awh dankjequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Promi Fok-it
Ik doe ook maar even mee aan adoreren
quote:
Met mij niet danquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:59 schreef Argo het volgende:
[..]
nee met Hypo had ik enkel een inhoudelijke discussie.
Nee ik begin niet over God jullie doen dat, en jullie stelen mijn lapo en jullie vallen mij aan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je bent gewoon aan het uitlokken jongen, stop en donder op
Met vriendelijke groet merendeel van deze SC
Jij trolde gewoon.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Met mij niet dan
Doe ik aardig, geef ik een kans, ga je dit doen
Hij wou een leven krijgen (eigen worden... ik kan voor je quoten als je wilt, maar dat wordt wel ff zoeken)quote:
Nee, ik was heel serieus toen ik zei dat mensen van 15 meer levenservaring en wijsheid konden bezitten dan mensen van 20.quote:
Dan is het andersom ook mogelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, ik was heel serieus toen ik zei dat mensen van 15 meer levenservaring en wijsheid konden bezitten dan mensen van 20.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
mensen van kunnen 16 meer levenservaring en wijsheid bezitten dan mensen van 20.
Oh doe geen moeite hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Hij wou een leven krijgen (eigen worden... ik kan voor je quoten als je wilt, maar dat wordt wel ff zoeken)
Ja tuurlijk, maar jij zei gister dat het per se zo was dat mensen van 20 meer levenservaring hadden.quote:
Zo af en toe moet ik mijn naamgenoot gewoon even sprekenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:01 schreef msacras het volgende:
[..]dit, of soms DM, dan komt hij even terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |