abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 20 februari 2013 @ 17:31:37 #1
70532 loveli
N
pi_123124825
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 20 februari 2013 @ 17:33:16 #2
70532 loveli
N
pi_123124890
Balen Tink! Mijn opa zou zeggen, de doodstraf is afgeschaft.
crap in = crap out
pi_123124960
Tentamencijfer binnen. Ik had een 9,8 :)
1 fout gemaakt

(en OMG... er waren 33 voldoendes en 57 onvoldoendes)
pi_123125114
Ohw jeetje Tink. Succes!
pi_123125830
Lijstje:

O: speltzuurdesem wentelteefje met banaan en ahorn siroop.
T: twee zwarte koffie
L: viskoekjes van garnalen, guacamole en een volkoren roti, chilisaus
T: veel thee en donkere chocola met nootjes
D: bietjes, aardappeltjes en een stukje kaas
S: 20 min lopen naar yogaschool, een uur en kwartier yogales, weer terug lopen
T: ik denk wat griekse yoghurt met appelmoes (als ik nog trek heb)
pi_123126115
Lijstje! :D
O: cappuccino, havermout/7 koren vlokken met melk
L: 2 volkoren boterhammen met een omelet van 2 eiwitten en 1 ei en 65 gram kaas, 1 duitse driehoek boterham met gekookte worst, 2 speltrijstwafels met gekookte worst (55 gram in totaal)
T: klein stukje brownie
B: 11 km wandelen
T: warme choco met slagroom en mini marshmallows
D: pasta met broccoli, kip, courgette en ui. Alhowel het misschien wel handig is om de pasta weg te laten. Qua calorieen. Verzin ik zo nog even. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_123126357
Boh ik mis mijn vriendje!

Henkster lekker lijstje! An wat heb jij gegeten, 1500 kcal?

Ik heb honger maar niets te kanen bij me.
pi_123126384
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:16 schreef Perruche het volgende:
Boh ik mis mijn vriendje!

Henkster lekker lijstje! An wat heb jij gegeten, 1500 kcal?

Ik heb honger maar niets te kanen bij me.
1700 zonder de laatste t
pi_123126434
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:16 schreef An24 het volgende:

[..]

1700 zonder de laatste t
Volgens mij heeft iedereen hier een andere kijk op kcals tellen want ik zou niet boven de 1500 uitkomen. Maar misschien zijn je porties heel groot :P
pi_123126590
Lekker lijstje An!

Ik ga nu burrito's maken :9~

Kan je fixen wat er gebeurd is Tink, of ben je nu screwed? Ik heb ook weleens een grote fout gemaakt op werk, voelde alsof de grond onder me wegzakte :o Misschien dat je wat kan herstellen?
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_123126596
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2013 00:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Je weet dat ik met 'bok' op iets mannelijks doel?
Dat was niet heel slim van me... ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:49 schreef Skoap het volgende:

[..]

:Y en ja ik lees ook super graag!
O+
pi_123126607
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

Volgens mij heeft iedereen hier een andere kijk op kcals tellen want ik zou niet boven de 1500 uitkomen. Maar misschien zijn je porties heel groot :P
Ik gebruik myfitnesspal. Stukje kaas is al 200 kcal. Vier grote viskoekjes en een hele avocado etc.

Zit echt wel goed hoor. Daarnaast word ik hier een beetje moe van kcal tellen. Het gaat om twee dingen: voldoende voedingsstoffen, voldoende brandstof. Ik krijg beiden binnen.
pi_123126652
Broccoli met champignonsaus (waar de saus te zoeken is tussen alle champignons) :9~

Sta je bij het gemeentehuis om je parkeervergunning aan te passen, vergeet je de noodzakelijke documenten...

Maar vanavond weer bootcamp!
pi_123126676
-Dubbel-
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:26:18 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_123126683
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:22 schreef Novem het volgende:
Lekker lijstje An!

Kan je fixen wat er gebeurd is Tink, of ben je nu screwed? Ik heb ook weleens een grote fout gemaakt op werk, voelde alsof de grond onder me wegzakte :o Misschien dat je wat kan herstellen?
*O* Gefixed *O* Oplossing bedacht, grote baas gebeld, billen bloot, oplossing voorgelegd, oplossing geaccepteerd.
*pfoei
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_123126740
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

*O* Gefixed *O* Oplossing bedacht, grote baas gebeld, billen bloot, oplossing voorgelegd, oplossing geaccepteerd.
*pfoei
Kijk! Goed van je!
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:29:16 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_123126768
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:28 schreef An24 het volgende:

[..]

Kijk! Goed van je!
Ja, gelukkig maar. Al heb ik al een paar interessante baan alternatieven achter de hand. Nu even kijken hoe goed ze betalen :P
pi_123126779
quote:
Lekker lijstje An!

Dank! Jou plan klinkt ook goed :9
pi_123126805
Ik ga een nieuw Day Zero lijstje maken (101 doelen in 1001 dagen). Hebben jullie nog suggesties voor doelen?

En Perr, ik doe mn best op lekkere lijstjes. Ik denk dat ik er ook mee zou moeten kunnen afvallen, als ik er gewoon geen zakken drop of nootjes bij eet.
En die warme choco (van volle melk) met slagroom niet te vaak doe. :P Is toch 400 calorieen ofzo. :D
Doe wat je niet durft.
pi_123126811
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, gelukkig maar. Al heb ik al een paar interessante baan alternatieven achter de hand. Nu even kijken hoe goed ze betalen :P
Oe, tof *O*
pi_123126854
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga een nieuw Day Zero lijstje maken (101 doelen in 1001 dagen). Hebben jullie nog suggesties voor doelen?

En Perr, ik doe mn best op lekkere lijstjes. Ik denk dat ik er ook mee zou moeten kunnen afvallen, als ik er gewoon geen zakken drop of nootjes bij eet.
En die warme choco (van volle melk) met slagroom niet te vaak doe. :P Is toch 400 calorieen ofzo. :D
Dat heb ik ook twee keer gedaan, zal straks als je wilt even op mijn oude lijsten kijken?

Ben gelijk geïnspireerd voor een derde ronde. Zoiets zal wel goed voor me zijn
  Vis een optie? woensdag 20 februari 2013 @ 18:36:09 #22
70532 loveli
N
pi_123127004
quote:

[..]

*pfoei
_O_
crap in = crap out
pi_123127037
O: wat kleine sneden multigraan brood met hummus
T: Wat pistachenoten
L: ciabattabroodje kaassalade
T: Pittenbroodje kaassalade
D: pastasalade met gegrilde groenten
S: Hele keuken in de grondverf!

Tevreden voor een kluslijst!

En uniek! 18k! Goed bezig!
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 20 februari 2013 @ 18:37:54 #24
70532 loveli
N
pi_123127054
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Als er een MudMasters/strongmandignes/... in zit, doe ik mee.

En zwartrijden in de Orient Express, is dat wat?
quote:
Nee, neem dan magere chocolademelk met slagroom en marshmallows :Y
crap in = crap out
pi_123127072
quote:

[..]

*pfoei
*O* Goed gedaan!
pi_123127219
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Als er een MudMasters/strongmandignes/... in zit, doe ik mee.

En zwartrijden in de Orient Express, is dat wat?
Die eerste komt er zeker in, die tweede is een beetje discutabel. :D
quote:
[..]

Nee, neem dan magere chocolademelk met slagroom en marshmallows :Y
Ik had nog melk van de zuivelboerderij, dat is veel lekkerder dan magere melk. :P
Doe wat je niet durft.
pi_123127258
quote:

Ok. misschien toch niet, vinger er bijna afgehakt :') had m'n mes ook net geslepen :9 ik hoorde het mes het bot raken :') maar vinger doet het nog en geen pijn *O*
pi_123127303
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:44 schreef Novem het volgende:

[..]

Ok. misschien toch niet, vinger er bijna afgehakt :') had m'n mes ook net geslepen :9 ik hoorde het mes het bot raken :') maar vinger doet het nog en geen pijn *O*
Ieuw!
Klinkt als iets waar ik wel een pro naar zou laten kijken. :o
Doe wat je niet durft.
pi_123127380
quote:
11s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ieuw!
Klinkt als iets waar ik wel een pro naar zou laten kijken. :o
Ja werd wel een beetje misselijk toen ik al dat bloed zag :P Heb er een handdoek strak omheen gedaan, als he niet ophoudt met bloeden of pijn doet bel ik wel even de huisartsenpost.
pi_123127478
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:47 schreef Novem het volgende:

[..]

Ja werd wel een beetje misselijk toen ik al dat bloed zag :P Heb er een handdoek strak omheen gedaan, als he niet ophoudt met bloeden of pijn doet bel ik wel even de huisartsenpost.
Zou ik sowieso wel ff doen als ik je verhaal zo lees ;)
pi_123127488
quote:

[..]

:o Laat je jezelf wel heel??
Be someone that makes you happy
pi_123127511
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:50 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ah, een dokter deelt mijn mening. :D
Phew!
Bellen dus Novem. Zeker omdat je het bot meent te hebben geraakt.
Doe wat je niet durft.
pi_123127527
quote:

[..]

o.O Was het vleesch te duur ;)

Sterkte ermee!
pi_123127795
Nallie, bel je wel even de dokter?

Gelukkig dat het opgelost kon worden Tink. :*
In de categorie eerstewereldproblemen: ik ben verliefd op deze http://topvintage.nl/en/vintage-retro/liesel-gingham-circle-skirt-redi
O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_123127859
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:57 schreef Ewelina het volgende:
Nallie, bel je wel even de dokter?

Gelukkig dat het opgelost kon worden Tink. :*
In de categorie eerstewereldproblemen: ik ben verliefd op deze http://topvintage.nl/en/vintage-retro/liesel-gingham-circle-skirt-redi
O+
Ik zal m bellen en naar Novem sturen ;)
  Vis een optie? woensdag 20 februari 2013 @ 18:59:27 #36
70532 loveli
N
pi_123127867
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:50 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

^^ auw
crap in = crap out
pi_123127869
Die is cute Ewelina!
pi_123127979
quote:

[..]

Doe maar gelijk bellen....omdat Puff het zegt :Y
pi_123128324
Dad gefeliciteerd!

Tink, fijn dat je het hebt kunnen oplossen!

Phaidra wat fijn dat jullie naar huis mogen

Novem :X ik zou er ff naar laten kijken.

Pfff ben blij dat de werkdag erop zit, ben doodop :O
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_123128525
quote:

[..]

Wow, dat moet dan toch gehecht worden? Ik word al een beetje misselijk van het idee, hop naar de hap!
pi_123128557
Gefeliciteerd DaD!
pi_123128695
het is best een kleine wond, te klein voor hechten? maar diep, hap zegt dat ik ff moet komen ivm infectie aan het bot, verder doet de vinger het nog wel :P
pi_123128729
quote:

Leuk! Ben ik ook eens mee begonnen, maar nog niet veel verder dan doel 1: bedenk 101 doelen :)

Bovenaan bij mij staat het bezoeken van alle contibenten, maar dat is ws zooooo 2009 voor jou.
pi_123128766
Eerste post vanaf mijn nieuwe IPad O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_123128977
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:15 schreef anna82 het volgende:

[..]

Leuk! Ben ik ook eens mee begonnen, maar nog niet veel verder dan doel 1: bedenk 101 doelen :)

Bovenaan bij mij staat het bezoeken van alle contibenten, maar dat is ws zooooo 2009 voor jou.
Van mn vorige lijst heb ik 50 van de 101 doelen behaald. Maar ik was een beetje te uitbundig met doelen bedenken. :D

Colombia was overigens mijn eerste bezoek aan Zuid Amerika en op Antartica ben ik ook nog niet geweest. :P
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 20 februari 2013 @ 19:28:31 #46
70532 loveli
N
pi_123129393
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:15 schreef Novem het volgende:
het is best een kleine wond, te klein voor hechten? maar diep, hap zegt dat ik ff moet komen ivm infectie aan het bot, verder doet de vinger het nog wel :P
Plakken ipv hechten kan ook.
crap in = crap out
pi_123129452
quote:
Vort, naar de huisartsenpost jij.

Zit er iemand What not to wear te kijken? OMG wat een barbie. _O- De garderobe vind ik nog wel gaan (mits anders gecombineerd) maar dat hoofd en die make-up....
pi_123129579
quote:
Wat was je verder aan het snijden? Als je eerder vlees op diezelfde snijplank had liggen zou ik sowieso even naar de huisartsenpost gaan voor de zekerheid. :Y
''Going mental on the Wabbu''
pi_123129635
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:29 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Zit er iemand What not to wear te kijken? OMG wat een barbie. _O- De garderobe vind ik nog wel gaan (mits anders gecombineerd) maar dat hoofd en die make-up....
Wat een eng mens!
pi_123129800
Ik vind vooral haar haar en make-up erg. Ik denk dat ze er met een normaal kapsel en make-up al een stuk minder ordinair uitziet.

Hoewel ik moet bekennen dat ik haar garderobe nog wel vind gaan, het is een stuk minder erg dan andere types die ik gezien heb!
pi_123129850
Lijstje van gister veranderde iets omdat ik onverwachts naar de sneak preview ging:

(O: waldcorncracker kaas en verse jus)
S: 4/5 km hardlopen
O: 2 spiegeleieren op donker brood
T: komkommer en cherrytomaatjes
L: zoute haring op een volkorenbol en ander mager beleg op een volkorenbol
T: handje ongezouten noten
D: eendenborst, gekruide aardappels ui de oven, spinaziesalade spagetti bolognese, halve McFlurry Lion

Vandaag:

O: twee waldcorncrackers rosbief en kip, verse jus, koffie verkeerd met suiker
T: stukje chocoladetaart
L: anderhalf bolletje zoute haring met ui
T: appel
D: gegrilde eendenborst, stoofpotje van groene kidneybonen met spekjes
T: veeeel thee en wat rijstwafels oid

Als ik het zo zie heb ik niet genoeg gegeten. Kwam misschien een beetje doordat het de halve dag leek alsof ik met een dikke kater en een opkomende griep rondliep. Morgen m'n best doen voor een mooier lijstje.
''Going mental on the Wabbu''
pi_123130002
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:29 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Allebei vreselijk :s)
Nu net5, nog zo'n baggerserie als beschuldigd *O*
pi_123130075
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:35 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind vooral haar haar en make-up erg. Ik denk dat ze er met een normaal kapsel en make-up al een stuk minder ordinair uitziet.

Hoewel ik moet bekennen dat ik haar garderobe nog wel vind gaan, het is een stuk minder erg dan andere types die ik gezien heb!
Zo vaak kijk ik het niet, maar veel andere types begrijp ik beter. Zij het het type mens waar ik van nature een beetje bang voor ben :@

En hoe ze van d'r eigen naam de hele tijd andere woorden maakt... brrrr
pi_123130122
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De echter glitterzooi kon ik niet vinden.
pi_123130184
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Zo vaak kijk ik het niet, maar veel andere types begrijp ik beter. Zij het het type mens waar ik van nature een beetje bang voor ben :@

En hoe ze van d'r eigen naam de hele tijd andere woorden maakt... brrrr
Hmmz, ik hou wel van glitter en opvallen, denk dat dat het is. ;) Ik ben ook slecht in basics kopen. Het scheelt alleen dat ik niet zo'n ordinair hoofd heb en wat meer smaak. :P

Wat een enorm verschil zonder make-up trouwens! :D Veel beter.
pi_123130253
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:42 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hmmz, ik hou wel van glitter en opvallen, denk dat dat het is. ;) Ik ben ook slecht in basics kopen. Het scheelt alleen dat ik niet zo'n ordinair hoofd heb en wat meer smaak. :P
Ze doen me altijd denken aan die mondige meisjes die ik op de basis- en middelbare school in de klas had en waar ik nooit tegenop kon.

Van onopvallend houd ik ook niet, maar ik zoek het meer in de kleuren.
En make-up gebruik ik niet/amper.
pi_123130378
Jee zeg, wat een pulp. Is dat waar de burgers tegenwoordig naar kijken?
  Vis een optie? woensdag 20 februari 2013 @ 19:47:26 #58
70532 loveli
N
pi_123130437
Zijn arbeiders ook burgers?
crap in = crap out
pi_123130459
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:46 schreef anna82 het volgende:
:P Op mijn laptop kijk ik nu een film, maar ik kan er slecht tegen als het verder stil is. Dus de televisie staat op zacht murmelen.
pi_123130462
quote:
Ik ben geen burger en ik heb pulp nodig als tegenmiddel voor de intellectuele teksten die ik voor m'n studie moet lezen. ;)
pi_123130630
quote:
Heb jij nog tv tips voor vanavond? :D
Doe wat je niet durft.
pi_123130778
Op dit moment ben ik op aanraden van een vriendin de film Suicide Room aan het kijken.
En daarna ga ik over op Chatroom.

De eerste kan ik aanraden
De tweede week ik nog niet :P Doe moet ik nog zien
pi_123130899
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

13th street of Investigation Discovery. 8-)
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:56:26 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_123130970
Tink, pro-actieve oplossert jij! _O_ *schouderklopke*

Novem :o Koesje erop!

Lijstje?

O: twee sneetjes speltbrood, 1x pindakaas en 1x kaas
L: salalalalalade! Met zalm en paprika en tomaat enzo
T: twee sneetjes speltbrood met pindakaas
T: thee met honing x2
T: wortel
D: speltfarfalle met tomaten-groente-gehaktsaus

En verspreid over de dag stuk of 10 dropjes oO< Uche.

Oh en B: zak met 22 boeken sjouwen naar de post, ik redde het net :+ *spierbal*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_123131064
Fijn dat dat even verdedigd is :P
pi_123131120
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Neen, ik lees den krant :D

Uit een artikel over prostitutie: 'ik moet gewoon mijn eitje kwijt'
pi_123131202
quote:
O+ tssss die burgers toch.
pi_123131228
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:47 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik ben geen burger en ik heb pulp nodig als tegenmiddel voor de intellectuele teksten die ik voor m'n studie moet lezen. ;)
Hoezo ben jij geen burger? Ben je illegaal? Pas maar op hoor!
pi_123131231
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:57 schreef anna82 het volgende:
Fijn dat dat even verdedigd is :P
Af en toe is pulp best leuk. Henk is ook gek op kwaliteitstelevisie als Extreme Couponing en Toddlers & Tiara's.
pi_123131250
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:00 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hoezo ben jij geen burger? Ben je illegaal? Pas maar op hoor!
Ik studeer nog.
pi_123131291
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik studeer nog.
Misschien moet je de definitie van burger ff herlezen :P
pi_123131342
Overigens heb ik hier in het zuiden dus echt het ultieme genot ontdekt: fromage fraiche met zure room :~ met een sinaasappel om de boel in te dippen. ZO jammer dat we dat in NL niet hebben! Het is ook heel "luchtig" gemaakt, dus gewoon kwark met slagroom is geen optie :P
pi_123131424
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Af en toe is pulp best leuk. Henk is ook gek op kwaliteitstelevisie als Extreme Couponing en Toddlers & Tiara's.
Vergeet Cafe Tinto bij Family 7 niet. B-)
En tegenwoordig licht gefascineerd door alle programma's over pandjeshuizen en van die dudes die van die garageboxen opkopen. B-)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 20 februari 2013 @ 20:05:12 #74
70532 loveli
N
pi_123131473
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

En tegenwoordig licht gefascineerd door alle programma's over pandjeshuizen en van die dudes die van die garageboxen opkopen. B-)
Op je lijstje zetten: onbekende inhoud van garagebox kopen.
crap in = crap out
pi_123131575
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Bij schiphol kan je wel van die tassen kopen die niet geclaimd zijn. Ook leuk.
pi_123131579
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:05 schreef loveli het volgende:

[..]

:D Of een koffer op Schiphol! :D
Doe wat je niet durft.
pi_123131647
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Diep in mijn hart vind ik die ook erg leuk :P
pi_123131705
Pulp O+

D was gegrillde vis met courgette en 'pesto' van bieslook, amandel, knoflook en olijfolie. Lekker!
En net een grimbergen gepakt, ook lekker :9
  Vis een optie? woensdag 20 februari 2013 @ 20:09:40 #79
70532 loveli
N
pi_123131728
Oi. Pulp op TV als inspiratie voor je101-dingenlijstje.
crap in = crap out
pi_123131798
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:07 schreef Perruche het volgende:

[..]

Bij schiphol kan je wel van die tassen kopen die niet geclaimd zijn. Ook leuk.
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

:D Of een koffer op Schiphol! :D
Hahahaha GMTA _O-
pi_123131881
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

TV als De grote verbouwing en Droomhuizen vind ik ook leuk. :P Nog steeds een beetje ziek, dus ik ben alle trash-tv aan het kijken die er maar is. :P
pi_123132183
Ik heb vandaag een trolley gekocht :@. Ik stond bij de die koffercheck en ik moest mijn dingen uit de tas halen, maar toen ik de boel opnieuw wilde inpakken ging de rits niet meer dicht :?. Ding is al 8 jaar oud dus mocht ook wel een keer, maar toch. En toen stond er een mooie, lichte samsonite voor de helft van de prijs, dus ik alles overhevelen en met mijn nieuwe koffer zo weg O+. Hij rolt wel echt beter dan mijn vorige, raar hoe dat dat zoveel verschil kan maken!
pi_123132246
Oh en a knights tale komt op tv zometeen, die ga ik kijken tijdens het hometrainen *O*
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:24:04 #84
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_123132596
Ik ben een koffersnob. Wij hebben alleen samsonites.
pi_123132757
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben een koffersnob. Wij hebben alleen samsonites.
Ik wilde een tumi maar die was 700 euro en dat ging zelfs mij te ver!
pi_123132762
Komt een gronings echtpaar bij de V&D. De man stapt op een verkoopster af: "Ik zuik n kovver."
De verkoopster vraagt: "Samsonite, meneer?" Roept de Groninger naar zijn vrouw: "Ze hebben ze nait!"
pi_123132829
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:26 schreef anna82 het volgende:
Komt een gronings echtpaar bij de V&D. De man stapt op een verkoopster af: "Ik zuik n kovver."
De verkoopster vraagt: "Samsonite, meneer?" Roept de Groninger naar zijn vrouw: "Ze hebben ze nait!"
:D

Ik zei vandaag tegen de verkoopster "ik wil graag die blauwe koffer van samsung!".
Zegt zei, "ja, de galaxy toch?"

:').
pi_123133076
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik zei vandaag tegen de verkoopster "ik wil graag die blauwe koffer van samsung!".
Zegt zei, "ja, de galaxy toch?"

:').
Haha, had de verkoopster humor? :D

Ok, ik moet eigenlijk nog even werken, maar ik vind dit zo lollig:

Het is een windstille nacht en op het cruiseschip staat een Engelsman met een Groninger aan dek over de kalme zee uit te kijken, waarin de maan zich weerspiegelt.
Zegt de Engelsman: "Quiet night..."
De Groninger is even stil en laat er dan op volgen: "Kwait ook nait."
pi_123133215
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:32 schreef anna82 het volgende:

[..]

Het is een windstille nacht en op het cruiseschip staat een Engelsman met een Groninger aan dek over de kalme zee uit te kijken, waarin de maan zich weerspiegelt.
Die engelsen hebben gewoon het Gronings gepikt en er een nieuwe betekenis aan gegeven! Ik moet ook werken maar dat ga ik toch niet doen :P
pi_123133336
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:32 schreef anna82 het volgende:

[..]

_O- ik moest zo hard gniffelen dat de kat van schrik van m'n schoot sprong!
pi_123133366
:') anna _O-
'White beans' is ook zo leuk te vertalen naar het Gronings.

Deze burger kijkt 50 first dates :+

Henk, voor je challenge, alle Ghibli films kijken! :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_123133510
Hoeveel zijn dat er V1z? }:|
Ik heb een film-ABC de vorige keer niet gered. >:O
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 20 februari 2013 @ 20:40:34 #93
70532 loveli
N
pi_123133568
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoeveel zijn dat er V1z? }:|
Ik heb een film-ABC de vorige keer niet gered. >:O
Alle Rambo's of Rocky's of Mad Max films kijken?
crap in = crap out
pi_123133750
Zo'n 20. Moet er zelf nog 7...
Kijk anders eerst Spirited Away, als het stijltje je bevalt kun je hem er nog altijd tussen zetten ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:44:12 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123133779
Phaidra, hoop dat je mini snel opknapt :Y.

DaD: feli met je rijbewijs! *O*

Ik heb gestudeerd, maar heb me werkelijk waar nooit beziggehouden met m'n status als student. Waarom zou je niet-studenten burgers noemen :?.

Tink, fijn dat de werkkwestie is opgelost!

En verder weet ik het niet meer. Heb vandaag diagnose beginnende bekkeninstabiliteit gekregen. Dus dat is niet zo mooi. Ik moet serieus rustiger aan gaan doen en daar ben ik niet zo goed in. Hmja. Maar kunnen blijven lopen is ook wel prettig. Dus dat wordt een leuk gesprekje op 't werk -O-.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123133820
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Alle Rambo's of Rocky's of Mad Max films kijken?
Ik heb alle star wars al opgedragen gekregen.
Misschien dat ik Harry Potter nog toevoeg.
Of Die Hard. B-)
Doe wat je niet durft.
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:45:44 #97
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_123133879
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Phaidra, hoop dat je mini snel opknapt :Y.

DaD: feli met je rijbewijs! *O*

Ik heb gestudeerd, maar heb me werkelijk waar nooit beziggehouden met m'n status als student. Waarom zou je niet-studenten burgers noemen :?.

Tink, fijn dat de werkkwestie is opgelost!

En verder weet ik het niet meer. Heb vandaag diagnose beginnende bekkeninstabiliteit gekregen. Dus dat is niet zo mooi. Ik moet serieus rustiger aan gaan doen en daar ben ik niet zo goed in. Hmja. Maar kunnen blijven lopen is ook wel prettig. Dus dat wordt een leuk gesprekje op 't werk -O-.
Rustig aandoen jij. Bij mij is het nooit helemaal goedgekomen.
pi_123133965
Naar wie zouden jullie gaan/een boek van willen hebben?

Herman Brusselmans, Peter Buwalda, Hanna Bervoets, Adriaan van Dis, Arjen Lubach, Philip Huff, Herman Koch, Özcan Akyol, A.H.J. Dautzenberg, Johan Fretz, Esther Gerritsen, Ernest van der Kwast, Henk van Straten, P.F. Thomése, Tommy Wieringa, Karin Amatmoekrim, Alex Boogers, Yannick Dangre, Joe Dunthorne, Stephan Enter, Sarah Hall, Daan Heerma van Voss, Daphne Huisden, Jan van Mersbergen, Jamal Ouariachi, Anton Valens, Ivo Victoria, Joost de Vries en Christiaan Weijts.
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:48:10 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_123134043
Tommy wieringa. Nog geen slecht boek van hem gelezen.
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:48:59 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123134082
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Rustig aandoen jij. Bij mij is het nooit helemaal goedgekomen.
Ja ik heb ook echt wel last dus het moet ook. Was wel te verwachten gezien de eds, maar ti's wel balen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')