1700 zonder de laatste tquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:16 schreef Perruche het volgende:
Boh ik mis mijn vriendje!
Henkster lekker lijstje! An wat heb jij gegeten, 1500 kcal?
Ik heb honger maar niets te kanen bij me.
Volgens mij heeft iedereen hier een andere kijk op kcals tellen want ik zou niet boven de 1500 uitkomen. Maar misschien zijn je porties heel grootquote:
Dat was niet heel slim van me...quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Je weet dat ik met 'bok' op iets mannelijks doel?
quote:
Ik gebruik myfitnesspal. Stukje kaas is al 200 kcal. Vier grote viskoekjes en een hele avocado etc.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen hier een andere kijk op kcals tellen want ik zou niet boven de 1500 uitkomen. Maar misschien zijn je porties heel groot
quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:22 schreef Novem het volgende:
Lekker lijstje An!
Ik ga nu burrito's maken![]()
Kan je fixen wat er gebeurd is Tink, of ben je nu screwed? Ik heb ook weleens een grote fout gemaakt op werk, voelde alsof de grond onder me wegzakteMisschien dat je wat kan herstellen?
Kijk! Goed van je!quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Gefixed
Oplossing bedacht, grote baas gebeld, billen bloot, oplossing voorgelegd, oplossing geaccepteerd.
*pfoei
Ja, gelukkig maar. Al heb ik al een paar interessante baan alternatieven achter de hand. Nu even kijken hoe goed ze betalenquote:
Dank! Jou plan klinkt ook goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:22 schreef Novem het volgende:
Lekker lijstje An!
Ik ga nu burrito's maken![]()
Kan je fixen wat er gebeurd is Tink, of ben je nu screwed? Ik heb ook weleens een grote fout gemaakt op werk, voelde alsof de grond onder me wegzakteMisschien dat je wat kan herstellen?
Oe, tofquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, gelukkig maar. Al heb ik al een paar interessante baan alternatieven achter de hand. Nu even kijken hoe goed ze betalen
Dat heb ik ook twee keer gedaan, zal straks als je wilt even op mijn oude lijsten kijken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga een nieuw Day Zero lijstje maken (101 doelen in 1001 dagen). Hebben jullie nog suggesties voor doelen?
En Perr, ik doe mn best op lekkere lijstjes. Ik denk dat ik er ook mee zou moeten kunnen afvallen, als ik er gewoon geen zakken drop of nootjes bij eet.
En die warme choco (van volle melk) met slagroom niet te vaak doe.Is toch 400 calorieen ofzo.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Gefixed
Oplossing bedacht, grote baas gebeld, billen bloot, oplossing voorgelegd, oplossing geaccepteerd.
*pfoei
Als er een MudMasters/strongmandignes/... in zit, doe ik mee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga een nieuw Day Zero lijstje maken (101 doelen in 1001 dagen). Hebben jullie nog suggesties voor doelen?
Nee, neem dan magere chocolademelk met slagroom en marshmallowsquote:En Perr, ik doe mn best op lekkere lijstjes. Ik denk dat ik er ook mee zou moeten kunnen afvallen, als ik er gewoon geen zakken drop of nootjes bij eet.
En die warme choco (van volle melk) met slagroom niet te vaak doe.Is toch 400 calorieen ofzo.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Gefixed
*pfoei
Die eerste komt er zeker in, die tweede is een beetje discutabel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Als er een MudMasters/strongmandignes/... in zit, doe ik mee.
En zwartrijden in de Orient Express, is dat wat?
Ik had nog melk van de zuivelboerderij, dat is veel lekkerder dan magere melk.quote:[..]
Nee, neem dan magere chocolademelk met slagroom en marshmallows
Ok. misschien toch niet, vinger er bijna afgehaktquote:
Ieuw!quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:44 schreef Novem het volgende:
[..]
Ok. misschien toch niet, vinger er bijna afgehakthad m'n mes ook net geslepen
ik hoorde het mes het bot raken
maar vinger doet het nog en geen pijn
Ja werd wel een beetje misselijk toen ik al dat bloed zagquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ieuw!
Klinkt als iets waar ik wel een pro naar zou laten kijken.
Zou ik sowieso wel ff doen als ik je verhaal zo leesquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:47 schreef Novem het volgende:
[..]
Ja werd wel een beetje misselijk toen ik al dat bloed zagHeb er een handdoek strak omheen gedaan, als he niet ophoudt met bloeden of pijn doet bel ik wel even de huisartsenpost.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:47 schreef Novem het volgende:
[..]
Ja werd wel een beetje misselijk toen ik al dat bloed zagHeb er een handdoek strak omheen gedaan, als he niet ophoudt met bloeden of pijn doet bel ik wel even de huisartsenpost.
Ah, een dokter deelt mijn mening.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zou ik sowieso wel ff doen als ik je verhaal zo lees
o.O Was het vleesch te duurquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:44 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik zal m bellen en naar Novem sturenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:57 schreef Ewelina het volgende:
Nallie, bel je wel even de dokter?
Gelukkig dat het opgelost kon worden Tink.
In de categorie eerstewereldproblemen: ik ben verliefd op deze http://topvintage.nl/en/vintage-retro/liesel-gingham-circle-skirt-redi
^^ auwquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zou ik sowieso wel ff doen als ik je verhaal zo lees
Doe maar gelijk bellen....omdat Puff het zegtquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:47 schreef Novem het volgende:
[..]
Wow, dat moet dan toch gehecht worden? Ik word al een beetje misselijk van het idee, hop naar de hap!quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:44 schreef Novem het volgende:
[..]
Leuk! Ben ik ook eens mee begonnen, maar nog niet veel verder dan doel 1: bedenk 101 doelenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En Perr, ik doe mn best op lekkere lijstjes. Ik denk dat ik er ook mee zou moeten kunnen afvallen, als ik er gewoon geen zakken drop of nootjes bij eet.
Van mn vorige lijst heb ik 50 van de 101 doelen behaald. Maar ik was een beetje te uitbundig met doelen bedenken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
Leuk! Ben ik ook eens mee begonnen, maar nog niet veel verder dan doel 1: bedenk 101 doelen![]()
Bovenaan bij mij staat het bezoeken van alle contibenten, maar dat is ws zooooo 2009 voor jou.
Plakken ipv hechten kan ook.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:15 schreef Novem het volgende:
het is best een kleine wond, te klein voor hechten? maar diep, hap zegt dat ik ff moet komen ivm infectie aan het bot, verder doet de vinger het nog wel
Vort, naar de huisartsenpost jij.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:15 schreef Novem het volgende:
het is best een kleine wond, te klein voor hechten? maar diep, hap zegt dat ik ff moet komen ivm infectie aan het bot, verder doet de vinger het nog wel
Wat was je verder aan het snijden? Als je eerder vlees op diezelfde snijplank had liggen zou ik sowieso even naar de huisartsenpost gaan voor de zekerheid.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:15 schreef Novem het volgende:
Wat een eng mens!quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vort, naar de huisartsenpost jij.
Zit er iemand What not to wear te kijken? OMG wat een barbie.De garderobe vind ik nog wel gaan (mits anders gecombineerd) maar dat hoofd en die make-up....
Allebei vreselijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vort, naar de huisartsenpost jij.
Zit er iemand What not to wear te kijken? OMG wat een barbie.De garderobe vind ik nog wel gaan (mits anders gecombineerd) maar dat hoofd en die make-up....
Zo vaak kijk ik het niet, maar veel andere types begrijp ik beter. Zij het het type mens waar ik van nature een beetje bang voor benquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:35 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind vooral haar haar en make-up erg. Ik denk dat ze er met een normaal kapsel en make-up al een stuk minder ordinair uitziet.
Hoewel ik moet bekennen dat ik haar garderobe nog wel vind gaan, het is een stuk minder erg dan andere types die ik gezien heb!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De echter glitterzooi kon ik niet vinden.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Hmmz, ik hou wel van glitter en opvallen, denk dat dat het is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo vaak kijk ik het niet, maar veel andere types begrijp ik beter. Zij het het type mens waar ik van nature een beetje bang voor ben
En hoe ze van d'r eigen naam de hele tijd andere woorden maakt... brrrr
Ze doen me altijd denken aan die mondige meisjes die ik op de basis- en middelbare school in de klas had en waar ik nooit tegenop kon.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hmmz, ik hou wel van glitter en opvallen, denk dat dat het is.Ik ben ook slecht in basics kopen. Het scheelt alleen dat ik niet zo'n ordinair hoofd heb en wat meer smaak.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:46 schreef anna82 het volgende:
Jee zeg, wat een pulp. Is dat waar de burgers tegenwoordig naar kijken?
Ik ben geen burger en ik heb pulp nodig als tegenmiddel voor de intellectuele teksten die ik voor m'n studie moet lezen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:46 schreef anna82 het volgende:
Heb jij nog tv tips voor vanavond?quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:46 schreef anna82 het volgende:
13th street of Investigation Discovery.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb jij nog tv tips voor vanavond?
Neen, ik lees den krantquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb jij nog tv tips voor vanavond?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:46 schreef anna82 het volgende:
Hoezo ben jij geen burger? Ben je illegaal? Pas maar op hoor!quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben geen burger en ik heb pulp nodig als tegenmiddel voor de intellectuele teksten die ik voor m'n studie moet lezen.
Af en toe is pulp best leuk. Henk is ook gek op kwaliteitstelevisie als Extreme Couponing en Toddlers & Tiara's.quote:
Ik studeer nog.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:00 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoezo ben jij geen burger? Ben je illegaal? Pas maar op hoor!
Vergeet Cafe Tinto bij Family 7 niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Af en toe is pulp best leuk. Henk is ook gek op kwaliteitstelevisie als Extreme Couponing en Toddlers & Tiara's.
Op je lijstje zetten: onbekende inhoud van garagebox kopen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vergeet Cafe Tinto bij Family 7 niet.![]()
En tegenwoordig licht gefascineerd door alle programma's over pandjeshuizen en van die dudes die van die garageboxen opkopen.
Bij schiphol kan je wel van die tassen kopen die niet geclaimd zijn. Ook leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Op je lijstje zetten: onbekende inhoud van garagebox kopen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Op je lijstje zetten: onbekende inhoud van garagebox kopen.
Diep in mijn hart vind ik die ook erg leukquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Af en toe is pulp best leuk. Henk is ook gek op kwaliteitstelevisie als Extreme Couponing en Toddlers & Tiara's.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Bij schiphol kan je wel van die tassen kopen die niet geclaimd zijn. Ook leuk.
Hahahaha GMTAquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]Of een koffer op Schiphol!
TV als De grote verbouwing en Droomhuizen vind ik ook leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vergeet Cafe Tinto bij Family 7 niet.![]()
En tegenwoordig licht gefascineerd door alle programma's over pandjeshuizen en van die dudes die van die garageboxen opkopen.
Ik wilde een tumi maar die was 700 euro en dat ging zelfs mij te ver!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben een koffersnob. Wij hebben alleen samsonites.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:26 schreef anna82 het volgende:
Komt een gronings echtpaar bij de V&D. De man stapt op een verkoopster af: "Ik zuik n kovver."
De verkoopster vraagt: "Samsonite, meneer?" Roept de Groninger naar zijn vrouw: "Ze hebben ze nait!"
Haha, had de verkoopster humor?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik zei vandaag tegen de verkoopster "ik wil graag die blauwe koffer van samsung!".
Zegt zei, "ja, de galaxy toch?".
Die engelsen hebben gewoon het Gronings gepikt en er een nieuwe betekenis aan gegeven! Ik moet ook werken maar dat ga ik toch niet doenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, had de verkoopster humor?
Ok, ik moet eigenlijk nog even werken, maar ik vind dit zo lollig:
Het is een windstille nacht en op het cruiseschip staat een Engelsman met een Groninger aan dek over de kalme zee uit te kijken, waarin de maan zich weerspiegelt.
Zegt de Engelsman: "Quiet night..."
De Groninger is even stil en laat er dan op volgen: "Kwait ook nait."
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, had de verkoopster humor?
Ok, ik moet eigenlijk nog even werken, maar ik vind dit zo lollig:
Het is een windstille nacht en op het cruiseschip staat een Engelsman met een Groninger aan dek over de kalme zee uit te kijken, waarin de maan zich weerspiegelt.
Zegt de Engelsman: "Quiet night..."
De Groninger is even stil en laat er dan op volgen: "Kwait ook nait."
Alle Rambo's of Rocky's of Mad Max films kijken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoeveel zijn dat er V1z?![]()
Ik heb een film-ABC de vorige keer niet gered.
Ik heb alle star wars al opgedragen gekregen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Alle Rambo's of Rocky's of Mad Max films kijken?
Rustig aandoen jij. Bij mij is het nooit helemaal goedgekomen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Phaidra, hoop dat je mini snel opknapt.
DaD: feli met je rijbewijs!
Ik heb gestudeerd, maar heb me werkelijk waar nooit beziggehouden met m'n status als student. Waarom zou je niet-studenten burgers noemen.
Tink, fijn dat de werkkwestie is opgelost!
En verder weet ik het niet meer. Heb vandaag diagnose beginnende bekkeninstabiliteit gekregen. Dus dat is niet zo mooi. Ik moet serieus rustiger aan gaan doen en daar ben ik niet zo goed in. Hmja. Maar kunnen blijven lopen is ook wel prettig. Dus dat wordt een leuk gesprekje op 't werk.
Ja ik heb ook echt wel last dus het moet ook. Was wel te verwachten gezien de eds, maar ti's wel balen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Rustig aandoen jij. Bij mij is het nooit helemaal goedgekomen.
Lekkerrrr!!!quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tentamencijfer binnen. Ik had een 9,8
1 fout gemaakt
(en OMG... er waren 33 voldoendes en 57 onvoldoendes)
ernest van der kwast! want dat is de enige van wie ik wat gelezen hebquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:46 schreef Probability het volgende:
Naar wie zouden jullie gaan/een boek van willen hebben?
Herman Brusselmans, Peter Buwalda, Hanna Bervoets, Adriaan van Dis, Arjen Lubach, Philip Huff, Herman Koch, Özcan Akyol, A.H.J. Dautzenberg, Johan Fretz, Esther Gerritsen, Ernest van der Kwast, Henk van Straten, P.F. Thomése, Tommy Wieringa, Karin Amatmoekrim, Alex Boogers, Yannick Dangre, Joe Dunthorne, Stephan Enter, Sarah Hall, Daan Heerma van Voss, Daphne Huisden, Jan van Mersbergen, Jamal Ouariachi, Anton Valens, Ivo Victoria, Joost de Vries en Christiaan Weijts.
Leuk! Wil ik ook doen! Zullen we op dezelfde dag beginnenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat heb ik ook twee keer gedaan, zal straks als je wilt even op mijn oude lijsten kijken?
Ben gelijk geïnspireerd voor een derde ronde. Zoiets zal wel goed voor me zijn
Hoezo stiekem, gewoon trots zijn vrouwquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben er stiekem wel een beetje trots op
Je gaat naar das magazin! Die ligt bij ons ook in het kleine kamertjequote:Op woensdag 20 februari 2013 20:46 schreef Probability het volgende:
Naar wie zouden jullie gaan/een boek van willen hebben?
Herman Brusselmans, Peter Buwalda, Hanna Bervoets, Adriaan van Dis, Arjen Lubach, Philip Huff, Herman Koch, Özcan Akyol, A.H.J. Dautzenberg, Johan Fretz, Esther Gerritsen, Ernest van der Kwast, Henk van Straten, P.F. Thomése, Tommy Wieringa, Karin Amatmoekrim, Alex Boogers, Yannick Dangre, Joe Dunthorne, Stephan Enter, Sarah Hall, Daan Heerma van Voss, Daphne Huisden, Jan van Mersbergen, Jamal Ouariachi, Anton Valens, Ivo Victoria, Joost de Vries en Christiaan Weijts.
die zou ook mijn keus zijn, maar meer omdat ik de naam geweldig vingquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
ernest van der kwast! want dat is de enige van wie ik wat gelezen heb.
Ja ik kan early bird kaartjes kopenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je gaat naar das magazin! Die ligt bij ons ook in het kleine kamertje
van de minder groten lijkt dautzenberg me wel wat, heeft een nier gedoneerd. En hoe langer ik kijk van hoe meer er wat in de kast staat!
Star Wars, check, 4x zelfsquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb alle star wars al opgedragen gekregen.
Misschien dat ik Harry Potter nog toevoeg.
Of Die Hard.
BI is bagger, goed dat je er op tijd bij bent. Met EDS heb je toch al een (veel) grotere kans? Ga je het gesprek in met doktersbrief en/of richtlijnen van iemand met medisch gezag?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
En verder weet ik het niet meer. Heb vandaag diagnose beginnende bekkeninstabiliteit gekregen. Dus dat is niet zo mooi. Ik moet serieus rustiger aan gaan doen en daar ben ik niet zo goed in. Hmja. Maar kunnen blijven lopen is ook wel prettig. Dus dat wordt een leuk gesprekje op 't werk.
Dinges Speedboat, geniaal!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
Tommy wieringa. Nog geen slecht boek van hem gelezen.
Best leuke columns had ie in het blaadje van erasmus.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
die zou ook mijn keus zijn, maar meer omdat ik de naam geweldig vingheb alleen wat van Koch gelezen.
wat is das magazin?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je gaat naar das magazin! Die ligt bij ons ook in het kleine kamertje
van de minder groten lijkt dautzenberg me wel wat, heeft een nier gedoneerd. En hoe langer ik kijk van hoe meer er wat in de kast staat!
Dat is een goed ideequote:Op woensdag 20 februari 2013 20:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Leuk! Wil ik ook doen! Zullen we op dezelfde dag beginnen?
Thnxquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hoezo stiekem, gewoon trots zijn vrouwcongrats!
Ja veel grotere kans. Viel me wat dat betreft nog mee dat ik het nu 'pas' krijg. Heb as maandag controle in het zkh en ga het dan ff bespreken. Fijner om gesprek in te gaan met back-up van fysio en een vk/gyn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:56 schreef loveli het volgende:
[..]
BI is bagger, goed dat je er op tijd bij bent. Met EDS heb je toch al een (veel) grotere kans? Ga je het gesprek in met doktersbrief en/of richtlijnen van iemand met medisch gezag?
Ik heb sowieso inspiratie nodigquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een goed idee!
Ik ga straks beginnen aan mijn lijst. Eerst subthema's verzinnen, anders kom ik nooit op 101 uit
Bij mij hielp het wel. En veel gietsen in plaats van lopen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:44 schreef MarMar het volgende:
Krijg je ook een bekkenband XM? Ik geloof dat de meningen daar nogal over verdeeld zijn.. het helpt niet tegen de kwaal an sich, maar werkt wel ontlastend is mijn ervaring.
Rustig aanen pas goed op jezelf.
Zullen we ook even doelen uitwisselen en elkaar inspireren?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb sowieso inspiratie nodig
Denk dat ik volgende week op vakantie er een heleboel ga bedenken
Don't worry, volgens mij is dat perfect voor een vrouwquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:53 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag 2000kcal gegeten.
Met 1 uur buikdanstraining en een korte wandeling zou dit eigenlijk goed moeten zijn maar ik voor mijn gevoel is het veel te veel
Ja leuk!!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zullen we ook even doelen uitwisselen en elkaar inspireren?
In Den Haag zit een EDS gespecialiseerde gynecoloog!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja veel grotere kans. Viel me wat dat betreft nog mee dat ik het nu 'pas' krijg. Heb as maandag controle in het zkh en ga het dan ff bespreken. Fijner om gesprek in te gaan met back-up van fysio en een vk/gyn.
Zo'n bekkerband zit heerlijk. Alsof alles naar binnen en recht geduwd wordtquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:44 schreef MarMar het volgende:
Krijg je ook een bekkenband XM? Ik geloof dat de meningen daar nogal over verdeeld zijn.. het helpt niet tegen de kwaal an sich, maar werkt wel ontlastend is mijn ervaring.
Rustig aanen pas goed op jezelf.
^^quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:46 schreef V1z0R het volgende:
Wauw, klinkt ambitieus Mc! Hoop dat 't wat voor je is
Dat is toch helemaal niet zoveel?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:53 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag 2000kcal gegeten.
Met 1 uur buikdanstraining en een korte wandeling zou dit eigenlijk goed moeten zijn maar ik voor mijn gevoel is het veel te veel
leuk!quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:28 schreef the85mc het volgende:
Niet teruggelezen, beetje chaotische en drukke dag gehad. Daarna uit eten geweest met familie, was erg lekker en gezellig!
En... Net leuke vacature gezien! In Vancouver! Morgen even wat meer info vragen. Die stad staat hoog op de lijst waar ik ooit wel zou willen wonen en ik heb op dit moment niks wat me in nederland bindt. Dus de ideale situatie om zo'n stap te zetten.
Lijkt me lastig te worden. Maar stug volk die rasechte Amsterdammersquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:12 schreef Perruche het volgende:
Canada! Ben er nooit geweest maar dat lijkt me echt superleuk wonen. Weet alleen niet hoe vriendlief staat tegenover verhuizen.
Waarom ben jij eigenlijk naar Zweden gegaan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Tijdsverschil met canade en lange vlucht lijkt me lastig!
Ik zou graag zelfs wat dichterbij Nederland wonen. Hoeft niet Nederland te zijn, maar wel op trein, autoritje afstand...
Dat weet ik, dat weet ik!quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk naar Zweden gegaan?
bring it on!quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat weet ik!
Mag ik antwoorden?
Yeah!quote:
indeed. En toen ben ik er blijven plakken, in verband met baan aanbod, en ontzetted lage werkgelegenheid op mn vakgebied.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Yeah!
Het antwoord is: studie!![]()
Een Master die daar werd gegeven en bijzonder goed aangeschreven staat.
nou ja, ik studeer niet meer.. gedeeltelijk wel, gedeeltelijk heb ik gewoon een baan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:42 schreef V1z0R het volgende:
Ah, en ik vond het al een grote stap om tijdens 'studie' te gaan samenwonen
Maar je wilt ook in dit vakgebied blijven dan, Jagar?
je hebt je o nog niet op? Ik wil ook ontbijtbuffet!quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:58 schreef Perruche het volgende:
Er bestaat ook muesli die lekker en gezond tegelijk is, grutsk!
Mijn planning:
O:ontbijtbuffet![]()
L: salade en soep, cappuccino
T: appel en mandarijn
D: iets op het station, denk gewoon een broodje
T: banaan
S: hopelijk bodybalance
Vreemd hoe muesli onderling nog zo kan verschillen hé? Ik had laatst muesli met noten en kokos gekocht, maar toen ik de zak openmaakte bleek dat gewoon cruesli te zijn..quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:56 schreef Grutsk het volgende:
HPKW, heel veel plezier bij Sigur Rós! Wordt vast geweldig
Mijn lijstje van vandaag wordt denk ik zoiets:
O: melk + 2 boterhammen met jam
L: 2 boterhammen met jam
T: appel + plakje ontbijtkoek
D: vlees, gebakken aardappeltjes en salade
T: magere yoghurt met muesli
Ik had eerst lekkere muesli maar die was ongezonder. Nu de basic der basics maar het is me toch smaakloos! Beh, wil liever weer de krokante.
Had je de ontbijtkoekpolitie al over je heen gekregen? Zoals de naam zegt, ontbijtkoek is gewoon koek en niet gezonder dan dat. De optelsom van brood met jam (suiker) en ontbijtkoek (suiker) is heel veel suiker.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:56 schreef Grutsk het volgende:
HPKW, heel veel plezier bij Sigur Rós! Wordt vast geweldig
Mijn lijstje van vandaag wordt denk ik zoiets:
O: melk + 2 boterhammen met jam
L: 2 boterhammen met jam
T: appel + plakje ontbijtkoek
D: vlees, gebakken aardappeltjes en salade
T: magere yoghurt met muesli
Ik had eerst lekkere muesli maar die was ongezonder. Nu de basic der basics maar het is me toch smaakloos! Beh, wil liever weer de krokante.
Jij bent toch 1.94?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:01 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Vreemd hoe muesli onderling nog zo kan verschillen hé? Ik had laatst muesli met noten en kokos gekocht, maar toen ik de zak openmaakte bleek dat gewoon cruesli te zijn..
Verwacht lijstje voor vandaag:
(O: waldkorncracker kaas, verse jus, espresso)
S: 5 km hardlopen
O: 2 sneeën glutenvrij brood met rosbief en paté
T: appel, waarschijnlijk worteltjescake
L: 2 sneeën brood met iets
T: crackers met verse hummus
D: zelfgemarineerde kipsate, veel haricot verts, volkoren rijst, beetje satésaus
Ik kom uit op bijna 1800 en dat is inderdaad een beetje krap. Maar daarom post ik hier ook een beetje, beter inzicht en feedback.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jij bent toch 1.94?
Dan is dit toch veel te weinig? Hoeveel calorieen is dit?
Ik zou omvallen met dit lijstje.
True, maar 1800 cal. voor iemand die lang is en heeft hardgelopen vind ik vrij weinig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:40 schreef loveli het volgende:
Qua voedingsstoffen vind ik het wel een ok lijstje. Veggies, vet, eiwitten, zie alles terug.
Ga je mee Bob Ross schilderen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sigur ross, bob ross en ik lig maar te vegeteren in mn bed...
Veel plezier henk!
Noop. Schilderen laat ik liever aan anderen overquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
True, maar 1800 cal. voor iemand die lang is en heeft hardgelopen vind ik vrij weinig.
Maar misschien komt dat wel omdat ik holle bolle gijs ben.
Ga je nou nog mee bob ross schilderen trouwens?
Voor de leuk?
Ik eet ook altijd magere griekse yoghurt! Vind volle wel lekkerderquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Had je de ontbijtkoekpolitie al over je heen gekregen? Zoals de naam zegt, ontbijtkoek is gewoon koek en niet gezonder dan dat. De optelsom van brood met jam (suiker) en ontbijtkoek (suiker) is heel veel suiker.
En waarom magere yoghurt? Is vet echt zo slecht?
Ja, ik had al gelezen dat ontbijtkoek minder gezond is dan men doet geloven. Maar ik dacht één plakje vandaag kan geen kwaad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Had je de ontbijtkoekpolitie al over je heen gekregen? Zoals de naam zegt, ontbijtkoek is gewoon koek en niet gezonder dan dat. De optelsom van brood met jam (suiker) en ontbijtkoek (suiker) is heel veel suiker.
En waarom magere yoghurt? Is vet echt zo slecht?
Wanneer dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ga je mee Bob Ross schilderen?![]()
Voor de leuk?
Als je ze toepast zonder bloossmiley word ik ook blijquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zulke lessen maken mij altijd erg blij
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:20 schreef loveli het volgende:
Je hebt voeding nodig als energiebron en als bron van voedingsstoffen (vitamines, mineralen, gezonde stofjes). Om voedsel in energie om te zetten, zijn bepaalde vitamines essentieel. De emeste m,ensen krijgen (meer dan) voldoende brandstof binnen, maar te weinig voedingsstoffen.
Vitamines zitten in groente/fruit/vlees/vis/ei/granen, zeg maar dingen waarvan je kunt zien dat ze geleefd hebben.
Natuur vs. fabriek - liever natuur. In roomboter zit van nature vitamine D, aan margarine is het extra toegevoegd. Roomboter heeft veel verzadigd vet, maar het zijn relatief korte vetzuur ketens. Margarine heeft bewerkt plantaardig vet, met een aandeel transvet en met lange ketens. Kokosolie, olijfolie, visolie zijn gezonder dan Blue Band, Becel, zonnebloemolie, slaolie.
Onverzadigd vet = vetzuurketens met dubbele bindingen. Als je die verhit, krijg je vrije radicalen (oorzaak van veroudering en slecht voor lichaamscellen). Walnootolie is daarom gezond in een salade, maar je moet er niet mee bakken. Olijfolie heeft tot redelijk hoge temperaturen betere eigenschappen en kokosolie = een van de betere om in te bakken.
Vet is bouwstof van je celmembranen, hormonen, hersenen. In ons dagelijks voer zit een relatief overschot aan omega-6 vetzuren en een relatief tekort aan omega-3. Omega-6 is ontstekingsbevorderend, omega-3 ontstekingsremmend. Door het maken van gezondere keuzes kun je de omega's beter in balans brengen.
Verder is vet een transportmiddel voor vetoplosbare vitamines. Omdat je hersenen uit vet bestaan, zijn vetoplosbare vitamines belangrijk voor je hersenen. En mensen die vetvrij eten... dat kan een probleem zijn.
In groene groente zitten veel gezonde stofjes, zoals magnesium, vit C. Briccoli is de koning, want zo'n beetje alle gezonde stofjes die je nodig zou kunnen hebben, zitten in broccoli. Broccoli is de no-brainer onder de groentes, alstijd goed.
Om van suiker en/of vet energie te kunnen maken, heb je o.a. vitamine B nodig. Er zijn een stuk of 10 belangrijke reacties in de energiecyclus, als een van die reacties niet goed loopt, kun je je volproppen met energierijk voer, maar je kunt het niet omzetten in energie. Vitamine B is vaak een bottleneck (no-brainer: voel je je lusteloos? neem vitamine B => helpt in 60% van de gevallen).
Groente en fruit - alle kleuren hebben weer hun eigen gezonde stofjes. Variatie in kleur betekent ook variatie in stofjes.
Onderaan de streep gaat het om balans. Voldoende voedingsstoffen, voldoende beweging en als je troep eet, bij voorkeur meteen verbranden.
Einde van de les
Pardon:quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je ze toepast zonder bloossmiley word ik ook blij
Misschien verschilt de sterkte niet maar de pasvorm wel?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:45 schreef loveli het volgende:
Testen. Indoen. Zie je scherp, laten zitten. Zie je onscherp, omwisselen. Hoe moeilijk kan het zijn?
haha nerd.. ik denk dat je het morgen pas weet: als je ze indoet zoals je vandaag denkt dat ze goed zijn: en of dat klopt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
(OMG... ik heb net beide lenzen in mijn één oog gedaan. Nu weet ik niet welke waar hoort)
Zet hem op!quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:55 schreef Probability het volgende:
BAM ZONNETJE! ik ga nu 2 uur heel hard schrijven aan m'n opdracht!!!!!!!
Welke sneeuw? Hier ook zonquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zet hem op!
Dan ga ik maar door de sneeuw naar de "gym"
Yay. weet dat er een medestander is! Hier ook hard aan de studie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:55 schreef Probability het volgende:
BAM ZONNETJE! ik ga nu 2 uur heel hard schrijven aan m'n opdracht!!!!!!!
Zie Facebook. We moeten nog wel een datum prikken.quote:
Vallen en opstaan. Veel vallen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:59 schreef Grutsk het volgende:
Of misschien iets anders, hoe zijn jullie zo veel over gezonde voeding te weten gekomen?
Meer intoleranties, maar niet zo'n zin om weer een verhaal te typen en alles uit te leggenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:11 schreef V1z0R het volgende:
wist niet dat jij allergieën had, Li!
Een bob ross past helaas niet in m'n agenda henk. Jammerquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gelukkig geen overgevoeligheid voor brownies.
welke sneeuw?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zet hem op!
Dan ga ik maar door de sneeuw naar de "gym"
ik heb een jaar lang een soort diëtisten opleiding gedaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:59 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Yay. weet dat er een medestander is! Hier ook hard aan de studie.
Ik vind zulke lappen tekst als hierboven heel fijn. Weten jullie misschien een boek of site met goede informatie over voeding. Gewoon dat ik één leidraad heb, waar ik me aan kan houden. Geen lijstjes hoor, gewoon en soort van handboek waar ik zulk soort informatie altijd even in terug kan zoeken.
Of misschien iets anders, hoe zijn jullie zo veel over gezonde voeding te weten gekomen?
vitamine b enz. en aardappels en tarwe en zo. dus dan merkt ze het.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:11 schreef V1z0R het volgende:
wist niet dat jij allergieën had, Li!
Npnp, was voornamelijk verbaasd eigenlijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Meer intoleranties, maar niet zo'n zin om weer een verhaal te typen en alles uit te leggen
Omdat er wel een kookai winkel in NL is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:34 schreef Perruche het volgende:
Who dad dat klinkt vet lekker!
Waarom heeft nederland geen kookai/nafnaf winkel
Nafnaf! Zo 90squote:Op donderdag 21 februari 2013 13:34 schreef Perruche het volgende:
Who dad dat klinkt vet lekker!
Waarom heeft nederland geen kookai/nafnaf winkel
Idem voor Den Haag.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:39 schreef the85mc het volgende:
Er zat eerder een kookai in zwolle. Geen flauw idee of die er nog steeds zit..
Teksten schrijven voor een nieuwe websitequote:Op donderdag 21 februari 2013 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lekker Majo! Van de opdracht danWat voor iets is het?
Nieuwsgierig naar het antwoord! Ik heb nu al een tijdje eczeem rondom mijn oog en helaas werkt cortison niet goedquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:43 schreef Nallie het volgende:
Li, heb je nog voedings/supplement tips voor slechte huid? Heb ineens weer vet last van, niks raars gedaan met eten dus daar kan het niet van komen... heb al biergist opgegraven
ok met in nederland bedoel ik 'binnen de amsterdamse ring'.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat er wel een kookai winkel in NL is.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
ok met in nederland bedoel ik 'binnen de amsterdamse ring'.
Misschien juist even een zalfje zonder middeltjes erin, iets als uierzalf?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Teksten schrijven voor een nieuwe website
[..]
