Inderdaad, Nederlandse keukenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry ik haat de Nederlandse keuken met een passie.
Alles is slecht. Matig gebruik is het toverwoord.quote:
Gratis geld is nooit slecht.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:41 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Alles is slecht. Matig gebruik is het toverwoord.
Maar gewoon iets Grieks! Kofta of zo. Of hoe dat spul ook heet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien dat ik morgen iets met bulgur maak, ik zat aan iets nasi achtigs te denken en dan gewoon de rijst vervangen door bulgur
Ik vind alle keukens wel lekker eigenlijk, zo lang het maar lekker wordt gemaaktquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry ik haat de Nederlandse keuken met een passie.
Olijven zijn soms wel lekker op een pizza. Maar je hebt wel geluk, dat je zo'n makkelijke eter bent.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind alle keukens wel lekker eigenlijk, zo lang het maar lekker wordt gemaakt
Ik lust alleen geen olijven
Daar zit mogelijk ergens wel iets in jaquote:
Ik hou ook niet zo van olijvenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind alle keukens wel lekker eigenlijk, zo lang het maar lekker wordt gemaakt
Ik lust alleen geen olijven
Nouja als je er verstandig mee omgaat, als je er te koop mee loopt worden de peoples jealous en killen ze je misschien voor die moneys.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:43 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Daar zit mogelijk ergens wel iets in ja
Witte sauzen.quote:
Heb je lekkere recepten voor ruil?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik maakte eerst vet veel van die maaltijdpakketten en wereldgerecht dingen enzo. Maar zelf dingen in elkaar flanzen is veel lekkerder, gezonder en vaak nog goedkoper ookIn die pakken zit zoveel zout en andere zooi
Ben erg benieuwd, ondertussen hoop ik dat mijn gezicht normaal gaat doen want het trekt helemaal samen van die stomme creme.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik google altijd maar watIk zal even eentje zoeken, dat is echt fucking lekker.
Dat doe ik meestal als ik haast heb of zoquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik maakte eerst vet veel van die maaltijdpakketten en wereldgerecht dingen enzo. Maar zelf dingen in elkaar flanzen is veel lekkerder, gezonder en vaak nog goedkoper ookIn die pakken zit zoveel zout en andere zooi
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:46 schreef Argo het volgende:
Oeps ik moet gaan...Ik kom al te laat laters!
Naja zelf dingen from scratch doen hoeft ook niet lang te duren, je moet maar net een lekker recept vindenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:45 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal als ik haast heb of zo
Ja, dat is vaak het probleem. Als ik in die winkel sta loop ik eerst 3 rondjes en dan weet ik wat ik wilquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja zelf dingen from scratch doen hoeft ook niet lang te duren, je moet maar net een lekker recept vinden
Ja daarom thuis eerst recept opzoeken en dan lijstje maken. In de winkel is het lastig om uit het niets iets te bedenken waar je geen mix voor nodig hebt, dat doe ik ook nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ja, dat is vaak het probleem. Als ik in die winkel sta loop ik eerst 3 rondjes en dan weet ik wat ik wil
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit komt in de buurt
[ afbeelding ]
http://appetiteforchina.c(...)ken-lunch-champions/
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit komt in de buurt
[ afbeelding ]
http://appetiteforchina.c(...)ken-lunch-champions/
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:55 schreef dakillerbean het volgende:
Mensjes, leuke andre van duin dvd!!!
http://bit.ly/W3Avik
Daar staan wel vaker fijne dingen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is ook lekker
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/pennealarrabiatapast_83813
Ja zoiets maak ik ook, maar dan zonder boursin en gewoon met slagroomquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:58 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Daar staan wel vaker fijne dingen.
Ik denk dat ik vandaag lekker simpel tagiatelli met boursin en spekjes en zulks maak.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja zoiets maak ik ook, maar dan zonder boursin en gewoon met slagroom
Nooit geprobeerdquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat ook lekker is, is die boursin spinazie met gebakken kip en dan van die gevulde pasta van de ah uit de koeling![]()
![]()
Nee het is boursin spinazie uit de vriezer, kip bak je zelf en die pasta moet je nog kokenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:00 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Nooit geprobeerdIk loop eigenlijk meestal snel langs die kant en klaar dingen
Ik zal straks eens even kijken of ik het kan vindenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee het is boursin spinazie uit de vriezer, kip bak je zelf en die pasta moet je nog koken
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:03 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ik zal straks eens even kijken of ik het kan vindenIk ben nog steeds mijzelf aan het motiveren naar de winkel te gaan..
kip ja, maar dan met penne en broccoli en boursin zometeenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ook lekkerquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kip ja, maar dan met penne en broccoli en boursin zometeen
Ah tof, dank. Ik ga kijkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
ja. ik had laatst ook eens die rode geprobeerd, maar die vond ik niet lekkerquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ook lekker
Koop jij dan die boursin voor koken of niet?
Dat is met peper toch? Die heb ik nog nooit gehad.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja. ik had laatst ook eens die rode geprobeerd, maar die vond ik niet lekker
tomaat en mediterraanse kruiden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is met peper toch? Die heb ik nog nooit gehad.
Oh ik wist niet eens dat die er wasquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tomaat en mediterraanse kruiden.
die is viesss
ik ken alleen die en de groene. zie nu idd dat er nog meer zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik wist niet eens dat die er was
quote:
Ja, net terug. Ik heb het gevonden heurquote:
pics als het op je bord zitquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:31 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ja, net terug. Ik heb het gevonden heur
Is goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
pics als het op je bord zit
Vind ik niet leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik schiet jou
Jij schiet mij
Rijstebrij
verzuurde manquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Vind ik niet leuk.
Is niet grappig ik lig niet in een deuk.
Pak een hakmes en geef mij gewoon een beuk.
Omdat ik verzuurd ben.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
verzuurde man
Waarom doe je nou zo
Carlo en irene show
KLOTE SNEER IS DAT!quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:18 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
With pleasure man, with pleasure. Ga terug naar je eiland, waar je vandaag komt!
Deze meid heeft ervaring, ik hoor het wel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat is het leven. Het is kut.
Ja, had ik maar een piemel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:19 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Deze meid heeft ervaring, ik hoor het wel.
Zoveel gaatjes om te vullenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, had ik maar een piemel.
Je kan wel goed richten als je plast, soort van wapenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Psies. Onschuldige mensen zwaffelen alles.
Herzel is daar de beste in.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:27 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je kan wel goed richten als je plast, soort van wapen
Ik voel je pijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, had ik maar een piemel.
bereiktquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:53 schreef Drabit het volgende:
Ik voel me zo stoer dat ik de allereerste post had in deze SCIk heb gewoon werkelijk iets berijkt!
Nog wel in een topic van Lompehork, mijn leven kan niet meer stuk
(tenzij ik van een trap val en een dwarslaesie krijg, dat zou ik niet leuk vinden, of als ik word aangereden en een paar jaar in coma lig, of een paar jaar in het ziekenhuis. Of als ik ineens in een diep gat val en maar blijf vallen en nooit stop met vallen en ik dus eeuwig val, dat zou ik ook een beetje jammer vinden.)
Maar mijn leven kan voor de rest niet meer stuk!!![]()
Huh waar staat dat? Zomaar mijn post gaan aanpassenquote:
tis goed met je knulliequote:Op woensdag 20 februari 2013 18:55 schreef Drabit het volgende:
[..]
Huh waar staat dat? Zomaar mijn post gaan aanpassen![]()
Oke, en met jou?quote:
quote:
allebeiquote:
Wat?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:53 schreef Drabit het volgende:
Ik voel me zo stoer dat ik de allereerste post had in deze SCIk heb gewoon werkelijk iets bereikt!
Nog wel in een topic van Lompehork, mijn leven kan niet meer stuk
(tenzij ik van een trap val en een dwarslaesie krijg, dat zou ik niet leuk vinden, of als ik word aangereden en een paar jaar in coma lig, of een paar jaar in het ziekenhuis. Of als ik ineens in een diep gat val en maar blijf vallen en nooit stop met vallen en ik dus eeuwig val, dat zou ik ook een beetje jammer vinden.)
Maar mijn leven kan voor de rest niet meer stuk!!![]()
Lees: Deze persoon had de eerste post in deel 1 van deze slowchat en vindt dat leuk.quote:
Dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |