SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Sinds ik niet meer sport, maak ik de gains van mijn leven.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Fatgains welteverstaan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
Sinds ik niet meer sport, maak ik de gains van mijn leven.![]()
Ik heb ook de Whey Isolate van Powersupplements. Ik vind de smaak banaan overigens erg goed te doen met halfvolle melk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:34 schreef Drinky het volgende:
Ik heb zelf Whey Isolate van powersupplements. Heeft een hoger eiwitgehalte ( 90% voor whey met smaak en 93% voor naturel) dan whey perfection van B&F( die zit op 78% volgens mij? ). Heb al een paar smaken geprobeerd maar vind whey of veels te zoet en super ranzig of gewoon super ranzig (naturel). Dus gewoon naturel pakken en atten.![]()
Je moet natuurlijk niet de Whey Isolate van Powersupplements vergelijken met Whey Perfection, maar Whey Isolate van B&F.Qua samenstelling zijn ze nagenoeg gelijk, B&F is iets goedkoper. Oh die fukkers hebben de prijs weer verhoogd
even duur.
Confidence through competence![]()
Zag die niet eens staan (tot ik verder scrollde op hun paginaquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
Je moet natuurlijk niet de Whey Isolate van Powersupplements vergelijken met Whey Perfection, maar Whey Isolate van B&F.Qua samenstelling zijn ze nagenoeg gelijk, B&F is iets goedkoper.
).
Qua prijs verschillen ze in ieder geval niks, allebei 39,90 voor 2kg.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Ik ben begonnen met whey van Syngex. Helaas hadden ze niet smaak banaan en heb ik gekozen voor cookiecream... Doe mij de banaan smaak maar.![]()
Sinds wanneer is test een kruidenmiddel?quote:In de slaapkamer van Pistorius zijn testosteron en injectienaalden gevonden, zei de politie. De vondst zou de mogelijkheid dat de atleet prestatiebevorderende middelen tot zich nam verhogen, maar zijn advocaat zei echter dat het gaat om een 'kruidenmiddel' dat bovendien niet op de lijst van verboden middelen staat.![]()
![]()
Het zoveelste bewijs dat dopinggebruik inherent is aan topsport. Zelfs paralympische sporters zijn niet clean.![]()
![]()
Ik heb t in caseine, vind t totaal niet lekker meer.. vind t veel te zoet nu, maar dat heb ik bij veel dingen. Miss kan ik je wat sturen in een grote envelop ofzo?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Roid-rage is een hoax.
Iemand toevallig al de white chocolate smaak van B&F gehad?
[..]
Solid. Thick. Tight.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Is goed! Een scoop is voldoende.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:21 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik heb t in caseine, vind t totaal niet lekker meer.. vind t veel te zoet nu, maar dat heb ik bij veel dingen. Miss kan ik je wat sturen in een grote envelop ofzo?Ik stuur je zo een DM.
If not now, then when.![]()
das geen smurfenpost meerquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:21 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik heb t in caseine, vind t totaal niet lekker meer.. vind t veel te zoet nu, maar dat heb ik bij veel dingen. Miss kan ik je wat sturen in een grote envelop ofzo?![]()
![]()
Heb geen ervaring met de caseine variant; moet wel zeggen dat de smaak onlangs veranderd is en dat ik het met melk mix.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:21 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik heb t in caseine, vind t totaal niet lekker meer.. vind t veel te zoet nu, maar dat heb ik bij veel dingen. Miss kan ik je wat sturen in een grote envelop ofzo?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Lol als de postbode ziet dat je poeder in een envelop gestuurd krijgt zal die ook wel denken lol:p.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Zei m'n moeder net ook al haha, zwaar pakketje ook zal t wel worden, 30gram.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:36 schreef esv7 het volgende:
Lol als de postbode ziet dat je poeder in een envelop gestuurd krijgt zal die ook wel denken lol:p.
Maar t is nog altijd een stuuuk goedkoper dan een pot kopen die je niet bevalt zoals ik gedaan heb ;p"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
B&F shop verkocht eerder ook kleine zakjes van de whey die ik heb maar daar zijn ze sinds deze week mee gestopt.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
cutten+in gewicht omhoog gaan + geen extra rustdag werkt niet. Dan toch maar 2 dagen achter elkaar rusten![]()
![]()
waar jij mee bezig bentquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
cutten+in gewicht omhoog gaan + geen extra rustdag werkt niet. Dan toch maar 2 dagen achter elkaar rusten![]()
![]()
Hoezo ga je in gewicht omhoog in je cut? Nogal tegenstrijdig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
cutten+in gewicht omhoog gaan werkt niet.![]()
db en bbquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:49 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hoezo ga je in gewicht omhoog in je cut? Nogal tegenstrijdig.Confidence through competence![]()
zal wel een cut zijn van twee bier en een kroket minder in het weekendquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:49 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hoezo ga je in gewicht omhoog in je cut? Nogal tegenstrijdig.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Dan nog zie ik het verband niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:13 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik denk dat men het heeft over de gewichten waarmee getraind wordt, dumbells & barbells.
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: