Zoveel gaatjes om te vullenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, had ik maar een piemel.
Je kan wel goed richten als je plast, soort van wapenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Psies. Onschuldige mensen zwaffelen alles.
Herzel is daar de beste in.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:27 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je kan wel goed richten als je plast, soort van wapen
Ik voel je pijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, had ik maar een piemel.
bereiktquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:53 schreef Drabit het volgende:
Ik voel me zo stoer dat ik de allereerste post had in deze SCIk heb gewoon werkelijk iets berijkt!
Nog wel in een topic van Lompehork, mijn leven kan niet meer stuk
(tenzij ik van een trap val en een dwarslaesie krijg, dat zou ik niet leuk vinden, of als ik word aangereden en een paar jaar in coma lig, of een paar jaar in het ziekenhuis. Of als ik ineens in een diep gat val en maar blijf vallen en nooit stop met vallen en ik dus eeuwig val, dat zou ik ook een beetje jammer vinden.)
Maar mijn leven kan voor de rest niet meer stuk!!![]()
Huh waar staat dat? Zomaar mijn post gaan aanpassenquote:
tis goed met je knulliequote:Op woensdag 20 februari 2013 18:55 schreef Drabit het volgende:
[..]
Huh waar staat dat? Zomaar mijn post gaan aanpassen![]()
Oke, en met jou?quote:
quote:
allebeiquote:
Wat?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:53 schreef Drabit het volgende:
Ik voel me zo stoer dat ik de allereerste post had in deze SCIk heb gewoon werkelijk iets bereikt!
Nog wel in een topic van Lompehork, mijn leven kan niet meer stuk
(tenzij ik van een trap val en een dwarslaesie krijg, dat zou ik niet leuk vinden, of als ik word aangereden en een paar jaar in coma lig, of een paar jaar in het ziekenhuis. Of als ik ineens in een diep gat val en maar blijf vallen en nooit stop met vallen en ik dus eeuwig val, dat zou ik ook een beetje jammer vinden.)
Maar mijn leven kan voor de rest niet meer stuk!!![]()
Lees: Deze persoon had de eerste post in deel 1 van deze slowchat en vindt dat leuk.quote:
Dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |