Ik ken een film die Argo heetquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een nagellakje dat Argo heet
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:32 schreef Taexon het volgende:
Bedankt god dat je HH de OP heb laten maken
Goeie filmquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ken een film die Argo heet
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:32 schreef Taexon het volgende:
Bedankt god dat je HH de OP heb laten maken
omdat jij nooit andere gespreksstof hebt dan je geneuzel over godquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:32 schreef Argo het volgende:
[..]God stelt dieven niet op prijs.
Waarom beginnen jullie eigenlijk allemaal over God terwijl ik dat niet doe narcistisch much?
Oké, Argo, je had gelijk, god is volgens ene Johannes inderdaad liefde.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:32 schreef Argo het volgende:
Waarom beginnen jullie eigenlijk allemaal over God terwijl ik dat niet doe narcistisch much?
Aitquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:33 schreef msacras het volgende:
HH
Oh en in één keer raak geprikthet viel dus mee dit keer
Nee jullie beginnen erover ik was met Space over nagellak aan het praten dus jij bent duidelijk hier de autist niet ik. Ik wil gewoon met space of zo praten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat jij nooit andere gespreksstof hebt dan je geneuzel over god
Jij begon over god in mijn seks/schoonouders topic dusja...quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:32 schreef Argo het volgende:
Volgens mij heb ik die laatst gezien, was dat met tom cruise?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ken een film die Argo heet
praat dan lekker met haar via Dm als de reacties hier je niet aanstaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee jullie beginnen erover ik was met Space over nagellak aan het praten dus jij bent duidelijk hier de autist niet ik. Ik wil gewoon met space of zo praten.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
praat dan lekker met haar via Dm
Ohquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Ben ik al
maar dit keer gewoon in het oude gat geprikt (lol)
Ja daar wel maar hier in dit topic niet daar beginnen jullie allemaal en verwijten jullie het mij dat ik erover begin. narcisten stop er gewoon over ik kom niet eens om over God te praten jullie zijn verloren en wat mij betreft mogen jullie allemaal naar de hel ik lig er niet wakker van.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jij begon over god in mijn seks/schoonouders topic dusja...
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
praat dan lekker met haar via Dm als de reacties hier je niet aanstaan
Ja wel chill, want normaal kunnen ze m'n aderen nooit vinden en moeten ze 3 keer prikken voordat er eens een keer bloed uit komtquote:
lekker warm in de helquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja daar wel maar hier in dit topic niet daar beginnen jullie allemaal en verwijten jullie het mij dat ik erover begin. narcisten stop er gewoon over ik kom niet eens om over God te praten jullie zijn verloren en wat mij betreft mogen jullie allemaal naar de hel ik lig er niet wakker van.
Je moet niet afzwakken, niet naar school gaan is een ding, maar dan ook geen tijd in school steken. Dat is...quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet mijn linux opdracht maken maar ik heb geen zin
Vraag aan iemand uit jouw klas of hij/zij die wil maken voor ¤20,-.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet mijn linux opdracht maken maar ik heb geen zin
Ja jammer alleen dat like de helft van alle gelovigen de hel al heeft tegengesprokenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja daar wel maar hier in dit topic niet daar beginnen jullie allemaal en verwijten jullie het mij dat ik erover begin. narcisten stop er gewoon over ik kom niet eens om over God te praten jullie zijn verloren en wat mij betreft mogen jullie allemaal naar de hel ik lig er niet wakker van.
Ik heb nog tijd genoeg, alles op het laatste momentquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Je moet niet afzwakken, niet naar school gaan is een ding, maar dan ook geen tijd in school steken. Dat is...Rebels.
De hel is voor plebs, ik ga naar Disneyland als ik dood ben want dat is leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Daarvoor ga je niet naar de hel hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet ook naar de helIk stuurde gisteren een blinde de verkeerde kant op
per ongeluk that is
NEINZ dat is echt 5 minuten werk. +fraude en dan moet ik naar de fraudecommissiequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vraag aan iemand uit jouw klas of hij/zij die wil maken voor ¤20,-.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
De hel is voor plebs, ik ga naar Disneyland als ik dood ben want dat is leuk.
De hel bestaat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jammer alleen dat like de helft van alle gelovigen de hel al heeft tegengesprokenMaar blijkbaar leef jij nog met je hoofd ergens 500 jaar geleden.
Zo deed ik dat ook...quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nog tijd genoeg, alles op het laatste moment
Kom vechten dan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
De hel is voor plebs, ik ga naar Disneyland als ik dood ben want dat is leuk.
Ga het maken dan!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEINZ dat is echt 5 minuten werk. +fraude en dan moet ik naar de fraudecommissie
Bewijs. De Bijbel geldt niet als bronquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:37 schreef Argo het volgende:
[..]
De hel bestaat.
[..]
Zo deed ik dat ook...
[..]
Kom vechten dan.
Dante Alighieri - Goddelijke komedie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bewijs. De Bijbel geldt niet als bron
Gandalf heeft geen ravenquote:
Een paar uur voor de deadlinequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wanneer is de tijd rijp, hoe weet je dat?
Aka Fictie geen geldige bron pertinent verworpen en nu opnieuwquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Dante Alighieri - Goddelijke komedie.
Man, je hebt dat hele werk niet gelezen, daarbij inspireerde Dante zich ook op de bijbel faalhaasquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Dante Alighieri - Goddelijke komedie.
Waarom niet gewoon nu doenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een paar uur voor de deadline
Dante !quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Man, je hebt dat hele werk niet gelezen, daarbij inspireerde Dante zich ook op de bijbel faalhaas
Omdat het nog niet dinsdag 10.30 -2 uur is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon nu doen
Dante is een bazen naam, dat is wel zo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dante !
Het gebouw van fijn faculteit heet Dante
Verzet je klok.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat het nog niet dinsdag 10.30 -2 uur is.
Ohh wat een vieze ********** is die hamerhaaitje zeg.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Was eigenlijk de mijne, maar ik heb het in Feedback duidelijk gemaakt.
Je hebt het boek niet gelezen, net als je de bijbel niet gelezen hebt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Dante is een bazen naam, dat is wel zo.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een paar uur voor de deadline
Goed idee, gaat zeker weten werkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik heb nog 2 andere deadlines dus nu kan ik nog 2 dagen ermahgerd wat zal ik eerst doen -doen, en dan alles tegelijkertijd op het laatste moment
klopt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Ohh wat een vieze ********** is die hamerhaaitje zeg.
Gewoon maken en daarna zonder zorgen genieten van je tijd, en je hebt genoeg speling als wat mis gaat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik heb nog 2 andere deadlines dus nu kan ik nog 2 dagen ermahgerd wat zal ik eerst doen -doen, en dan alles tegelijkertijd op het laatste moment
Works like a charmquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Goed idee, gaat zeker weten werken
FOK!Knokploeg is zich aan het voorbereiden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef Argo het volgende:
[..]
klopt.
[..]
Gewoon maken en daarna zonder zorgen genieten van je tijd, en je hebt genoeg speling als wat mis gaat.
Alles op het laatste momentquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik lever het toch in, wat is het probleem
Jij bent mijn naam aan het bespotten, god zal dit niet toelaten hij zal straffen argo, gij zult respect hebben voor een ander.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef Argo het volgende:
[..]
klopt.
[..]
Gewoon maken en daarna zonder zorgen genieten van je tijd, en je hebt genoeg speling als wat mis gaat.
Ja ze heeft natuurlijk een veel beter "beroep" dan ik dus geen tijd voor nu hard werken enzo weet jequote:
Ik heb al in feedback gepost. Conflict zal groots reageren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:41 schreef nodig het volgende:
[..]
FOK!Knokploeg is zich aan het voorbereiden.
Chill! Lekker onder de drugs enzo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:41 schreef Fok-it het volgende:
omg goverdommeIk heb verkeerd gekeken
morgen al afspraak bij de kaakchirurg ipv volgende week
feestjequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:41 schreef Fok-it het volgende:
awwquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:41 schreef Fok-it het volgende:
Ja of met eenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb al in feedback gepost. Conflict zal groots reageren.
Nee, niks chill.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Chill! Lekker onder de drugs enzo.
ja ik snap je, wat zij doet is zoveel beterquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja ze heeft natuurlijk een veel beter "beroep" dan ik dus geen tijd voor nu hard werken enzo weet je
Ja maargoed. dat helpt denk ik niet. hij heeft ook al middeltje voorgesteld om me rustig te houden maar dat wil ik liever ook niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:42 schreef msacras het volgende:
[..]
aww
Moet ik je nog helpen met mentaal voorbereiden? Oh en nog gekeken naar wat ik toen zei?
Nee conflict is rechtvaardig.quote:
Maar als dan wat misloopt de pc reageert niet etc zit je met niets...quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er is onderzoek naar gedaan, bij veel taken is het zo dat je beter werk levert en dat je productiever bent wanneer de stress hoog is. Ik kan alleen niet meer bedenken wie dat precies was, even zoeken
Nouja je moet maar even kijken... Je kan ook zelf valeriaan/valium meenemen, kan ook wel helpen en is niet zulk zwaar spul.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maargoed. dat helpt denk ik niet. hij heeft ook al middeltje voorgesteld om me rustig te houden maar dat wil ik liever ook niet.
Je vindt de kaakchirurg echt eng?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maargoed. dat helpt denk ik niet. hij heeft ook al middeltje voorgesteld om me rustig te houden maar dat wil ik liever ook niet.
Ooh okquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga niet weg ik kom juist binnen
de kaakchirurg zelf niet. ik kijk alleen enorm op tegen de behandeling, en vooral de na-behandeling.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je vindt de kaakchirurg echt eng?
Je hoeft het niet te zoeken hoor maar ga niet andermans werk afkraken terwijl je zelf zo lui bent dat alles op het laatste moment moetquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er is onderzoek naar gedaan, bij veel taken is het zo dat je beter werk levert en dat je productiever bent wanneer de stress hoog is. Ik kan alleen niet meer bedenken wie dat precies was, even zoeken
Waarom dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
de kaakchirurg zelf niet. ik kijk alleen enorm op tegen de behandeling, en vooral de na-behandeling.
En dat is?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik snap je, wat zij doet is zoveel beter
Wie kraak ik waar af danquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te zoeken hoor maar ga niet andermans werk afkraken terwijl je zelf zo lui bent dat alles op het laatste moment moet
weet ik niet maar zo doet zequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:44 schreef msacras het volgende:
[..]
En dat is?
Als dat al iets is, want ja, alles vlak voor de deadline doen is veel beter...
Zelfs ik doe dat nieten ik heb ADHD, moet je na gaan
Inderdaad niets anders dan huilies hier.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie kraak ik waar af dan![]()
huilies
Geen idee, kan niet tegen bloed en al die medische shit.quote:
Je post met "Baristaquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie kraak ik waar af dan![]()
huilies
Liegert ik las ooit in je FoBo dat je ADD hadquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:44 schreef msacras het volgende:
[..]
En dat is?
Als dat al iets is, want ja, alles vlak voor de deadline doen is veel beter...
Zelfs ik doe dat nieten ik heb ADHD, moet je na gaan
Argo wil jij soms seks voor het huwelijk met bepaalde mensen hierquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Inderdaad niets anders dan huilies hier.
donder dan lekker op als je er zo'n last van hebtquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Inderdaad niets anders dan huilies hier.
Eigenlijk een combinatiequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Liegert ik las ooit in je FoBo dat je ADD had
Maar je keek ook horror, dan kan je tegen bloed en medsche shitquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, kan niet tegen bloed en al die medische shit.
Dat genoegen gun ik jou helemaal niet snol.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
donder dan lekker op als je er zo'n last van hebt
Het was meer bloed/medische shit bij hem zelfquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar je keek ook horror, dan kan je tegen bloed en medsche shit
Heeyquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Ooh ok
Hoi dan![]()
Ik dacht al, ik heb je helemaal geen dag zien zeggen, maar gedag zeggen is voor mij altijd meer weggaan dan komen ofzo
Niet bij mezelf. En waarom denk je dat ik niet tegen die sadistische shit kan. krijg ik echt paniekaanvallen van. Zweten, misselijk, bijna flauwvallenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar je keek ook horror, dan kan je tegen bloed en medsche shit
ooh oke, sorry dat ik het verkeerd begreep, je bent wel een aardig hyperactief meisje hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Eigenlijk een combinatie
Maar bij adhd denken mensen alleen maar aan hyperactieve jongentjes en dat ben ik niet (lol) dus ik hou het altijd maar op ADD
Maar het zijn verder maar films. En dat van jou dat is zo over toch!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet bij mezelf. En waarom denk je dat ik niet tegen die sadistische shit kan. krijg ik echt paniekaanvallen van. Zweten, misselijk, bijna flauwvallen
Begroetenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heey
Hoe noem jij het dan? Groeten?
Waarom ga je meteen schelden dan? Heeft god je niet verteld dat dat niet mag?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat genoegen gun ik jou helemaal niet snol.
Ik ben ook wel hyperactiefquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh oke, sorry dat ik het verkeerd begreep, je bent wel een aardig hyperactief meisje hoor
Je houdt er nog dagen last van. En gewoon dat wachten met die verdoving enzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar het zijn verder maar films. En dat van jou dat is zo over toch!
Ik scheld niet ik doe een constatering.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Waarom ga je meteen schelden dan? Heeft god je niet verteld dat dat niet mag?
Meer op de gasdeeltjes bij 500 graden manier?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben ook wel hyperactiefMaar niet op de stuiterbal manier
Verdoving is hartstikke leuk manquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je houdt er nog dagen last van. En gewoon dat wachten met die verdoving enzo
Und?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oke argo ik begin je een beetje zat te worden
Ach ga toch weg man, je veroorzaakt alleen maar gezeik hier. Aan wie ligt het danquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik scheld niet ik doe een constatering.
Ik ben het zat geloof me nou ik heb het echt gehad het leven is geen spel het leven is geen weddenschapquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oke argo ik begin je een beetje zat te worden
Lol, mja, hyperactief in m'n hoofd en in kleine gebaren (veel te snel willen typen en typfouten maken, teveel tegelijk willen zeggen, teveel tegelijk denken, altijd ergens mee spelen, met m'n been trillen, etc), niet zo zeer dat ik rondjes moet rennen ofzo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Meer op de gasdeeltjes bij 500 graden manier?
Jullie vallen mij met z'n allen aan narcisten. Dus niet aan mij, ik kan prima opschieten met Supersof en Space heeft geen last van mij. Jullie toevallig wel. Met M-sacras heb ik ook geen problemen overigens.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ach ga toch weg man, je veroorzaakt alleen maar gezeik hier. Aan wie ligt het dan
Nee. Je kijkt er anders tegen aan dan ik. Ik ben me op dit moment al gek aan het makenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Verdoving is hartstikke leuk man
Supersof? omdat ze 1 keer lief reageert? :") wat een ziekelijke autist ben jij zegquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Jullie vallen mij met z'n allen aan narcisten. Dus niet aan mij, ik kan prima opschieten met Supersof en Space heeft geen last van mij. Jullie toevallig wel.
Ooh oke.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Lol, mja, hyperactief in m'n hoofd en in kleine gebaren (veel te snel willen typen en typfouten maken, teveel tegelijk willen zeggen, teveel tegelijk denken, altijd ergens mee spelen, met m'n been trillen, etc), niet zo zeer dat ik rondjes moet rennen ofzo.
Dat komt door je irritante gedrag ja, je doet net alsof jij zo goed bentquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Jullie vallen mij met z'n allen aan narcisten. Dus niet aan mij, ik kan prima opschieten met Supersof en Space heeft geen last van mij. Jullie toevallig wel. Met M-sacras heb ik ook geen problemen overigens.
Nee, jullie moeten mij meteen aanvallen vanwege mijn klb status, dat is jaloezie of zo. Maar ik begin nooit over God, maar jullie wel.... Ik vraag of jullie niet naar school moeten en jullie raegeren met God dit dat, wie is dan de schuldige?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Supersof? omdat ze 1 keer lief reageert? :") wat een ziekelijke autist ben jij zeg
In ademen en uitademen, even op concentreren en dan alles ontspannenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Je kijkt er anders tegen aan dan ik. Ik ben me op dit moment al gek aan het maken
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh oke.![]()
Ik ben zowel hyperactief als die kleine dingen en heb geen van beidevoor zover ik weet
van mij?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:50 schreef msacras het volgende:
Ik heb geen last van argo
Wel van iemand anders, maar dat is weer een ander verhaal
Waarom kan ik dan wel gewoon door een deur met Msacras, en supersof en niet met jou en die andere. Dat zegt ook iets over jou, want aan mij ligt het niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat komt door je irritante gedrag ja, je doet net alsof jij zo goed bent
Bedanktquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:50 schreef msacras het volgende:
Nee heb over 4 weken ofzo intake bij GGZ dus schiet niet echt op maarjaquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Fok-it is niet hyperactief maar heeft het ook wel waarschijnlijk, wat me er aan doet denken: F-I ben je al naar een psych geweest?En hoe gaat het met dat ene dingetje?
oh nee tuurlijk man, het ligt nooit aan jouquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom kan ik dan wel gewoon door een deur met Msacras, en supersof en niet met jou en die andere. Dat zegt ook iets over jou, want aan mij ligt het niet.
[..]
Bedankt
Gewoon jezelf met spoed laten doorverwijzen door de huisarts.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee heb over 4 weken ofzo intake bij GGZ dus schiet niet echt op maarjaalles beter dan niets
Nee maar ben ik met mijn eerste zin over God begonnen ja of nee? En begonnen jullie toen over God ja of nee? Steel ik een lapo nee?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh nee tuurlijk man, het ligt nooit aan jou
Wat snap jij niet aan GGZ? ik heb allang een doorverwijzing gehad van de HAquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Gewoon jezelf met spoed laten doorverwijzen door de huisarts.
Zeg dan wie?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:50 schreef msacras het volgende:
Maar niet met spoed...quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan GGZ? ik heb allang een doorverwijzing gehad van de HA
Ik hoop dat jij met spoed een ban krijgt hier.quote:
Vind je het gek dat mensen over god beginnen door je status, dat jij daar niet tegen kan is weer een ander verhaalquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee maar ben ik met mijn eerste zin over God begonnen ja of nee? En begonnen jullie toen over God ja of nee?
Ga daar maar eens over nadenken.
Tr gemacht.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij met spoed een ban krijgt hier.
Nee jullie kunnen er niet tegen dat ik het over God heb, maar jullie beginnen er wel over tegen mij.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vind je het gek dat mensen over god beginnen door je status, dat jij daar niet tegen kan is weer een ander verhaal
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Nah... gericht op mensen haten in SC's is niet zo mijn ding
Inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over Fok-it dan
Bah vieze woordjesquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:54 schreef Taexon het volgende:
KOM WE JAGEN HET KWAAD WEG!!!
NEUKEN, VECHTEN, PORNO NEUKEN, BLOWEN, ALCOHOL, DRUGS!
Iedereen schreeuw random woorden nu het kan!!!
Dat is wel zo ja, maja psychologen zijn wel duur 60 euro per keer was het.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over Fok-it dan
He jammer, kunnen we lekker rellen, met Argo rellen valt tegen dus we hebben meer nodigquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Nah... gericht op mensen haten in SC's is niet zo mijn ding
Ik krijg hoofdpijn van die ventquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
He jammer, kunnen we lekker rellen, met Argo rellen valt tegen dus we hebben meer nodig
banverwensingquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij met spoed een ban krijgt hier.
Nee hoor ik wil niet eens over God praten in dit topic maar iedereen moet het erbij betrekken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:55 schreef Ro-ald het volgende:
Zie je krijgt alleen maar gezeik door mensen die in een God geloven
Verzekering..quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, maja psychologen zijn wel duur 60 euro per keer was het.Of zo.
Toch wel grappig dat iedereen het elke keer met jou aan de stok krijgt als je hier komt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor ik wil niet eens over God praten in dit topic maar iedereen moet het erbij betrekken.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
He jammer, kunnen we lekker rellen, met Argo rellen valt tegen dus we hebben meer nodig
Klopt maar het gaat eerst van het eigen risico af. Dus kost het alsnog 60 euro totdat je aan 350 euro zit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Verzekering..
Nouja, eigenlijk hoor ik dat niet te weten want ik ben ook maar een simpele scholier die in haar vrije tijd in een koffiezaak werkt, maar dat ter zijde
Nee Msacras niet en supersof ook niet. Space ook niet. R-oald ook niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch wel grappig dat iedereen het elke keer met jou aan de stok krijgt als je hier komt.
Hangt er van af hoe hoog je eigen risico is, en hoe noodzakelijk de medische zorg is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt maar het gaat eerst van het eigen risico af. Dus kost het alsnog 60 euro totdat je aan 350 euro zit.
Mensen kunnen zich ook inhouden maar zich nog wel aan jou ergeren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee Msacras niet en supersof ook niet. Space ook niet.
+ aanvullende verzekering. Maar eigen risico is sowieso 350, kan alleen maar hoger zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe hoog je eigen risico is, en hoe noodzakelijk de medische zorg is.
Ja he, dat zijn de naweeën van de rel, die zijn altijd een beetje vervelend.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand, maar niet in deze SC. Hij is al zo vervuild ineens
Ik ook niet, ik dacht dat we FOK!maatjes warenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee Msacras niet en supersof ook niet. Space ook niet. R-oald ook niet.
Altijd 350 standaard, psycholoog is eerste lijns dus altijd 67 euro. Of zo, zit je daarover heen mag je met basisverzekering 5x gaan voor een eigen bijdragen van 20 euro, maar goed met 5 afspraken ben je ook maar net over de 350.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe hoog je eigen risico is, en hoe noodzakelijk de medische zorg is.
Oh ja ik weet natuurlijk niet hoe alles werkt hier in Nederland, stom van me!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
+ aanvullende verzekering. Maar eigen risico is sowieso 350, kan alleen maar hoger zijn.
Waarom begon ik over God met mijn eerste post? Ik wilde gewoon gezellig mee doen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich ook inhouden maar zich nog wel aan jou ergeren.
Ik luister nu muziek over geld,bitches en drugs,vind je dat Duivels?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor ik wil niet eens over God praten in dit topic maar iedereen moet het erbij betrekken.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh ja ik weet natuurlijk niet hoe alles werkt hier in Nederland, stom van me!
Grow upquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh ja ik weet natuurlijk niet hoe alles werkt hier in Nederland, stom van me!
Ja en dat lukte ook, maar toen kwamen al die hatersquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom begon ik over God met mijn eerste post? Ik wilde gewoon gezellig mee doen.
Ga maar gezellig doen in KLB. Daar kom je beter tot je rechtquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom begon ik over God met mijn eerste post? Ik wilde gewoon gezellig mee doen.
Maar je hebt meer soorten psychische hulp dan alleen psychologen, met andere tarieven.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Altijd 350 standaard, psycholoog is eerste lijns dus altijd 67 euro. Of zo, zit je daarover heen mag je met basisverzekering 5x gaan voor een eigen bijdragen van 20 euro, maar goed met 5 afspraken ben je ook maar net over de 350.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch wel grappig dat iedereen het elke keer met jou aan de stok krijgt als je hier komt.
Nee, dat mag je best doen is je eigen keuze toch? Zelf kies ik er niet voor omdat ik sowieso van diepgang hou. Maar wat je wilt doen staat je vrij toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik luister nu muziek over geld,bitches en drugs,vind je dat Duivels?
Met Hypo en PP jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]gisteravond ook al toch? Met Hypo dacht ik?
Ik mag gaan en staan waar ik wil.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga maar gezellig doen in KLB. Daar kom je beter tot je recht
Dan ga je de tweedelijns in en krijg je meer een soort van therapie daar zit ik, ik betaal dus niets. Alleen voor pillen betaal ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar je hebt meer soorten psychische hulp dan alleen psychologen, met andere tarieven.
Dat was me nog eens een leuke relquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:58 schreef promisionxexposed het volgende:
Goed antwoord.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee, dat mag je best doen is je eigen keuze toch? Zelf kies ik er niet voor omdat ik sowieso van diepgang hou. Maar wat je wilt doen staat je vrij toch?
nee met Hypo had ik enkel een inhoudelijke discussie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:58 schreef promisionxexposed het volgende:
Aha oké, ja dat wist ik niet, ik heb het begin van de discussie niet echt mee gelezen dus ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik mag gaan en staan waar ik wil.
[..]
Dan ga je de tweedelijns in en krijg je meer een soort van therapie daar zit ik, ik betaal dus niets. Alleen voor pillen betaal ik.
Maar mensen kijken niet dieper dan dat, ze zien mij als een Jezus-freak die overal het woord verkondigt.quote:
Gestikt in wat poedersuikerquote:
Ja dat macht nichts aus.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Aha oké, ja dat wist ik niet, ik heb het begin van de discussie niet echt mee gelezen dus ja.
Je bent gewoon aan het uitlokken jongen, stop en donder opquote:
awh dankjequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Promi Fok-it
Ik doe ook maar even mee aan adoreren
quote:
Met mij niet danquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:59 schreef Argo het volgende:
[..]
nee met Hypo had ik enkel een inhoudelijke discussie.
Nee ik begin niet over God jullie doen dat, en jullie stelen mijn lapo en jullie vallen mij aan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je bent gewoon aan het uitlokken jongen, stop en donder op
Met vriendelijke groet merendeel van deze SC
Jij trolde gewoon.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Met mij niet dan
Doe ik aardig, geef ik een kans, ga je dit doen
Hij wou een leven krijgen (eigen worden... ik kan voor je quoten als je wilt, maar dat wordt wel ff zoeken)quote:
Nee, ik was heel serieus toen ik zei dat mensen van 15 meer levenservaring en wijsheid konden bezitten dan mensen van 20.quote:
Dan is het andersom ook mogelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, ik was heel serieus toen ik zei dat mensen van 15 meer levenservaring en wijsheid konden bezitten dan mensen van 20.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
mensen van kunnen 16 meer levenservaring en wijsheid bezitten dan mensen van 20.
Oh doe geen moeite hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Hij wou een leven krijgen (eigen worden... ik kan voor je quoten als je wilt, maar dat wordt wel ff zoeken)
Ja tuurlijk, maar jij zei gister dat het per se zo was dat mensen van 20 meer levenservaring hadden.quote:
Zo af en toe moet ik mijn naamgenoot gewoon even sprekenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:01 schreef msacras het volgende:
[..]dit, of soms DM, dan komt hij even terug.
Ok dan heb ik het verkeerd verwoord.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar jij zei gister dat het per se zo was dat mensen van 20 meer levenservaring hadden.
Ja hèquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zo af en toe moet ik mijn naamgenoot gewoon even spreken
Horkquote:
Ja ik snap jequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja hè
Niet dat hij mijn naamgenoot is, maar je begrijpt wat ik bedoel
Nee, dat is PietWarkietquote:
Haha oké.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh doe geen moeite hoor
Maar wel jammer, misschien dat als hij later nog eens tijd teveel heeft
Jij bent een vrouw.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha oké.
En ja dat hoop ik ook, PZ is/was wel een baas hoor
(misschien gaat zijn sensor nu af?)
Ik vind het ook wel een baasje, maar op sommige momenten minder drinken is verstandigquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha oké.
En ja dat hoop ik ook, PZ is/was wel een baas hoor
(misschien gaat zijn sensor nu af?)
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een baasje, maar op sommige momenten minder drinken is verstandig
Pizza pepperoniquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw.Weet jij wat lekker is om te koken? Of om te eten...Ik heb honger.
Een vraagje eigenlijk, ben je nu vooral lomp en daardoor een hork? Of ben je gewoon een hork die daarnaast ook nog lomp is?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een baasje, maar op sommige momenten minder drinken is verstandig
Het seksismequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw.Weet jij wat lekker is om te koken? Of om te eten...Ik heb honger.
Dat is zeker een feit, haha. Ik heb ooit een 'gelukkig nieuw jaar!' DM van hem gekregen... Dat was werkelijk prachtig, ik zal hem zo even hier postenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Pizza pepperoni
(See what I did there?)
Ik ben best wel heet, probeer je tong niet te brandenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Pizza pepperoni
(See what I did there?)
Mag nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is zeker een feit, haha. Ik heb ooit een 'gelukkig nieuw jaar!' DM van hem gekregen... Dat was werkelijk prachtig, ik zal hem zo even hier posten
Posten van dms kan je ban voor krijgen ik waarschuw je maar even.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is zeker een feit, haha. Ik heb ooit een 'gelukkig nieuw jaar!' DM van hem gekregen... Dat was werkelijk prachtig, ik zal hem zo even hier posten
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben best wel heet, probeer je tong niet te branden
Helemaal gaar toenquote:
Beiden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Een vraagje eigenlijk, ben je nu vooral lomp en daardoor een hork? Of ben je gewoon een hork die daarnaast ook nog lomp is?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:07 schreef msacras het volgende:
[..]
No thanks.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja mag wel een 'piece of my mind', hahaha
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja nee z'n kloon moet je eten weetjewel
mijn *quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:10 schreef Argo het volgende:
[..]Ik voer mensen niet, denk alleen aan me eigen.
Ja je moet jezelf voeren met de real life kloon van P_P... begrijp jequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:10 schreef Argo het volgende:
[..]Ik voer mensen niet, denk alleen aan me eigen.
Maar ik eet ook geen kloons en zo, die geef ik dan wel weer weg.
Kan je nu ook al klonenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja nee z'n kloon moet je eten weetjewel
Als jij iets anders voor me wil zuigen hebben we een deal.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie wil er voor me stofzuigen?
Ik weet nog dat hij om notes zat te bedelen, wat een kerelquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ook die keer in Utrecht toen![]()
Geweldig als die praat wanneer dronken
Je wil me dus weg hebbenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja je moet jezelf voeren met de real life kloon van P_P... begrijp je
Dan wordt spouwer boosquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij iets anders voor me wil zuigen hebben we een deal.
Ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie wil er voor me stofzuigen?
Oh nee, dat lust ik niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja je moet jezelf voeren met de real life kloon van P_P... begrijp je
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij iets anders voor me wil zuigen hebben we een deal.
Killers maar welke weet ik nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:10 schreef nodig het volgende:
Somebody told me i had a boyfriend who look like a girlfriend
Raad de song
Uhm dat is die band van where the white boys dance.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:10 schreef nodig het volgende:
Somebody told me i had a boyfriend who look like a girlfriend
Raad de song
of posts met zjin telefoon nummerquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet nog dat hij om notes zat te bedelen, wat een kerel![]()
Neh, anders gaat iedereen straks los enzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:10 schreef Ro-ald het volgende:
LH geef even toestemming aan msacras dat zij hier dm van P_z mag posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |