Haha.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:50 schreef Meloewa het volgende:
Ohja,ik had ook eens fotos van mijn hond erop gezet, en die kreeg gewoon een 8! (als profiel foto etc)
ja idd ik ga denk ik ook eens een graflelijke vrouw zoeken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:52 schreef Silenus het volgende:
Tsja, krijgen ze snel genoeg door volgens mij.
Ik had ooit foto's van Sint-Nicolaas. Woonplaats ook Madrid enzo.
"Zo, jij woont ver weg zeg?"
-Ja dat klopt, ik woon in Madrid.
"Ahh ok. En wat doe je dan?"
-Ik ben zeg maar een grote kindervriend.
"Hmm...hoezo"
En zo verder praten..tot die foto kwam.Ja, hilarisch vond ik dat toen twee avonden lang.
Maar toen werd mijn profiel zonder pardon verwijderd.
Ja denk dat je daar wel succes met hebquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:53 schreef SiemeN het volgende:
Ik moet natuurlijk gewoon die kop van postbode Siemen er op zetten.
na je prima de bima al helemaal ja!quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:56 schreef Silenus het volgende:
Natuurlijk, ik hoopte dat je dat sowieso wel door had.
Dat zegt ook niks.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het beroep en de studie ook veel over iemand zeggen. Iemand die geschiedenis heeft gestudeerd tegenover een snoeiharde advocate.
Soms.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:23 schreef Craptacular het volgende:
Gebruiken jullie cheats om de foto eerder te bekijken?
Yup.quote:
Je kan fotocheaten voor 29 credits.quote:
Bij een betere match kost het minder toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Je kan fotocheaten voor 29 credits.
Ah, ze weten wel hoe ze geld moeten verdienen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:28 schreef El_Thijs het volgende:
Je kan fotocheaten voor 29 credits.
Volgens mij is dat alleen bij oneliners zoquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij een betere match kost het minder toch?
Weet ik niet, volgens mij is het altijd 29 geweest dacht ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij een betere match kost het minder toch?
Credits verdien je door die notifier te gebruiken (elke dag 1 credit) en veel te chattenquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, ze weten wel hoe ze geld moeten verdienen.
Rematch one-liner is 50quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:32 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen bij oneliners zo
Ow ok. Nouja ik heb daar niet lang gezeten dus weet het allemaal niet meer preciesquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:32 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen bij oneliners zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |