Groningen en nac uit konden jullie ook niet winnen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is dan ook meteen het enige voorbeeld inderdaad.
De rest is relatief eenvoudig gewonnen ja. Op de topwedstrijden na uiteraard.
PSV'er die ''kakkies'' zeggen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja want de kakkies winnen hun uitwedstrijden zo gemakkelijk dit seizoen..
Zwolle
Twee keer met 10 man.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Groningen en nac uit konden jullie ook niet winnen.
Nee, maar gingen niet verloren. NAC werd bovendien erg ongelukkig verloren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Groningen en nac uit konden jullie ook niet winnen.
Ja vind ik altijd wel mooi. Het doet me al niks als Ajacieden het zeggen maar die hebben het tenminste nog verzonnen.quote:
Ik wijs niet naar feyenoord. Iemand roept dat zwolle de enige uitzondering was. En ik noem gewoon ook nac en groningen. Waar feyenoord moest winnen willen ze mee doen in de titelrace.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, maar gingen niet verloren. NAC was bovendien erg ongelukkig.
PSV heeft volgens mij meer moeite met uitwedstrijden, dus een beetje vreemd om dan naar Feyenoord te wijzen.
Oke, man. Ga nu maar weer naar de sociale werkplaats.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik wijs niet naar feyenoord. Iemand roept dat zwolle de enige uitzondering was. En ik noem gewoon ook nac en groningen. Waar feyenoord moest winnen willen ze mee doen in de titelrace.
Die wedstrijden werden niet gewonnen maar toch deed Feyenoord erna wel weer mee. Vreemd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik wijs niet naar feyenoord. Iemand roept dat zwolle de enige uitzondering was. En ik noem gewoon ook nac en groningen. Waar feyenoord moest winnen willen ze mee doen in de titelrace.
Hahahah grappig. Die zijn er toch alleen in rotterdam. Met zoveel tokkies moet het wel he.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oke, man. Ga nu maar weer naar de sociale werkplaats.
Ik las deze post met een zachte g, derhalve niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hahahah grappig. Die zijn er toch alleen in rotterdam. Met zoveel tokkies moet het wel he.
Sowieso verraadt het woord al een Amsterdamse tongval natuurlijk.quote:
feyenoord.netwerk.toquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik las deze post met een zachte g, derhalve niet serieus te nemen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik las deze post met een zachte g, derhalve niet serieus te nemen.
Je beweerde dat Feyenoord veel moeite had met uitwedstrijden. Nu kom je tot de conclusie dat Feyenoord slechts 3 uitwedstrijden niet heeft weten te winnen (tegen de "kleintjes"), dat valt dus allemaal reuze mee, ook al werden een aantal van die wedstrijden met moeite gewonnen zoals VVV-uit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De wedstrijden waarin PSV puntverlies leed, waren gewoon de schuld van het arbitrale kwartet. Ze worden immers al het hele seizoen 'gezocht' door de leidsmannen uit Zeist.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wedstrijden werden niet gewonnen maar toch deed Feyenoord erna wel weer mee. Vreemd.
Helaas man, openbaar forum he.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oke, man. Ga nu maar weer naar de sociale werkplaats.
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De wedstrijden waarin PSV puntverlies leed, waren gewoon de schuld van het arbitrale kwartet. Ze worden immers al het hele seizoen 'gezocht' door de leidsmannen uit Zeist.
laat zien.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je beweerde dat Feyenoord veel moeite had met uitwedstrijden. Nu kom je tot de conclusie dat Feyenoord slechts 3 uitwedstrijden niet heeft weten te winnen (tegen de "kleintjes"), dat valt dus allemaal reuze mee, ook al werden een aantal van die wedstrijden met moeite gewonnen zoals VVV-uit.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
feyenoord.netwerk.to
De oplossing voor al je problemen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Helaas man, openbaar forum he.
Gewoon even naar zo'n voetbalpraatprogramma bellen johquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Groeten,
Mino Raiola.
Ah, je kunt ook nog mensen napraten, geinig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Helaas man, openbaar forum he.
Hij kan zo in blijdorp gaan wonen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, je kunt ook nog mensen napraten, geinig.
quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja want de kakkies winnen hun uitwedstrijden zo gemakkelijk dit seizoen..
Zwolle
Het mysterie is ontrafeld.twitter:pierrevh17 twitterde op woensdag 20-02-2013 om 12:14:27“@Obiwan_Kenobi_:Ik vraag me nog steeds af hoe jij tegen Freiburg die bal vanuit die positie in de verre hoek heb gekregen. < Rechtervoet
reageer retweet
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:23 schreef Caland het volgende:
Het mysterie is ontrafeld.twitter:pierrevh17 twitterde op woensdag 20-02-2013 om 12:14:27“@Obiwan_Kenobi_:Ik vraag me nog steeds af hoe jij tegen Freiburg die bal vanuit die positie in de verre hoek heb gekregen. < Rechtervoet
reageer retweet
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:23 schreef Caland het volgende:
reageer retweet
Een kind adopteren die wel eens voetbal miljonair kan gaan worden, heb je het dan getroffen.quote:Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord hoopt op korte termijn op sportief vlak een belangrijke slag te slaan: het vastleggen van talent Marlon Slabbekoorn. De jeugdinternational is onlangs zestien jaar geworden en mag nu officieel worden gecontracteerd. De aanvallende middenvelder, geboren in Colombia en geadopteerd door Nederlandse ouders, is één van de allergrootste talenten in de jeugdopleiding.
'We praten over een groep van ongeveer zes jonge talenten die wij willen vastleggen', zegt Van Geel. 'En Slabbekoorn is inderdaad iemand die wij heel graag een contract zien ondertekenen.'
De groeibriljant wordt al maanden door grote clubs uit Europa gevolgd. Feyenoord zou de kapitaalkrachtige kapers op de kust een stap voor zijn als Slabbekoorn daadwerkelijk tekent in de Kuip. 'We moeten een en ander nu gaan inpassen in ons budget', aldus Van Geel.
Dat was eigenlijk meer een soort grap omdat er over allerlei onbekende jeugdspelers een topic werd geopend.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:34 schreef Typisch het volgende:
De groeibriljant wordt al maanden door grote clubs uit Europa gevolgd. Feyenoord zou de kapitaalkrachtige kapers op de kust een stap voor zijn als Slabbekoorn daadwerkelijk tekent in de Kuip. 'We moeten een en ander nu gaan inpassen in ons budget', aldus Van Geel.
Nouen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk meer een soort grap omdat er over allerlei onbekende jeugdspelers een topic werd geopend.![]()
VBL / Marlon Slabbekoorn #1: Colombiaanse verrassing.
Maar hier.
Ik zeg toch nergens dat ze veel moeite hebben.quote:
Ik geef dan aan dat feyenoord ook niet zo makkelijk zijn "makkelijke" uitwedstrijden wint. En daar komen er nog een paar van.. Nec, Roda, Heerenveen, Rkc en Ado. Als je uit verliest van zwolle dan gaan dit soort wedstrijden nog behoorlijk moeilijk worden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:09 schreef Luni het volgende:
Voordeel is wel dat die neuzen en die Boeren nog een paar zware uitwedstrijden hebben.
En als je thuis verliest van Zwolle?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:36 schreef RubenSosa het volgende:
Als je uit verliest van zwolle dan gaan dit soort wedstrijden nog behoorlijk moeilijk worden.
Als je thuis verliest van Zwolle, met 3-0.. Dan is elke wedstrijd een helse karwei. Deze competitie is gewoon niet te voorspellen. Maar op papier heeft Feyenoord het makkelijkste programma. Klaar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ze veel moeite hebben.
en als je het gesprek daarvoor erbij pakt dan snap je waarom ik het zeg.
Maar speciaal voor jou.
[..]
Ik geef dan aan dat feyenoord ook niet zo makkelijk zijn "makkelijke" uitwedstrijden wint. En daar komen er nog een paar van.. Nec, Roda, Heerenveen, Rkc en Ado. Als je uit verliest van zwolle dan gaan dit soort wedstrijden nog behoorlijk moeilijk worden.
Tja incident he.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
En als je thuis verliest van Zwolle?
Klopt wel, maar daarom geef ik alleen aan dat ook al hebben ajax en psv moeilijke uitwedstrijden, dan nog moet feyenoord wedstrijden zoals uit bij zwolle winnen om van dat zware programma van psv en ajax te profiteren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Als je thuis verliest van Zwolle, met 3-0.. Dan is elke wedstrijd een helse karwei. Deze competitie is gewoon niet te voorspellen. Maar op papier heeft Feyenoord het makkelijkste programma. Klaar.
Je zei dat Feyenoord niet makkelijk de uitwedstrijden wint. Qua resultaat valt dat allemaal dus wel mee, tot dusverre (laat ik een slag om de arm houden). Verder zegt één nederlaag bij PEC Zwolle daar niet zoveel over, aangezien PSV thuis van PEC Zwolle verloor, en dat zegt verder ook niet zoveel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar speciaal voor jou.
[..]
Ik geef dan aan dat feyenoord ook niet zo makkelijk zijn "makkelijke" uitwedstrijden wint. En daar komen er nog een paar van.. Nec, Roda, Heerenveen, Rkc en Ado. Als je uit verliest van zwolle dan gaan dit soort wedstrijden nog behoorlijk moeilijk worden.
Psv en ajax hebben inderdaad een moeiljker programma. (twente ook trouwens).quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je zei dat Feyenoord niet makkelijk de uitwedstrijden wint. Qua resultaat valt dat allemaal dus wel mee, tot dusverre (laat ik een slag om de arm houden). Verder zegt één nederlaag bij PEC Zwolle daar niet zoveel over, aangezien PSV thuis van PEC Zwolle verloor, en dat zegt verder ook niet zoveel.
Je kunt moeilijk ontkennen dat PSV en Ajax nog lastigere tegenstanders krijgt dan Feyenoord, en gezien de resultaten dit seizoen zou je kunnen inzien dat Feyenoord weliswaar die wedstrijden niet altijd met groot gemak over de streep trekt, maar dat het resultaat in 75% van de gevallen wel gunstig is voor Feyenoord.
Daarmee zeg ik overigens niet dat Feyenoord eenvoudig de uitwedstrijden van NEC, Roda en Heerenveen gaat winnen.
Maak je niet zo druk Ajax wordt toch wel weer kampioen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:45 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Psv en ajax hebben inderdaad een moeiljker programma. (twente ook trouwens).
Maar het ligt er ook een beetje aan de flow he. Nu feyenoord de druk voelt gaan ze de uitwedstrijden misschien want anders in dan het begin van het seizoen., en dat kan punten kosten.
Kijk naar twente. Die hebben nog niks gewonnen in 2013. Zou eigenlijk niet kunnen toch volgens jou? als je naar de statistieken kijkt van voor de winterstop..
Ik ben er niet zo zeker opquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk Ajax wordt toch wel weer kampioen.
Wat neem je Zwolle als graatmeter, slaat nergens op, net of Feyenoord weg gespeeld is, weet niet of je de wedstrijd gezien hebt, maar als Feyenoord wat beter et der kansen omgegaan was win je gewoon makkelijk in Zwollequote:Op woensdag 20 februari 2013 12:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar speciaal voor jou.
[..]
Met spelers als Verhoek en Immers moet je natuurlijk niet verwachten dat veel kansen ingaan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat neem je Zwolle als graatmeter, slaat nergens op, net of Feyenoord weg gespeeld is, weet niet of je de wedstrijd gezien hebt, maar als Feyenoord wat beter et der kansen omgegaan was win je gewoon makkelijk in Zwolle
Als Pelle 3 keer scoort en je verliest nog doe je toch iets niet goed hoor!quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat neem je Zwolle als graatmeter, slaat nergens op, net of Feyenoord weg gespeeld is, weet niet of je de wedstrijd gezien hebt, maar als Feyenoord wat beter et der kansen omgegaan was win je gewoon makkelijk in Zwolle
Had er 5 moeten maken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als Pelle 3 keer scoort en je verliest nog doe je toch iets niet goed hoor!
quote:Koeman: 'De angst moet eruit'
Tegen PEC Zwolle incasseerde Feyenoord afgelopen zondag doelpunt zeventien en achttien uit een standaardsituatie. En trainer Ronald Koeman spreekt al over de Wet van Murphy: als je denkt dat iets mis kan gaan, gáát het mis. ‘Die standaardsituaties blijven een probleem’, zegt Koeman. 'We trainen er iedere week op, hebben van alles geprobeerd, van zonedekking tot man-op-man, en toch gaat het steeds mis.'
'Nu hebben we te maken met het fenomeen angst dat in de ploeg sluipt. Dat spelers bang worden om wéér een doelpunt tegen te krijgen uit een corner of vrije trap. Nou, die angst moet eruit. Het gaat er gewoon om dat jij als speler je duel wint. Afgelopen maandag hebben we de beelden van de wedstrijd tegen PEC Zwolle teruggezien. Dan valt op dat wij gewoon niet dicht genoeg staan op degene die we moeten verdedigen. Okee, Erwin Mulder gaat niet vrijuit, maar dan nóg moet je scherp zijn op je directe tegenstander. Zo simpel is het.’
Koeman baalt, maar kan wel leven met de 3-2 nederlaag. 'Het is weer duidelijk geworden wat eraan schort bij ons. We beginnen te slap aan de wedstrijd en wisten niet hoe we die positiewisselingen van Zwolle moesten beantwoorden. Dat was een communicatieprobleem. Vooraf geven we alles aan. Clasie pakt hun aanvallende middenvelder op en als die uitwijkt, geeft hij ‘m over. Maar dan moet er wél worden gecommuniceerd. Dat was dus het andere probleem; die communicatie ontbrak. Ik zag soms een of twee spelers van ons die niet eens een tegenstander dekten. Ik vind dat heel zwak, maar deze week zullen we er weer de nadruk op leggen
En de verdediging had er geen 3 door moeten laten, dat had ook kunnen schelen.quote:
Ja moet je nagaan was het gewoon 0-5 geworden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En de verdediging had er geen 3 door moeten laten, dat had ook kunnen schelen.
Maar goed, dat blijven sprookjesuitslagen, er is gewoon zeer terecht verloren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja moet je nagaan was het gewoon 0-5 geworden.
Niet als je 34 keer gelijk speelt hoor!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:16 schreef Dekatria het volgende:
Ja, en als de verdediging er heulmaal geen doorlaat wordt je kampioen
Mwah. Dat zou ik ook niet zo willen zeggen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar goed, dat blijven sprookjesuitslagen, er is gewoon zeer terecht verloren.
quote:'Als wij iets willen, moeten we PSV verslaan'
Koeman kijkt vol vertrouwen uit naar de wedstrijd tegen PSV, aanstaande zondag in De Kuip. Feyenoord treedt aan in de sterkst mogelijke opstelling, de koploper uit Eindhoven mist de geschorsten Mark van Bommel en Atiba Hutchinson. ‘Van Bommel is voor PSV nog steeds een meerwaarde, zeker met zijn ervaring in topwedstrijden’, weet Koeman.
'Dat hij niet speelt is voor ons misschien een voordeel, maar we moeten het toch echt zelf doen. In deze competitie verschilt het per week wie wel of niet in de titelrace is. Als wij iets willen, moeten we PSV verslaan. Ik geloof er wel in. Uit die nederlaag bij Zwolle, kun je ook positieve dingen halen. We zijn veerkrachtig geweest en hebben legio kansen gecreëerd. Zondag krijgen we de kans een en ander recht te zetten’, aldus de trainer.
PSV’ers wacht rood-witte hel
PSV wacht zondag een rood-witte hel in De Kuip. Hoewel de Rotterdammers in elke thuiswedstrijd met een 45.000-koppig, bloedfanatiek publiek al over de sterkste twaalfde man in de eredivisie beschikken, heeft de supportersvereniging aangekondigd dat het stadion voor de laatste grote topwedstrijd van dit seizoen in een rood-witte zee van spandoeken en mensen zal veranderen.
Met het intimiderende sfeertje wil het legioen de kraker met koploper PSV een extra lading geven. Het is voor Feyenoord de grootste kans om nog een gooi te doen naar de landstitel. De Rotterdammers kunnen bij winst het gat van zes punten tot een gaatje van drie verkleinen. Het resterende programma van Feyenoord telt verder geen duels meer met Ajax, PSV of FC Twente.
We had 40-45% chance of winning this match. That's not enough.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Dat zou ik ook niet zo willen zeggen.
Het is niet dat we helemaal werden weggespeeld ofzo, maar als je 100% kansen blijft missen dan valt hij wel een keer aan de andere kant. Zoals je ziet kan ik zo trainer van Twente worden.
Kan ook averechts gaan werken. Er wordt wel erg veel druk op deze wedstrijd gezet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:18 schreef Dekatria het volgende:
Is ook wel goed ergens dat voor PSV de boel even zo op scherp wordt gezet.
Zouden ze de clubkleuren van PSV weten?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:19 schreef Grifte het volgende:
PSV wacht zondag een rood-witte hel in De Kuip. Hoewel de Rotterdammers in elke thuiswedstrijd met een 45.000-koppig, bloedfanatiek publiek al over de sterkste twaalfde man in de eredivisie beschikken, heeft de supportersvereniging aangekondigd dat het stadion voor de laatste grote topwedstrijd van dit seizoen in een rood-witte zee van spandoeken en mensen zal veranderen.
Je geeft 3 goals verschrikkelijk makkelijk weg, je hebt niet verloren door dubieuze arbitragebeslissingen en je mist een zooi 100% kansen maar nog stééds is er niet terecht verloren?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Dat zou ik ook niet zo willen zeggen.
Het is niet dat we helemaal werden weggespeeld ofzo, maar als je 100% kansen blijft missen dan valt hij wel een keer aan de andere kant. Zoals je ziet kan ik zo trainer van Twente worden.
Moeten we dan opeens een geel-zwart sjaaltje meenemen ofzo?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zouden ze de clubkleuren van PSV weten?
Heeft wel een meer vijandige sfeerquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Moeten we dan opeens een geel-zwart sjaaltje meenemen ofzo?
Je verliest terecht als je minder bent dan je tegenstander. Je verloor nu omdat je het zelf niet afmaakt. Dat is wel een verschil vind ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je geeft 3 goals verschrikkelijk makkelijk weg, je hebt niet verloren door dubieuze arbitragebeslissingen en je mist een zooi 100% kansen maar nog stééds is er niet terecht verloren?
Wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft wel een meer vijandige sfeer
Ja dat zei ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
Dus dan moeten we in wedstrijden als tegen Ajax en PSV maar geen Feyenoord-shirt aandoen, de spandoeken en sjaaltjes thuis laten want het kan nog wel eens verwarrend worden?
Wat bedoel je dan precies met zouden ze de clubkleuren van PSV weten?quote:
Het blijven Brabo's he.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:24 schreef Caland het volgende:
want het kan nog wel eens verwarrend worden?
Bij een willekeurige corner of ingooi zullen ze prima merken dat ze niet thuis spelen.quote:
Als je zelf de kwaliteit niet hebt om het af te maken verlies je dus gewoon terecht. Dat 'we waren beter en verdienden te winnen omdat we meeste balbezit/kansen hadden' vind ik echt van die jaren 90 neuzen-logica.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Je verliest terecht als je minder bent dan je tegenstander. Je verloor nu omdat je het zelf niet afmaakt. Dat is wel een verschil vind ik.
Je verliest terecht omdat je het zelf vergeet af te maken, daar ligt de nuance.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je zelf de kwaliteit niet hebt om het af te maken verlies je dus gewoon terecht. Dat 'we waren beter en verdienden te winnen omdat we meeste balbezit/kansen hadden' vind ik echt van die jaren 90 neuzen-logica.
Zou niet weten waarom PSV daar bang van zouden moeten worden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan precies met zouden ze de clubkleuren van PSV weten?
Daar is de sfeer niet vijandelijk maar is er gewoon herrie. Dat is wel een verschil.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom PSV daar bang van zouden moeten worden.
Vorig seizoen bij Legia Warschau was het veel erger. Toen won PSV.
Brenet zou wel in zijn broek schijtenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Al plast hij de hele veld vol, als hij maar goed speelt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brenet zou wel in zijn broek schijten
PSV en Kuip is geen gelukkige combi iig. Winnen we zelden. Ik verwacht dit weekeinde ook gewoon een (flinke) nederlaag.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Red de Kuip acties staan er voor zondag toch op het programma?quote:
probeer het hem nou niet uit te leggen, hij komt immers toch nooit in het stadion.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is de sfeer niet vijandelijk maar is er gewoon herrie. Dat is wel een verschil.
Ingepakt door Rubinhoquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:30 schreef Caland het volgende:
Kan me nog een Willems herinneren toen een volle Kuip begon te schreeuwen.
Ja, helaas heeft dat verder weinig met het supporteren van Feyenoord te maken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Red de Kuip acties staan er voor zondag toch op het programma?
Ach, ieder heeft het recht om op die manier zijn stem te laten horen toch.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, helaas heeft dat verder weinig met het supporteren van Feyenoord te maken.
"Het spandoek is niet pro-Feyenoord, dus het komt er niet in"quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, helaas heeft dat verder weinig met het supporteren van Feyenoord te maken.
Bazen-bloksliding van Vlaar op 4:15.quote:
Iedereen heeft zeker het recht om zijn stem te laten horen, absoluut.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, ieder heeft het recht om op die manier zijn stem te laten horen toch.
Zolang het tijdens de wedstrijd maar weer gewoon om Feyenoord gaat,
wat moet hij dan doen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:45 schreef Slobeend het volgende:
Van Geel begint een beetje irritant te worden in het verdedigen van slechte spelers. Nu weer met Verhoek. Doe dat nou niet.
Er wordt niet "alleen maar" gekankerd op (de optie van) een nieuw stadion.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:41 schreef Fuszy het volgende:
Jeej red de kuip. Prachtig stadion en prachtige historie maar als fan moet je toch die knop om kunnen zet als er een goed plan komt, wat goed is voor Feyenoord? Dat wil ook zeggen hoe het stadion eruit komt te zien.
Er is weinig bekend en er wordt alleen maar gekankerd op het nieuwe stadion.
Dan zou hij wel eerlijk zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Hij kan moeilijk zeggen dat hij er idd geen reet van kan.
Drie, Roda-uit ook nogquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:41 schreef Caland het volgende:
Twee keer op rij 12.30 godverdomme wat een kuttijden.
Pure aids. Helemaal zo'n wedstrijd als Roda uit, kan je toch niet maken naar supporters toe.quote:
De spelers mogen dan ook al om 7.00u hun nest uit volgens mij.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Pure aids. Helemaal zo'n wedstrijd als Roda uit, kan je toch niet maken naar supporters toe.
om half 10 aan de pastaquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De spelers mogen dan ook al om 7.00u hun nest uit volgens mij.
Nee, maar dat is wel zo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Hij kan moeilijk zeggen dat hij er idd geen reet van kan.
Nachtje doortrekken in Maastrichtquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Pure aids. Helemaal zo'n wedstrijd als Roda uit, kan je toch niet maken naar supporters toe.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:35 schreef onlogisch het volgende:
Als Happel een uur lang niet post verdenk ik 'm!
Die gast weet de publiciteit wel te vindenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:35 schreef onlogisch het volgende:
Youri Kievits zometeen bij Q-music. Uurtje hooligan vragen
Tja.. Sophie op 3 een boek P&W Radio 1 en nu weer Q-music. Nog even en hij's een BN-erquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die gast weet de publiciteit wel te vinden
Youri in WIDMquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja.. Sophie op 3 een boek P&W Radio 1 en nu weer Q-music. Nog even en hij's een BN-er
Toevallig, kwam gisteren nog een bericht over op FRFCquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:56 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo Caland, I can see you again.
quote:Van Geel maakt zich geen zorgen: "Verhoek is pas een half jaar hier"
20 Feb 2013 om 11:35 | Door Sam BorremansMartin van Geel is nog niet van plan om de hoop in Wesley Verhoek op te geven. De technisch directeur van Feyenoord denkt dat de aanvaller van de Rotterdammers nog even tijd nodig heeft, voordat hij zijn kwaliteiten kan tonen in Rotterdam."Hij is pas een half jaar hier", liet Van Geel weten in gesprek met Voetbal International. "We hebben hem geruild met Jerson Cabral, die op zijn beurt naar FC Twente vertrok. We hadden Jerson ook kunnen houden en dan was die transfervrij de deur uitgelopen. Daarom staat iedereen nog steeds achter deze beslissing."Verhoek heeft de leiding van Feyenoord niet positief, maar ook niet negatief verrast. "Wesley is precies zoals wij dachten dat hij zou zijn: een prima versterking voor Feyenoord en een goede jongen voor in de groep. Hij moet nog wennen en stappen maken. En dan zal hij met Ruben Schaken moeten uitvogelen wie rechtsbuiten gaat spelen", besloot Van Geel.
Van het oude uitvak bedoel je?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:03 schreef Caland het volgende:
Ze gaan die wanden in zijn geheel trouwens verwijderen aan de overkant, ook wel positief.
Ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Van het oude uitvak bedoel je?
En daarnaast is Opel stom.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:11 schreef Dekatria het volgende:
Ah, we zijn rond met Opel.
Wordt het inderdaad die pauperdeal van een jaar voor een jodenfooi?
huh het is doorzichtig?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:56 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo Caland, I can see you again.
Ach, schijnt dat de selectie-bus nu vervangen wordt door 4 opel Zafira's die door de moeders van Clasie, Vilhena, de Vrij en Mulder naar de wedstrijd worden gereden.quote:
Dat is dan weer wel cool: Soccermomsquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, schijnt dat de selectie-bus nu vervangen wordt door 4 opel Zafira's die door de moeders van Clasie, Vilhena, de Vrij en Mulder naar de wedstrijd worden gereden.
Ik zit dan in rome, streampje opzoeken dus...quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:17 schreef DonRaja het volgende:
Zit iedereen hier trouwens in het stadion a.s. zondag? Ik ben zondag gewoon EDL1 supporter
Volgens mij heeft de meerderheid hier een SCC, dus verwacht het wel ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:17 schreef DonRaja het volgende:
Zit iedereen hier trouwens in het stadion a.s. zondag? Ik ben zondag gewoon EDL1 supporter
Sollicitatie in het Vaticaan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik zit dan in rome, streampje opzoeken dus...
Nee, ik ging daar los zitten met mijn pa. Maar ik probeer nu zoveel mogelijk vrije tijd bij mijn moeder te zijn, dus kijk ik bij mijn ouders naar EDL...quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de meerderheid hier een SCC, dus verwacht het wel ja.
Ik dacht dat jij Elite was op vak O, maar wat is dit nu
Ik ben gewoon present jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:17 schreef DonRaja het volgende:
Ik aan de tijd dat wij met Astra Vectra op de shirts speelden...quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik moest bij het noemen van Opel als shirtsponsor meteen hieraan denken:
[ afbeelding ]
Z4 represent.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:17 schreef DonRaja het volgende:
En dan ook terug naar Hummel-shirtsquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:27 schreef Dekatria het volgende:
Zou een übertroll zijn om voor komend seizoen dan weer zo'n gele balk te doen.
"Vanuit historisch besef" enzo
Voor 15 miljoen per jaar hadden ze zelfs een roze balk geaccepteerd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:28 schreef Typisch het volgende:
Als ze 15 miljoen betaalde per jaar had het best gemogen.
Mooie uitshirts erbij, allesquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan ook terug naar Hummel-shirts
Volgens mij niet, maar Feyenoord was ontevreden en zocht een vervanger... zoiets was het.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:30 schreef Typisch het volgende:
Contract met puma is toch ook over na dit seizoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mooie uitshirts erbij, alles
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is een schermprint van jouw plaatje.
Voor mij is dit shirt jeugdsentiment, maar die gele schaduwshirts waren ook lelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:40 schreef Dekatria het volgende:
Ik zit nu eigenlijk na te denken of we ooit nog een lelijker uitshirt hebben gehad...
Jurkje, denk ik eerder.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja heeft hij er wel een paar onder zijn jurk gehad?
Die eerste versie al helemaalquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:45 schreef Caland het volgende:
Dat eerste shirt van Puma in de nieuwe periode was ook lelijk.
Al verkracht door het template, inderdaad.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker. Maar heel veel beter werd het niet.
Uit ook het mooiste sinds tijden. Jammer alleen van die aidsbedrukking.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:48 schreef SjaakBauer het volgende:
Shirts van dit seizoen vind ik wel prachtig. Thuis is denk ik de mooiste die ik me kan herinneren
Dat vinden ze bij PSV ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Uit ook het mooiste sinds tijden.
Die scheurde al als je ernaar keek.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:56 schreef TN-FR het volgende:
[ afbeelding ]
dit was ook zo'n uitgelubberd blauwe condoom
Nog een slechte condoomeigenschap.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die scheurde al als je ernaar keek.
Je moet ook geen huismerkcondooms van de lidl halen Deka...quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nog een slechte condoomeigenschap.
Dus vandaar heb ik 58 kinderen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moet ook geen huismerkcondooms van de lidl halen Deka...
Mooi, jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Gewoon zo'n uitshirt volgend seizoen.
[ ]afbeelding ]
Ik ken je, dus ik weet dat je geen Suri bent... Maar soms twijfel ik toch.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dus vandaar heb ik 58 kinderen.
Als je maar lang genoeg op Zuid woont gebeurt het vanzelf he.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken je, dus ik weet dat je geen Suri bent... Maar soms twijfel ik toch.
Zeker, zit ook als gegoten op de een of andere manier.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Uit ook het mooiste sinds tijden. Jammer alleen van die aidsbedrukking.
Die vond ik echt heel erg lelijk. Door die rare matrozenhals ook een aparte pasvorm.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik vind dit toch nog steeds een bazen uitshirt
[ afbeelding ]
quote:Richard Grootscholten genoemd als mogelijke opvolger Stanley Brard
Richard Grootscholten wordt volgens Voetbal International genoemd als kandidaat om Stanley Brard op te volgen. Het voormalig hoofd opleiding van Sparta Rotterdam en Vancouver White Caps is een goede vriend van Feyenoords algemeen directeur Eric Gudde. 'Maar wij hebben nog over niemand gesproken, hoor,' zegt Van Geel. 'Dat komt pas aan de orde als Stanley daadwerkelijk vertrekt en laat ik duidelijk zijn dat wij dat niet hopen.'
Die laatste alineaquote:Stefan de Vrij en Jordy Clasie hebben de training bij Feyenoord hervat. Onder toeziend oog van Kenneth Perez nam het tweetal volledig deel aan de groepstraining. De aanvoerder en vice-aanvoerder van de Rotterdammers ontbraken eerder deze week wegens ziekte. Kostas Lamprou was eveneens weer aanwezig op de velden van Varkenoord.
Opvallend was dat Lex Immers zijn vizier meer dan op scherp had staan tijdens de oefensessie. De bekritiseerde aanvallende middenvelder bewees op het trainingsveld wel degelijk te kunnen scoren. Immers schoot de ballen vanuit alle hoeken en standen tegen de touwen. De geboren Hagenees wordt verweten een te laag rendement te hebben. Hij maakte zijn laatste competitiedoelpunt op 16 december 2012 tegen ADO Den Haag.
Zit er 1 vakkie bovenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:35 schreef Jimbo het volgende:
Nog mensem zin om vanaf vak D flink herrie te schoppen zondag?
Acht jaar al ja?quote:De Rotterdammers zullen echter niet moeilijk doen, indien Brard wil vertrekken. "Stan werkt al acht jaar hier en is altijd heel loyaal geweest", vertelde technisch directeur Martin van Geel tegenover Voetbal International. "Als hij dan zo'n aanbod krijgt, denken wij mee. Hoe jammer we dat ook vinden, omdat hij in de opleiding echt iets heeft neergezet."
Henk moet terugkomen. Die hoort hier en nergens anders.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Acht jaar al ja?
Lijkt net 2 jaar geleden dat hier gekankerd werd op de patty en de spaghetti?
Om het nog maar niet te hebben over Fräsertje.
Misschien was hij toch wel niet zó goed danquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:27 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Henk moet terugkomen. Die hoort hier en nergens anders.
quote:KNVB na spreekkoren rond Maher: 'Komen niet op basis van krantenbericht in actie'
"De veiligheidscoördinatoren van Feyenoord en AZ hebben niets over de spreekkoren aangegeven op het veiligheidsformulier en daarom is de aanklager niet in actie gekomen." Dat meldt de KNVB rond Adam Maher.
Foto
De voetbalbond wast zijn handen in onschuld nu de aanklager de kwetsende spreekkoren aan het adres van de middenvelder van AZ heeft onderzocht. Tijdens de kwartfinale van de KNVB-Beker vier weken geleden tegen FC Den Bosch en het duel van Feyenoord tegen AZ anderhalve week geleden waren racistische spreekkoren te horen.
"De veiligheidscoördinatoren van Feyenoord en AZ hebben niets over de spreekkoren aangegeven op het veiligheidsformulier en daarom is de aanklager niet in actie gekomen", aldus een woordvoerster van de KNVB tegenover De Telegraaf. "Als het langdurig, herhaaldelijk en duidelijk hoorbaar voor iedereen zou zijn geweest, had de aanklager op eigen initiatief kunnen handelen. Maar hij komt niet op basis van een krantenbericht in actie."
"En de verantwoordelijken bij Feyenoord en AZ voor de invulling van het formulier vonden het incident blijkbaar niet ernstig genoeg om te melden." Opvallend is dat scheidsrechter Bas Nijhuis aan Maher aangaf niet van het veld te stappen, omdat hij achteraf alles wel zou regelen. Dat heeft de Tukkerse arbiter dus niet gedaan.
De KNVB is niet van plan het voorval alsnog te onderzoeken. AZ-directeur Toon Gerbrands vindt het verweer van de voetbalbond zwak, meldt hij in de wakkere ochtendkrant. "Het is heel formeel. Ik weet ook niet waar onze veiligheidscoördinator was ten tijde van de spreekkoren. Misschien kon hij ze daar niet horen."
"Wat ik wel vreemd vind, is dat de KNVB-waarnemer niets heeft gemeld. Hij zat vlak bij ons en moet de spreekkoren hebben gehoord, omdat het herhaaldelijk (drie tot vier keer) en langdurig voorkwam. AZ kreeg eens een straf omdat de waarnemer vond dat we een keer vergaten iets om te roepen. Er stond ook niets op het veiligheidsformulier."
Het gaat Gerbrands niet om Feyenoord te straffen. "Het gaat mij erom waarom de ene club wel en de andere niet. Bij FC Den Bosch waren de spreekkoren aan het adres van Maher me eerlijk gezegd zelfs ontgaan."
Piep piep halloquote:PSV uitte flinke kritiek op de scheidsrechters uit Nederland en stuurde zelfs een brief naar de KNVB. Niet alle clubs uit de Eredivisie waren het eens met de mening van de Eindhovenaren. Desondanks staat PSV-directeur Tiny Sanders nog steeds achter de beslissing.
Het was een bewuste brief richting de KNVB. "Soms verlies je een wedstrijd en dan heb je irritatie. Als je dan vertelt dat je het ergens niet mee eens bent, dan krijg je te maken met het Calimero-effect", zo vertelde Sanders in gesprek met Omroep Brabant.
PSV vond dat het tijd was om aan de bel te trekken, nadat eerder ook AZ-trainer Gertjan Verbeek en sc Heerenveen-trainer Marco van Basten al flinke kritiek leverde. "PSV is zo groot dat de club zich geen zorgen moet maken over wat ze in het land vinden als wij onze mening geven", sloot Sanders af.
Is toch logisch dat hij dat zegt, je moet zo'n jongen een goed gevoel geven anders wordt het nog erger. Het spreekt voor zich dat Van Geel ook wel gezien heeft dat het niets is tot nu toe met die jongen. Als hj het niet veel beter gaat doen de rest van het seizoen, kan hij gewoon vertrekken in de zomer. Maar je gaat niet in de media roepen dat het een faalhaas is, want dan weet je 100% zeker dat het niets meer wordt in plaats van 99% zeker, en daarnaast daalt dan zijn marktwaarde van bijna 0 naar 0 euro transferwaarde.quote:
Ik zal naar je roepenquote:
aRENaquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:55 schreef Jimbo het volgende:
Iemand nog een mooie leus voor op een spandoek? Als ik dan toch bezig ben he...
Hup Lex.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:55 schreef Jimbo het volgende:
Iemand nog een mooie leus voor op een spandoek? Als ik dan toch bezig ben he...
we spelen niet tegen 020. zo iets ophangen is als op een oefenwedstrijd van feyenoord in spanje tegen bruggen ' joooden, jooooden' gaan zitten roepen :')quote:
Zou het kwartje dan eindelijk gevallen zijn.quote:Anass Achahbar
Op me vrije dagen toch meetrainen #FEELSOSTRONG
quote:'Schaken kan weer rekenen op basisplaats'
Met Stefan de Vrij en Jordy Clasie weer in de selectie is Feyenoord woensdag begonnen aan de voorbereiding op de topper tegen PSV. Beide internationals hadden de afgelopen dagen last van griep en ontbraken daardoor maandag bij de uitlooptraining. Zowel De Vrij als Clasie werd zondag op bezoek bij PEC Zwolle (3-2) voortijdig naar de kant gehaald door trainer Ronald Koeman.
Clasie (21) had de afgelopen dagen last van buikgriep en meldde zich gisteren voor het eerst sinds de nederlaag tegen PEC Zwolle weer op de club. 'Ik voel me nog niet topfit, maar het gaat steeds beter', zei de kleine spelmaker gisteren.
De Vrij voelde zich in Zwolle zondag ook allerminst okselfris. De aanvoerder was misselijk, maar werd pas in de slotfase vervangen. 'Ik voel mij nu weer helemaal in orde', zo lachte de 21-jarige verdediger gisteren. Ook tweede keeper Kostas Lamprou, die enkele dagen in bed lag, stond weer gewoon op het veld.
Feyenoord moet zondag in De Kuip van PSV winnen om in de race te blijven voor de landstitel. De verwachting is dat Koeman weinig veranderingen in zijn basiself aanbrengt. Ruben Schaken keert waarschijnlijk terug als rechtsbuiten. Sekou Cissé lijkt volledig uit beeld voor een plek in de voorhoede. De weer fitte Ivoriaan speelt zijn wedstrijdjes in het tweede elftal, maar ontbreekt al weken in de wedstrijdselectie van Feyenoord.
Kutzooi. Ik hopen op Immers én Verhoek. Schaken is op zijn best tegen PSV.quote:
Jij bent echt een Feyenoorder hè.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bent echt een Feyenoorder hè.
Of je haat jegens PSV is groter dan je liefde voor de joden. Daar ben ik nog niet helemaal achter.
Dan begrijp je het volgens mij niet helemaal, maar ieder zijn meug.quote:
PSV uit vorig jaar had Willems Schaken in zijn broekzak. Pas toen Pieters er in kwam scoorde Feyenoord 2 keer waarvan 1x uit een voorzet van Schaken. Zo gerust ben ik daar dus niet op.quote:
Dat was in Eindhoven.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:43 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
PSV uit vorig jaar had Willems Schaken in zijn broekzak. Pas toen Pieters er in kwam scoorde Feyenoord 2 keer waarvan 1x uit een voorzet van Schaken. Zo gerust ben ik daar dus niet op.
Ik ben geen fan van Willems, maar die heeft ondertussen alweer flink wat ervaring opgedaan en als Schaken met zijn snelheid Blind nog niet voorbij komt belooft dat weinig goeds. In dat geval is de keuze Schaken/Verhoek irrelevant want is het beide volkomen kut.quote:
Tegen Blind was Rubinho nog niet volledig hersteld van zijn operatie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:47 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Willems, maar die heeft ondertussen alweer flink wat ervaring opgedaan en als Schaken met zijn snelheid Blind nog niet voorbij komt belooft dat weinig goeds. In dat geval is de keuze Schaken/Verhoek irrelevant want is het beide volkomen kut.
Kuipers geeft toch Feyenoord de presentjes?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:54 schreef Jimbo het volgende:
KUIPERS, KUIPERS, JE MOEDER IS EEN HOER!
alvast oefenen voor zondag
Alleen PSV moet aan de galg. Dan ben ik weer weg hier.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:54 schreef Doublepain het volgende:
Kunnen jullie 422 adopteren? Zo te zien wil hij maar al te graag.
Pas na de nodige aanmoedigingen/motivatie van de tribune.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kuipers geeft toch Feyenoord de presentjes?
Hij is te wisselvalligquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
KUIPers heb je in ieder geval wel mee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Pas na de nodige aanmoedigingen/motivatie van de tribune.
Niet die van Pieter Vink, die is onlangs overleden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hij is te wisselvallig
Maar hoe dan ook,elke scheids zn moeder is een hoer.
Scherp.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet die van Pieter Vink, die is onlangs overleden.
Natuurlijk, altijd in de Kuipquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondanks alles is Schaken veel beter dan Verhoek.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:47 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Willems, maar die heeft ondertussen alweer flink wat ervaring opgedaan en als Schaken met zijn snelheid Blind nog niet voorbij komt belooft dat weinig goeds. In dat geval is de keuze Schaken/Verhoek irrelevant want is het beide volkomen kut.
Dat lijkt me ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ondanks alles is Schaken veel beter dan Verhoek.
Ik zou het prettig vinden als Verhoek zou spelen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ondanks alles is Schaken veel beter dan Verhoek.
Ik hoop dat Swerts weer terugkomt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou het prettig vinden als Verhoek zou spelen.
Cory Gibbs en Karim Saidi als centrale duo en we worden kampioen!quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat Swerts weer terugkomt.
Bosschaart en Buijs als backs.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Cory Gibbs en Karim Saidi als centrale duo en we worden kampioen!
Saidi, de baasquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Cory Gibbs en Karim Saidi als centrale duo en we worden kampioen!
Dat geldt voor wel meer spelers, maar gezien de budgetten die beschikbaar zijn vind ik het nog aardig staan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:36 schreef TC03 het volgende:
Toch vind ik het tijd om afscheid te nemen van Immers. Hij is niet goed genoeg en zal het ook nooit worden.
BMI betaalt nog gewoon contributie hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat geldt voor wel meer spelers, maar gezien de budgetten die beschikbaar zijn vind ik het nog aardig staan.
Wou ik ook net posten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:44 schreef Jimbo het volgende:
wat een onzin trouwens dat koeman boos is op BMI ... laat em dat eens lekker africhten op mathijsen of immers oid
Maar voor de positie van Immers zijn alternatieven voor handen. Ik zou veel liever Vilhena op zijn positie zien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat geldt voor wel meer spelers, maar gezien de budgetten die beschikbaar zijn vind ik het nog aardig staan.
Vergeet niet dat Koeman de trainer is die een kritisch stukje van De Zeeuw over hem voor de wedstrijd AZ-Ajax in de kleedkamer hing om spelers te motiveren. Zijn psychologische oorlogsvoeringsskills zijn niet van een al te hoog niveau. Kan zijn dat hij denkt zijn jeugdspelers zo nog meer te motiveren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:44 schreef Jimbo het volgende:
wat een onzin trouwens dat koeman boos is op BMI ... laat em dat eens lekker africhten op mathijsen of immers oid
Misschien moet die gast eens bij zichzelf te rade gaanquote:Beste raadsleden van Rotterdam,
Zelf ben ik een supporter van Feyenoord. Sinds mijn eerste bezoek aan een wedstrijd in 1996 ben ik verknocht aan de Stadionclub. Sinds het seizoen 2002-2003 heb ik geen wedstrijd meer gemist door de aanschaf van een seizoenkaart. Vanaf het moment dat ik een seizoenkaart in mijn bezit heb, is het verval helaas hard ingetreden bij de club.
Werden gisteren de renovatievarianten besproken in de gemeenteraad?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moet die gast eens bij zichzelf te rade gaan
OT : Lang verhaal, heb het gister al gelezen. Maarja met nostalgie koop je geen tyfus. Stadion komt er toch wel. Mensen die zich er nu nog druk om maken
Ik heb geen idee wat er gisteren besproken is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Werden gisteren de renovatievarianten besproken in de gemeenteraad?
dat is t moment dat de gemeente mailbox al op delete drukte.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:46 schreef Luni het volgende:
Ingezonden: Brief aan de gemeente (2)
Alwin van den H. - 18-02-2013
Beste raadsleden van Rotterdam,
Zelf ben ik een supporter van Feyenoord. Sinds mijn eerste bezoek aan een wedstrijd in 1996 ben ik verknocht aan de Stadionclub. Sinds het seizoen 2002-2003 heb ik geen wedstrijd meer gemist door de aanschaf van een seizoenkaart. Vanaf het moment dat ik een seizoenkaart in mijn bezit heb, is het verval helaas hard ingetreden bij de club.
Okee, ik vroeg me af of dat de aanleiding was voor die brief aan de gemeenteraad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er gisteren besproken is.
Ik word zo moe van dit soort wollige inhoudsloze stukjes.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:46 schreef Luni het volgende:
Ingezonden: Brief aan de gemeente (2)
Alwin van den H. - 18-02-2013
Beste raadsleden van Rotterdam,
-
Vanuit vak-techisch oogpunt is het bijna een prestatie dat men dat niet voor elkaar krijgt. Maar ja. Wie ben ik?
Met vriendelijke groet,
Alwin van den H, Ing.
Specialist in bouwen en beheren van
online en offline communities.
En terecht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is t moment dat de gemeente mailbox al op delete drukte.
Beide.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:59 schreef RvLaak het volgende:
Afgelopen zondag de wedstrijd in het PEC stadion meegemaakt... Dusdanig teleurgesteld teruggekomen dat ik me hier ff niet heb laten zien (noch dit topic gevolgd)...
Ik vroeg me af, was Feyenoord zo slecht, of speelde PEC zo goed.
Vanaf de tribune leek dat laatste vaker het geval dan het eerste. Al was Feyenoord uiteraard niet goed bezig
PEC was echt niet zo goed hoor, Slot en die lange gozert op het middenveld kregen gewoon veel te veel ruimte van Clasie en Immers.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:59 schreef RvLaak het volgende:
Afgelopen zondag de wedstrijd in het PEC stadion meegemaakt... Dusdanig teleurgesteld teruggekomen dat ik me hier ff niet heb laten zien (noch dit topic gevolgd)...
Ik vroeg me af, was Feyenoord zo slecht, of speelde PEC zo goed.
Vanaf de tribune leek dat laatste vaker het geval dan het eerste. Al was Feyenoord uiteraard niet goed bezig
Damn, krijg ik er toch enigszins kijk op...quote:
??? Bij vlagen speelde PEC rondjes om het Feyenoord middenveld heen... Dat getuigd zeker van kwaliteit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
PEC was echt niet zo goed hoor, Slot en die lange gozert op het middenveld kregen gewoon veel te veel ruimte van Clasie en Immers.
Maar dan heb je weer een probleem op de positie van Vilhena, blijkbaar heeft Koeman niet echt vertrouwen in Vormer op die plek en niet geheel onterecht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar voor de positie van Immers zijn alternatieven voor handen. Ik zou veel liever Vilhena op zijn positie zien.
Ja dat bedoel ik, Clasie in goede doen zou Slot nooit zoveel ruimte geven. Immers was duidelijk de mindere van die andere gozer (Pluim?).quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Damn, krijg ik er toch enigszins kijk op...
Na ja, hopen dat ze het tegen PSV beter doen
[..]
??? Bij vlagen speelde PEC rondjes om het Feyenoord middenveld heen... Dat getuigd zeker van kwaliteit.
PEC speelde eerste 30 minuten briljant tikkie takkie voetbal man. Die zouden het Barca nog lastig gemaakt hebben vorige weekquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
PEC was echt niet zo goed hoor, Slot en die lange gozert op het middenveld kregen gewoon veel te veel ruimte van Clasie en Immers.
Is dat nou dezelfde Pluim ls waar Feyenoord ooit intressen in had, die bij Vite$$e speelde?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, Clasie in goede doen zou Slot nooit zoveel ruimte geven. Immers was duidelijk de mindere van die andere gozer (Pluim?).
Jup.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Is dat nou dezelfde Pluim ls waar Feyenoord ooit intressen in had, die bij Vite$$e speelde?
Dat was de eerste 20 minuten zo. Daarna kregen wij dusdanig veel kansen dat wij hadden moeten winnen, jammer dat je het zo verneukt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Damn, krijg ik er toch enigszins kijk op...
Na ja, hopen dat ze het tegen PSV beter doen
[..]
??? Bij vlagen speelde PEC rondjes om het Feyenoord middenveld heen... Dat getuigd zeker van kwaliteit.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:40 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
PEC speelde eerste 30 minuten briljant tikkie takkie voetbal man. Die zouden het Barca nog lastig gemaakt hebben vorige week
Ja, maar daarna was het ook direct voorbij en gaven ze kans na kans weg. Zelden een ploeg zo knullig zien verdedigen. En zelden een ploeg daar zo weinig gebruik van zien maken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:40 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
PEC speelde eerste 30 minuten briljant tikkie takkie voetbal man. Die zouden het Barca nog lastig gemaakt hebben vorige week
Verhoek op 2:00quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:37 schreef Afwazig het volgende:
Dat tikken hier vanaf 1.30:
http://eredivisielive.nl/(...)wolle-feyenoord.html
die player in zn onderbroekquote:
Ik weet het niet. Naarmate er meer en meer varianten opduiken, vind ik het eigenlijk steeds grappiger wordenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:21 schreef Jimbo het volgende:
tevens mag wmb iedereen die harlem shake filmpjes maakt een doodstrap krijgen_
die met die cheerleeders was dan weer wel heel mooiquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Naarmate er meer en meer varianten opduiken, vind ik het eigenlijk steeds grappiger worden
Voor kinderen van 10 is zoiets nog wel grappig en kan ik het nog wel waarderen (alhoewel deze wel heel slecht is), maar bij die 'volwassenen'quote:
Die naakte vrouwen in de kleedkamer met die pizzabezorgerquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die met die cheerleeders was dan weer wel heel mooi, wat een dirty chicks waren dat.
link...nu...quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die naakte vrouwen in de kleedkamer met die pizzabezorger
Ik kijk het puur vanuit een cinomatografisch oogpuntquote:
Ik had niet anders van je verwachtquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik kijk het puur vanuit een cinomatografisch oogpunt
Wanneer was clasie transfer vrij ? volgend jaar?quote:In Engeland is men geschrokken over de berichtgeving over Jordy Clasie.
Fiorentina heeft zich gemeld bij zaakwaarnemer Wessel Weezenberg, die de Italianen heeft doorverwezen naar Feyenoord. Tottenham Hotspur houdt Clasie echter ook al een tijdje in de gaten en wil de international niet zomaar naar Florence laten gaan.
The Spurs overwegen daarom om ook over te gaan tot actie.
Lekker laten gaan nu er nog een hype rondom hem hangt. Straks komt de rest van de wereld er ook achter dat hij overhypt is en zit je er mee opgescheept.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wanneer was clasie transfer vrij ? volgend jaar?
Weg goede middenvelder...zijn we overgeleverd aan immers
Deze ligt te zeer voor de hand. Die durf ik niet te maken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:22 schreef Jimbo het volgende:
clasie doet het top
die gozert is over 3jaar de nieuwe snijder man
Tenminste iemand die het nog doet. Meesten laten zich alles maar zeggen. En dat geldt dan niet alleen aangaande het stadion. Nederlanders zijn een tam en laf volk geworden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:47 schreef onlogisch het volgende:
OT : Lang verhaal, heb het gister al gelezen. Maarja met nostalgie koop je geen tyfus. Stadion komt er toch wel. Mensen die zich er nu nog druk om maken
Geworden zegt hijquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Tenminste iemand die het nog doet. Meesten laten zich alles maar zeggen. En dat geldt dan niet alleen aangaande het stadion. Nederlanders zijn een tam en laf volk geworden.
Klopt als een bus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Tenminste iemand die het nog doet. Meesten laten zich alles maar zeggen. En dat geldt dan niet alleen aangaande het stadion. Nederlanders zijn een tam en laf volk geworden.
Nou, deels vind ik wel dat je gelijk hebt. Maar Nederlanders zijn net zo goed een volkje geworden dat gevoelig is voor populisme en bang voor alles dat vreemd of nieuw is. Veelal zijn hun angsten gebaseerd op onderbuikgevoelens. In hetzelfde hoekje kun je de RDK-beweging plaatsen naar mijn mening. Waar ik voor het gemak even alle tegenstanders van een nieuw stadion onder schaar, omdat ik bijna alle beweegredenen tegen een nieuw stadion gebaseerd zie worden op basis van emoties of aannames (waar niemand nog iets zinnigs over kan zeggen).quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Hopen dat ze gaan verlengen en zodoende een zware avond krijgen en puntjes verspelen zondagquote:
Is tegen ADO thuis, daartegen zie ik ze geen punten verspelen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:48 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hopen dat ze gaan verlengen en zodoende een zware avond krijgen en puntjes verspelen zondag
Met een zware wedstrijd in de benen weet je het maar nooitquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is tegen ADO thuis, daartegen zie ik ze geen punten verspelen eerlijk gezegd.
Maar verder ook pas boeiend als wij zelf van PSV weten te winnen.
Ik sta nog steeds op een mooie winst door na iedere wedstrijd in Europa te wedden op Ajax wint niet. Laatste 11 maar 2 keer winst geloof ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is tegen ADO thuis, daartegen zie ik ze geen punten verspelen eerlijk gezegd.
Maar verder ook pas boeiend als wij zelf van PSV weten te winnen.
Okee, ik wist niet dat het zó erg was.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op een mooie winst door na iedere wedstrijd in Europa te wedden op Ajax wint niet. Laatste 11 maar 2 keer winst geloof ik.
Daar hebben we dus Immers, Verhoek en Mathijsen voor nodigquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Okee, ik wist niet dat het zó erg was.
Dat wordt nog wat zodra Feyenoord volgend seizoen Europa League speelt. Van Geel moet maar zorgdragen voor een voldoende brede selectie dan.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:56 schreef Aldo-MC het volgende:
Finale in eigen huis
Zij zullen nooit weten hoe dat voelt
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:21 schreef Jimbo het volgende:
tevens mag wmb iedereen die harlem shake filmpjes maakt een doodstrap krijgen_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |