Ik ook! Want ik heb echt werkelijk waar geen idee..quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:56 schreef NitraatPoep het volgende:
Gaaf. Ben benieuwd wat dit waard blijkt te zijn.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:51 schreef _GdR_ het volgende:
Sow ik werd helemaal gek. Dacht dat je daar in de achtergrond zo'n brandweer paal ding had![]()
[ afbeelding ]
Held dat je ze natelt, thanks anyway haha! Kan zijn dat er wat fout ging tijdens 't tellen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:56 schreef vosss het volgende:
Ik wil niet heel lullig doen; maar ik tel er 117
Nouja, naar mijn weten heb ik wel fatsoenlijk geteld en elk eendje één voor één terug in de doos gemiktquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:01 schreef vosss het volgende:
Ik ben helemaal geen held. Ik kan er gewoon slecht tegen dat mensen niet fatsoenlijk tellen als ze iets verkopen.
Bv ook als iemand 207 DVD's in de verkoop gooit. Dan tel ik dat na. Want vaak klopt dat niet.
Oh, en heb ze nog een keer nageteld en ik tel er echt 116quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:56 schreef vosss het volgende:
Ik wil niet heel lullig doen; maar ik tel er 117
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:54 schreef onlysimoon het volgende:
Mensen, bij deze bied ik al mijn badeendjes aan (116 stuks intotaal).
Slechts een paar dubbele. En natuurlijk veel kleintjes dubbel.
Dan tel nog maar een keer. Ik heb ze afgevinkt en het zijn er 117.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:17 schreef onlysimoon het volgende:
[..]
Oh, en heb ze nog een keer nageteld en ik tel er echt 116
Het is maar net hoe je het opvatquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:17 schreef donnie1992 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal badeendjes!
Ik tel er ook 117quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan tel nog maar een keer. Ik heb ze afgevinkt en het zijn er 117.
Vosss loopt te ouwehoeren, no worriesquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:19 schreef onlysimoon het volgende:
Anyway, zijn er ook mensen die geïnteresseerd zijn in de badeendjes, in plaats van alleen maar lopen bitchen?
Alsof jij nooit het aantal goederenwagons telt als je voor de boom staat te wachten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:57 schreef Funkel het volgende:
Al die autisten die gaan tellen.. Get a life
Ja, ik zie allemaal posts over hoeveel het er zijn. Ik dacht: Laat ik het even gaan tellen. Blijken het er 115 te zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:25 schreef Aardappelprofeet het volgende:
Wat een autisten in dit topic zeg
Nee, eigenlijk nooit...quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Alsof jij nooit het aantal goederenwagons telt als je voor de boom staat te wachten.
Eh.. nee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Alsof jij nooit het aantal goederenwagons telt als je voor de boom staat te wachten.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef RedFever007 het volgende:
Yup 117![]()
[ afbeelding ]
Zit Donald bij de prijs in eigenlijk![]()
Nee?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:01 schreef vosss het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Zeker weten dat je ze niet onder wil brengen voor een tientje bij broers en zusjes?
[ afbeelding ]Haha, superleuk! Maar voor een tientje doe ik het helaas niet ;-) haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Twintig ex. geboden.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:49 schreef onlysimoon het volgende:
[..]
Haha, superleuk! Maar voor een tientje doe ik het helaas niet ;-) haha.
Jij moet jouw ondertitel aanpassen. Alles draait om de eenvoud eendfoutquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef RedFever007 het volgende:
Yup 117![]()
[ afbeelding ]
Zit Donald bij de prijs in eigenlijk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |