Groningen en nac uit konden jullie ook niet winnen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is dan ook meteen het enige voorbeeld inderdaad.
De rest is relatief eenvoudig gewonnen ja. Op de topwedstrijden na uiteraard.
PSV'er die ''kakkies'' zeggen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja want de kakkies winnen hun uitwedstrijden zo gemakkelijk dit seizoen..
Zwolle
Twee keer met 10 man.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Groningen en nac uit konden jullie ook niet winnen.
Nee, maar gingen niet verloren. NAC werd bovendien erg ongelukkig verloren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Groningen en nac uit konden jullie ook niet winnen.
Ja vind ik altijd wel mooi. Het doet me al niks als Ajacieden het zeggen maar die hebben het tenminste nog verzonnen.quote:
Ik wijs niet naar feyenoord. Iemand roept dat zwolle de enige uitzondering was. En ik noem gewoon ook nac en groningen. Waar feyenoord moest winnen willen ze mee doen in de titelrace.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, maar gingen niet verloren. NAC was bovendien erg ongelukkig.
PSV heeft volgens mij meer moeite met uitwedstrijden, dus een beetje vreemd om dan naar Feyenoord te wijzen.
Oke, man. Ga nu maar weer naar de sociale werkplaats.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik wijs niet naar feyenoord. Iemand roept dat zwolle de enige uitzondering was. En ik noem gewoon ook nac en groningen. Waar feyenoord moest winnen willen ze mee doen in de titelrace.
Die wedstrijden werden niet gewonnen maar toch deed Feyenoord erna wel weer mee. Vreemd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik wijs niet naar feyenoord. Iemand roept dat zwolle de enige uitzondering was. En ik noem gewoon ook nac en groningen. Waar feyenoord moest winnen willen ze mee doen in de titelrace.
Hahahah grappig. Die zijn er toch alleen in rotterdam. Met zoveel tokkies moet het wel he.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oke, man. Ga nu maar weer naar de sociale werkplaats.
Ik las deze post met een zachte g, derhalve niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hahahah grappig. Die zijn er toch alleen in rotterdam. Met zoveel tokkies moet het wel he.
Sowieso verraadt het woord al een Amsterdamse tongval natuurlijk.quote:
feyenoord.netwerk.toquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik las deze post met een zachte g, derhalve niet serieus te nemen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik las deze post met een zachte g, derhalve niet serieus te nemen.
Je beweerde dat Feyenoord veel moeite had met uitwedstrijden. Nu kom je tot de conclusie dat Feyenoord slechts 3 uitwedstrijden niet heeft weten te winnen (tegen de "kleintjes"), dat valt dus allemaal reuze mee, ook al werden een aantal van die wedstrijden met moeite gewonnen zoals VVV-uit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De wedstrijden waarin PSV puntverlies leed, waren gewoon de schuld van het arbitrale kwartet. Ze worden immers al het hele seizoen 'gezocht' door de leidsmannen uit Zeist.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wedstrijden werden niet gewonnen maar toch deed Feyenoord erna wel weer mee. Vreemd.
Helaas man, openbaar forum he.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oke, man. Ga nu maar weer naar de sociale werkplaats.
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De wedstrijden waarin PSV puntverlies leed, waren gewoon de schuld van het arbitrale kwartet. Ze worden immers al het hele seizoen 'gezocht' door de leidsmannen uit Zeist.
laat zien.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je beweerde dat Feyenoord veel moeite had met uitwedstrijden. Nu kom je tot de conclusie dat Feyenoord slechts 3 uitwedstrijden niet heeft weten te winnen (tegen de "kleintjes"), dat valt dus allemaal reuze mee, ook al werden een aantal van die wedstrijden met moeite gewonnen zoals VVV-uit.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
feyenoord.netwerk.to
De oplossing voor al je problemen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Helaas man, openbaar forum he.
Gewoon even naar zo'n voetbalpraatprogramma bellen johquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Groeten,
Mino Raiola.
Ah, je kunt ook nog mensen napraten, geinig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Helaas man, openbaar forum he.
Hij kan zo in blijdorp gaan wonen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, je kunt ook nog mensen napraten, geinig.
quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja want de kakkies winnen hun uitwedstrijden zo gemakkelijk dit seizoen..
Zwolle
Het mysterie is ontrafeld.twitter:pierrevh17 twitterde op woensdag 20-02-2013 om 12:14:27“@Obiwan_Kenobi_:Ik vraag me nog steeds af hoe jij tegen Freiburg die bal vanuit die positie in de verre hoek heb gekregen. < Rechtervoet
reageer retweet
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:23 schreef Caland het volgende:
Het mysterie is ontrafeld.twitter:pierrevh17 twitterde op woensdag 20-02-2013 om 12:14:27“@Obiwan_Kenobi_:Ik vraag me nog steeds af hoe jij tegen Freiburg die bal vanuit die positie in de verre hoek heb gekregen. < Rechtervoet
reageer retweet
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:23 schreef Caland het volgende:
reageer retweet
Een kind adopteren die wel eens voetbal miljonair kan gaan worden, heb je het dan getroffen.quote:Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord hoopt op korte termijn op sportief vlak een belangrijke slag te slaan: het vastleggen van talent Marlon Slabbekoorn. De jeugdinternational is onlangs zestien jaar geworden en mag nu officieel worden gecontracteerd. De aanvallende middenvelder, geboren in Colombia en geadopteerd door Nederlandse ouders, is één van de allergrootste talenten in de jeugdopleiding.
'We praten over een groep van ongeveer zes jonge talenten die wij willen vastleggen', zegt Van Geel. 'En Slabbekoorn is inderdaad iemand die wij heel graag een contract zien ondertekenen.'
De groeibriljant wordt al maanden door grote clubs uit Europa gevolgd. Feyenoord zou de kapitaalkrachtige kapers op de kust een stap voor zijn als Slabbekoorn daadwerkelijk tekent in de Kuip. 'We moeten een en ander nu gaan inpassen in ons budget', aldus Van Geel.
Dat was eigenlijk meer een soort grap omdat er over allerlei onbekende jeugdspelers een topic werd geopend.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:34 schreef Typisch het volgende:
De groeibriljant wordt al maanden door grote clubs uit Europa gevolgd. Feyenoord zou de kapitaalkrachtige kapers op de kust een stap voor zijn als Slabbekoorn daadwerkelijk tekent in de Kuip. 'We moeten een en ander nu gaan inpassen in ons budget', aldus Van Geel.
Nouen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk meer een soort grap omdat er over allerlei onbekende jeugdspelers een topic werd geopend.![]()
VBL / Marlon Slabbekoorn #1: Colombiaanse verrassing.
Maar hier.
Ik zeg toch nergens dat ze veel moeite hebben.quote:
Ik geef dan aan dat feyenoord ook niet zo makkelijk zijn "makkelijke" uitwedstrijden wint. En daar komen er nog een paar van.. Nec, Roda, Heerenveen, Rkc en Ado. Als je uit verliest van zwolle dan gaan dit soort wedstrijden nog behoorlijk moeilijk worden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:09 schreef Luni het volgende:
Voordeel is wel dat die neuzen en die Boeren nog een paar zware uitwedstrijden hebben.
En als je thuis verliest van Zwolle?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:36 schreef RubenSosa het volgende:
Als je uit verliest van zwolle dan gaan dit soort wedstrijden nog behoorlijk moeilijk worden.
Als je thuis verliest van Zwolle, met 3-0.. Dan is elke wedstrijd een helse karwei. Deze competitie is gewoon niet te voorspellen. Maar op papier heeft Feyenoord het makkelijkste programma. Klaar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ze veel moeite hebben.
en als je het gesprek daarvoor erbij pakt dan snap je waarom ik het zeg.
Maar speciaal voor jou.
[..]
Ik geef dan aan dat feyenoord ook niet zo makkelijk zijn "makkelijke" uitwedstrijden wint. En daar komen er nog een paar van.. Nec, Roda, Heerenveen, Rkc en Ado. Als je uit verliest van zwolle dan gaan dit soort wedstrijden nog behoorlijk moeilijk worden.
Tja incident he.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
En als je thuis verliest van Zwolle?
Klopt wel, maar daarom geef ik alleen aan dat ook al hebben ajax en psv moeilijke uitwedstrijden, dan nog moet feyenoord wedstrijden zoals uit bij zwolle winnen om van dat zware programma van psv en ajax te profiteren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Als je thuis verliest van Zwolle, met 3-0.. Dan is elke wedstrijd een helse karwei. Deze competitie is gewoon niet te voorspellen. Maar op papier heeft Feyenoord het makkelijkste programma. Klaar.
Je zei dat Feyenoord niet makkelijk de uitwedstrijden wint. Qua resultaat valt dat allemaal dus wel mee, tot dusverre (laat ik een slag om de arm houden). Verder zegt één nederlaag bij PEC Zwolle daar niet zoveel over, aangezien PSV thuis van PEC Zwolle verloor, en dat zegt verder ook niet zoveel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar speciaal voor jou.
[..]
Ik geef dan aan dat feyenoord ook niet zo makkelijk zijn "makkelijke" uitwedstrijden wint. En daar komen er nog een paar van.. Nec, Roda, Heerenveen, Rkc en Ado. Als je uit verliest van zwolle dan gaan dit soort wedstrijden nog behoorlijk moeilijk worden.
Psv en ajax hebben inderdaad een moeiljker programma. (twente ook trouwens).quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je zei dat Feyenoord niet makkelijk de uitwedstrijden wint. Qua resultaat valt dat allemaal dus wel mee, tot dusverre (laat ik een slag om de arm houden). Verder zegt één nederlaag bij PEC Zwolle daar niet zoveel over, aangezien PSV thuis van PEC Zwolle verloor, en dat zegt verder ook niet zoveel.
Je kunt moeilijk ontkennen dat PSV en Ajax nog lastigere tegenstanders krijgt dan Feyenoord, en gezien de resultaten dit seizoen zou je kunnen inzien dat Feyenoord weliswaar die wedstrijden niet altijd met groot gemak over de streep trekt, maar dat het resultaat in 75% van de gevallen wel gunstig is voor Feyenoord.
Daarmee zeg ik overigens niet dat Feyenoord eenvoudig de uitwedstrijden van NEC, Roda en Heerenveen gaat winnen.
Maak je niet zo druk Ajax wordt toch wel weer kampioen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:45 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Psv en ajax hebben inderdaad een moeiljker programma. (twente ook trouwens).
Maar het ligt er ook een beetje aan de flow he. Nu feyenoord de druk voelt gaan ze de uitwedstrijden misschien want anders in dan het begin van het seizoen., en dat kan punten kosten.
Kijk naar twente. Die hebben nog niks gewonnen in 2013. Zou eigenlijk niet kunnen toch volgens jou? als je naar de statistieken kijkt van voor de winterstop..
Ik ben er niet zo zeker opquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk Ajax wordt toch wel weer kampioen.
Wat neem je Zwolle als graatmeter, slaat nergens op, net of Feyenoord weg gespeeld is, weet niet of je de wedstrijd gezien hebt, maar als Feyenoord wat beter et der kansen omgegaan was win je gewoon makkelijk in Zwollequote:Op woensdag 20 februari 2013 12:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar speciaal voor jou.
[..]
Met spelers als Verhoek en Immers moet je natuurlijk niet verwachten dat veel kansen ingaan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat neem je Zwolle als graatmeter, slaat nergens op, net of Feyenoord weg gespeeld is, weet niet of je de wedstrijd gezien hebt, maar als Feyenoord wat beter et der kansen omgegaan was win je gewoon makkelijk in Zwolle
Als Pelle 3 keer scoort en je verliest nog doe je toch iets niet goed hoor!quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat neem je Zwolle als graatmeter, slaat nergens op, net of Feyenoord weg gespeeld is, weet niet of je de wedstrijd gezien hebt, maar als Feyenoord wat beter et der kansen omgegaan was win je gewoon makkelijk in Zwolle
Had er 5 moeten maken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als Pelle 3 keer scoort en je verliest nog doe je toch iets niet goed hoor!
quote:Koeman: 'De angst moet eruit'
Tegen PEC Zwolle incasseerde Feyenoord afgelopen zondag doelpunt zeventien en achttien uit een standaardsituatie. En trainer Ronald Koeman spreekt al over de Wet van Murphy: als je denkt dat iets mis kan gaan, gáát het mis. ‘Die standaardsituaties blijven een probleem’, zegt Koeman. 'We trainen er iedere week op, hebben van alles geprobeerd, van zonedekking tot man-op-man, en toch gaat het steeds mis.'
'Nu hebben we te maken met het fenomeen angst dat in de ploeg sluipt. Dat spelers bang worden om wéér een doelpunt tegen te krijgen uit een corner of vrije trap. Nou, die angst moet eruit. Het gaat er gewoon om dat jij als speler je duel wint. Afgelopen maandag hebben we de beelden van de wedstrijd tegen PEC Zwolle teruggezien. Dan valt op dat wij gewoon niet dicht genoeg staan op degene die we moeten verdedigen. Okee, Erwin Mulder gaat niet vrijuit, maar dan nóg moet je scherp zijn op je directe tegenstander. Zo simpel is het.’
Koeman baalt, maar kan wel leven met de 3-2 nederlaag. 'Het is weer duidelijk geworden wat eraan schort bij ons. We beginnen te slap aan de wedstrijd en wisten niet hoe we die positiewisselingen van Zwolle moesten beantwoorden. Dat was een communicatieprobleem. Vooraf geven we alles aan. Clasie pakt hun aanvallende middenvelder op en als die uitwijkt, geeft hij ‘m over. Maar dan moet er wél worden gecommuniceerd. Dat was dus het andere probleem; die communicatie ontbrak. Ik zag soms een of twee spelers van ons die niet eens een tegenstander dekten. Ik vind dat heel zwak, maar deze week zullen we er weer de nadruk op leggen
En de verdediging had er geen 3 door moeten laten, dat had ook kunnen schelen.quote:
Ja moet je nagaan was het gewoon 0-5 geworden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En de verdediging had er geen 3 door moeten laten, dat had ook kunnen schelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |