Blijkbaar klopt het wel dat ze harder en anders trainen, dat zeggen de renners zelf dus dan zal het wel kloppen. Of het meer resultaat gaat opleveren zullen we zien. Denk ook niet dat de coaches het ook zo letterlijk gezegd hebben maar het wel als kop is gepresenteert.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef franklop het volgende:
[..]
maar hij heeft in deze wel gelijk dat die twee zeiden dat hun nieuwe manier van coachen/trainen nu deze zeges hebben bezorgd.
Dat t effectief Nog weinig voorstelt en nauwelijks beter is dan twee jaar terug is dan weer een ander verhaal
Het is toch echt Zeeman zélf die de credits voor de goede seizoensstart opeist.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Of is het de journalist die hen interviewt? Het is niet zo gek dat werknemers van Blanco reclame voor zichzelf maken, aangezien ze op zoek zijn naar een nieuwe sponsor. Daarbij zullen ze verschillen met het vorige tijdperk moeten benadrukken. Dat lijkt me voorlopig nog aannemelijk als reden dan het alvast indekken voor extreme prestaties behaald door dopinggebruik, de implicatie die jij lijkt te maken (zonder dat expliciet te zeggen, maar dat is wel de automatische gedachtegang wanneer je de parallel trekt met Sky).
Verder zeggen kleine overeenkomsten (in dit geval de repertoires) niets als de belangrijkste vergelijking, namelijk prestaties, compleet één kant op helt.
Gebeurt ook bij een hoop andere teams (en veel frequenter en uit veel meer verschillende hoeken), maar daar is 't geen probleem?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat heb jij toch altijd tegen Nederlandse ploegen en met name Rabo / Blanco ?
Als er maar iets te melden valt over Rabo / Blanco dan kom jij altijd wel weer met een negatieve strekking.
Zelfs dan heeft hij nog niet gelijk, want een groot deel van het verhaal ging er ook juist over dat ze gemotiveerd zijn om snel te scoren omdat ze geen sponsor hebben. Die opmerking van Tankink was nauwelijks meer dan een terzijde, Zeeman is natuurlijk wel effectief een nieuwe trainer (en mensen klagen hier al jaren over Delhaye).quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef franklop het volgende:
[..]
maar hij heeft in deze wel gelijk dat die twee zeiden dat hun nieuwe manier van coachen/trainen nu deze zeges hebben bezorgd.
Dat t effectief Nog weinig voorstelt en nauwelijks beter is dan twee jaar terug is dan weer een ander verhaal
Waar zeg ik dat het een probleem is ? Ik constateer alleen maar.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gebeurt ook bij een hoop andere teams (en veel frequenter en uit veel meer verschillende hoeken), maar daar is 't geen probleem?
Helemaal niets. Overigens ben ik meer van het fan zijn van renners ipv blind kiezen voor een ploeg of een vlaggetje achter een naam. Zelfs genoeg renners daar die ik graag zie rijden/winnen.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat heb jij toch altijd tegen Nederlandse ploegen en met name Rabo / Blanco ?
Er is gewoon totaal geen balans. De panische reacties als er ook maar het kleinste puntje van kritiek op de heilige Rabo/Blancoploeg komt... Ik probeer ze gewoon te behandelen als de rest van het peloton, dat zouden er meer moeten doen, ook al is het een Nederlandse ploeg met veel Nederlandse renners op een Nederlands forum.quote:Als er maar iets te melden valt over Rabo / Blanco dan kom jij altijd wel weer met een negatieve strekking.
Ik heb het voor wat betreft Zeeman dan ook over een ander verhaal dan dat van Tankink.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:46 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Zelfs dan heeft hij nog niet gelijk, want een groot deel van het verhaal ging er ook juist over dat ze gemotiveerd zijn om snel te scoren omdat ze geen sponsor hebben. Die opmerking van Tankink was nauwelijks meer dan een terzijde, Zeeman is natuurlijk wel effectief een nieuwe trainer (en mensen klagen hier al jaren over Delhaye).
Leuk, quotes verzinnenquote:Maar die 'mensen vonden het vorig jaar verdacht dat Sky Parijs-Nice, Romandië, de Dauphine en het TT op het OS, dus dan moet je het nu ook verdacht vinden dat Blanco een rit wint in Langkawi en de Clasica de Almeria' redenering is natuurlijk van een infantiele stompzinnigheid.
Zoals?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Overigens ben ik meer van het fan zijn van renners
Dat zijn er zoveel. Bij Blanco onder meer Gesink, Tankink, Bos, Kelderman. En huillachen om Brown natuurlijk.quote:
Mwah, komt op mij in ieder geval niet zo over. De panische reacties zoals jij dat noemt valt nog wel mee hoor. Denk eerder dat jij nogal panisch bent wat dat betreft.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Helemaal niets. Overigens ben ik meer van het fan zijn van renners ipv blind kiezen voor een ploeg of een vlaggetje achter een naam. Zelfs genoeg renners daar die ik graag zie rijden/winnen.
[..]
Er is gewoon totaal geen balans. De panische reacties als er ook maar het kleinste puntje van kritiek op de heilige Rabo/Blancoploeg komt... Ik probeer ze gewoon te behandelen als de rest van het peloton, dat zouden er meer moeten doen, ook al is het een Nederlandse ploeg met veel Nederlandse renners op een Nederlands forum.
Die plotse overheersing van SKY in samenwerking met Leinders en opmars van Europcar zijn van een heel andere orde. Ik snap je punt wel maar het snijdt gewoon geen hout op dit moment, laten we eerst de grote koersen afwachten.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is toch echt Zeeman zélf die de credits voor de goede seizoensstart opeist.
Natuurlijk heb je verder gelijk dat Blanco op dit moment behoefte heeft en zo veel mogelijk en zo positief mogelijke publiciteit. Maar we kunnen er ook niet onderuit dat Bos opeens een lastige rit overleeft, Slagter Gilbert eruit sprint en daarna Gerrans een etappe cadeau doet en een sprintzege van Renshaw opeens de normaalste zaak van de wereld lijkt.
Ik beschuldig niemand van doping hoor, maar ik steek ook voor bijna niemand mijn hand in het vuur. Dat beschuldigen gebeurt wel constant bij opmerkingen over bijvoorbeeld Sky, Gilbert, Europcar of Tiernan-Locke, en als dat zonder cynische noot is stoort dat me enorm.
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 24-02-2013 om 21:28:49Toen NOS besloot wereldbekers schaatsen op vrijdag en zaterdag niet meer live te doen, was het een stuk rustiger op Twitter eigenlijk... reageer retweet
Omdat de mensen minder om schaatsen geven?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:31 schreef Evertjan het volgende:
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 24-02-2013 om 21:28:49Toen NOS besloot wereldbekers schaatsen op vrijdag en zaterdag niet meer live te doen, was het een stuk rustiger op Twitter eigenlijk... reageer retweet
Ik heb er maar weer een tweetje tegenaan gegooid.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:31 schreef Evertjan het volgende:
Zo, ben jij even mooi op je plaats gezetquote:Op zondag 24 februari 2013 21:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb er maar weer een tweetje tegenaan gegooid.
NOBODY CARES ABOUT SPEED SKATING!!!!!!!!quote:Op zondag 24 februari 2013 22:04 schreef marcodej het volgende:
In zekere zin wel. Ik weet nu echt niet hoe ik op deze reactie moet reageren.![]()
Qua kijkcijfers niet. #feit.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:18 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind de status van wereldbekerwedstrijden schaatsen wel wat anders dan ééndagskoersen.
Want kijkcijfers zijn de waarheid? Ik dacht dat het publieke omroep is. Misschien moeten ze dan The Voice maar uit gaan zendenquote:
Mwa, ligt het niet ook een het type mensen? Voetbalfans hebben toch al gauw eerder hun mond open dan schaatsfans. (in mijn beleving).quote:Op zondag 24 februari 2013 21:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Omdat de mensen minder om schaatsen geven?
Als NOS besluit om minder voetbal uit te zenden zullen er meer reacties komen als over het wielrennen.
Beetje logisch nadenken Martijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |