Ik kom wel sowieso op een van de campings (b/c/d) te werken, maar weet niet zeker of de feesttent ook deel is van de werkzaamheden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:10 schreef Exterminator het volgende:
Toevallig nog fokkers die gaan werken in de feesttent op camping B?
Ja, dan kan niet hoor, ik wil mijn geld terug!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef BillDauterive het volgende:
Grouplove heeft Hurricane en Southside afgezegd en komt dus waarschijnlijk dus ook niet naar Pinkpop. In hun tourschema staan alleen nog maar Amerikaanse optredens.
Raar dat Pinkpop het nieuws nog niet bekend gemaakt heeft.
willen waarschijnlijk ook vervanger meteen aankondigen en dat kost tijdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef BillDauterive het volgende:
Grouplove heeft Hurricane en Southside afgezegd en komt dus waarschijnlijk dus ook niet naar Pinkpop. In hun tourschema staan alleen nog maar Amerikaanse optredens.
Ik heb wel wat namen in mijn hoofd zitten die als wat rockende vervanging zouden kunnen dienen. Niet dat die kans bestaat, maar het zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef BillDauterive het volgende:
Bastille op Pinkpop.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:33 schreef Exterminator het volgende:
Zometeen nieuws op 3FM over Pinkpop, ben benieuwd
Gohtwitter:pinkpopfest twitterde op donderdag 30-05-2013 om 14:43:46Bastille vervangt Grouplove op Pinkpop http://t.co/wEoNLaQ0zF #pp13 reageer retweet
Uiteraard, Camping B vaste prik!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:10 schreef Exterminator het volgende:
Toevallig nog fokkers die gaan werken in de feesttent op camping B?
Heb je 't nu over 't slapen of het werken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:49 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Uiteraard, Camping B vaste prik!
Werken, slapen ;-)quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:58 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Heb je 't nu over 't slapen of het werken?
12 halve litersquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:42 schreef Dagoduck het volgende:
Wat mag ik op die camping wel en niet aan bier meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |