Jep; Categorie 1.1quote:Op zondag 24 februari 2013 17:47 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Clasica de Almeria is volgens mij ook gewoon een 1.1 koers hoor.
Die lamme (of blinde, zo je wilt) nummer 2 reeg vorig jaar anders wel de zeges aan elkaarquote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]wil je nou je gelijk halen als Renshaw een sprint van de lamme en de blinde wint?
Maar niet in massasprints.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die lamme (of blinde, zo je wilt) nummer 2 reeg vorig jaar anders wel de zeges aan elkaar
Als jij het normaal vindt dat 'harder trainen' (Tankink) en 'als een van de weinige ploegen innoverend werken' (Zeeman) als uitleg voor de goede resultaten er als zoete koek ingaat, en dat anderen uit de wielerwereld voor dezelfde uitleg weggelachen worden, dan mag jij dat vinden.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]wil je nou je gelijk halen als Renshaw een sprint van de lamme en de blinde wint?
Precies, dit is een typisch gevalletje "spijkers op laag water zoeken".quote:Op zondag 24 februari 2013 19:11 schreef GotenSSJ het volgende:
De dominatie van SKY in de tour vorig jaar willen vergelijken met Blanco dat veredelde B-koersen wint
Maar wat voor een uitleg zou er dan nog kunnen komen?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als jij het normaal vindt dat 'harder trainen' (Tankink) en 'als een van de weinige ploegen innoverend werken' (Zeeman) als uitleg voor de goede resultaten er als zoete koek ingaat, en dat anderen uit de wielerwereld voor dezelfde uitleg weggelachen worden, dan mag jij dat vinden.
Precies.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:11 schreef GotenSSJ het volgende:
De dominatie van SKY in de tour vorig jaar willen vergelijken met Blanco dat veredelde B-koersen wint
Ja leuk. Maar Zeeman (en Tankink) is degene die dit onderwerp te berde brengt, niet ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:09 schreef Mani89 het volgende:
Ja leuk, maar vooralsnog wint Blanco een paar b-koersjes iets wat ze voorgaande jaren ook konden en moeten de grote races nog komen. Als Blanco zometeen Dr Ferrari inhuurt en ala UK Postal de bergen over vliegt kunnen we die SKY vergelijking nog eens maken.
Of is het de journalist die hen interviewt? Het is niet zo gek dat werknemers van Blanco reclame voor zichzelf maken, aangezien ze op zoek zijn naar een nieuwe sponsor. Daarbij zullen ze verschillen met het vorige tijdperk moeten benadrukken. Dat lijkt me voorlopig nog aannemelijk als reden dan het alvast indekken voor extreme prestaties behaald door dopinggebruik, de implicatie die jij lijkt te maken (zonder dat expliciet te zeggen, maar dat is wel de automatische gedachtegang wanneer je de parallel trekt met Sky).quote:Op zondag 24 februari 2013 20:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja leuk. Maar Zeeman (en Tankink) is degene die dit onderwerp te berde brengt, niet ik.
Je zou er ook voor kunnen kiezen om je niet na iedere overwinning van Blanco in een c-koers met praktisch geen concurrentie als een droeftoeter te gedragen. Zomaar een idee.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja leuk. Maar Zeeman (en Tankink) is degene die dit onderwerp te berde brengt, niet ik.
Wat heb jij toch altijd tegen Nederlandse ploegen en met name Rabo / Blanco ?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar die uitzending met Wim op SBS nooit gezien, hier een screenshot:quote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat heb jij toch altijd tegen Nederlandse ploegen en met name Rabo / Blanco ?
Als er maar iets te melden valt over Rabo / Blanco dan kom jij altijd wel weer met een negatieve strekking.
maar hij heeft in deze wel gelijk dat die twee zeiden dat hun nieuwe manier van coachen/trainen nu deze zeges hebben bezorgd.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat heb jij toch altijd tegen Nederlandse ploegen en met name Rabo / Blanco ?
Als er maar iets te melden valt over Rabo / Blanco dan kom jij altijd wel weer met een negatieve strekking.
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou er ook voor kunnen kiezen om je niet na iedere overwinning van Blanco in een c-koers met praktisch geen concurrentie als een droeftoeter te gedragen. Zomaar een idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |