Dat is met peper toch? Die heb ik nog nooit gehad.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja. ik had laatst ook eens die rode geprobeerd, maar die vond ik niet lekker
tomaat en mediterraanse kruiden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is met peper toch? Die heb ik nog nooit gehad.
Oh ik wist niet eens dat die er wasquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tomaat en mediterraanse kruiden.
die is viesss
ik ken alleen die en de groene. zie nu idd dat er nog meer zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik wist niet eens dat die er was
quote:
Ja, net terug. Ik heb het gevonden heurquote:
pics als het op je bord zitquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:31 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ja, net terug. Ik heb het gevonden heur
Is goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
pics als het op je bord zit
Vind ik niet leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik schiet jou
Jij schiet mij
Rijstebrij
verzuurde manquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Vind ik niet leuk.
Is niet grappig ik lig niet in een deuk.
Pak een hakmes en geef mij gewoon een beuk.
Omdat ik verzuurd ben.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
verzuurde man
Waarom doe je nou zo
Carlo en irene show
KLOTE SNEER IS DAT!quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:18 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
With pleasure man, with pleasure. Ga terug naar je eiland, waar je vandaag komt!
Deze meid heeft ervaring, ik hoor het wel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat is het leven. Het is kut.
Ja, had ik maar een piemel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:19 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Deze meid heeft ervaring, ik hoor het wel.
Zoveel gaatjes om te vullenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, had ik maar een piemel.
Je kan wel goed richten als je plast, soort van wapenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Psies. Onschuldige mensen zwaffelen alles.
Herzel is daar de beste in.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:27 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je kan wel goed richten als je plast, soort van wapen
Ik voel je pijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, had ik maar een piemel.
bereiktquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:53 schreef Drabit het volgende:
Ik voel me zo stoer dat ik de allereerste post had in deze SCIk heb gewoon werkelijk iets berijkt!
Nog wel in een topic van Lompehork, mijn leven kan niet meer stuk
(tenzij ik van een trap val en een dwarslaesie krijg, dat zou ik niet leuk vinden, of als ik word aangereden en een paar jaar in coma lig, of een paar jaar in het ziekenhuis. Of als ik ineens in een diep gat val en maar blijf vallen en nooit stop met vallen en ik dus eeuwig val, dat zou ik ook een beetje jammer vinden.)
Maar mijn leven kan voor de rest niet meer stuk!!![]()
Huh waar staat dat? Zomaar mijn post gaan aanpassenquote:
tis goed met je knulliequote:Op woensdag 20 februari 2013 18:55 schreef Drabit het volgende:
[..]
Huh waar staat dat? Zomaar mijn post gaan aanpassen![]()
Oke, en met jou?quote:
quote:
allebeiquote:
Wat?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:53 schreef Drabit het volgende:
Ik voel me zo stoer dat ik de allereerste post had in deze SCIk heb gewoon werkelijk iets bereikt!
Nog wel in een topic van Lompehork, mijn leven kan niet meer stuk
(tenzij ik van een trap val en een dwarslaesie krijg, dat zou ik niet leuk vinden, of als ik word aangereden en een paar jaar in coma lig, of een paar jaar in het ziekenhuis. Of als ik ineens in een diep gat val en maar blijf vallen en nooit stop met vallen en ik dus eeuwig val, dat zou ik ook een beetje jammer vinden.)
Maar mijn leven kan voor de rest niet meer stuk!!![]()
Lees: Deze persoon had de eerste post in deel 1 van deze slowchat en vindt dat leuk.quote:
Dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |