Ok dan heb ik het verkeerd verwoord.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar jij zei gister dat het per se zo was dat mensen van 20 meer levenservaring hadden.
Ja hèquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zo af en toe moet ik mijn naamgenoot gewoon even spreken
Horkquote:
Ja ik snap jequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja hè
Niet dat hij mijn naamgenoot is, maar je begrijpt wat ik bedoel
Nee, dat is PietWarkietquote:
Haha oké.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh doe geen moeite hoor
Maar wel jammer, misschien dat als hij later nog eens tijd teveel heeft
Jij bent een vrouw.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha oké.
En ja dat hoop ik ook, PZ is/was wel een baas hoor
(misschien gaat zijn sensor nu af?)
Ik vind het ook wel een baasje, maar op sommige momenten minder drinken is verstandigquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha oké.
En ja dat hoop ik ook, PZ is/was wel een baas hoor
(misschien gaat zijn sensor nu af?)
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een baasje, maar op sommige momenten minder drinken is verstandig
Pizza pepperoniquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw.Weet jij wat lekker is om te koken? Of om te eten...Ik heb honger.
Een vraagje eigenlijk, ben je nu vooral lomp en daardoor een hork? Of ben je gewoon een hork die daarnaast ook nog lomp is?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een baasje, maar op sommige momenten minder drinken is verstandig
Het seksismequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw.Weet jij wat lekker is om te koken? Of om te eten...Ik heb honger.
Dat is zeker een feit, haha. Ik heb ooit een 'gelukkig nieuw jaar!' DM van hem gekregen... Dat was werkelijk prachtig, ik zal hem zo even hier postenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Pizza pepperoni
(See what I did there?)
Ik ben best wel heet, probeer je tong niet te brandenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Pizza pepperoni
(See what I did there?)
Mag nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is zeker een feit, haha. Ik heb ooit een 'gelukkig nieuw jaar!' DM van hem gekregen... Dat was werkelijk prachtig, ik zal hem zo even hier posten
Posten van dms kan je ban voor krijgen ik waarschuw je maar even.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is zeker een feit, haha. Ik heb ooit een 'gelukkig nieuw jaar!' DM van hem gekregen... Dat was werkelijk prachtig, ik zal hem zo even hier posten
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben best wel heet, probeer je tong niet te branden
Helemaal gaar toenquote:
Beiden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Een vraagje eigenlijk, ben je nu vooral lomp en daardoor een hork? Of ben je gewoon een hork die daarnaast ook nog lomp is?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |