Je hebt het boek niet gelezen, net als je de bijbel niet gelezen hebt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Dante is een bazen naam, dat is wel zo.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een paar uur voor de deadline
Goed idee, gaat zeker weten werkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik heb nog 2 andere deadlines dus nu kan ik nog 2 dagen ermahgerd wat zal ik eerst doen -doen, en dan alles tegelijkertijd op het laatste moment
klopt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Ohh wat een vieze ********** is die hamerhaaitje zeg.
Gewoon maken en daarna zonder zorgen genieten van je tijd, en je hebt genoeg speling als wat mis gaat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik heb nog 2 andere deadlines dus nu kan ik nog 2 dagen ermahgerd wat zal ik eerst doen -doen, en dan alles tegelijkertijd op het laatste moment
Works like a charmquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Goed idee, gaat zeker weten werken
FOK!Knokploeg is zich aan het voorbereiden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef Argo het volgende:
[..]
klopt.
[..]
Gewoon maken en daarna zonder zorgen genieten van je tijd, en je hebt genoeg speling als wat mis gaat.
Alles op het laatste momentquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik lever het toch in, wat is het probleem
Jij bent mijn naam aan het bespotten, god zal dit niet toelaten hij zal straffen argo, gij zult respect hebben voor een ander.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef Argo het volgende:
[..]
klopt.
[..]
Gewoon maken en daarna zonder zorgen genieten van je tijd, en je hebt genoeg speling als wat mis gaat.
Ja ze heeft natuurlijk een veel beter "beroep" dan ik dus geen tijd voor nu hard werken enzo weet jequote:
Ik heb al in feedback gepost. Conflict zal groots reageren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:41 schreef nodig het volgende:
[..]
FOK!Knokploeg is zich aan het voorbereiden.
Chill! Lekker onder de drugs enzo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:41 schreef Fok-it het volgende:
omg goverdommeIk heb verkeerd gekeken
morgen al afspraak bij de kaakchirurg ipv volgende week
feestjequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:41 schreef Fok-it het volgende:
awwquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:41 schreef Fok-it het volgende:
Ja of met eenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb al in feedback gepost. Conflict zal groots reageren.
Nee, niks chill.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Chill! Lekker onder de drugs enzo.
ja ik snap je, wat zij doet is zoveel beterquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja ze heeft natuurlijk een veel beter "beroep" dan ik dus geen tijd voor nu hard werken enzo weet je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |