en kwartier yogales, weer terug lopen
T: ik denk wat griekse yoghurt met appelmoes (als ik nog trek heb)
pi_123126115
Lijstje! :D
O: cappuccino, havermout/7 koren vlokken met melk
L: 2 volkoren boterhammen met een omelet van 2 eiwitten en 1 ei en 65 gram kaas, 1 duitse driehoek boterham met gekookte worst, 2 speltrijstwafels met gekookte worst (55 gram in totaal)
T: klein stukje brownie
B: 11 km wandelen
T: warme choco met slagroom en mini marshmallows
D: pasta met broccoli, kip, courgette en ui. Alhowel het misschien wel handig is om de pasta weg te laten. Qua calorieen. Verzin ik zo nog even. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_123126357
Boh ik mis mijn vriendje!

Henkster lekker lijstje! An wat heb jij gegeten, 1500 kcal?

Ik heb honger maar niets te kanen bij me.
pi_123126384
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:16 schreef Perruche het volgende:
Boh ik mis mijn vriendje!

Henkster lekker lijstje! An wat heb jij gegeten, 1500 kcal?

Ik heb honger maar niets te kanen bij me.
1700 zonder de laatste t
pi_123126434
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:16 schreef An24 het volgende:

[..]

1700 zonder de laatste t
Volgens mij heeft iedereen hier een andere kijk op kcals tellen want ik zou niet boven de 1500 uitkomen. Maar misschien zijn je porties heel groot :P
pi_123126590
Lekker lijstje An!

Ik ga nu burrito's maken :9~

Kan je fixen wat er gebeurd is Tink, of ben je nu screwed? Ik heb ook weleens een grote fout gemaakt op werk, voelde alsof de grond onder me wegzakte :o Misschien dat je wat kan herstellen?
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_123126596
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2013 00:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Je weet dat ik met 'bok' op iets mannelijks doel?
Dat was niet heel slim van me... ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:49 schreef Skoap het volgende:

[..]

:Y en ja ik lees ook super graag!
O+
pi_123126607
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

Volgens mij heeft iedereen hier een andere kijk op kcals tellen want ik zou niet boven de 1500 uitkomen. Maar misschien zijn je porties heel groot :P
Ik gebruik myfitnesspal. Stukje kaas is al 200 kcal. Vier grote viskoekjes en een hele avocado etc.

Zit echt wel goed hoor. Daarnaast word ik hier een beetje moe van kcal tellen. Het gaat om twee dingen: voldoende voedingsstoffen, voldoende brandstof. Ik krijg beiden binnen.
pi_123126652
Broccoli met champignonsaus (waar de saus te zoeken is tussen alle champignons) :9~

Sta je bij het gemeentehuis om je parkeervergunning aan te passen, vergeet je de noodzakelijke documenten...

Maar vanavond weer bootcamp!
pi_123126676
-Dubbel-
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:26:18 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_123126683
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:22 schreef Novem het volgende:
Lekker lijstje An!

Kan je fixen wat er gebeurd is Tink, of ben je nu screwed? Ik heb ook weleens een grote fout gemaakt op werk, voelde alsof de grond onder me wegzakte :o Misschien dat je wat kan herstellen?
*O* Gefixed *O* Oplossing bedacht, grote baas gebeld, billen bloot, oplossing voorgelegd, oplossing geaccepteerd.
*pfoei
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_123126740
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

*O* Gefixed *O* Oplossing bedacht, grote baas gebeld, billen bloot, oplossing voorgelegd, oplossing geaccepteerd.
*pfoei
Kijk! Goed van je!
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:29:16 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_123126768
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:28 schreef An24 het volgende:

[..]

Kijk! Goed van je!
Ja, gelukkig maar. Al heb ik al een paar interessante baan alternatieven achter de hand. Nu even kijken hoe goed ze betalen :P
pi_123126779
quote:
Lekker lijstje An!

Dank! Jou plan klinkt ook goed :9
pi_123126805
Ik ga een nieuw Day Zero lijstje maken (101 doelen in 1001 dagen). Hebben jullie nog suggesties voor doelen?

En Perr, ik doe mn best op lekkere lijstjes. Ik denk dat ik er ook mee zou moeten kunnen afvallen, als ik er gewoon geen zakken drop of nootjes bij eet.
En die warme choco (van volle melk) met slagroom niet te vaak doe. :P Is toch 400 calorieen ofzo. :D
Doe wat je niet durft.
pi_123126811
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, gelukkig maar. Al heb ik al een paar interessante baan alternatieven achter de hand. Nu even kijken hoe goed ze betalen :P
Oe, tof *O*
pi_123126854
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga een nieuw Day Zero lijstje maken (101 doelen in 1001 dagen). Hebben jullie nog suggesties voor doelen?

En Perr, ik doe mn best op lekkere lijstjes. Ik denk dat ik er ook mee zou moeten kunnen afvallen, als ik er gewoon geen zakken drop of nootjes bij eet.
En die warme choco (van volle melk) met slagroom niet te vaak doe. :P Is toch 400 calorieen ofzo. :D
Dat heb ik ook twee keer gedaan, zal straks als je wilt even op mijn oude lijsten kijken?

Ben gelijk geïnspireerd voor een derde ronde. Zoiets zal wel goed voor me zijn
  Vis een optie? woensdag 20 februari 2013 @ 18:36:09 #22
70532 loveli
N
pi_123127004
quote:

[..]

*pfoei
_O_
crap in = crap out
pi_123127037
O: wat kleine sneden multigraan brood met hummus
T: Wat pistachenoten
L: ciabattabroodje kaassalade
T: Pittenbroodje kaassalade
D: pastasalade met gegrilde groenten
S: Hele keuken in de grondverf!

Tevreden voor een kluslijst!

En uniek! 18k! Goed bezig!
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 20 februari 2013 @ 18:37:54 #24
70532 loveli
N
pi_123127054
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Als er een MudMasters/strongmandignes/... in zit, doe ik mee.

En zwartrijden in de Orient Express, is dat wat?
quote:
Nee, neem dan magere chocolademelk met slagroom en marshmallows :Y
crap in = crap out
pi_123127072
quote:

[..]

*pfoei
*O* Goed gedaan!
pi_123127219
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Als er een MudMasters/strongmandignes/... in zit, doe ik mee.

En zwartrijden in de Orient Express, is dat wat?
Die eerste komt er zeker in, die tweede is een beetje discutabel. :D
quote:
[..]

Nee, neem dan magere chocolademelk met slagroom en marshmallows :Y
Ik had nog melk van de zuivelboerderij, dat is veel lekkerder dan magere melk. :P
Doe wat je niet durft.
pi_123127258
quote:

Ok. misschien toch niet, vinger er bijna afgehakt :') had m'n mes ook net geslepen :9 ik hoorde het mes het bot raken :') maar vinger doet het nog en geen pijn *O*
pi_123127303
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:44 schreef Novem het volgende:

[..]

Ok. misschien toch niet, vinger er bijna afgehakt :') had m'n mes ook net geslepen :9 ik hoorde het mes het bot raken :') maar vinger doet het nog en geen pijn *O*
Ieuw!
Klinkt als iets waar ik wel een pro naar zou laten kijken. :o
Doe wat je niet durft.
pi_123127380
quote:
11s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ieuw!
Klinkt als iets waar ik wel een pro naar zou laten kijken. :o
Ja werd wel een beetje misselijk toen ik al dat bloed zag :P Heb er een handdoek strak omheen gedaan, als he niet ophoudt met bloeden of pijn doet bel ik wel even de huisartsenpost.
pi_123127478
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:47 schreef Novem het volgende:

[..]

Ja werd wel een beetje misselijk toen ik al dat bloed zag :P Heb er een handdoek strak omheen gedaan, als he niet ophoudt met bloeden of pijn doet bel ik wel even de huisartsenpost.
Zou ik sowieso wel ff doen als ik je verhaal zo lees ;)
pi_123127488
quote:

[..]

:o Laat je jezelf wel heel??
Be someone that makes you happy
pi_123127511
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:50 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ah, een dokter deelt mijn mening. :D
Phew!
Bellen dus Novem. Zeker omdat je het bot meent te hebben geraakt.
Doe wat je niet durft.
pi_123127527
quote:

[..]

o.O Was het vleesch te duur ;)

Sterkte ermee!
pi_123127795
Nallie, bel je wel even de dokter?

Gelukkig dat het opgelost kon worden Tink. :*
In de categorie eerstewereldproblemen: ik ben verliefd op deze http://topvintage.nl/en/vintage-retro/liesel-gingham-circle-skirt-redi
O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_123127859
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:57 schreef Ewelina het volgende:
Nallie, bel je wel even de dokter?

Gelukkig dat het opgelost kon worden Tink. :*
In de categorie eerstewereldproblemen: ik ben verliefd op deze http://topvintage.nl/en/vintage-retro/liesel-gingham-circle-skirt-redi
O+
Ik zal m bellen en naar Novem sturen ;)
  Vis een optie? woensdag 20 februari 2013 @ 18:59:27 #36
70532 loveli
N
pi_123127867
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:50 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

^^ auw
crap in = crap out
pi_123127869
Die is cute Ewelina!
pi_123127979
quote:

[..]

Doe maar gelijk bellen....omdat Puff het zegt :Y
pi_123128324
Dad gefeliciteerd!

Tink, fijn dat je het hebt kunnen oplossen!

Phaidra wat fijn dat jullie naar huis mogen

Novem :X ik zou er ff naar laten kijken.

Pfff ben blij dat de werkdag erop zit, ben doodop :O
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_123128525
quote:

[..]

Wow, dat moet dan toch gehecht worden? Ik word al een beetje misselijk van het idee, hop naar de hap!
pi_123128557
Gefeliciteerd DaD!
pi_123128695
het is best een kleine wond, te klein voor hechten? maar diep, hap zegt dat ik ff moet komen ivm infectie aan het bot, verder doet de vinger het nog wel :P
pi_123128729
quote:

Leuk! Ben ik ook eens mee begonnen, maar nog niet veel verder dan doel 1: bedenk 101 doelen :)

Bovenaan bij mij staat het bezoeken van alle contibenten, maar dat is ws zooooo 2009 voor jou.
pi_123128766
Eerste post vanaf mijn nieuwe IPad O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_123128977
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:15 schreef anna82 het volgende:

[..]

Leuk! Ben ik ook eens mee begonnen, maar nog niet veel verder dan doel 1: bedenk 101 doelen :)

Bovenaan bij mij staat het bezoeken van alle contibenten, maar dat is ws zooooo 2009 voor jou.
Van mn vorige lijst heb ik 50 van de 101 doelen behaald. Maar ik was een beetje te uitbundig met doelen bedenken. :D

Colombia was overigens mijn eerste bezoek aan Zuid Amerika en op Antartica ben ik ook nog niet geweest. :P
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 20 februari 2013 @ 19:28:31 #46
70532 loveli
N
pi_123129393
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:15 schreef Novem het volgende:
het is best een kleine wond, te klein voor hechten? maar diep, hap zegt dat ik ff moet komen ivm infectie aan het bot, verder doet de vinger het nog wel :P
Plakken ipv hechten kan ook.
crap in = crap out
pi_123129452
quote:
Vort, naar de huisartsenpost jij.

Zit er iemand What not to wear te kijken? OMG wat een barbie. _O- De garderobe vind ik nog wel gaan (mits anders gecombineerd) maar dat hoofd en die make-up....
pi_123129579
quote:
Wat was je verder aan het snijden? Als je eerder vlees op diezelfde snijplank had liggen zou ik sowieso even naar de huisartsenpost gaan voor de zekerheid. :Y
''Going mental on the Wabbu''
pi_123129635
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:29 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Zit er iemand What not to wear te kijken? OMG wat een barbie. _O- De garderobe vind ik nog wel gaan (mits anders gecombineerd) maar dat hoofd en die make-up....
Wat een eng mens!
pi_123129800
Ik vind vooral haar haar en make-up erg. Ik denk dat ze er met een normaal kapsel en make-up al een stuk minder ordinair uitziet.

Hoewel ik moet bekennen dat ik haar garderobe nog wel vind gaan, het is een stuk minder erg dan andere types die ik gezien heb!
pi_123129850
Lijstje van gister veranderde iets omdat ik onverwachts naar de sneak preview ging:

(O: waldcorncracker kaas en verse jus)
S: 4/5 km hardlopen
O: 2 spiegeleieren op donker brood
T: komkommer en cherrytomaatjes
L: zoute haring op een volkorenbol en ander mager beleg op een volkorenbol
T: handje ongezouten noten
D: eendenborst, gekruide aardappels ui de oven, spinaziesalade spagetti bolognese, halve McFlurry Lion

Vandaag:

O: twee waldcorncrackers rosbief en kip, verse jus, koffie verkeerd met suiker
T: stukje chocoladetaart
L: anderhalf bolletje zoute haring met ui
T: appel
D: gegrilde eendenborst, stoofpotje van groene kidneybonen met spekjes
T: veeeel thee en wat rijstwafels oid

Als ik het zo zie heb ik niet genoeg gegeten. Kwam misschien een beetje doordat het de halve dag leek alsof ik met een dikke kater en een opkomende griep rondliep. Morgen m'n best doen voor een mooier lijstje.
pi_123130002
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:29 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Allebei vreselijk :s)
Nu net5, nog zo'n baggerserie als beschuldigd *O*
pi_123130075
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:35 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind vooral haar haar en make-up erg. Ik denk dat ze er met een normaal kapsel en make-up al een stuk minder ordinair uitziet.

Hoewel ik moet bekennen dat ik haar garderobe nog wel vind gaan, het is een stuk minder erg dan andere types die ik gezien heb!
Zo vaak kijk ik het niet, maar veel andere types begrijp ik beter. Zij het het type mens waar ik van nature een beetje bang voor ben :@

En hoe ze van d'r eigen naam de hele tijd andere woorden maakt... brrrr
pi_123130122
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De echter glitterzooi kon ik niet vinden.
pi_123130184
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Zo vaak kijk ik het niet, maar veel andere types begrijp ik beter. Zij het het type mens waar ik van nature een beetje bang voor ben :@

En hoe ze van d'r eigen naam de hele tijd andere woorden maakt... brrrr
Hmmz, ik hou wel van glitter en opvallen, denk dat dat het is. ;) Ik ben ook slecht in basics kopen. Het scheelt alleen dat ik niet zo'n ordinair hoofd heb en wat meer smaak. :P

Wat een enorm verschil zonder make-up trouwens! :D Veel beter.
pi_123130253
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:42 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hmmz, ik hou wel van glitter en opvallen, denk dat dat het is. ;) Ik ben ook slecht in basics kopen. Het scheelt alleen dat ik niet zo'n ordinair hoofd heb en wat meer smaak. :P
Ze doen me altijd denken aan die mondige meisjes die ik op de basis- en middelbare school in de klas had en waar ik nooit tegenop kon.

Van onopvallend houd ik ook niet, maar ik zoek het meer in de kleuren.
En make-up gebruik ik niet/amper.
pi_123130378
Jee zeg, wat een pulp. Is dat waar de burgers tegenwoordig naar kijken?
  Vis een optie? woensdag 20 februari 2013 @ 19:47:26 #58
70532 loveli
N
pi_123130437
Zijn arbeiders ook burgers?
crap in = crap out
pi_123130459
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:46 schreef anna82 het volgende:
:P Op mijn laptop kijk ik nu een film, maar ik kan er slecht tegen als het verder stil is. Dus de televisie staat op zacht murmelen.
pi_123130462
quote:
Ik ben geen burger en ik heb pulp nodig als tegenmiddel voor de intellectuele teksten die ik voor m'n studie moet lezen. ;)
pi_123130630
quote:
Heb jij nog tv tips voor vanavond? :D
Doe wat je niet durft.
pi_123130778
Op dit moment ben ik op aanraden van een vriendin de film Suicide Room aan het kijken.
En daarna ga ik over op Chatroom.

De eerste kan ik aanraden
De tweede week ik nog niet :P Doe moet ik nog zien
pi_123130899
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

13th street of Investigation Discovery. 8-)
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:56:26 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_123130970
Tink, pro-actieve oplossert jij! _O_ *schouderklopke*

Novem :o Koesje erop!

Lijstje?

O: twee sneetjes speltbrood, 1x pindakaas en 1x kaas
L: salalalalalade! Met zalm en paprika en tomaat enzo
T: twee sneetjes speltbrood met pindakaas
T: thee met honing x2
T: wortel
D: speltfarfalle met tomaten-groente-gehaktsaus

En verspreid over de dag stuk of 10 dropjes oO< Uche.

Oh en B: zak met 22 boeken sjouwen naar de post, ik redde het net :+ *spierbal*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_123131064
Fijn dat dat even verdedigd is :P
pi_123131120
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Neen, ik lees den krant :D

Uit een artikel over prostitutie: 'ik moet gewoon mijn eitje kwijt'
pi_123131202
quote:
O+ tssss die burgers toch.
pi_123131228
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:47 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik ben geen burger en ik heb pulp nodig als tegenmiddel voor de intellectuele teksten die ik voor m'n studie moet lezen. ;)
Hoezo ben jij geen burger? Ben je illegaal? Pas maar op hoor!
pi_123131231
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:57 schreef anna82 het volgende:
Fijn dat dat even verdedigd is :P
Af en toe is pulp best leuk. Henk is ook gek op kwaliteitstelevisie als Extreme Couponing en Toddlers & Tiara's.
pi_123131250
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:00 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hoezo ben jij geen burger? Ben je illegaal? Pas maar op hoor!
Ik studeer nog.
pi_123131291
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik studeer nog.
Misschien moet je de definitie van burger ff herlezen :P
pi_123131342
Overigens heb ik hier in het zuiden dus echt het ultieme genot ontdekt: fromage fraiche met zure room :~ met een sinaasappel om de boel in te dippen. ZO jammer dat we dat in NL niet hebben! Het is ook heel "luchtig" gemaakt, dus gewoon kwark met slagroom is geen optie :P
pi_123131424
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Af en toe is pulp best leuk. Henk is ook gek op kwaliteitstelevisie als Extreme Couponing en Toddlers & Tiara's.
Vergeet Cafe Tinto bij Family 7 niet. B-)
En tegenwoordig licht gefascineerd door alle programma's over pandjeshuizen en van die dudes die van die garageboxen opkopen. B-)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 20 februari 2013 @ 20:05:12 #74
70532 loveli
N
pi_123131473
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

En tegenwoordig licht gefascineerd door alle programma's over pandjeshuizen en van die dudes die van die garageboxen opkopen. B-)
Op je lijstje zetten: onbekende inhoud van garagebox kopen.
crap in = crap out
pi_123131575
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Bij schiphol kan je wel van die tassen kopen die niet geclaimd zijn. Ook leuk.
pi_123131579
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:05 schreef loveli het volgende:

[..]

:D Of een koffer op Schiphol! :D
Doe wat je niet durft.
pi_123131647
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Diep in mijn hart vind ik die ook erg leuk :P
pi_123131705
Pulp O+

D was gegrillde vis met courgette en 'pesto' van bieslook, amandel, knoflook en olijfolie. Lekker!
En net een grimbergen gepakt, ook lekker :9
  Vis een optie? woensdag 20 februari 2013 @ 20:09:40 #79
70532 loveli
N
pi_123131728
Oi. Pulp op TV als inspiratie voor je101-dingenlijstje.
crap in = crap out
pi_123131798
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:07 schreef Perruche het volgende:

[..]

Bij schiphol kan je wel van die tassen kopen die niet geclaimd zijn. Ook leuk.
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

:D Of een koffer op Schiphol! :D
Hahahaha GMTA _O-
pi_123131881
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

TV als De grote verbouwing en Droomhuizen vind ik ook leuk. :P Nog steeds een beetje ziek, dus ik ben alle trash-tv aan het kijken die er maar is. :P
pi_123132183
Ik heb vandaag een trolley gekocht :@. Ik stond bij de die koffercheck en ik moest mijn dingen uit de tas halen, maar toen ik de boel opnieuw wilde inpakken ging de rits niet meer dicht :?. Ding is al 8 jaar oud dus mocht ook wel een keer, maar toch. En toen stond er een mooie, lichte samsonite voor de helft van de prijs, dus ik alles overhevelen en met mijn nieuwe koffer zo weg O+. Hij rolt wel echt beter dan mijn vorige, raar hoe dat dat zoveel verschil kan maken!
pi_123132246
Oh en a knights tale komt op tv zometeen, die ga ik kijken tijdens het hometrainen *O*
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:24:04 #84
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_123132596
Ik ben een koffersnob. Wij hebben alleen samsonites.
pi_123132757
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben een koffersnob. Wij hebben alleen samsonites.
Ik wilde een tumi maar die was 700 euro en dat ging zelfs mij te ver!
pi_123132762
Komt een gronings echtpaar bij de V&D. De man stapt op een verkoopster af: "Ik zuik n kovver."
De verkoopster vraagt: "Samsonite, meneer?" Roept de Groninger naar zijn vrouw: "Ze hebben ze nait!"
pi_123132829
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:26 schreef anna82 het volgende:
Komt een gronings echtpaar bij de V&D. De man stapt op een verkoopster af: "Ik zuik n kovver."
De verkoopster vraagt: "Samsonite, meneer?" Roept de Groninger naar zijn vrouw: "Ze hebben ze nait!"
:D

Ik zei vandaag tegen de verkoopster "ik wil graag die blauwe koffer van samsung!".
Zegt zei, "ja, de galaxy toch?"

:').
pi_123133076
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik zei vandaag tegen de verkoopster "ik wil graag die blauwe koffer van samsung!".
Zegt zei, "ja, de galaxy toch?"

:').
Haha, had de verkoopster humor? :D

Ok, ik moet eigenlijk nog even werken, maar ik vind dit zo lollig:

Het is een windstille nacht en op het cruiseschip staat een Engelsman met een Groninger aan dek over de kalme zee uit te kijken, waarin de maan zich weerspiegelt.
Zegt de Engelsman: "Quiet night..."
De Groninger is even stil en laat er dan op volgen: "Kwait ook nait."
pi_123133215
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:32 schreef anna82 het volgende:

[..]

Het is een windstille nacht en op het cruiseschip staat een Engelsman met een Groninger aan dek over de kalme zee uit te kijken, waarin de maan zich weerspiegelt.
Die engelsen hebben gewoon het Gronings gepikt en er een nieuwe betekenis aan gegeven! Ik moet ook werken maar dat ga ik toch niet doen :P
pi_123133336
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:32 schreef anna82 het volgende:

[..]

_O- ik moest zo hard gniffelen dat de kat van schrik van m'n schoot sprong!
pi_123133366
:') anna _O-
'White beans' is ook zo leuk te vertalen naar het Gronings.

Deze burger kijkt 50 first dates :+

Henk, voor je challenge, alle Ghibli films kijken! :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_123133510
Hoeveel zijn dat er V1z? }:|
Ik heb een film-ABC de vorige keer niet gered. >:O
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 20 februari 2013 @ 20:40:34 #93
70532 loveli
N
pi_123133568
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoeveel zijn dat er V1z? }:|
Ik heb een film-ABC de vorige keer niet gered. >:O
Alle Rambo's of Rocky's of Mad Max films kijken?
crap in = crap out
pi_123133750
Zo'n 20. Moet er zelf nog 7...
Kijk anders eerst Spirited Away, als het stijltje je bevalt kun je hem er nog altijd tussen zetten ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:44:12 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123133779
Phaidra, hoop dat je mini snel opknapt :Y.

DaD: feli met je rijbewijs! *O*

Ik heb gestudeerd, maar heb me werkelijk waar nooit beziggehouden met m'n status als student. Waarom zou je niet-studenten burgers noemen :?.

Tink, fijn dat de werkkwestie is opgelost!

En verder weet ik het niet meer. Heb vandaag diagnose beginnende bekkeninstabiliteit gekregen. Dus dat is niet zo mooi. Ik moet serieus rustiger aan gaan doen en daar ben ik niet zo goed in. Hmja. Maar kunnen blijven lopen is ook wel prettig. Dus dat wordt een leuk gesprekje op 't werk -O-.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123133820
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Alle Rambo's of Rocky's of Mad Max films kijken?
Ik heb alle star wars al opgedragen gekregen.
Misschien dat ik Harry Potter nog toevoeg.
Of Die Hard. B-)
Doe wat je niet durft.
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:45:44 #97
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_123133879
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Phaidra, hoop dat je mini snel opknapt :Y.

DaD: feli met je rijbewijs! *O*

Ik heb gestudeerd, maar heb me werkelijk waar nooit beziggehouden met m'n status als student. Waarom zou je niet-studenten burgers noemen :?.

Tink, fijn dat de werkkwestie is opgelost!

En verder weet ik het niet meer. Heb vandaag diagnose beginnende bekkeninstabiliteit gekregen. Dus dat is niet zo mooi. Ik moet serieus rustiger aan gaan doen en daar ben ik niet zo goed in. Hmja. Maar kunnen blijven lopen is ook wel prettig. Dus dat wordt een leuk gesprekje op 't werk -O-.
Rustig aandoen jij. Bij mij is het nooit helemaal goedgekomen.
pi_123133965
Naar wie zouden jullie gaan/een boek van willen hebben?

Herman Brusselmans, Peter Buwalda, Hanna Bervoets, Adriaan van Dis, Arjen Lubach, Philip Huff, Herman Koch, Özcan Akyol, A.H.J. Dautzenberg, Johan Fretz, Esther Gerritsen, Ernest van der Kwast, Henk van Straten, P.F. Thomése, Tommy Wieringa, Karin Amatmoekrim, Alex Boogers, Yannick Dangre, Joe Dunthorne, Stephan Enter, Sarah Hall, Daan Heerma van Voss, Daphne Huisden, Jan van Mersbergen, Jamal Ouariachi, Anton Valens, Ivo Victoria, Joost de Vries en Christiaan Weijts.
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:48:10 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_123134043
Tommy wieringa. Nog geen slecht boek van hem gelezen.
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:48:59 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123134082
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Rustig aandoen jij. Bij mij is het nooit helemaal goedgekomen.
Ja ik heb ook echt wel last dus het moet ook. Was wel te verwachten gezien de eds, maar ti's wel balen.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123134290
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tentamencijfer binnen. Ik had een 9,8 :)
1 fout gemaakt

(en OMG... er waren 33 voldoendes en 57 onvoldoendes)
Lekkerrrr!!!
pi_123134330
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:46 schreef Probability het volgende:

Herman Brusselmans, Peter Buwalda, Hanna Bervoets, Adriaan van Dis, Arjen Lubach, Philip Huff, Herman Koch, Özcan Akyol, A.H.J. Dautzenberg, Johan Fretz, Esther Gerritsen, Ernest van der Kwast, Henk van Straten, P.F. Thomése, Tommy Wieringa, Karin Amatmoekrim, Alex Boogers, Yannick Dangre, Joe Dunthorne, Stephan Enter, Sarah Hall, Daan Heerma van Voss, Daphne Huisden, Jan van Mersbergen, Jamal Ouariachi, Anton Valens, Ivo Victoria, Joost de Vries en Christiaan Weijts.
ernest van der kwast! want dat is de enige van wie ik wat gelezen heb :').
pi_123134347
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:52 schreef Probability het volgende:

[..]

Lekkerrrr!!!
Ben er stiekem wel een beetje trots op :@
pi_123134355
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat heb ik ook twee keer gedaan, zal straks als je wilt even op mijn oude lijsten kijken?

Ben gelijk geïnspireerd voor een derde ronde. Zoiets zal wel goed voor me zijn
Leuk! Wil ik ook doen! Zullen we op dezelfde dag beginnen *)?
pi_123134393
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ben er stiekem wel een beetje trots op :@
Hoezo stiekem, gewoon trots zijn vrouw :) congrats!
pi_123134411
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:46 schreef Probability het volgende:

Je gaat naar das magazin! Die ligt bij ons ook in het kleine kamertje
van de minder groten lijkt dautzenberg me wel wat, heeft een nier gedoneerd. En hoe langer ik kijk van hoe meer er wat in de kast staat!
pi_123134431
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

ernest van der kwast! want dat is de enige van wie ik wat gelezen heb :').
die zou ook mijn keus zijn, maar meer omdat ik de naam geweldig ving _O- heb alleen wat van Koch gelezen.
pi_123134469
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:55 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

van de minder groten lijkt dautzenberg me wel wat, heeft een nier gedoneerd. En hoe langer ik kijk van hoe meer er wat in de kast staat!
Ja ik kan early bird kaartjes kopen *)
pi_123134494
Wat Tink al zegt, XM... Je welzijn gaat voor je werk!
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb alle star wars al opgedragen gekregen.
Misschien dat ik Harry Potter nog toevoeg.
Of Die Hard. B-)
Star Wars, check, 4x zelfs :D
HP, check, ook sowieso 2x, 1-3 zo'n 5x zelfs
Die Hard, check :7 (naja de nieuwste nog niet) 1 & 2 wel zo'n 10x
Rambo, check (first blood pt 1 echt ontelbaar vaak)
Rocky, check
Mad Max alleen 1 & 2 :@

HP zou ik sowieso van zeggen dat je helemaal gezien moet hebben en Star Wars sowieso IV, V en VI

Ik kijk verder niet veel films of zo :') maar ik lees dan weer geen boeken...
  Vis een optie? woensdag 20 februari 2013 @ 20:56:53 #110
70532 loveli
N
pi_123134520
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
BI is bagger, goed dat je er op tijd bij bent. Met EDS heb je toch al een (veel) grotere kans? Ga je het gesprek in met doktersbrief en/of richtlijnen van iemand met medisch gezag?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 20 februari 2013 @ 20:57:17 #111
70532 loveli
N
pi_123134542
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
Tommy wieringa. Nog geen slecht boek van hem gelezen.
Dinges Speedboat, geniaal!
crap in = crap out
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:58:04 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_123134587
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Dinges Speedboat, geniaal!
Joe.
Caesarion is ook erg goed.
pi_123134629
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:55 schreef Ewelina het volgende:

[..]

die zou ook mijn keus zijn, maar meer omdat ik de naam geweldig ving _O- heb alleen wat van Koch gelezen.
Best leuke columns had ie in het blaadje van erasmus. :)
En mama tandoori en nog steeds jammer dat gooi een tomaat naar een schrijver niet meer bestaat.
pi_123134880
Ik ken alleen Arjen Lubach en dan van De slimste mens.
Komt trouwens een nieuw seizoen van! *O*
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:07:33 #115
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_123135271
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:55 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

wat is das magazin?
pi_123135715
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:54 schreef Probability het volgende:

[..]

Leuk! Wil ik ook doen! Zullen we op dezelfde dag beginnen *)?
Dat is een goed idee :)!
Ik ga straks beginnen aan mijn lijst. Eerst subthema's verzinnen, anders kom ik nooit op 101 uit ;)
pi_123135766
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:54 schreef MarMar het volgende:

[..]

Hoezo stiekem, gewoon trots zijn vrouw :) congrats!
Thnx :)
Naja... goed leren is gewoon iets dat ik mee gekregen heb ;)
pi_123135820
Lekker van je cijfer CotS! Moet je zeker trots op zijn!

XcUZ_Me, wat balen zeg! Hopen dat je werk het ook serieus neemt en ze het je niet moeilijk maken om het rustiger aan te doen!

Mijn lijstje van vandaag:
O: sinaasappel, bth pindakaas met nootjes (jammie)
T: stuk komkommer
L: 3bth pindakaas met nootjes
T: worteltjes
D: 400gr verse spinazie geroerbakt met zongedroogde tomaatjes, en een gekookt eitje
T: bakje yoghurt met een kiwi

Geen sport vandaag :)
pi_123135916
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

wat is das magazin?
een 'literair tijdschrift'. Hollands maandblad maar dan wat moderner :)
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:22:25 #120
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123136213
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:56 schreef loveli het volgende:

[..]

BI is bagger, goed dat je er op tijd bij bent. Met EDS heb je toch al een (veel) grotere kans? Ga je het gesprek in met doktersbrief en/of richtlijnen van iemand met medisch gezag?
Ja veel grotere kans. Viel me wat dat betreft nog mee dat ik het nu 'pas' krijg. Heb as maandag controle in het zkh en ga het dan ff bespreken. Fijner om gesprek in te gaan met back-up van fysio en een vk/gyn.
pi_123136392
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is een goed idee :)!
Ik ga straks beginnen aan mijn lijst. Eerst subthema's verzinnen, anders kom ik nooit op 101 uit ;)
Ik heb sowieso inspiratie nodig :P

Denk dat ik volgende week op vakantie er een heleboel ga bedenken *)
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:40:32 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_123137428
Hairy bikers op bbc2 aan t kieken! *O*

"it's crispy, crispier than a locust with eczema!" :') :D
pi_123137657
Krijg je ook een bekkenband XM? Ik geloof dat de meningen daar nogal over verdeeld zijn.. het helpt niet tegen de kwaal an sich, maar werkt wel ontlastend is mijn ervaring.

Rustig aan :* en pas goed op jezelf.
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:48:08 #124
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_123137887
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:44 schreef MarMar het volgende:
Krijg je ook een bekkenband XM? Ik geloof dat de meningen daar nogal over verdeeld zijn.. het helpt niet tegen de kwaal an sich, maar werkt wel ontlastend is mijn ervaring.

Bij mij hielp het wel. En veel gietsen in plaats van lopen.
pi_123138154
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:25 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb sowieso inspiratie nodig :P

Denk dat ik volgende week op vakantie er een heleboel ga bedenken *)
Zullen we ook even doelen uitwisselen en elkaar inspireren?
pi_123138223
Vandaag 2000kcal gegeten.
Met 1 uur buikdanstraining en een korte wandeling zou dit eigenlijk goed moeten zijn maar ik voor mijn gevoel is het veel te veel -O-
pi_123138357
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:53 schreef Sarabi het volgende:
Met 1 uur buikdanstraining en een korte wandeling zou dit eigenlijk goed moeten zijn maar ik voor mijn gevoel is het veel te veel -O-
Don't worry, volgens mij is dat perfect voor een vrouw :*
pi_123138702
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Zullen we ook even doelen uitwisselen en elkaar inspireren?
Ja leuk!!
pi_123140247
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja veel grotere kans. Viel me wat dat betreft nog mee dat ik het nu 'pas' krijg. Heb as maandag controle in het zkh en ga het dan ff bespreken. Fijner om gesprek in te gaan met back-up van fysio en een vk/gyn.
In Den Haag zit een EDS gespecialiseerde gynecoloog!

En luisteren naar je lijf hoor! Bij mij zeiden ze dat ik de laatste twee maanden van een zwangerschap in een rolstoel kon zitten. Dat wil je niet :X
pi_123140337
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:44 schreef MarMar het volgende:

Zo'n bekkerband zit heerlijk. Alsof alles naar binnen en recht geduwd wordt O+
pi_123142229
ola, niet bijgelezen maar maak uit deze pagina op dat XM bekkentrouble heeft? :* sterkte!

ik heb gewerkt van 8.00 tot 22.00 :O the joys of rapportavonden... morgen lekker laat beginnen, dat wel!

En nog maar 2 dagen en dan naar Juul! Jeej!
Kwak
pi_123142601
Niet teruggelezen, beetje chaotische en drukke dag gehad. Daarna uit eten geweest met familie, was erg lekker en gezellig!
En... Net leuke vacature gezien! In Vancouver! Morgen even wat meer info vragen. Die stad staat hoog op de lijst waar ik ooit wel zou willen wonen en ik heb op dit moment niks wat me in nederland bindt. Dus de ideale situatie om zo'n stap te zetten.
pi_123143406
Wauw, klinkt ambitieus Mc! Hoop dat 't wat voor je is ^O^
pi_123143569
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:46 schreef V1z0R het volgende:
Wauw, klinkt ambitieus Mc! Hoop dat 't wat voor je is ^O^
^^

Als de optie zich voordoet... doen! :)
pi_123149707
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:53 schreef Sarabi het volgende:
Dat is toch helemaal niet zoveel? :s) Ligt er natuurlijk ook aan wát je precies hebt gegeten. ;)

@MC: klinkt erg tof! Gewoon doen lijkt me :)

Het is koouudd maar ik ga me zo toch wagen aan een stukje hardlopen.. Met de winterhardloopbroek en handschoentjes. *O*
pi_123149837
Canada! Ben er nooit geweest maar dat lijkt me echt superleuk wonen. Weet alleen niet hoe vriendlief staat tegenover verhuizen :P.
pi_123149880
Tijdsverschil met canade en lange vlucht lijkt me lastig!

Ik zou graag zelfs wat dichterbij Nederland wonen. Hoeft niet Nederland te zijn, maar wel op trein, autoritje afstand...
pi_123149989
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:28 schreef the85mc het volgende:
Niet teruggelezen, beetje chaotische en drukke dag gehad. Daarna uit eten geweest met familie, was erg lekker en gezellig!
En... Net leuke vacature gezien! In Vancouver! Morgen even wat meer info vragen. Die stad staat hoog op de lijst waar ik ooit wel zou willen wonen en ik heb op dit moment niks wat me in nederland bindt. Dus de ideale situatie om zo'n stap te zetten.
leuk!
Ja doei.
pi_123150516
:W m85c, spannend! Als 't je wat lijkt, gewoon doen!

Ik ga zometeen naar de kapper, 't wordt weer eens tijd. :s)
pi_123150547
Planning!
O: volle kwark en franse kwark met wat muesli, cappuccino
S: crossfit en cardio
T: whey shake
L: bak sla met tomaten, komkommer, tonijn, ei en waar ik nog meer zin in heb
T: brownie in de trein, misschien daarvoor ook nog wat, even kijken of ik het red. :)
D: ik hoorde iemand heeeeeeeeeel hoopvol vragen of we dan naar de Febo gingen, als we dan toch naar een concert in de HMH gaan. :D Dus ik vrees dat het frietjes gaan worden. :D
B: dansjes, meedeinen en heel hard genieten van Sigur Ros

Luistertip: de nieuwe Jamie Lidell staat op de luisterpaal van 3voor12. Ik vind m vet!
Doe wat je niet durft.
pi_123150587
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 08:12 schreef Perruche het volgende:
Canada! Ben er nooit geweest maar dat lijkt me echt superleuk wonen. Weet alleen niet hoe vriendlief staat tegenover verhuizen :P.
Lijkt me lastig te worden. Maar stug volk die rasechte Amsterdammers :+
pi_123150637
Spannend MC, succes met uitzoeken!
pi_123150671
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 08:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Tijdsverschil met canade en lange vlucht lijkt me lastig!

Ik zou graag zelfs wat dichterbij Nederland wonen. Hoeft niet Nederland te zijn, maar wel op trein, autoritje afstand...
Waarom ben jij eigenlijk naar Zweden gegaan? :@
pi_123150733
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Waarom ben jij eigenlijk naar Zweden gegaan? :@
Dat weet ik, dat weet ik! *O*
Mag ik antwoorden? :D
Doe wat je niet durft.
pi_123150846
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat weet ik, dat weet ik! *O*
Mag ik antwoorden? :D
bring it on!
pi_123150892
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

bring it on!
Yeah! B-)
Het antwoord is: studie! :D
Een Master die daar werd gegeven en bijzonder goed aangeschreven staat. :)
Doe wat je niet durft.
pi_123150943
quote:
10s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Yeah! B-)
Het antwoord is: studie! :D
Een Master die daar werd gegeven en bijzonder goed aangeschreven staat. :)
indeed. En toen ben ik er blijven plakken, in verband met baan aanbod, en ontzetted lage werkgelegenheid op mn vakgebied.

Maar, het wordt langzaam tijd om te denken over weggaan. Niet nu, maar wel over een paar jaar. Dat hoeft niet perse Nederland te zijn, maar wel iets dichter bij.

Ik hoop op Berlijn! O+
pi_123151141
Ah, en ik vond het al een grote stap om tijdens 'studie' te gaan samenwonen :')

Maar je wilt ook in dit vakgebied blijven dan, Jagar?
pi_123151149
Berlijn is leuk! :)
En goed te bereizen idd. :)
Doe wat je niet durft.
pi_123151204
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:42 schreef V1z0R het volgende:
Ah, en ik vond het al een grote stap om tijdens 'studie' te gaan samenwonen :')

Maar je wilt ook in dit vakgebied blijven dan, Jagar?
nou ja, ik studeer niet meer.. gedeeltelijk wel, gedeeltelijk heb ik gewoon een baan.

Idealiter gezien blijf ik in dit vakgebied. daar ligt m'n passie, maar goed, als ik straks geen baan kan vinden dan moet ik wel verder kijken denk ik. Voor nu heb ik nog een contract voor 3 jaar....
pi_123151396
HPKW, heel veel plezier bij Sigur Rós! Wordt vast geweldig :)

Mijn lijstje van vandaag wordt denk ik zoiets:
O: melk + 2 boterhammen met jam
L: 2 boterhammen met jam
T: appel + plakje ontbijtkoek
D: vlees, gebakken aardappeltjes en salade
T: magere yoghurt met muesli
Ik had eerst lekkere muesli maar die was ongezonder. Nu de basic der basics maar het is me toch smaakloos! Beh, wil liever weer de krokante.
pi_123151463
Er bestaat ook muesli die lekker en gezond tegelijk is, grutsk!

Mijn planning:
O:ontbijtbuffet :9
L: salade en soep, cappuccino
T: appel en mandarijn
D: iets op het station, denk gewoon een broodje
T: banaan
S: hopelijk bodybalance
pi_123151517
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:58 schreef Perruche het volgende:
Er bestaat ook muesli die lekker en gezond tegelijk is, grutsk!

Mijn planning:
O:ontbijtbuffet :9
L: salade en soep, cappuccino
T: appel en mandarijn
D: iets op het station, denk gewoon een broodje
T: banaan
S: hopelijk bodybalance
je hebt je o nog niet op? Ik wil ook ontbijtbuffet!
pi_123151536
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:56 schreef Grutsk het volgende:

Ik had eerst lekkere muesli maar die was ongezonder. Nu de basic der basics maar het is me toch smaakloos! Beh, wil liever weer de krokante.
Vreemd hoe muesli onderling nog zo kan verschillen hé? Ik had laatst muesli met noten en kokos gekocht, maar toen ik de zak openmaakte bleek dat gewoon cruesli te zijn..

Verwacht lijstje voor vandaag:

(O: waldkorncracker kaas, verse jus, espresso)
S: 5 km hardlopen
O: 2 sneeën glutenvrij brood met rosbief en paté
T: appel, waarschijnlijk worteltjescake
L: 2 sneeën brood met iets
T: crackers met verse hummus
D: zelfgemarineerde kipsate, veel haricot verts, volkoren rijst, beetje satésaus
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2013 @ 10:03:00 #155
70532 loveli
N
pi_123151575
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:56 schreef Grutsk het volgende:

Had je de ontbijtkoekpolitie al over je heen gekregen? Zoals de naam zegt, ontbijtkoek is gewoon koek en niet gezonder dan dat. De optelsom van brood met jam (suiker) en ontbijtkoek (suiker) is heel veel suiker.
En waarom magere yoghurt? Is vet echt zo slecht?
crap in = crap out
pi_123152069
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:01 schreef Together-Alone het volgende:

[..]

Vreemd hoe muesli onderling nog zo kan verschillen hé? Ik had laatst muesli met noten en kokos gekocht, maar toen ik de zak openmaakte bleek dat gewoon cruesli te zijn..

Verwacht lijstje voor vandaag:

(O: waldkorncracker kaas, verse jus, espresso)
S: 5 km hardlopen
O: 2 sneeën glutenvrij brood met rosbief en paté
T: appel, waarschijnlijk worteltjescake
L: 2 sneeën brood met iets
T: crackers met verse hummus
D: zelfgemarineerde kipsate, veel haricot verts, volkoren rijst, beetje satésaus
Jij bent toch 1.94?
Dan is dit toch veel te weinig? Hoeveel calorieen is dit?
Ik zou omvallen met dit lijstje. :P
Doe wat je niet durft.
pi_123152307
Valt mee toch? 4 boterhammen,crackers met beleg (humus is ook vrij vettig toch?), normale D ook verder.
Zou wat meer eiwitten doen in plaats van KH's :+ maar hoeveelheid lijkt me niet verkeerd.
pi_123152510
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Jij bent toch 1.94?
Dan is dit toch veel te weinig? Hoeveel calorieen is dit?
Ik zou omvallen met dit lijstje. :P
Ik kom uit op bijna 1800 en dat is inderdaad een beetje krap. Maar daarom post ik hier ook een beetje, beter inzicht en feedback. ;) Denk dat ik als lunch een extra bh ga eten en een grotere T doe tussen L en D in.
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2013 @ 10:40:31 #159
70532 loveli
N
pi_123152609
Qua voedingsstoffen vind ik het wel een ok lijstje. Veggies, vet, eiwitten, zie alles terug.
crap in = crap out
pi_123152713
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:40 schreef loveli het volgende:
Qua voedingsstoffen vind ik het wel een ok lijstje. Veggies, vet, eiwitten, zie alles terug.
True, maar 1800 cal. voor iemand die lang is en heeft hardgelopen vind ik vrij weinig.
Maar misschien komt dat wel omdat ik holle bolle gijs ben. B-)

Ga je nou nog mee bob ross schilderen trouwens? :D
Voor de leuk?
Doe wat je niet durft.
pi_123152746
Sigur ross, bob ross en ik lig maar te vegeteren in mn bed... :')
Veel plezier henk!
pi_123152782
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sigur ross, bob ross en ik lig maar te vegeteren in mn bed... :')
Veel plezier henk!
Ga je mee Bob Ross schilderen? :D
Voor de leuk? :D
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2013 @ 10:50:10 #163
70532 loveli
N
pi_123152821
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

True, maar 1800 cal. voor iemand die lang is en heeft hardgelopen vind ik vrij weinig.
Maar misschien komt dat wel omdat ik holle bolle gijs ben. B-)

Ga je nou nog mee bob ross schilderen trouwens? :D
Voor de leuk?
Noop. Schilderen laat ik liever aan anderen over :+
crap in = crap out
pi_123152825
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Had je de ontbijtkoekpolitie al over je heen gekregen? Zoals de naam zegt, ontbijtkoek is gewoon koek en niet gezonder dan dat. De optelsom van brood met jam (suiker) en ontbijtkoek (suiker) is heel veel suiker.
Ik eet ook altijd magere griekse yoghurt! Vind volle wel lekkerder :9 Ik eet alleen veel noten, pindakaas, avocado, en ook kaas op brood, dus ik dacht om het wat in balans te houden maar magere yoghurt.
pi_123152876
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, ik had al gelezen dat ontbijtkoek minder gezond is dan men doet geloven. Maar ik dacht één plakje vandaag kan geen kwaad.
Maar goed, is inderdaad wel veel suiker als ik het zo teruglees.
Ik ben net begonnen en vind het tot nu toe gewoon een beetje moeilijk om een balans te vinden in alles. Eerst at ik namelijk, als ik zo terugdenk, heel veel suiker. En magere yoghurt, tja... dacht minder vet dus gezonder, maar ik heb inderdaad ook vetten nodig. Oh ja, het was ook gewoon goedkoper ;( maar bijna weer stufi.
pi_123152898
Is het beter als ik weer overstap op pindakaas? Vind ik eigenlijk veel lekkerder.
pi_123152983
Zitten wel gezonde vetten in. Moet je alleen niet de el cheapo versie nemen want die zitten vol met transvetten.
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2013 @ 10:58:06 #168
70532 loveli
N
pi_123152993
Hoef ook geen perfectie te zien, ben voorstander van weten wat je eet en waarom. Zoals Novem aangeeft, magere yoghurt omdat ze verder voldoende vet binnenkrijgt (van de gezonde soort).

Gezond eten is duurder dan ongezond, omdat houdbaar (= minder bederf = goedkoper) gemiddeld ongezonder is dan vers. Voor een euro pp kun je een studentenmaaltijd macaroni in elkaar flansen, bij wijze van.

Pindakaas >> jam, omdat betere vetten en minder suikers. Zit wel zo hier en daar een transvet in. Het gaan om het vinden van een goede balans tussen voedingsstoffen en beweging.
crap in = crap out
pi_123153080
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ga je mee Bob Ross schilderen? :D
Voor de leuk? :D
Wanneer dan? :D
pi_123153149
Ok, bedankt! Hier kan ik wel weer iets mee.
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2013 @ 11:20:52 #171
70532 loveli
N
pi_123153717
Je hebt voeding nodig als energiebron en als bron van voedingsstoffen (vitamines, mineralen, gezonde stofjes). Om voedsel in energie om te zetten, zijn bepaalde vitamines essentieel. De emeste m,ensen krijgen (meer dan) voldoende brandstof binnen, maar te weinig voedingsstoffen.

Vitamines zitten in groente/fruit/vlees/vis/ei/granen, zeg maar dingen waarvan je kunt zien dat ze geleefd hebben.

Natuur vs. fabriek - liever natuur. In roomboter zit van nature vitamine D, aan margarine is het extra toegevoegd. Roomboter heeft veel verzadigd vet, maar het zijn relatief korte vetzuur ketens. Margarine heeft bewerkt plantaardig vet, met een aandeel transvet en met lange ketens. Kokosolie, olijfolie, visolie zijn gezonder dan Blue Band, Becel, zonnebloemolie, slaolie.
Onverzadigd vet = vetzuurketens met dubbele bindingen. Als je die verhit, krijg je vrije radicalen (oorzaak van veroudering en slecht voor lichaamscellen). Walnootolie is daarom gezond in een salade, maar je moet er niet mee bakken. Olijfolie heeft tot redelijk hoge temperaturen betere eigenschappen en kokosolie = een van de betere om in te bakken.

Vet is bouwstof van je celmembranen, hormonen, hersenen. In ons dagelijks voer zit een relatief overschot aan omega-6 vetzuren en een relatief tekort aan omega-3. Omega-6 is ontstekingsbevorderend, omega-3 ontstekingsremmend. Door het maken van gezondere keuzes kun je de omega's beter in balans brengen.
Verder is vet een transportmiddel voor vetoplosbare vitamines. Omdat je hersenen uit vet bestaan, zijn vetoplosbare vitamines belangrijk voor je hersenen. En mensen die vetvrij eten... dat kan een probleem zijn.

In groene groente zitten veel gezonde stofjes, zoals magnesium, vit C. Briccoli is de koning, want zo'n beetje alle gezonde stofjes die je nodig zou kunnen hebben, zitten in broccoli. Broccoli is de no-brainer onder de groentes, alstijd goed.

Om van suiker en/of vet energie te kunnen maken, heb je o.a. vitamine B nodig. Er zijn een stuk of 10 belangrijke reacties in de energiecyclus, als een van die reacties niet goed loopt, kun je je volproppen met energierijk voer, maar je kunt het niet omzetten in energie. Vitamine B is vaak een bottleneck (no-brainer: voel je je lusteloos? neem vitamine B => helpt in 60% van de gevallen).

Groente en fruit - alle kleuren hebben weer hun eigen gezonde stofjes. Variatie in kleur betekent ook variatie in stofjes.

Onderaan de streep gaat het om balans. Voldoende voedingsstoffen, voldoende beweging en als je troep eet, bij voorkeur meteen verbranden.

Einde van de les :+
crap in = crap out
pi_123153947
Zulke lessen maken mij altijd erg blij :@
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2013 @ 11:28:05 #173
70532 loveli
N
pi_123154027
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zulke lessen maken mij altijd erg blij :@
Als je ze toepast zonder bloossmiley word ik ook blij :+
crap in = crap out
pi_123154039
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:20 schreef loveli het volgende:
Je hebt voeding nodig als energiebron en als bron van voedingsstoffen (vitamines, mineralen, gezonde stofjes). Om voedsel in energie om te zetten, zijn bepaalde vitamines essentieel. De emeste m,ensen krijgen (meer dan) voldoende brandstof binnen, maar te weinig voedingsstoffen.

Vitamines zitten in groente/fruit/vlees/vis/ei/granen, zeg maar dingen waarvan je kunt zien dat ze geleefd hebben.

Natuur vs. fabriek - liever natuur. In roomboter zit van nature vitamine D, aan margarine is het extra toegevoegd. Roomboter heeft veel verzadigd vet, maar het zijn relatief korte vetzuur ketens. Margarine heeft bewerkt plantaardig vet, met een aandeel transvet en met lange ketens. Kokosolie, olijfolie, visolie zijn gezonder dan Blue Band, Becel, zonnebloemolie, slaolie.
Onverzadigd vet = vetzuurketens met dubbele bindingen. Als je die verhit, krijg je vrije radicalen (oorzaak van veroudering en slecht voor lichaamscellen). Walnootolie is daarom gezond in een salade, maar je moet er niet mee bakken. Olijfolie heeft tot redelijk hoge temperaturen betere eigenschappen en kokosolie = een van de betere om in te bakken.

Vet is bouwstof van je celmembranen, hormonen, hersenen. In ons dagelijks voer zit een relatief overschot aan omega-6 vetzuren en een relatief tekort aan omega-3. Omega-6 is ontstekingsbevorderend, omega-3 ontstekingsremmend. Door het maken van gezondere keuzes kun je de omega's beter in balans brengen.
Verder is vet een transportmiddel voor vetoplosbare vitamines. Omdat je hersenen uit vet bestaan, zijn vetoplosbare vitamines belangrijk voor je hersenen. En mensen die vetvrij eten... dat kan een probleem zijn.

In groene groente zitten veel gezonde stofjes, zoals magnesium, vit C. Briccoli is de koning, want zo'n beetje alle gezonde stofjes die je nodig zou kunnen hebben, zitten in broccoli. Broccoli is de no-brainer onder de groentes, alstijd goed.

Om van suiker en/of vet energie te kunnen maken, heb je o.a. vitamine B nodig. Er zijn een stuk of 10 belangrijke reacties in de energiecyclus, als een van die reacties niet goed loopt, kun je je volproppen met energierijk voer, maar je kunt het niet omzetten in energie. Vitamine B is vaak een bottleneck (no-brainer: voel je je lusteloos? neem vitamine B => helpt in 60% van de gevallen).

Groente en fruit - alle kleuren hebben weer hun eigen gezonde stofjes. Variatie in kleur betekent ook variatie in stofjes.

Onderaan de streep gaat het om balans. Voldoende voedingsstoffen, voldoende beweging en als je troep eet, bij voorkeur meteen verbranden.

Einde van de les :+
pi_123154073
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je ze toepast zonder bloossmiley word ik ook blij :+
Pardon:

Zulke lessen maken mij altijd erg blij
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2013 @ 11:33:52 #176
70532 loveli
N
pi_123154281
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:28 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Moet je even bij Henk gaan buurten, die heeft onlangs gebakken.
crap in = crap out
pi_123154548
(OMG... ik heb net beide lenzen in mijn één oog gedaan. Nu weet ik niet welke waar hoort)
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2013 @ 11:45:25 #178
70532 loveli
N
pi_123154795
Testen. Indoen. Zie je scherp, laten zitten. Zie je onscherp, omwisselen. Hoe moeilijk kan het zijn?
crap in = crap out
pi_123154965
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:45 schreef loveli het volgende:
Testen. Indoen. Zie je scherp, laten zitten. Zie je onscherp, omwisselen. Hoe moeilijk kan het zijn?
Misschien verschilt de sterkte niet maar de pasvorm wel?
pi_123155019
Die actie heb ik nu drie keer herhaald. Alleen het verschil tussen -5.5 en -6 maakt het een beetje lastig |:( . Volgens mij zien ik nu goed

Zeker omdat ze eigenlijk niet meer sterk genoeg zijn, alleen ik geen nieuwe wil halen voordat het halve jaar om is
pi_123155247
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
(OMG... ik heb net beide lenzen in mijn één oog gedaan. Nu weet ik niet welke waar hoort)
haha nerd.. ik denk dat je het morgen pas weet: als je ze indoet zoals je vandaag denkt dat ze goed zijn: en of dat klopt.
pi_123155282
BAM ZONNETJE! ik ga nu 2 uur heel hard schrijven aan m'n opdracht!!!!!!!
pi_123155415
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:55 schreef Probability het volgende:
Zet hem op!

Dan ga ik maar door de sneeuw naar de "gym"
pi_123155480
Zo, even een mail gestuurd.
Ik heb wel een beetje twijfels. Ik zou wel graag (tijdelijk) naar het buitenland gaan om te gaan werken en Canada is wel een land wat ik mooi vind. Maar het nadeel is, dat je niet even een weekendje terug kunt. Nou ja, eerst maar eens zien wat zij op die brief antwoorden. Nadenken kan altijd nog :D

Oh en gister echt lekker gegeten, van alles wat. Vooraf bospaddestoelen soep, eendenborst met zoetige dressing, winterwrap met iets erin (mijn geheugen is een zeef...), everzwijn in grandprestigesaus met vergeten groenten (pastinaak, navet, chioggiabieten en knolselderijpuree) en na een appel perencompote met crumble met ijs :9~
Dat beviel me wel ;)
pi_123155493
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Zet hem op!

Welke sneeuw? Hier ook zon :s)
pi_123155526
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:55 schreef Probability het volgende:
Yay. weet dat er een medestander is! Hier ook hard aan de studie.

Ik vind zulke lappen tekst als hierboven heel fijn. Weten jullie misschien een boek of site met goede informatie over voeding. Gewoon dat ik één leidraad heb, waar ik me aan kan houden. Geen lijstjes hoor, gewoon en soort van handboek waar ik zulk soort informatie altijd even in terug kan zoeken.
Of misschien iets anders, hoe zijn jullie zo veel over gezonde voeding te weten gekomen?
pi_123155744
Heb 'Burn The Fat Feed The Muscle' voor je in de aanbieding :)

Door vele dames hier omschreven als te die-hard, maar zit wel boordevol info over voeding en beweging.
pi_123155841
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:00 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wanneer dan? :D
Zie Facebook. We moeten nog wel een datum prikken.

Ga ik weer even verder met doodgaan in de sportschool. :o
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2013 @ 12:08:24 #189
70532 loveli
N
pi_123155875
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:59 schreef Grutsk het volgende:
Of misschien iets anders, hoe zijn jullie zo veel over gezonde voeding te weten gekomen?
Vallen en opstaan. Veel vallen.

Heb zelf een aantal voedingsallergieën, waardoor ik sneller word afgestraft als m'n lijf fout voer binnenkrijgt. Dan leer je het wel.
crap in = crap out
pi_123155985
:o wist niet dat jij allergieën had, Li!
  donderdag 21 februari 2013 @ 12:13:49 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_123156070
Ik weet het nog steeds niet, maar luister graag naar Li :+

Nouja in grote lijnen weet ik het redelijk, de structurele toepassing is lastiger :')
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2013 @ 12:15:30 #192
70532 loveli
N
pi_123156123
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:11 schreef V1z0R het volgende:
Meer intoleranties, maar niet zo'n zin om weer een verhaal te typen en alles uit te leggen :+
crap in = crap out
pi_123156208
Gelukkig geen overgevoeligheid voor brownies. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_123156234
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gelukkig geen overgevoeligheid voor brownies. B-)
Een bob ross past helaas niet in m'n agenda henk. Jammer :P
pi_123156262
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Zet hem op!

welke sneeuw?
pi_123156301
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:59 schreef Grutsk het volgende:

[..]

Yay. weet dat er een medestander is! Hier ook hard aan de studie.

Ik vind zulke lappen tekst als hierboven heel fijn. Weten jullie misschien een boek of site met goede informatie over voeding. Gewoon dat ik één leidraad heb, waar ik me aan kan houden. Geen lijstjes hoor, gewoon en soort van handboek waar ik zulk soort informatie altijd even in terug kan zoeken.
ik heb een jaar lang een soort diëtisten opleiding gedaan :') maar met mijn wiskundig inzicht etc had ik daar niet veel medestanders :P
pi_123156321
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:11 schreef V1z0R het volgende:
vitamine b enz. en aardappels en tarwe en zo. dus dan merkt ze het.
pi_123156335
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Meer intoleranties, maar niet zo'n zin om weer een verhaal te typen en alles uit te leggen :+
Npnp, was voornamelijk verbaasd eigenlijk :)
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 12:53:05 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_123157219
:W

Even offline geweest omdat mijn schoonmoeder op bezoek was. En dat heb ik geweten, meteen een kilo aangekomen _O- Heb uitgerekend dat ik elke dag rond de 2500 calorieën heb gegeten dus dat tikt wel aan. Vandaar vandaag maar even weinig carbs.

Planning:

O: Bak yoghurt met frambozen en blauwe bessen, kopje koffie verkeerd
T: appel
L: Maaltijdsalade met kip en paprika zonder de pasta
T: 2 mandarijnen, blikje tonijn
D: ? Broer kookt dus ik verwacht iets van pasta

En ik heb vandaag mijn eerste freelance opdracht binnen gekregen *O* Had al te horen gekregen dat ik het mocht gaan doen maar nu dus ook iets concreets ontvangen :s)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 21 februari 2013 @ 12:57:22 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_123157331
Mailtjes zonder interpunctie!

"Mijn computer zegt dat het niet werkt dit onderdeel wat moet ik doen groetjes".

O+

Ook leuk, forwards die stiekem replies zijn :D

"Hoi Truus dit is vast leuk voor jou groetjes xxx"

Aangepast ivm privacy uiteraard :+
  donderdag 21 februari 2013 @ 12:57:42 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_123157341
Lekker Majo! Van de opdracht dan :+ Wat voor iets is het?
pi_123157880
Krijg net een pakketje aan huis, vriend uit Colombia heeft een single malt laten bezorgen! Nice!

[ Bericht 2% gewijzigd door the85mc op 21-02-2013 13:32:11 ]
pi_123158558
Wow 85, dappere stap, succes!

Wij hebben gister ook echt héérlijk gegeten. O+. Restaurant hier in de buurt dat geen menukaart heeft. Je krijgt 'standaard' dus een verrassingsmenu van vijf gangen. Vooraf was gerookte zalm met coquille, pastinaak en een zachtgekookt kwarteleitje ('verpakt' als een cadeautje), tussengerecht was courgettesoup met garnaaltjes en rivierkreeftjes, hoofdgerecht stoofpotje van kip, gerookt spek en kastanjechampignons met stamppotje van iets wat ik niet meer weet, daarna kaasplankje en toe citroenmerenguetaart met ijs van limoen en rode peper. Erbij bijpassende wijnen en een lekker glaasje port bij de kaas. :9.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_123158580
Whisky :9
pi_123158651
Who dad dat klinkt vet lekker!

Waarom heeft nederland geen kookai/nafnaf winkel :o
pi_123158759
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:20 schreef Probability het volgende:

[..]

welke sneeuw?
Het sneeuwt hier al de hele ochtend lichtjes
pi_123158789
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:34 schreef Perruche het volgende:

Omdat er wel een kookai winkel in NL is.
pi_123158837
Oeh dat klinkt heerlijk DaD

Mijn lijstje van vandaag:

late O: brinta
S: uur krachttraining, 15 min loopband, totaal bijna 700 kcal verbrand
L: 2 rijstwafels met ham en kaas, 2 gekookte eieren, rauwkost met dressing
T: kwark met banaan
T: warme chocolademelk, walnoten
D: weetiknogniet, heb wel erg zin in zalm O+
T: yoghurt met warme appel en kaneel
pi_123158879
Er zat eerder een kookai in zwolle. Geen flauw idee of die er nog steeds zit..
pi_123158884
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:34 schreef Perruche het volgende:

Nafnaf! Zo 90s O+
pi_123158943
Kookaï O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2013 @ 13:41:56 #213
70532 loveli
N
pi_123158953
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:39 schreef the85mc het volgende:
Er zat eerder een kookai in zwolle. Geen flauw idee of die er nog steeds zit..
Idem voor Den Haag.
crap in = crap out
pi_123159028
Li, heb je nog voedings/supplement tips voor slechte huid? Heb ineens weer vet last van, niks raars gedaan met eten dus daar kan het niet van komen... heb al biergist opgegraven :P
pi_123159197
A, C, E, Nallie? Antioxidantjes...
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 13:52:08 #218
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_123159321
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lekker Majo! Van de opdracht dan :+ Wat voor iets is het?
Teksten schrijven voor een nieuwe website :)

quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:43 schreef Nallie het volgende:
Li, heb je nog voedings/supplement tips voor slechte huid? Heb ineens weer vet last van, niks raars gedaan met eten dus daar kan het niet van komen... heb al biergist opgegraven :P
Nieuwsgierig naar het antwoord! Ik heb nu al een tijdje eczeem rondom mijn oog en helaas werkt cortison niet goed -O- Tips om dit tegen te gaan? Wel ben ik er achter gekomen dat Angels on Bare Skin van Lush niet goed samengaat met eczeem :X
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_123159345
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:37 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Omdat er wel een kookai winkel in NL is.
ok met in nederland bedoel ik 'binnen de amsterdamse ring'.
pi_123159360
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

O+
pi_123159364
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

[..]

Nieuwsgierig naar het antwoord! Ik heb nu al een tijdje eczeem rondom mijn oog en helaas werkt cortison niet goed -O- Tips om dit tegen te gaan? Wel ben ik er achter gekomen dat Angels on Bare Skin van Lush niet goed samengaat met eczeem :X
Misschien juist even een zalfje zonder middeltjes erin, iets als uierzalf?
En eczeem gaat vaak met stress samen, dus even proberen meer rust in je leven te krijgen?
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2013 @ 13:53:43 #222
70532 loveli
N
pi_123159381
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:43 schreef Nallie het volgende:
Zink, vitamine A en E, visolie omdat het ontstekingsremmend is. Vitamine D omdat dat basis is voor hormoonhuishouding? Omdat je daar relatief meer van verbruikt in de winter. Bij mij zijn zoete zuivel en suikers goed merkbaar. Zink is de eerste no-brainer.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2013 @ 13:54:59 #223
70532 loveli
N
pi_123159431
Middeltjes tegen eczeem ben ik niet zo in thuis.
crap in = crap out
pi_123159451
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Zink, vitamine A en E, visolie omdat het ontstekingsremmend is. Vitamine D omdat dat basis is voor hormoonhuishouding? Omdat je daar relatief meer van verbruikt in de winter. Bij mij zijn zoete zuivel en suikers goed merkbaar. Zink is de eerste no-brainer.
Toch maar weer ff Zink halen dan. Visolie en D neem ik al elke dag. En A en E ff checken.
pi_123159474
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

[..]

Ik heb tijdje last gehad van oogleden door dragen van lenzen. Bij mij werkte anti-rimpelcreme het best :') Die van nivea q10

Daar gaat mn mannelijkheid.. Eerst weet ik een modezaak en dan antirimpelcreme..
pi_123159505
quote:

[..]

Snob :')
  donderdag 21 februari 2013 @ 13:58:58 #227
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_123159572
Whehe Mc, man-card inleveren :D
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 14:00:49 #228
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_123159640
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Misschien juist even een zalfje zonder middeltjes erin, iets als uierzalf?
En eczeem gaat vaak met stress samen, dus even proberen meer rust in je leven te krijgen?
Ben wel wat gestrest maar daar zal voorlopig geen verandering in komen -O- En is uierzalf slim naast je oog/op je ooglid?

quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:56 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik heb tijdje last gehad van oogleden door dragen van lenzen. Bij mij werkte anti-rimpelcreme het best :') Die van nivea q10

Daar gaat mn mannelijkheid.. Eerst weet ik een modezaak en dan antirimpelcreme..
Ik draag ook lenzen maar kun je daar ook eczeem van krijgen?

Tevens _O-
pi_123159730
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ben wel wat gestrest maar daar zal voorlopig geen verandering in komen -O- En is uierzalf slim naast je oog/op je ooglid?

Dat maakt niet uit, in de winter kan ik behoorlijk schraal zijn in die regionen en dan smeer ik er ook uierzalf op. Gewoon even oppassen dat je het niet in je oog smeert (en dat heb ik ook een paar gedaan, paar tranen en het is klaar). Het is hele natuurlijke zalf eigenlijk, zonder parfum en dat soort rotzooi (daarom noem ik juist die).

En lenzen kunnen geen eczeem veroorzaken, tenzij je veel moet tranen ervan?
pi_123159754
quote:

[..]

O+
Als het nu ergens in Rotterdam of Den Haag zou zijn, dan kun je het goed combineren met een Bob Ross schilderen workshop. :P
Doe wat je niet durft.
pi_123159776
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

O+
Als het nu ergens in Rotterdam of Den Haag zou zijn, dan kun je het goed combineren met een Bob Ross schilderen workshop. :P
Haha Henk :D, wil je man niet mee?
pi_123159788
Soms kreeg ik last van irritaties, ik had maandlenzen en eind april is blijkbaar stuifmeel waar ik allergisch voor ben. Die combi ging niet echt lekker.
Nu daglenzen en af en toe antirimpelcreme haha, nergens last meer van. Als je huid schraal is weet ik niet of uiervet handig is. Bodylotion verergerde het bij mij alleen maar..
pi_123159813
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:55 schreef Nallie het volgende:

[..]

Toch maar weer ff Zink halen dan. Visolie en D neem ik al elke dag. En A en E ff checken.
Veel drinken, geen suikers, brood (gist) is bij mij een grote boosdoener net als alcohol, cranberriethee lijkt te helpen, maar misschien komt dat gewoon door het water wat ik daardoor drink.
Verder heeft het weer er ook gewoon invloed op.. zonnebankje een idee misschien? Dat is wel tricky, soms gaat het daardoor beter, soms ook juist niet..
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 14:07:34 #234
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_123159888
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit, in de winter kan ik behoorlijk schraal zijn in die regionen en dan smeer ik er ook uierzalf op. Gewoon even oppassen dat je het niet in je oog smeert (en dat heb ik ook een paar gedaan, paar tranen en het is klaar). Het is hele natuurlijke zalf eigenlijk, zonder parfum en dat soort rotzooi (daarom noem ik juist die).

En lenzen kunnen geen eczeem veroorzaken, tenzij je veel moet tranen ervan?
Goeie tip, thanks!

Baal wel, ik had vroeger nooit last van mijn huid maar de laatste jaren allemaal rode plekken in mijn gezicht (soort onderhuidse pukkeltjes die niet weggaan) en sinds een paar maanden dus ook eczeem -O- Ook is mijn voorhoofd extreem droog, die moet ik een paar keer per dag insmeren met zalf :?
pi_123159944
Planning:

O: havermout, kokos, banaan
T: 2 dadels
L: appel, 2 pruimen, kwark, yoghurt, hennepzaadjes, allbran :9
T: rijstwafel pindakaas
D: bij vriendin
T: ?
B: half uur fietsen en schilderen ;)

Zonnebank was ik dit weekend weer van plan, verder gebruik ik weleens zo'n infraroodlamp, werkt ook wel goed!
pi_123159978
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:04 schreef Nallie het volgende:

[..]

Haha Henk :D, wil je man niet mee?
Nee! :D Maar Aurum gaat wel mee. B-)
En Greys volgens mij ook. En verder is het volkomen onduidelijk. :D
Doe wat je niet durft.
pi_123160000
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Goeie tip, thanks!

Baal wel, ik had vroeger nooit last van mijn huid maar de laatste jaren allemaal rode plekken in mijn gezicht (soort onderhuidse pukkeltjes die niet weggaan) en sinds een paar maanden dus ook eczeem -O- Ook is mijn voorhoofd extreem droog, die moet ik een paar keer per dag insmeren met zalf :?
Kun je daar niet gewoon een lekkere dag- en nachtcrème voor gebruiken? Dan glim je minder
pi_123160001
Greys is in het echie M of niet? Zie die wel vaker op FB langskomen
pi_123160020
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:10 schreef V1z0R het volgende:
yepz! Klopt. Die ene die altijd leuk op foto's staat. :P
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2013 @ 14:11:34 #240
70532 loveli
N
pi_123160024
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:09 schreef Nallie het volgende:
B: half uur fietsen en schilderen ;)
Henk, een slachtoffer!
crap in = crap out
pi_123160065
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat was mij ook al opgevallen inderdaad :+ :9
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 14:12:22 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_123160068
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Kun je daar niet gewoon een lekkere dag- en nachtcrème voor gebruiken? Dan glim je minder
Ik gebruik er nu een dagcrème voor :Y Alleen baal ik ervan omdat ik vroeger echt nooit ergens last van had. Maar ja, word ook een dagje ouder he :')
pi_123160097
Er zit een kookai in de pc perr, in ieder geval een paar jaar geleden nog
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2013 @ 14:13:18 #244
70532 loveli
N
pi_123160101
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

^^
crap in = crap out
pi_123160201
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Henk, een slachtoffer!
Ik was deuren aan t schilderen! Niet aan t Bob Rossen :P
pi_123160264
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:13 schreef Novem het volgende:
Er zit een kookai in de pc perr, in ieder geval een paar jaar geleden nog
Snobisme +10!

Heb net daar een allersnoezigst rokje gekocht, zo roestbruin oranje achtig, voor de mooie prijs van 15,82euro :D
pi_123160277
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:16 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik was deuren aan t schilderen! Niet aan t Bob Rossen :P
Maar jij hebt ook een Bob Ross nodig! Al was het maar voor op het toilet! :D
Doe wat je niet durft.
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 14:18:26 #248
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_123160293
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:10 schreef V1z0R het volgende:
Uit nieuwsgierigheid HPKW toegevoegd O-) :D
pi_123160344
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Maar jij hebt ook een Bob Ross nodig! Al was het maar voor op het toilet! :D
Dan heb je mijn toilet nog niet gezien ;) ik ben meer van de foto's...
  donderdag 21 februari 2013 @ 14:20:27 #250
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_123160365
Bob Ross O+

"Happy trees!"

"Let's see where this clouuud liiiives in our world..."

*tovert eekhoorn uit afro*
  donderdag 21 februari 2013 @ 14:21:41 #251
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_123160418
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Uit nieuwsgierigheid HPKW toegevoegd O-) :D
*Grote baardige kerel genaamd Henk Piet Klaas Willemsma vraagt zich af waarom leuke roodharige deerne hem toevoegt op FB*
pi_123160503
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bob Ross O+

"Happy trees!"

Ga jij mee dan? :D
Daarna bitterballen eten. B-)
Doe wat je niet durft.
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 14:24:07 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_123160509
quote:
10s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*Grote baardige kerel genaamd Henk Piet Klaas Willemsma vraagt zich af waarom leuke roodharige deerne hem toevoegt op FB*
_O-

Ik heb uiteraard wel even de echte naam gereaserched :P
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 14:26:25 #254
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_123160592
Heeft iemand van jullie trouwens de film Amour gezien? Gisteren gezien en was echt mooi O+ Verdrietig ook wel, maar zo realistisch in beeld gebracht. Echt prachtig!
pi_123160616
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:17 schreef Perruche het volgende:

[..]

Snobisme +10!

Dat is hoe ik roll B-)
pi_123160775
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik gebruik er nu een dagcrème voor :Y Alleen baal ik ervan omdat ik vroeger echt nooit ergens last van had. Maar ja, word ook een dagje ouder he :')
Bij de kruitvat heb ik heel goedkoop een flesje (masker) gekocht voor in de winter. Je doet een kwartier op je huid daarna eraf spoelen en je huid ziet er weer goed uit. En er zit genoeg in zo'n flesje voor de hele winter
Staat bij hun huismerkspulletjes
pi_123160802
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Goeie tip, thanks!

Krijg je wel voldoende voedingsstoffen binnen??
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2013 @ 14:35:22 #258
70532 loveli
N
pi_123160908
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bob Ross O+

"Happy trees!"

Maria feat. Bob Ross lijkt me wel geweldig.
crap in = crap out
pi_123160919
quote:

[..]

That's my girl O+

Bedoel je niet binnen de gordel??
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 14:35:51 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_123160922
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:32 schreef Probability het volgende:

[..]

Krijg je wel voldoende voedingsstoffen binnen??
Lijkt me wel, ik eet gevarieerder dan ooit :)

Ik ga nog wel even langs de Kruidvat deze week om extra voedingssupplementen aan te schaffen :)
  donderdag 21 februari 2013 @ 14:36:33 #261
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_123160938
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ga jij mee dan? :D
Daarna bitterballen eten. B-)
Oe ik ga kijken wanneer dat is :D
pi_123160980
"Ik laat me graag verassen!" :')
pi_123161052
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:37 schreef V1z0R het volgende:
Flame on
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2013 @ 14:41:02 #264
70532 loveli
N
pi_123161061
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:37 schreef V1z0R het volgende:
Fifty Shades of Grey-film komt in 2014
crap in = crap out
pi_123161166
Ik vind zalf een heel vies woord!

Lijstje:
O: gekookt ei, broodje, bacon, tomaat, champignons
T: bakje yoghurt met allbran en mandarijntjes
L: tomatensoep, quinoa salade, boterham
T: appel, mandarijn, dinokoekjes :D
D: je NE sais pas! Iets op le aeroport, misschien we'll frietjes of iets van de ah togo?
S: hopelijk bodybalance!
pi_123161245
quote:
14s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:35 schreef Probability het volgende:

[..]

That's my girl O+

Bedoel je niet binnen de gordel??
Ik mag graag in de provincie komen, tussen de burgers.
pi_123161270
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

Lijkt me wel, ik eet gevarieerder dan ooit :)

Ik ga nog wel even langs de Kruidvat deze week om extra voedingssupplementen aan te schaffen :)
Ik had daar last van toen ik niet voldoende vet at/geen goeie producten voor huid gebruikte

En budget vriendelijke oplossing (20 euro, vaak 2=1)
Is de Olaz Total effect vochtinbrengende crème, bescherming voor de gevoelige huid. Hygiënisch want in handig pompje.

Heb gekeken naar het ingrediënten lijstje en er zitten geen mogelijk irriteerde stoffen in.

Eczeem is ontsteking Vd huid, afsluiten met minerale vette kan, beter is de huid goed te verzorgen en te voeden van binnen uit (avocado) en evt met guur weer er vaseline oid over te smeren.

Zonnebank/zon zee strand is ook een oplossing.

Stoppen met de pil soms ook :P
pi_123161271
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:46 schreef Perruche het volgende:

[..]

Held :D en je lijstje is lekker :9 Dinokoekjes *O*
  donderdag 21 februari 2013 @ 14:47:53 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_123161304
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Maria feat. Bob Ross lijkt me wel geweldig.
Komt weinig van schilderen terecht als ie leuke beestjes in zn haar heeft verstopt! :+

Al kan dat natuurlijk niet meer, want hij is wijlen ;( Nouja wormen enzo he, maar goed oO<
pi_123161311
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:46 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik ga ook graag op avontuur. Doe ik m'n Dubarry laarzen aan, lekker de natuur in.
pi_123161366
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:48 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik ga ook graag op avontuur. Doe ik m'n Dubarry laarzen aan, lekker de natuur in.
Die dingen lopen wel lekker, maar ik durf ze amper vies te maken :P
pi_123161375
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:49 schreef MarMar het volgende:

[..]

Die dingen lopen wel lekker, maar ik durf ze amper vies te maken :P
Daar zijn ze toch voor??
pi_123161477
Zijn dat van die leren dubarry's? Dan snap ik dat je ze niet in het bos draagt. Als zeilvariant kosten die apparaten 300 ekkies..
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2013 @ 14:52:26 #274
70532 loveli
N
pi_123161501
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:51 schreef the85mc het volgende:
Zijn dat van die leren dubarry's? Dan snap ik dat je ze niet in het bos draagt. Als zeilvariant kosten die apparaten 300 ekkies..
Volgens mij zijn de bosvarianten duurder oO<
crap in = crap out
pi_123161535
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de bosvarianten duurder oO<
Ik heb er nog nooit van gehoord! Telt dat ook, mee?
Ze zijn heel duur begrijp is, dan zijn ze zeker ook heel lelijk? :?
Doe wat je niet durft.
pi_123161555
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:51 schreef the85mc het volgende:
Waarom koop je ze dan als je ze niet gebruikt :D?
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2013 @ 14:53:57 #277
70532 loveli
N
pi_123161569
quote:
11s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Is google kapot?
crap in = crap out
pi_123161596
Ik heb gewoon raglaarzen, die dingen slijten toch nog behoorlijk. Ieder jaar nieuwe laarzen handschoenen etc.
pi_123161603
quote:
11s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ze zijn vooral functioneel.
pi_123161679
Die laarzen zijn juist voor in het bos enzo :D voor de mooi zou ik het niet doen :P
pi_123161686
Bam. Wat een suffe dag vandaag :D slap lullen begint we'll mijn tweede natuur te worden zo :')
pi_123161737
Door een gaar wijf met kinderwagen heb ik mijn aansluiting gemist. Kutzooi. Blijf lekker thuis in je kraamtijd.
pi_123161749
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:56 schreef Perruche het volgende:
Bam. Wat een suffe dag vandaag :D slap lullen begint we'll mijn tweede natuur te worden zo :')
Heb je pilletjes voor ;)
pi_123161761
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:57 schreef Probability het volgende:
Door een gaar wijf met kinderwagen heb ik mijn aansluiting gemist. Kutzooi. Blijf lekker thuis in je kraamtijd.

Ik verveel me ;(

Bijna weekend *O*
pi_123161819
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:58 schreef Novem het volgende:

[..]

En het zonnetje is ook nog weg!
pi_123161833
Ik vind ze wel mooi O+ Gekregen van mijn ma, die vond ze niet lekker lopen bedacht ze toen ze ze 1 dag had.
Ze weigert dan ook sokken aan te doen, want schoenen horen lekker te lopen zonder sokken ofzo :') soms denkt ze een beetje raar.

Helemaal niet erg dat ik dezelfde schoenmaat als haar heb :)

Ik heb deze:
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2013 @ 15:02:59 #287
70532 loveli
N
pi_123161918
*kuch* dezelfde als zij *kuch*
crap in = crap out
pi_123161938
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:02 schreef loveli het volgende:
*kuch* zelfde als zij *kuch*
Wedden dat ik die lekker niet edit? :P
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2013 @ 15:04:41 #289
70532 loveli
N
pi_123161970
:+
crap in = crap out
pi_123162015

Op tijd thuis. Zo op weg naar avondje met schoonouders en schoonzus. De befaamde "soldaat van oranje" avond :+
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 15:08:05 #291
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_123162103
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:47 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik had daar last van toen ik niet voldoende vet at/geen goeie producten voor huid gebruikte

En budget vriendelijke oplossing (20 euro, vaak 2=1)
Is de Olaz Total effect vochtinbrengende crème, bescherming voor de gevoelige huid. Hygiënisch want in handig pompje.

Heb gekeken naar het ingrediënten lijstje en er zitten geen mogelijk irriteerde stoffen in.

Eczeem is ontsteking Vd huid, afsluiten met minerale vette kan, beter is de huid goed te verzorgen en te voeden van binnen uit (avocado) en evt met guur weer er vaseline oid over te smeren.

Zonnebank/zon zee strand is ook een oplossing.

Stoppen met de pil soms ook :P
Bedankt voor je uitgebreide reactie ^O^

Gezonde vetten moet ik misschien wat meer eten dan, dingen als noten en avocado enzo he?

Ik zal eens kijken naar die crème van Olaz, hoewel ik zelf altijd van de Lush gebruikte (vanishing cream) en die beviel ook goed.

Buitenland is even geen optie, pas weer in de zomer -O-

En pil slik ik niet, gebruik de Nuva-ring :)
pi_123162269
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitgebreide reactie ^O^

Gezonde vetten moet ik misschien wat meer eten dan, dingen als noten en avocado enzo he?

Ik zal eens kijken naar die crème van Olaz, hoewel ik zelf altijd van de Lush gebruikte (vanishing cream) en die beviel ook goed.

Buitenland is even geen optie, pas weer in de zomer -O-

Mocht je toch niet tegen die crème kunnen na een paar x proberen wil ik hem wel van je overnemen
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2013 @ 15:15:50 #293
70532 loveli
N
pi_123162440
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:08 schreef MaJo het volgende:
Ook hormonen die invloed kunnen hebben op je huid. Maakt niet echt uit of je slikt, ringt of plakt.
crap in = crap out
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 15:18:38 #294
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_123162552
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:11 schreef Probability het volgende:

[..]

Mocht je toch niet tegen die crème kunnen na een paar x proberen wil ik hem wel van je overnemen
Deal ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Ook hormonen die invloed kunnen hebben op je huid. Maakt niet echt uit of je slikt, ringt of plakt.
Dat is waar :Y
pi_123164170
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:06 schreef An24 het volgende:

Op tijd thuis. Zo op weg naar avondje met schoonouders en schoonzus. De befaamde "soldaat van oranje" avond :+
Sterkte :P

Ben benieuwd wat je ervan vindt! Hopelijk word je niet gehinderd door enige historische kennis ;)
pi_123164415
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:55 schreef anna82 het volgende:

[..]

Sterkte :P

Ben benieuwd wat je ervan vindt! Hopelijk word je niet gehinderd door enige historische kennis ;)
Dank :')
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:14:03 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_123164830
Hooooooooooooooi...
En nu is het over en uit, wil voor mei iig 5 kg aankomen. Ben het helemaal zat van opmerkingen.

Vanavond wokken *O* Met zalm van de bakplaat *O* en ongezonde vetjes :6
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_123164842

#YOLOSWAG
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:16:43 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_123164927
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:14 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
#YOLOSWAG
:')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:21:04 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_123165100
Later vinden ze hun eigen foto altijd weer terug op internet..
Da's dan wel weer jammer :D
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:21:17 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_123165114
dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')