Nieuwsgierig naar het antwoord! Ik heb nu al een tijdje eczeem rondom mijn oog en helaas werkt cortison niet goedTips om dit tegen te gaan? Wel ben ik er achter gekomen dat Angels on Bare Skin van Lush niet goed samengaat met eczeem
Zink, vitamine A en E, visolie omdat het ontstekingsremmend is. Vitamine D omdat dat basis is voor hormoonhuishouding? Omdat je daar relatief meer van verbruikt in de winter. Bij mij zijn zoete zuivel en suikers goed merkbaar. Zink is de eerste no-brainer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:43 schreef Nallie het volgende:
Li, heb je nog voedings/supplement tips voor slechte huid? Heb ineens weer vet last van, niks raars gedaan met eten dus daar kan het niet van komen... heb al biergist opgegraven
Toch maar weer ff Zink halen dan. Visolie en D neem ik al elke dag. En A en E ff checken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Zink, vitamine A en E, visolie omdat het ontstekingsremmend is. Vitamine D omdat dat basis is voor hormoonhuishouding? Omdat je daar relatief meer van verbruikt in de winter. Bij mij zijn zoete zuivel en suikers goed merkbaar. Zink is de eerste no-brainer.
Ik heb tijdje last gehad van oogleden door dragen van lenzen. Bij mij werkte anti-rimpelcreme het bestquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Teksten schrijven voor een nieuwe website
[..]
Nieuwsgierig naar het antwoord! Ik heb nu al een tijdje eczeem rondom mijn oog en helaas werkt cortison niet goedTips om dit tegen te gaan? Wel ben ik er achter gekomen dat Angels on Bare Skin van Lush niet goed samengaat met eczeem
Snobquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ben wel wat gestrest maar daar zal voorlopig geen verandering in komenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien juist even een zalfje zonder middeltjes erin, iets als uierzalf?
En eczeem gaat vaak met stress samen, dus even proberen meer rust in je leven te krijgen?
Ik draag ook lenzen maar kun je daar ook eczeem van krijgen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:56 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik heb tijdje last gehad van oogleden door dragen van lenzen. Bij mij werkte anti-rimpelcreme het bestDie van nivea q10
Daar gaat mn mannelijkheid.. Eerst weet ik een modezaak en dan antirimpelcreme..
Dat maakt niet uit, in de winter kan ik behoorlijk schraal zijn in die regionen en dan smeer ik er ook uierzalf op. Gewoon even oppassen dat je het niet in je oog smeert (en dat heb ik ook een paar gedaan, paar tranen en het is klaar). Het is hele natuurlijke zalf eigenlijk, zonder parfum en dat soort rotzooi (daarom noem ik juist die).quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben wel wat gestrest maar daar zal voorlopig geen verandering in komenEn is uierzalf slim naast je oog/op je ooglid?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
Haha Henkquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als het nu ergens in Rotterdam of Den Haag zou zijn, dan kun je het goed combineren met een Bob Ross schilderen workshop.
Veel drinken, geen suikers, brood (gist) is bij mij een grote boosdoener net als alcohol, cranberriethee lijkt te helpen, maar misschien komt dat gewoon door het water wat ik daardoor drink.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Toch maar weer ff Zink halen dan. Visolie en D neem ik al elke dag. En A en E ff checken.
Goeie tip, thanks!quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, in de winter kan ik behoorlijk schraal zijn in die regionen en dan smeer ik er ook uierzalf op. Gewoon even oppassen dat je het niet in je oog smeert (en dat heb ik ook een paar gedaan, paar tranen en het is klaar). Het is hele natuurlijke zalf eigenlijk, zonder parfum en dat soort rotzooi (daarom noem ik juist die).
En lenzen kunnen geen eczeem veroorzaken, tenzij je veel moet tranen ervan?
Nee!quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:04 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha Henk, wil je man niet mee?
Kun je daar niet gewoon een lekkere dag- en nachtcrème voor gebruiken? Dan glim je minderquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goeie tip, thanks!
Baal wel, ik had vroeger nooit last van mijn huid maar de laatste jaren allemaal rode plekken in mijn gezicht (soort onderhuidse pukkeltjes die niet weggaan) en sinds een paar maanden dus ook eczeemOok is mijn voorhoofd extreem droog, die moet ik een paar keer per dag insmeren met zalf
yepz! Klopt. Die ene die altijd leuk op foto's staat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:10 schreef V1z0R het volgende:
Greys is in het echie M of niet? Zie die wel vaker op FB langskomen
Dat was mij ook al opgevallen inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
yepz! Klopt. Die ene die altijd leuk op foto's staat.
Ik gebruik er nu een dagcrème voorquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kun je daar niet gewoon een lekkere dag- en nachtcrème voor gebruiken? Dan glim je minder
^^quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
yepz! Klopt. Die ene die altijd leuk op foto's staat.
Snobisme +10!quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:13 schreef Novem het volgende:
Er zit een kookai in de pc perr, in ieder geval een paar jaar geleden nog
Maar jij hebt ook een Bob Ross nodig! Al was het maar voor op het toilet!quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:16 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik was deuren aan t schilderen! Niet aan t Bob Rossen
Uit nieuwsgierigheid HPKW toegevoegdquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:10 schreef V1z0R het volgende:
Greys is in het echie M of niet? Zie die wel vaker op FB langskomen
Dan heb je mijn toilet nog niet gezienquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook een Bob Ross nodig! Al was het maar voor op het toilet!
*Grote baardige kerel genaamd Henk Piet Klaas Willemsma vraagt zich af waarom leuke roodharige deerne hem toevoegt op FB*quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid HPKW toegevoegd![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bob Ross![]()
"Happy trees!"
"Let's see where this clouuud liiiives in our world..."
*tovert eekhoorn uit afro*
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*Grote baardige kerel genaamd Henk Piet Klaas Willemsma vraagt zich af waarom leuke roodharige deerne hem toevoegt op FB*
Bij de kruitvat heb ik heel goedkoop een flesje (masker) gekocht voor in de winter. Je doet een kwartier op je huid daarna eraf spoelen en je huid ziet er weer goed uit. En er zit genoeg in zo'n flesje voor de hele winterquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gebruik er nu een dagcrème voorAlleen baal ik ervan omdat ik vroeger echt nooit ergens last van had. Maar ja, word ook een dagje ouder he
Krijg je wel voldoende voedingsstoffen binnen??quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goeie tip, thanks!
Baal wel, ik had vroeger nooit last van mijn huid maar de laatste jaren allemaal rode plekken in mijn gezicht (soort onderhuidse pukkeltjes die niet weggaan) en sinds een paar maanden dus ook eczeemOok is mijn voorhoofd extreem droog, die moet ik een paar keer per dag insmeren met zalf
Maria feat. Bob Ross lijkt me wel geweldig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bob Ross![]()
"Happy trees!"
"Let's see where this clouuud liiiives in our world..."
*tovert eekhoorn uit afro*
That's my girlquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
Lijkt me wel, ik eet gevarieerder dan ooitquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Krijg je wel voldoende voedingsstoffen binnen??
Oe ik ga kijken wanneer dat isquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ga jij mee dan?
Daarna bitterballen eten.
Ik mag graag in de provincie komen, tussen de burgers.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:35 schreef Probability het volgende:
[..]
That's my girl
Bedoel je niet binnen de gordel??
Ik had daar last van toen ik niet voldoende vet at/geen goeie producten voor huid gebruiktequote:Op donderdag 21 februari 2013 14:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lijkt me wel, ik eet gevarieerder dan ooit
Ik ga nog wel even langs de Kruidvat deze week om extra voedingssupplementen aan te schaffen
Heldquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik mag graag in de provincie komen, tussen de burgers.
Komt weinig van schilderen terecht als ie leuke beestjes in zn haar heeft verstopt!quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Maria feat. Bob Ross lijkt me wel geweldig.
Ik ga ook graag op avontuur. Doe ik m'n Dubarry laarzen aan, lekker de natuur in.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik mag graag in de provincie komen, tussen de burgers.
Die dingen lopen wel lekker, maar ik durf ze amper vies te makenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ga ook graag op avontuur. Doe ik m'n Dubarry laarzen aan, lekker de natuur in.
Daar zijn ze toch voor??quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die dingen lopen wel lekker, maar ik durf ze amper vies te maken
Volgens mij zijn de bosvarianten duurderquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:51 schreef the85mc het volgende:
Zijn dat van die leren dubarry's? Dan snap ik dat je ze niet in het bos draagt. Als zeilvariant kosten die apparaten 300 ekkies..
Ik heb er nog nooit van gehoord! Telt dat ook, mee?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de bosvarianten duurder
Waarom koop je ze dan als je ze niet gebruiktquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:51 schreef the85mc het volgende:
Zijn dat van die leren dubarry's? Dan snap ik dat je ze niet in het bos draagt. Als zeilvariant kosten die apparaten 300 ekkies..
Is google kapot?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord! Telt dat ook, mee?
Ze zijn heel duur begrijp is, dan zijn ze zeker ook heel lelijk?
Ze zijn vooral functioneel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord! Telt dat ook, mee?
Ze zijn heel duur begrijp is, dan zijn ze zeker ook heel lelijk?
Heb je pilletjes voorquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:56 schreef Perruche het volgende:
Bam. Wat een suffe dag vandaagslap lullen begint we'll mijn tweede natuur te worden zo
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:57 schreef Probability het volgende:
Door een gaar wijf met kinderwagen heb ik mijn aansluiting gemist. Kutzooi. Blijf lekker thuis in je kraamtijd.
Bedankt voor je uitgebreide reactiequote:Op donderdag 21 februari 2013 14:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik had daar last van toen ik niet voldoende vet at/geen goeie producten voor huid gebruikte
En budget vriendelijke oplossing (20 euro, vaak 2=1)
Is de Olaz Total effect vochtinbrengende crème, bescherming voor de gevoelige huid. Hygiënisch want in handig pompje.
Heb gekeken naar het ingrediënten lijstje en er zitten geen mogelijk irriteerde stoffen in.
Eczeem is ontsteking Vd huid, afsluiten met minerale vette kan, beter is de huid goed te verzorgen en te voeden van binnen uit (avocado) en evt met guur weer er vaseline oid over te smeren.
Zonnebank/zon zee strand is ook een oplossing.
Stoppen met de pil soms ook
Mocht je toch niet tegen die crème kunnen na een paar x proberen wil ik hem wel van je overnemenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide reactie
Gezonde vetten moet ik misschien wat meer eten dan, dingen als noten en avocado enzo he?
Ik zal eens kijken naar die crème van Olaz, hoewel ik zelf altijd van de Lush gebruikte (vanishing cream) en die beviel ook goed.
Buitenland is even geen optie, pas weer in de zomer
En pil slik ik niet, gebruik de Nuva-ring
Ook hormonen die invloed kunnen hebben op je huid. Maakt niet echt uit of je slikt, ringt of plakt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:08 schreef MaJo het volgende:
En pil slik ik niet, gebruik de Nuva-ring
Dealquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Mocht je toch niet tegen die crème kunnen na een paar x proberen wil ik hem wel van je overnemen
Dat is waarquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook hormonen die invloed kunnen hebben op je huid. Maakt niet echt uit of je slikt, ringt of plakt.
Sterktequote:Op donderdag 21 februari 2013 15:06 schreef An24 het volgende:
![]()
Op tijd thuis. Zo op weg naar avondje met schoonouders en schoonzus. De befaamde "soldaat van oranje" avond
Dankquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Sterkte
Ben benieuwd wat je ervan vindt! Hopelijk word je niet gehinderd door enige historische kennis
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |