Het verband tussen cutten en niet in trainingsgewicht omhoog gaan is vrij vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:15 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Dan nog zie ik het verband niet.
Ja dan zit je gelijk met 5kg oid. Ik heb aardbei en die was in begin wel lekker maar nu valt het ook al wat tegen(vooral de lucht). Drink het nu gewoon in een paar slokken op en klaar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:37 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zei m'n moeder net ook al haha, zwaar pakketje ook zal t wel worden, 30gram.
Maar t is nog altijd een stuuuk goedkoper dan een pot kopen die je niet bevalt zoals ik gedaan heb ;p
Nee, het ging over trainingsgewicht.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:20 schreef esv7 het volgende:
[..]
Maar het ging toch over lichaamsgewicht eerst?
Dat snap ik. Ik had het over de toevoeging van Stereo m.b.t. dumbbells en barbells.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het verband tussen cutten en niet in trainingsgewicht omhoog gaan is vrij vanzelfsprekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supergoedkoop in vergelijking met runderbief. Ga ik zeker vaker halen. Aanrader voor mensen die wat krapper in budget zitten: paardenbief doet nergens onder voor runderbief qua nutrienten!Confidence through competence
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
Semi-offtopic over paardenvleesHoe smaakt? hoor dat Alistar Overeem het ook eetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supergoedkoop in vergelijking met runderbief. Ga ik zeker vaker halen. Aanrader voor mensen die wat krapper in budget zitten: paardenbief doet nergens onder voor runderbief qua nutrienten!
Ja, normale slagers mogen geen paardenvlees verkopen. Paardenslager verkoopt al het normale vlees plus paard.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:31 schreef ChesterPerry het volgende:
Haal je dit gewoon bij de paardenslager of?
Nou, volgens mij is het zelfs in prijs gestegen dankzij die hele media hype! Normaal zou dit rond de 6-7 EUR per kilo kosten. Nu dus 1-2 EUR per kilo duurder.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
is dat nu door die ophef in prijs gedaald, of altijd al?
Als je dit aan mensen voorschotelt en niet vertelt dat het paardenvlees is, dan zouden mensen het lekker opsmikkelen en echt niks merken. Smaakt zo goed als hetzelfde.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe smaakt? hoor dat Alistar Overeem het ook eet
Semi-offtopic over paardenvleesnet bij de sligro geweest, geen paardenvlees, paardenslachter is er niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supergoedkoop in vergelijking met runderbief. Ga ik zeker vaker halen. Aanrader voor mensen die wat krapper in budget zitten: paardenbief doet nergens onder voor runderbief qua nutrienten!
Ja, pauper hequote:Op woensdag 20 februari 2013 17:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waar woon je trouwens dat ze je nog 0,25 extra in rekening brengen voor pinnen onder de 12,50
Gebruikt hij als excuus voor zijn roidgebruikquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe smaakt? hoor dat Alistar Overeem het ook eet
Semi-offtopic over paardenvleesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supergoedkoop in vergelijking met runderbief. Ga ik zeker vaker halen. Aanrader voor mensen die wat krapper in budget zitten: paardenbief doet nergens onder voor runderbief qua nutrienten!![]()
Eens zoeken naar een paardenslagerij hier.
Er is geen paard meer te vinden in Miamiquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:39 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Gebruikt hij als excuus voor zijn roidgebruik
Hij eet sws veel meer sushi tegenwoordig dan paardenquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Er is geen paard meer te vinden in Miami
Volgens mij is hij nog steeds helemaal kapot van het verlies, in het laatste interview van hem werd er met geen woord gesproken over dat verliesquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:44 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Hij eet sws veel meer sushi tegenwoordig dan paarden
Ik volg alistair al een paar jaar, hij is té zelfverzekerd (hoewel ik hem altijd sympathiek vind) wat geen slechte eigenschap is maar onderschatting wel, ja hij heeft het beste fysiek van alle vechtsporters ter wereld, ja hij leeft een goed leven, loopt altijd met de lekkerste wijven en heeft heel veel titels op zijn staan en dan ga je ineens zitten na een combinatie van 6,7 hoeken en uppercuts van een braziliaan met handen als watermeloenen dan snap ik wel dat je je ff niet lekker voelt en er niet over wilt pratenquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nog steeds helemaal kapot van het verlies, in het laatste interview van hem werd er met geen woord gesproken over dat verlies
Semi-offtopic over paardenvleesWaar ergens zit jij dan? Omgeving utrecht? Heb hier al gezocht naar een slager die paardenvlees verkoopt maar nergens kunnen vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supergoedkoop in vergelijking met runderbief. Ga ik zeker vaker halen. Aanrader voor mensen die wat krapper in budget zitten: paardenbief doet nergens onder voor runderbief qua nutrienten!I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Gewoon Googlen naar 'Paardenslager <plaatsnaam>' en er rollen genoeg opties uitquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Waar ergens zit jij dan? Omgeving utrecht? Heb hier al gezocht naar een slager die paardenvlees verkoopt maar nergens kunnen vinden.
goede tipquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gewoon Googlen naar 'Paardenslager <plaatsnaam>' en er rollen genoeg opties uit
Waar loopt hij nu mee rond dan? heb hem altijd maar met 1 vrouw gezienquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:56 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik volg alistair al een paar jaar, hij is té zelfverzekerd (hoewel ik hem altijd sympathiek vind) wat geen slechte eigenschap is maar onderschatting wel, ja hij heeft het beste fysiek van alle vechtsporters ter wereld, ja hij leeft een goed leven, loopt altijd met de lekkerste wijven en heeft heel veel titels op zijn staan en dan ga je ineens zitten na een combinatie van 6,7 hoeken en uppercuts van een braziliaan met handen als watermeloenen dan snap ik wel dat je je ff niet lekker voelt en er niet over wilt praten
Pfff... lastig als je er zo uit ziet en het over 20 jaar puur op karakter moet doenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Waar loopt hij nu mee rond dan? heb hem altijd maar met 1 vrouw gezien
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |