Oh, ik heb het vooral ook dat ik de middelbareschooljochies eruit wil filterenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens mij willen vrouwen vooral weten of je gewoon een baan hebt en jezelf kunt onderhouden, om even die lowlifes die de hele dag thuis met hun piemel zitten te spelen buiten de deur te houden.
Ik wil er iig nooit meer dan 2 regels aan besteden in het begin, snel over wat anders gaan praten.
Voor mannen wel ja daarquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:28 schreef Deezertje het volgende:
Shit men, Paiq kan echt zo slecht zijn voor je zelfvertrouwenWeer hele middag weg...
Jammer dat ik ook in zo'n gehucht woon. Niet eens een café hier...Ja wel een supermarkt, maar daar kom je vaak alleen maar huismoeders tegen..
Jep. Gewoon vermakelijk. En als je er dan eens iemand leert kennen die echt leuk blijkt te zijn is dat een leuke extra.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik vind paiq eigenlijk vooral ''grappig''
Chickies bij de Albert Heijn hosselenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:28 schreef Deezertje het volgende:
Shit men, Paiq kan echt zo slecht zijn voor je zelfvertrouwenWeer hele middag weg...
Jammer dat ik ook in zo'n gehucht woon. Niet eens een café hier...Ja wel een supermarkt, maar daar kom je vaak alleen maar huismoeders tegen..
Haha die battledates zijn wel vet handig om je concurrentie een beetje te peilen. Zo kan ik mijn mede-paiq-mannen altijd onderverdelen in de welbekende hokjes:quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:23 schreef Meloewa het volgende:
Battle date op paiq is ook grappig, pas hadden ik en een meisje een battle om een jongen, maar die was even van zijn pc afgelopen blijkbaar, dus zij tegen mij zeggen dat ze het niet normaal vond, hij komt terug ging ze ook nog boos tegen hem doen
Ja klopt ik doe het vooral voor de fun, ik ga 1 keer per 3/4 weken erop fotos uploaden, beetje lachen. En dan verwijder ik de fotos weer en dan ben ik weer weg voor 3/4 weken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:29 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Jep. Gewoon vermakelijk. En als je er dan eens iemand leert kennen die echt leuk blijkt te zijn is dat een leuke extra.
Ik negeer de ander altijd, richt me puur op de vrouwquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha die battledates zijn wel vet handig om je concurrentie een beetje te peilen. Zo kan ik mijn mede-paiq-mannen altijd onderverdelen in de welbekende hokjes:
1) De interessant-doener
Begint vaak te lullen over een of ander eigen bedrijf, of geeft zo'n irritante voorzet als 'Ja drukke avond gehad, bezig geweest met voorbereidingen op morgen'. (Inclusief die schijnheilige
-kutsmiley erachter dus) Zodat de vrouw vraagt: Oh wat is er morgen? En hij op zo'n nonchalante het-is-dat-je-ernaar-vraagt-toon: 'ohhh workshop voor m'n eigen bedrijfje, sta op een beurs dat blablablalba'.
Flikker toch op, homo.
2) De blije eikel
Roept meteen iets als: heeeeeeeeyzzzzzzzzzhoessie? ^^ Jaaa ik zit lekker muziek te luisteren, hahahaha! Wat ben jij aan het doen dan?
![]()
(En voordat de vrouw uberhaupt iets terug heeft gezegd typt hij het standaard antwoord al 'oooooooh gezellig hoor, haha...moet kunnen toch!
![]()
'...kan ie meteen op enter drukken. Overdaad aan smileys.
3) De nerd zonder tekst.
Begint met 'hoi'. 'hoe is het'. 'waar kom je vandaan'. 'wat doe je zoal in het dagelijks leven'. 'wat doe je vooral naast je werk'. Heeft niet veel anders te melden dan de tien saaie-vragen-tombola en kent ook het fenomeen vraagteken niet. Bovendien weinig kaas gegeten van een zin iets soepeler formuleren.
4) De geilneef
Gaat vaak in het eerste gesprek al 'onder de douche', zijn hobby is 'masseren', en gebruikt vaak de-smiley. Zit ook binnen 3 minuten al te hinten naar afspreken, liefst binnen het uur en bij de vrouw thuis.
5) De prima kerel.
Daar kan ik zelf ook prima mee ouwehoeren, maakt grapjes en ik kan er eigenlijk niks kwaads van zeggen. Ja, ook die bestaan.
Volgens mij heb ik nu alles gehad.
Verveling?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:30 schreef Meloewa het volgende:
Ja klopt ik doe het vooral voor de fun, ik ga 1 keer per 3/4 weken erop fotos uploaden, beetje lachen. En dan verwijder ik de fotos weer en dan ben ik weer weg voor 3/4 weken.
hahaha klopt helemaal!quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha die battledates zijn wel vet handig om je concurrentie een beetje te peilen. Zo kan ik mijn mede-paiq-mannen altijd onderverdelen in de welbekende hokjes:
1) De interessant-doener
Begint vaak te lullen over een of ander eigen bedrijf, of geeft zo'n irritante voorzet als 'Ja drukke avond gehad, bezig geweest met voorbereidingen op morgen'. (Inclusief die schijnheilige
-kutsmiley erachter dus) Zodat de vrouw vraagt: Oh wat is er morgen? En hij op zo'n nonchalante het-is-dat-je-ernaar-vraagt-toon: 'ohhh workshop voor m'n eigen bedrijfje, sta op een beurs dat blablablalba'.
Flikker toch op, homo.
2) De blije eikel
Roept meteen iets als: heeeeeeeeyzzzzzzzzzhoessie? ^^ Jaaa ik zit lekker muziek te luisteren, hahahaha! Wat ben jij aan het doen dan?
![]()
(En voordat de vrouw uberhaupt iets terug heeft gezegd typt hij het standaard antwoord al 'oooooooh gezellig hoor, haha...moet kunnen toch!
![]()
3) De nerd zonder tekst.
Begint met 'hoi'. 'hoe is het'. 'waar kom je vandaan'. 'wat doe je zoal in het dagelijks leven'. 'wat doe je vooral naast je werk'. Heeft niet veel anders te melden dan de tien saaie-vragen-tombola en kent ook het fenomeen vraagteken niet. Bovendien weinig kaas gegeten van een zin iets soepeler formuleren.
4) De geilneef
Gaat vaak in het eerste gesprek al 'onder de douche', zijn hobby is 'masseren', en gebruikt vaak de-smiley. Zit ook binnen 3 minuten al te hinten naar afspreken, liefst binnen het uur en bij de vrouw thuis.
5) De prima kerel.
Daar kan ik zelf ook prima mee ouwehoeren, maakt grapjes en ik kan er eigenlijk niks kwaads van zeggen. Ja, ook die bestaan.
Bwehehe, jouw teksten altijd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
1) De interessant-doener
Flikker toch op, homo.
2) De blije eikel
![]()
![]()
3) De nerd zonder tekst.
4) De geilneef
5) De prima kerel.
Ja of die gast gaat idd tegen ons allebei praten. "Wat hebben jullie vanavond gedaan?" "Waar komen jullie vandaan?"quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik negeer de ander altijd, richt me puur op de vrouw
Gister ook één: "tegen wie heb je het nou eigenlijk"
"wat zou je denken?"
Haha.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
1) De interessant-doener
Flikker toch op, homo.
2) De blije eikel
![]()
![]()
3) De nerd zonder tekst.
4) De geilneef
5) De prima kerel.
hahaquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja of die gast gaat idd tegen ons allebei praten. "Wat hebben jullie vanavond gedaan?" "Waar komen jullie vandaan?"
Hallo, ga lekker die vrouw versieren ipv mij.
Maar wil je er ook nog iets uit halen dan? Heb je er wel eens iets aan over gehouden?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:33 schreef Meloewa het volgende:
Ja verveling ook, maar vind het ook wel leuk af en toe.
Nee niet per sé ben er pas een stuk of 4/5 keer echt opgeweest. Vind dat je zolang moet wachten voor dat je foto mag zien.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:34 schreef Northside het volgende:
[..]
Maar wil je er ook nog iets uit halen dan? Heb je er wel eens iets aan over gehouden?
Ik maak vanavond een profiel aan. Eens kijken wat voor weirdo's er te vinden zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:29 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Jep. Gewoon vermakelijk. En als je er dan eens iemand leert kennen die echt leuk blijkt te zijn is dat een leuke extra.
Maak niet uit hoe lelijk of mooi de pic ook is een voldoende krijg je toch wel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:37 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik maak vanavond een profiel aan. Eens kijken wat voor weirdo's er te vinden zijn.
Denk ff express een ugly pic als profiel foto.
Heb je nooit dat je denkt, "wat een saai mens, maar die gast daar kan ik wel mee lachen"?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:30 schreef Silenus het volgende:
5) De prima kerel.
Care.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maak niet uit hoe lelijk of mooi de pic ook is een voldoende krijg je toch wel.
Dat zekerquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:42 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Care.
Lijkt me een leuke troll datingsite.
Haha.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:50 schreef Meloewa het volgende:
Ohja,ik had ook eens fotos van mijn hond erop gezet, en die kreeg gewoon een 8! (als profiel foto etc)
ja idd ik ga denk ik ook eens een graflelijke vrouw zoeken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:52 schreef Silenus het volgende:
Tsja, krijgen ze snel genoeg door volgens mij.
Ik had ooit foto's van Sint-Nicolaas. Woonplaats ook Madrid enzo.
"Zo, jij woont ver weg zeg?"
-Ja dat klopt, ik woon in Madrid.
"Ahh ok. En wat doe je dan?"
-Ik ben zeg maar een grote kindervriend.
"Hmm...hoezo"
En zo verder praten..tot die foto kwam.Ja, hilarisch vond ik dat toen twee avonden lang.
Maar toen werd mijn profiel zonder pardon verwijderd.
Ja denk dat je daar wel succes met hebquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:53 schreef SiemeN het volgende:
Ik moet natuurlijk gewoon die kop van postbode Siemen er op zetten.
na je prima de bima al helemaal ja!quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:56 schreef Silenus het volgende:
Natuurlijk, ik hoopte dat je dat sowieso wel door had.
Dat zegt ook niks.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het beroep en de studie ook veel over iemand zeggen. Iemand die geschiedenis heeft gestudeerd tegenover een snoeiharde advocate.
Soms.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:23 schreef Craptacular het volgende:
Gebruiken jullie cheats om de foto eerder te bekijken?
Yup.quote:
Je kan fotocheaten voor 29 credits.quote:
Bij een betere match kost het minder toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Je kan fotocheaten voor 29 credits.
Ah, ze weten wel hoe ze geld moeten verdienen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:28 schreef El_Thijs het volgende:
Je kan fotocheaten voor 29 credits.
Volgens mij is dat alleen bij oneliners zoquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij een betere match kost het minder toch?
Weet ik niet, volgens mij is het altijd 29 geweest dacht ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij een betere match kost het minder toch?
Credits verdien je door die notifier te gebruiken (elke dag 1 credit) en veel te chattenquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, ze weten wel hoe ze geld moeten verdienen.
Rematch one-liner is 50quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:32 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen bij oneliners zo
Ow ok. Nouja ik heb daar niet lang gezeten dus weet het allemaal niet meer preciesquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:32 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen bij oneliners zo
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, tenminste zeker niet als je soort-van-meets meetelt.
De friet-date met Joysa laatst met carnaval was geen echte date, Sekhmet/Eefje/Perzephone wel gemeet maar dat was ook geen date. Spirit82 wel gedate, en met love_sharon nog een stap-date in een ver, ver verleden. Cue ooit 2 keer gezien (4 seconden en 8 seconden)
Nu maar hopen dat ik niemand ben vergeten.
Count me inquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:57 schreef ook_gek het volgende:
Hoor ik daar meeting den haag binnen kort met Perzephone, mur en SC?
En wie nog meer wilt?
quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow klinkt wel goed![]()
Ovb van datum dan
Leukquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:52 schreef Spezza19 het volgende:
Lijkt mij ook wel geinig. Afhankelijk van datum.
deze, of die van: na 5 seconden weet ik al of het iets is icm 250 mails doet mij steeds glimlachenquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het beroep en de studie ook veel over iemand zeggen. Iemand die geschiedenis heeft gestudeerd tegenover een snoeiharde advocate.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:19 schreef Mystikvm het volgende:
Den Haag is mij iets te ver weg voor een avondje. Ik sla over
quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
deze, of die van: na 5 seconden weet ik al of het iets is icm 250 mails doet mij steeds glimlachen
Ik vind de vraag zelf ook niet zo verkeerd maar wel als deze al na twee regels chatten wordt gesteld.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:04 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:52 schreef Spezza19 het volgende:
Lijkt mij ook wel geinig leuk *nieuwsgierig*. Afhankelijk van datum.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:31 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ow en :
Niks vragen over de leuke dingen des levens, maar wel een betoog schrijven over hoe boeiend/zinvol MIJN werk is en hoe leuk of geweldig MIJN werk vast is. Zucht, dat bepaal ik zelf nog wel!Anders ga je het toch zelf ook lekker doen?
