Hoe zit je met voeding?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:59 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Aderen komen niet zo mooi uit door die zachte belichting, maar ik zag vandaag ook van die gekruiste aderen op mijn schouder.
Zeker na een paar sets dips staat mijn hele onderarm strak met dikke induwbare aderen, oud plaatje met stadsbusbelichting.(en ja dat was mijn oude tijdelijke Jumbo gym-bag)
[ afbeelding ]
Gekke aderen op bovenarm ook.
Ben weer aan het eten trouwens, fuck het voorjaar.
Je kon erop wachtenquote:Oscar Pistorius’ Possible Defense: Was it ‘Roid Rage’?
http://healthland.time.co(...)se-was-it-roid-rage/
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kon erop wachtenAtleet schiet vriendin deaud en mept erop los met een cricket bat --> roid rage
Goed dat hij geen gewichtheffer was
quote:For some reason, I can forgive him, if he was on drugs
Testosteron en naalden bij Blade Runnerquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kon erop wachtenAtleet schiet vriendin deaud en mept erop los met een cricket bat --> roid rage
Goed dat hij geen gewichtheffer was
Jezus wat mooi in kaart gebrachtquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:25 schreef Stereotomy het volgende:
Voor degenen die het moeilijk vinden om naar 10% te cutten:
http://www.shiftn.com/obesity/Full-Map.html
[ afbeelding ] zelfde idee
Solid. Thick. Tight.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:59 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Aderen komen niet zo mooi uit door die zachte belichting, maar ik zag vandaag ook van die gekruiste aderen op mijn schouder.
Zeker na een paar sets dips staat mijn hele onderarm strak met dikke induwbare aderen, oud plaatje met stadsbusbelichting.(en ja dat was mijn oude tijdelijke Jumbo gym-bag)
[ afbeelding ]
niet te eten,manquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Roid-rage is een hoax.
Iemand toevallig al de white chocolate smaak van B&F gehad?
[..]
Solid. Thick. Tight.
ik zit vol op een whey kuur, telt dat ook?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:54 schreef Mopst3r het volgende:
Zijn er nog mensen on momenteel (eerlijk)?
goedzo jongenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:59 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je hier meer over vertellen? Ik heb momenteel:quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:23 schreef Panzermaus het volgende:
doe je cable rows, rear delt flyes, weet ik het, en focus op die 'binnenkant' van je bovenrug.
Geile bwoii (nohomo) volgens mij kan jij gewoon 4 weken voor de zomer wat kcals eruit gooien en ben je in no-time rippedquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:59 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inschrijfgeld en admin kosten van 135 euro, zijn ze niet wijs geworden?quote:LET OP!
We hebben voor de eerste 40 aanmeldingen de geweldige aanbieding:
U betaald geen administratiekosten twv. 35,- euro
Geen inschrijfgeld twv. 100,- euro
Niks meer voor deze maand
En de volgende maand is ook gratis
U start pas met het betalen van uw lidmaatschap op 1 April
We zien u graag snel in onze club, bel voor een afspraak of kom gewoon langs!
Ja, ben bezig aan m'n tweede 10lbs emmer.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Roid-rage is een hoax.
Inschrijfgeld 100 euroquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:32 schreef Snakey het volgende:
Holy fuck. Ik sta nog bij de David Lloyd Blijdorp in het bestand, en die willen graag dat ik weer daar kom sporten. Dus krijg ik de volgende aanbieding.
[..]
Inschrijfgeld en admin kosten van 135 euro, zijn ze niet wijs geworden?
Ik heb de face pulls op mijn schouderdag, en in plaats daarvan straight arm cable pulldownsquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:11 schreef star_gazer het volgende:
Face pulls. Dit is mijn rug schema:
- Deadlifts
- Barbell row
- Pull ups
- Face pulls
Heb ik volgens mij alles wel mee gepakt.
vanilla ice cream van optimum nutrition moet je eens proberenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Roid-rage is een hoax.
[..]
Solid. Thick. Tight.
Ik heb ervoor gekozen om face pulls op rug dag te doen en shrugs op schouderdag. Heb na deadlifts en pull-ups echt geen kracht meer in mijn handen om ook nog eens te gaan shruggenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:35 schreef moonhammer het volgende:
[..]
Ik heb de face pulls op mijn schouderdag, en in plaats daarvan straight arm cable pulldowns
Maar na deadlifts en rows ben je eigenlijk al gesloopt is mijn ervaringheb iig al 2 dagen spierpijn hehe
Dat is in mijn ervaring iig een puik rugschema, 4 oefeningen.
Shrugs doe ik maar af en toe (schouderdag). Deze zijn al iets te groot ivm de rest en ik pak ze voldoende met andere schouderoefenen (upright row, side raises oid).quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gekozen om face pulls op rug dag te doen en shrugs op schouderdag. Heb na deadlifts en pull-ups echt geen kracht meer in mijn handen om ook nog eens te gaan shruggen
Thanks. Ik kijk nog even. Het is jammer dat B&F van die grote potten verkoop waardoor je er erg lang mee doet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, ben bezig aan m'n tweede 10lbs emmer.
Vind het een vrij neutrale smaak die daarom juist erg lekker is. Alle fruitsmaken zijn veel te overheersend. Net als vanille, cappuccino etc.
Ik heb er wat samples van gehad (caseine) en die was verassend lekker ja, maar imo te duur.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
vanilla ice cream van optimum nutrition moet je eens proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |