abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123122355
Shit men, Paiq kan echt zo slecht zijn voor je zelfvertrouwen :P Weer hele middag weg...
Jammer dat ik ook in zo'n gehucht woon. Niet eens een café hier... :D Ja wel een supermarkt, maar daar kom je vaak alleen maar huismoeders tegen..
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:28:50 #102
330855 ejiraM
for the greater good
pi_123122381
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:23 schreef Silenus het volgende:

[..]

Volgens mij willen vrouwen vooral weten of je gewoon een baan hebt en jezelf kunt onderhouden, om even die lowlifes die de hele dag thuis met hun piemel zitten te spelen buiten de deur te houden.

Ik wil er iig nooit meer dan 2 regels aan besteden in het begin, snel over wat anders gaan praten.
Oh, ik heb het vooral ook dat ik de middelbareschooljochies eruit wil filteren :') Als hij werkt boeit het me oprecht geen flikker wat hij doet, als hij studeert ook niet :+
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:29:11 #103
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_123122393
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:28 schreef Deezertje het volgende:
Shit men, Paiq kan echt zo slecht zijn voor je zelfvertrouwen :P Weer hele middag weg...
Jammer dat ik ook in zo'n gehucht woon. Niet eens een café hier... :D Ja wel een supermarkt, maar daar kom je vaak alleen maar huismoeders tegen..
Voor mannen wel ja daar :')
Doei!
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:29:36 #104
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_123122403
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:25 schreef Meloewa het volgende:

[..]

ik vind paiq eigenlijk vooral ''grappig''
Jep. Gewoon vermakelijk. En als je er dan eens iemand leert kennen die echt leuk blijkt te zijn is dat een leuke extra.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_123122411
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:28 schreef Deezertje het volgende:
Chickies bij de Albert Heijn hosselen *O*
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:30:31 #106
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123122425
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:23 schreef Meloewa het volgende:
Battle date op paiq is ook grappig, pas hadden ik en een meisje een battle om een jongen, maar die was even van zijn pc afgelopen blijkbaar, dus zij tegen mij zeggen dat ze het niet normaal vond, hij komt terug ging ze ook nog boos tegen hem doen _O-
Haha die battledates zijn wel vet handig om je concurrentie een beetje te peilen. Zo kan ik mijn mede-paiq-mannen altijd onderverdelen in de welbekende hokjes:

1) De interessant-doener
Begint vaak te lullen over een of ander eigen bedrijf, of geeft zo'n irritante voorzet als 'Ja drukke avond gehad, bezig geweest met voorbereidingen op morgen :)'. (Inclusief die schijnheilige :)-kutsmiley erachter dus) Zodat de vrouw vraagt: Oh wat is er morgen? En hij op zo'n nonchalante het-is-dat-je-ernaar-vraagt-toon: 'ohhh workshop voor m'n eigen bedrijfje, sta op een beurs dat blablablalba'.
Flikker toch op, homo. :')

2) De blije eikel
Roept meteen iets als: heeeeeeeeyzzzzzzzzz :D hoessie? ^^ Jaaa ik zit lekker muziek te luisteren, hahahaha! Wat ben jij aan het doen dan? :D ;) (En voordat de vrouw uberhaupt iets terug heeft gezegd typt hij het standaard antwoord al 'oooooooh gezellig hoor, haha...moet kunnen toch! :P ;)'...kan ie meteen op enter drukken. Overdaad aan smileys.

3) De nerd zonder tekst.
Begint met 'hoi'. 'hoe is het'. 'waar kom je vandaan'. 'wat doe je zoal in het dagelijks leven'. 'wat doe je vooral naast je werk'. Heeft niet veel anders te melden dan de tien saaie-vragen-tombola en kent ook het fenomeen vraagteken niet. Bovendien weinig kaas gegeten van een zin iets soepeler formuleren.

4) De geilneef
Gaat vaak in het eerste gesprek al 'onder de douche', zijn hobby is 'masseren', en gebruikt vaak de :@-smiley. Zit ook binnen 3 minuten al te hinten naar afspreken, liefst binnen het uur en bij de vrouw thuis.

5) De prima kerel.
Daar kan ik zelf ook prima mee ouwehoeren, maakt grapjes en ik kan er eigenlijk niks kwaads van zeggen. Ja, ook die bestaan.

Volgens mij heb ik nu alles gehad. :P
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:30:50 #107
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_123122441
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:29 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Jep. Gewoon vermakelijk. En als je er dan eens iemand leert kennen die echt leuk blijkt te zijn is dat een leuke extra.
Ja klopt ik doe het vooral voor de fun, ik ga 1 keer per 3/4 weken erop fotos uploaden, beetje lachen. En dan verwijder ik de fotos weer en dan ben ik weer weg voor 3/4 weken.
Doei!
pi_123122469
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha die battledates zijn wel vet handig om je concurrentie een beetje te peilen. Zo kan ik mijn mede-paiq-mannen altijd onderverdelen in de welbekende hokjes:

1) De interessant-doener
Begint vaak te lullen over een of ander eigen bedrijf, of geeft zo'n irritante voorzet als 'Ja drukke avond gehad, bezig geweest met voorbereidingen op morgen :)'. (Inclusief die schijnheilige :)-kutsmiley erachter dus) Zodat de vrouw vraagt: Oh wat is er morgen? En hij op zo'n nonchalante het-is-dat-je-ernaar-vraagt-toon: 'ohhh workshop voor m'n eigen bedrijfje, sta op een beurs dat blablablalba'.

2) De blije eikel
Roept meteen iets als: heeeeeeeeyzzzzzzzzz :D hoessie? ^^ Jaaa ik zit lekker muziek te luisteren, hahahaha! Wat ben jij aan het doen dan? :D ;) (En voordat de vrouw uberhaupt iets terug heeft gezegd typt hij het standaard antwoord al 'oooooooh gezellig hoor, haha...moet kunnen toch! :P ;)'...kan ie meteen op enter drukken. Overdaad aan smileys.

3) De nerd zonder tekst.
Begint met 'hoi'. 'hoe is het'. 'waar kom je vandaan'. 'wat doe je zoal in het dagelijks leven'. 'wat doe je vooral naast je werk'. Heeft niet veel anders te melden dan de tien saaie-vragen-tombola en kent ook het fenomeen vraagteken niet. Bovendien weinig kaas gegeten van een zin iets soepeler formuleren.

4) De geilneef
Gaat vaak in het eerste gesprek al 'onder de douche', zijn hobby is 'masseren', en gebruikt vaak de :@-smiley. Zit ook binnen 3 minuten al te hinten naar afspreken, liefst binnen het uur en bij de vrouw thuis.

5) De prima kerel.
Daar kan ik zelf ook prima mee ouwehoeren, maakt grapjes en ik kan er eigenlijk niks kwaads van zeggen. Ja, ook die bestaan.

Ik negeer de ander altijd, richt me puur op de vrouw :')

Gister ook één: "tegen wie heb je het nou eigenlijk"

"wat zou je denken?"

:')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_123122475
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:30 schreef Meloewa het volgende:
Ja klopt ik doe het vooral voor de fun, ik ga 1 keer per 3/4 weken erop fotos uploaden, beetje lachen. En dan verwijder ik de fotos weer en dan ben ik weer weg voor 3/4 weken.
Verveling?
Ja, ik generaliseer.
pi_123122496
quote:
5) De prima kerel.
Ik ben in ieder geval genoemd.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:32:45 #111
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_123122501
quote:

[..]

1) De interessant-doener

2) De blije eikel

3) De nerd zonder tekst.

4) De geilneef

5) De prima kerel.

hahaha klopt helemaal! _O-
Doei!
pi_123122532
quote:

[..]

1) De interessant-doener

2) De blije eikel

3) De nerd zonder tekst.

4) De geilneef

5) De prima kerel.

Bwehehe, jouw teksten altijd. _O_
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:33:33 #113
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_123122539
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:31 schreef Northside het volgende:

[..]

Verveling?
Ja verveling ook, maar vind het ook wel leuk af en toe.
Doei!
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:33:48 #114
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123122549
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:31 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik negeer de ander altijd, richt me puur op de vrouw :')

Gister ook één: "tegen wie heb je het nou eigenlijk"

"wat zou je denken?"

:')
Ja of die gast gaat idd tegen ons allebei praten. "Wat hebben jullie vanavond gedaan?" "Waar komen jullie vandaan?"

Hallo, ga lekker die vrouw versieren ipv mij. :')
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:34:21 #115
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_123122570
quote:

[..]

1) De interessant-doener

2) De blije eikel

3) De nerd zonder tekst.

4) De geilneef

5) De prima kerel.

Haha.

Die smileys op paiq zijn sowieso not done trouwens.
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:34:39 #116
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_123122580
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:33 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja of die gast gaat idd tegen ons allebei praten. "Wat hebben jullie vanavond gedaan?" "Waar komen jullie vandaan?"

Hallo, ga lekker die vrouw versieren ipv mij. :')
haha _O- Maar soms is ook wel grappig op beide mannen voor de gek te houden.
Doei!
pi_123122585
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:33 schreef Meloewa het volgende:
Ja verveling ook, maar vind het ook wel leuk af en toe.
Maar wil je er ook nog iets uit halen dan? Heb je er wel eens iets aan over gehouden?
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:35:59 #118
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_123122626
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:34 schreef Northside het volgende:

[..]

Maar wil je er ook nog iets uit halen dan? Heb je er wel eens iets aan over gehouden?
Nee niet per sé ben er pas een stuk of 4/5 keer echt opgeweest. Vind dat je zolang moet wachten voor dat je foto mag zien. ;(
Doei!
pi_123122665
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:29 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Ik maak vanavond een profiel aan. Eens kijken wat voor weirdo's er te vinden zijn.

Denk ff express een ugly pic als profiel foto. oO<
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:37:40 #120
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_123122689
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:37 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ik maak vanavond een profiel aan. Eens kijken wat voor weirdo's er te vinden zijn.

Denk ff express een ugly pic als profiel foto. oO<
Maak niet uit hoe lelijk of mooi de pic ook is een voldoende krijg je toch wel.
Doei!
pi_123122764
quote:
5) De prima kerel.

Heb je nooit dat je denkt, "wat een saai mens, maar die gast daar kan ik wel mee lachen"? :P
pi_123122904
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:37 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Maak niet uit hoe lelijk of mooi de pic ook is een voldoende krijg je toch wel.
Care.

Lijkt me een leuke troll datingsite.
pi_123122966
Hahaha typisch dat verhaal over die battledates.

En ik ben zo'n type dat zich schuldig maakt aan de 'Wat voor werk doe je?'-vraag. Het interesseert me gewoon :'). Maar ik vind t ook leuk om over wat meer serieuze dingen te praten als iemand een beetje boeiend lijkt. Wel afgewisseld met slap ouwehoeren natuurlijk ;)
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:45:15 #124
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_123122994
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:42 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Care.

Lijkt me een leuke troll datingsite.
Dat zeker
Doei!
pi_123123176
Paiq lijkt me ook juist een site waar je veel kneuzen hebt aangezien de foto's niet direct te zien zijn.
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:50:37 #126
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_123123195
Ohja,ik had ook eens fotos van mijn hond erop gezet, en die kreeg gewoon een 8! (als profiel foto etc)
Doei!
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:52:27 #127
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_123123278
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:50 schreef Meloewa het volgende:
Ohja,ik had ook eens fotos van mijn hond erop gezet, en die kreeg gewoon een 8! (als profiel foto etc)
Haha.
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:52:34 #128
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123123282
Tsja, krijgen ze snel genoeg door volgens mij. :')

Ik had ooit foto's van Sint-Nicolaas. Woonplaats ook Madrid enzo.

"Zo, jij woont ver weg zeg?"
-Ja dat klopt, ik woon in Madrid. ;)
"Ahh ok. En wat doe je dan?"
-Ik ben zeg maar een grote kindervriend.
"Hmm...hoezo"

En zo verder praten..tot die foto kwam. :') Ja, hilarisch vond ik dat toen twee avonden lang. :'( Maar toen werd mijn profiel zonder pardon verwijderd.
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:53:00 #129
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_123123299
Ik moet natuurlijk gewoon die kop van postbode Siemen er op zetten.
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:54:17 #130
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_123123357
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:52 schreef Silenus het volgende:
Tsja, krijgen ze snel genoeg door volgens mij. :')

Ik had ooit foto's van Sint-Nicolaas. Woonplaats ook Madrid enzo.

"Zo, jij woont ver weg zeg?"
-Ja dat klopt, ik woon in Madrid. ;)
"Ahh ok. En wat doe je dan?"
-Ik ben zeg maar een grote kindervriend.
"Hmm...hoezo"

En zo verder praten..tot die foto kwam. :') Ja, hilarisch vond ik dat toen twee avonden lang. :'( Maar toen werd mijn profiel zonder pardon verwijderd.
ja idd ik ga denk ik ook eens een graflelijke vrouw zoeken.
Doei!
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:54:32 #131
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_123123369
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:53 schreef SiemeN het volgende:
Ik moet natuurlijk gewoon die kop van postbode Siemen er op zetten.
Ja denk dat je daar wel succes met heb
spontane kop
Doei!
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:55:43 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123123427
Silenus :') en jij bent nr 5 zeker :7
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:56:37 #133
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123123472
Natuurlijk, ik hoopte dat je dat sowieso wel door had.
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:58:29 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123123546
quote:
8s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:56 schreef Silenus het volgende:
Natuurlijk, ik hoopte dat je dat sowieso wel door had.
na je prima de bima al helemaal ja!
Niet meer actief op Fok!
pi_123123686
als iemand een interessant beroep heeft vind ik het juist wel leuk om het over werk te hebben. Meestal kom je dan ook wel snel uit bij wat zij nog meer leuk en boeiend vindt.

Maar ik val denk ik een beetje in categorie 3 zo te zien...
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_123123727
Gaat weer hard hier. Veel sc geweest of was het allemaal On topic? :+
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:04:10 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123123763
Ik vind het beroep en de studie ook veel over iemand zeggen. Iemand die geschiedenis heeft gestudeerd tegenover een snoeiharde advocate.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:05:17 #138
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123123809
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het beroep en de studie ook veel over iemand zeggen. Iemand die geschiedenis heeft gestudeerd tegenover een snoeiharde advocate.
Dat zegt ook niks. :+ Ik heb geschiedenis gestudeerd en zit juist in de gesjeesde popi-jopi business. :')
pi_123124520
Gebruiken jullie cheats om de foto eerder te bekijken?
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 februari 2013 @ 17:24:26 #140
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_123124538
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:23 schreef Craptacular het volgende:
Gebruiken jullie cheats om de foto eerder te bekijken?
Soms.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_123124552
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:24 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Soms.
Boefje jij.
pi_123124629
cheats?
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 februari 2013 @ 17:28:42 #143
Brabo Bastard
pi_123124692
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:24 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Boefje jij.
Yup.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:26 schreef Murdera het volgende:
cheats?
Je kan fotocheaten voor 29 credits.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_123124715
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Yup.

[..]

Bij een betere match kost het minder toch?
pi_123124820
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:28 schreef El_Thijs het volgende:
Ah, ze weten wel hoe ze geld moeten verdienen. :D
pi_123124861
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Volgens mij is dat alleen bij oneliners zo ;)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_123124889
Nou de eerste heet susy. Ook zo geschreven ZONDER hoofdletter, dus susy krijgt gelijk minpunten de feeks.
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 februari 2013 @ 17:33:22 #148
Brabo Bastard
pi_123124897
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Weet ik niet, volgens mij is het altijd 29 geweest dacht ik.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:31 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ah, ze weten wel hoe ze geld moeten verdienen. :D
Credits verdien je door die notifier te gebruiken (elke dag 1 credit) en veel te chatten :P Je kan ze kopen maar dat heb ik nog nooit gedaan.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 februari 2013 @ 17:34:17 #149
Brabo Bastard
pi_123124922
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:32 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Rematch one-liner is 50 :o
"Omae wa mou shindeiru."
pi_123124961
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:32 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ow ok. Nouja ik heb daar niet lang gezeten dus weet het allemaal niet meer precies ;)
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:45:39 #151
50430 Yuki
Student Midwife
pi_123125322
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:27 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nee, tenminste zeker niet als je soort-van-meets meetelt. ;)

De friet-date met Joysa laatst met carnaval was geen echte date, Sekhmet/Eefje/Perzephone wel gemeet maar dat was ook geen date. Spirit82 wel gedate, en met love_sharon nog een stap-date in een ver, ver verleden. Cue ooit 2 keer gezien (4 seconden en 8 seconden)

Nu maar hopen dat ik niemand ben vergeten. :')
:(

Je hebt mij ooit, voor ik hier kwam, ook gemeet.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:47:24 #152
50430 Yuki
Student Midwife
pi_123125383
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:57 schreef ook_gek het volgende:
Hoor ik daar meeting den haag binnen kort met Perzephone, mur en SC?

En wie nog meer wilt?
Count me in :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_123125508
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:47 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ow klinkt wel goed :Y

Ovb van datum dan :P
pi_123125545
Lijkt mij ook wel geinig. Afhankelijk van datum.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_123126146
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow klinkt wel goed :Y

Ovb van datum dan :P
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:52 schreef Spezza19 het volgende:
Lijkt mij ook wel geinig. Afhankelijk van datum.
Leuk :D
pi_123126486
Den Haag is mij iets te ver weg voor een avondje. Ik sla over :)
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:33:32 #157
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_123126911
Silenus wil niet toegeven dat hij me keihard probeerde te hosselen op de meet. :'( kwetsend!

Over nieuwe meets wacht ik wel tot er echt iets gaat gebeuren. T is meestal loos geroep en komt er niets van terecht :) Mensen die toch gewoon niet gaan opdagen enzo.

Meestal heb ik op paiq voor de foto al door of het wat is.. al gaat het toch meestal via oneliner, heb je dat probleem ook weer niet. Vind het zelf echt niet erg als iemand een keer vraagt wat voor studie ik doe, soms heb je gewoon een lame-ass bruggetje nodig voor een tof gesprek op gang komt. Ander verhaal als het alleen maar uithoren is ofc.. ligt dan ook aan je eigen instelling denk ik. Als je humorvol reageert krijg je zelfs met interviewvragen nog wel wat leuks voor elkaar. Ja, of je doet stoer alsof je meteen bent afgeknapt na 1 vraag ;)
WFPB!
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:40:03 #158
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_123127121
50% korting op paiq select blijkbaar, een week geldig. Lijkt me wel interessant voor de mensen die meer contacten zoeken op paiq :)
WFPB!
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:53:42 #159
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_123127632
quote:
deze, of die van: na 5 seconden weet ik al of het iets is icm 250 mails doet mij steeds glimlachen
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:00:13 #160
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123127904
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:19 schreef Mystikvm het volgende:
Den Haag is mij iets te ver weg voor een avondje. Ik sla over :)
pi_123127981
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:53 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

deze, of die van: na 5 seconden weet ik al of het iets is icm 250 mails doet mij steeds glimlachen
:D Mij ook.
pi_123128146
Hoe krijg je meer dan 1 match op Paiq? :P

Wachten

[ Bericht 13% gewijzigd door Craptacular op 20-02-2013 19:16:49 ]
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:18:51 #163
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_123128878
quote:
Ik vind de vraag zelf ook niet zo verkeerd maar wel als deze al na twee regels chatten wordt gesteld.
pi_123129116
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:52 schreef Spezza19 het volgende:
Lijkt mij ook wel geinig leuk *nieuwsgierig*. Afhankelijk van datum.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_123129332
quote:
O+
pi_123129545
Ow en :

Niks vragen over de leuke dingen des levens, maar wel een betoog schrijven over hoe boeiend/zinvol MIJN werk is en hoe leuk of geweldig MIJN werk vast is. Zucht, dat bepaal ik zelf nog wel! :{w Anders ga je het toch zelf ook lekker doen? |:(

:N
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:32:38 #167
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123129627
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:31 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ow en :

Niks vragen over de leuke dingen des levens, maar wel een betoog schrijven over hoe boeiend/zinvol MIJN werk is en hoe leuk of geweldig MIJN werk vast is. Zucht, dat bepaal ik zelf nog wel! :{w Anders ga je het toch zelf ook lekker doen? |:(

:N
:D in de kroeg werkt dit soort interesse wel altijd:
"Waarom ben je dit gaan doen? Waar haal je je genoegdoening uit blablabla" _O-
Mits natuurlijk wel verpakt in een gesprek waar ook nog geluisterd en ingehaakt wordt op de antwoorden ;)
Het is ook nooit goed he :D je mag niet teveel over jezelf praten, maar schijnbaar ook niet teveel over de ander :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_123129941
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:32 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

:D in de kroeg werkt dit soort interesse wel altijd:
"Waarom ben je dit gaan doen? Waar haal je je genoegdoening uit blablabla" _O-
Mits natuurlijk wel verpakt in een gesprek waar ook nog geluisterd en ingehaakt wordt op de antwoorden ;)
Het is ook nooit goed he :D je mag niet teveel over jezelf praten, maar schijnbaar ook niet teveel over de ander :P
Interesse of een gesprek is echt prima, maar een heel betoog daarover (op Paiq)... Dat in combinatie met andersoortige/interessantere vragen niet beantwoorden EN alleen maar doorgaan op werk :N Ik ben niet op zoek naar een nieuwe baan, in ieder geval niet op Paiq!
pi_123129979
Mijn date van morgen vindt mij te mooi om waar te zijn en zegt dat het eigenlijk alleen maar kan tegenvallen morgen.

Stemt me niet echt hoopvol }:|
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:41:48 #170
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123130130
Haha, ze zet de exit-strategie al in. :') Vraag nou eens om een duidelijke foto/facebook/whatever. :P
pi_123130205
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:38 schreef habitue het volgende:
Mijn date van morgen vindt mij te mooi om waar te zijn en zegt dat het eigenlijk alleen maar kan tegenvallen morgen.

Stemt me niet echt hoopvol }:|
Met een beetje pech, post je straks hier: R&P / Catfish - Online relatie blijkt nep!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_123130212
P.s. Bedankt weer voor alle geniale reacties van vandaag...

smullend aan het teruglezen *O* en weer fijn vrolijk !
pi_123130284
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:41 schreef Silenus het volgende:
Haha, ze zet de exit-strategie al in. :') Vraag nou eens om een duidelijke foto/facebook/whatever. :P
Nee :{w

Heb er zojuist een gevraagd :)
pi_123130292
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
P.s. Bedankt weer voor alle geniale reacties van vandaag...

smullend aan het teruglezen *O* en weer fijn vrolijk !
:D
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:52:15 #175
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123130710
Sowieso, als er een meet wordt geregeld in Den Haag zoals hier al een paar keer is geopperd... moeten we dan een nieuw topique openen? (voordat deze weer op slot gaat wegens off-topic en SC (en dan niet ik :P))
hoe gaan we zoiets regelen?
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:53:35 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123130797
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:53 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

mooi, heeft er nog iemand lol om :P het waren er wel meer dan 250 btw :P
Niet meer actief op Fok!
pi_123130860
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:52 schreef SilentChaos het volgende:
Sowieso, als er een meet wordt geregeld in Den Haag zoals hier al een paar keer is geopperd... moeten we dan een nieuw topique openen? (voordat deze weer op slot gaat wegens off-topic en SC (en dan niet ik :P))
hoe gaan we zoiets regelen?
We hebben een heuse topic-facebookgroep ;)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:54:47 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123130861
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:45 schreef habitue het volgende:

[..]

Nee :{w

Heb er zojuist een gevraagd :)
en wat ga je doen als het tegenvalt? Afzeggen? :P
Niet meer actief op Fok!
pi_123131094
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

en wat ga je doen als het tegenvalt? Afzeggen? :P
Nah, dan moet ze wel erg lelijk zijn en die indruk krijg ik totaal niet uit de gesprekken. Plus ze heeft een goed figuur :9
pi_123131519
Hmm...

Als ik een vraag stel op badoo, en ik heb daar na 2 dagen nog geen antwoord op, dan denk ik, ''laat maar zitten.''

Handel ik daar wel juist?
Rustig aan.
pi_123131743
Ze heeft echt een lief gezicht! Wel wat nerdy/apart maar daar hou ik wel van!

Nu ben ik zenuwachtig :')
pi_123131844
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:54 schreef Perzephone het volgende:

[..]

-O-
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:11:48 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123131854
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:09 schreef habitue het volgende:

cool! hopelijk kun je morgen een uitzondering melden op de regel dat er een reden is dat er geen foto is en een dikke :6 doen tegen alle wantrouwende mensen hier :P
Niet meer actief op Fok!
pi_123131896
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:09 schreef habitue het volgende:

nerdy/apart ^O^
pi_123132482
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

cool! hopelijk kun je morgen een uitzondering melden op de regel dat er een reden is dat er geen foto is en een dikke :6 doen tegen alle wantrouwende mensen hier :P
Er hangt hier nogal een negatieve sfeer over inderdaad die ik wil gaan doorbreken :P
pi_123135710
quote:

[..]

:o
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:15:47 #187
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_123135827
quote:

[..]

Waar kan ik die vinden?
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:16:57 #188
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_123135899
"Aanmelden voor de FBgroep kan nog altijd via Perzephone of Eefje."
WFPB!
pi_123136146
quote:

[..]

DH is in de buurt dus prima :Y
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_123136245
Pff, zou wel een verzetje willen vanavond, iedereen die ik bel heeft al wat te doen :O
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:33:56 #191
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_123137028
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:22 schreef geenvetzak het volgende:
Pff, zou wel een verzetje willen vanavond, iedereen die ik bel heeft al wat te doen :O
Had je toch wat beter je best moeten doen :W
WFPB!
pi_123137090
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:33 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Had je toch wat beter je best moeten doen :W
:') volgende keer zeg ik wel dat ik ze betaal als ze komen, Dizorn
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:36:02 #193
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_123137169
Ja, wat wil je nou? Je krijgt toch niets gehosseld, zeg je zelf. Dan moet je dus beter je best doen. Of betalen, als je dat liever wilt :+

Of had je liever dat ik m'n vriendinnen beschikbaar stel? :o zo werkt het dus niet O-)
WFPB!
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:37:57 #194
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_123137285
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:22 schreef geenvetzak het volgende:
Ik kreeg vnvd ook die vraag van iemand, ben jij toch niet he? :D
All she wants and needs is just a little taste..
pi_123137473
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:37 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik kreeg vnvd ook die vraag van iemand, ben jij toch niet he? :D
Ik zei het niet op die manier, dus ik hoop van niet _O-
pi_123137622
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:36 schreef Dizorn het volgende:
Ja, wat wil je nou? Je krijgt toch niets gehosseld, zeg je zelf. Dan moet je dus beter je best doen. Of betalen, als je dat liever wilt :+

Of had je liever dat ik m'n vriendinnen beschikbaar stel? :o zo werkt het dus niet O-)
Het gaat niet persé over hosselen, voor de duidelijkheid :)

En ik ben gewoon eerlijk en vraag of mensen zin hebben of kunnen, dacht niet dat ik daar nog een heel verhaal om heen moet hangen om het zo spannend mogelijk te maken.
pi_123138506
ik word een beetje treurig van die meiden op paiq ;(
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_123138672
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm...

Als ik een vraag stel op badoo, en ik heb daar na 2 dagen nog geen antwoord op, dan denk ik, ''laat maar zitten.''

Handel ik daar wel juist?
Ik heb altijd t idee dat ik accounts krijg waar mensen 1x op komen om vervolgens nooit meer te zijn :p.

Dunno, als ze niet reageren kan je gewoon verder zoeken naar mijn mening. En als ze uiteindelijk toch reageren leuk toch? Je staat nergens toe verplicht :p.

Zelf zit ik nu op Paiq en Badoo.. meer voor de contacten eigenlijk. Vind het toffer wat meer contacten te maken. Sowieso zit ik daarvoor op een forum :).
Don't cry because it's over, smile because it happened - Dr. Seuss
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:59:59 #199
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123138699
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:57 schreef AldoTheApache het volgende:
ik word een beetje treurig van die meiden op paiq ;(
Ik word er sowieso maar een beetje treurig van allemaal, maar da's wat anders :')

Maar ik heb 2 keer ingelogd op Paiq, ik vond het maar niks :@
pi_123138827
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:59 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik word er sowieso maar een beetje treurig van allemaal, maar da's wat anders :')

Maar ik heb 2 keer ingelogd op Paiq, ik vond het maar niks :@
ik heb tot nu toe 5x met een meid van daar gechat, maar gewoon geen spelfouten maken was al moeilijk. Om dan nog maar niet te spreken over de interesses en muzieksmaak :')

En toen had ik 1 waarmee het klikte, werd het plaatje duidelijker, bleek ze een soort afstammeling van een orc te zijn :') :@ :X
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')