![]()
Interesse of een gesprek is echt prima, maar een heel betoog daarover (op Paiq)... Dat in combinatie met andersoortige/interessantere vragen niet beantwoorden EN alleen maar doorgaan op werkquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]in de kroeg werkt dit soort interesse wel altijd:
"Waarom ben je dit gaan doen? Waar haal je je genoegdoening uit blablabla"
Mits natuurlijk wel verpakt in een gesprek waar ook nog geluisterd en ingehaakt wordt op de antwoorden
Het is ook nooit goed heje mag niet teveel over jezelf praten, maar schijnbaar ook niet teveel over de ander
Met een beetje pech, post je straks hier: R&P / Catfish - Online relatie blijkt nep!quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:38 schreef habitue het volgende:
Mijn date van morgen vindt mij te mooi om waar te zijn en zegt dat het eigenlijk alleen maar kan tegenvallen morgen.
Stemt me niet echt hoopvol
Neequote:Op woensdag 20 februari 2013 19:41 schreef Silenus het volgende:
Haha, ze zet de exit-strategie al in.Vraag nou eens om een duidelijke foto/facebook/whatever.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
P.s. Bedankt weer voor alle geniale reacties van vandaag...
smullend aan het teruglezenen weer fijn vrolijk !
mooi, heeft er nog iemand lol omquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
deze, of die van: na 5 seconden weet ik al of het iets is icm 250 mails doet mij steeds glimlachen
We hebben een heuse topic-facebookgroepquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:52 schreef SilentChaos het volgende:
Sowieso, als er een meet wordt geregeld in Den Haag zoals hier al een paar keer is geopperd... moeten we dan een nieuw topique openen? (voordat deze weer op slot gaat wegens off-topic en SC (en dan niet ik))
hoe gaan we zoiets regelen?
Nah, dan moet ze wel erg lelijk zijn en die indruk krijg ik totaal niet uit de gesprekken. Plus ze heeft een goed figuurquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en wat ga je doen als het tegenvalt? Afzeggen?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:54 schreef Perzephone het volgende:
[..]
We hebben een heuse topic-facebookgroep
cool! hopelijk kun je morgen een uitzondering melden op de regel dat er een reden is dat er geen foto is en een dikkequote:Op woensdag 20 februari 2013 20:09 schreef habitue het volgende:
Ze heeft echt een lief gezicht! Wel wat nerdy/apart maar daar hou ik wel van!
Nu ben ik zenuwachtig
nerdy/apartquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:09 schreef habitue het volgende:
Ze heeft echt een lief gezicht! Wel wat nerdy/apart maar daar hou ik wel van!
Nu ben ik zenuwachtig
Er hangt hier nogal een negatieve sfeer over inderdaad die ik wil gaan doorbrekenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
cool! hopelijk kun je morgen een uitzondering melden op de regel dat er een reden is dat er geen foto is en een dikkedoen tegen alle wantrouwende mensen hier
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:54 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden?quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:54 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Had je toch wat beter je best moeten doenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:22 schreef geenvetzak het volgende:
Pff, zou wel een verzetje willen vanavond, iedereen die ik bel heeft al wat te doen
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:33 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Had je toch wat beter je best moeten doen
Ik kreeg vnvd ook die vraag van iemand, ben jij toch niet he?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:22 schreef geenvetzak het volgende:
Pff, zou wel een verzetje willen vanavond, iedereen die ik bel heeft al wat te doen
Ik zei het niet op die manier, dus ik hoop van nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:37 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik kreeg vnvd ook die vraag van iemand, ben jij toch niet he?
Het gaat niet persé over hosselen, voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:36 schreef Dizorn het volgende:
Ja, wat wil je nou? Je krijgt toch niets gehosseld, zeg je zelf. Dan moet je dus beter je best doen. Of betalen, als je dat liever wilt
Of had je liever dat ik m'n vriendinnen beschikbaar stel?zo werkt het dus niet
Ik heb altijd t idee dat ik accounts krijg waar mensen 1x op komen om vervolgens nooit meer te zijn :p.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm...
Als ik een vraag stel op badoo, en ik heb daar na 2 dagen nog geen antwoord op, dan denk ik, ''laat maar zitten.''
Handel ik daar wel juist?
Ik word er sowieso maar een beetje treurig van allemaal, maar da's wat andersquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:57 schreef AldoTheApache het volgende:
ik word een beetje treurig van die meiden op paiq
ik heb tot nu toe 5x met een meid van daar gechat, maar gewoon geen spelfouten maken was al moeilijk. Om dan nog maar niet te spreken over de interesses en muzieksmaakquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik word er sowieso maar een beetje treurig van allemaal, maar da's wat anders
Maar ik heb 2 keer ingelogd op Paiq, ik vond het maar niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |