Enig, als je op vakantie bent.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou poepoe, 4 minuten van je 1440 vrije minuten besteden met het helpen van je collega's. Is inderdaad een echte opoffering.
Als het niet hoeft en het kan wachten tot mijn volgende werkdag doe ik het liever ook niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou poepoe, 4 minuten van je 1440 vrije minuten besteden met het helpen van je collega's. Is inderdaad een echte opoffering.
hoe regelen ze dit in friesland dan?quote:
Liever niet, maar dan ben je nog steeds een volwassenen die dat kan comuniceren naar z'n leidinggevende of collega. Zo moeilijk is het toch allemaal niet?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:57 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als het niet hoeft en het kan wachten tot mijn volgende werkdag doe ik het liever ook niet.
Ik geloof dat TS dat ook gaat doen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Liever niet, maar dan ben je nog steeds een volwassenen die dat kan comuniceren naar z'n leidinggevende of collega. Zo moeilijk is het toch allemaal niet?
In mijn vakantie heb ik een duidelijk regel:quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:58 schreef DroogDok het volgende:
[..]
hoe regelen ze dit in friesland dan?
Meestal gaat het bij mij op de volgende manier±quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:58 schreef DroogDok het volgende:
[..]
hoe regelen ze dit in friesland dan?
Ik weet niet waar jij dat laatstuh gelezuh hep. Sterker, TS vraagdt hoe anderen ermee omgaan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:14 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik erger me trouwens ook aan de insteek van dit topic. Ik wordt gebeld wat zijn mijn rechtuh!!!
Ik pleeg ook wel eens een privé telefoontje onder werktijd. Ze mogen dus best bellen. Maar het moet niet te gek worden; als ik ergens mee bezig ben, dan druk ik 'm weg.quote:
Onzin.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:44 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Yep, de rest mag om exact 1700uur de deur dichttrekken en mobiel uit
Maar het lijkt ze vaak wel allemaal aan een beetje zelfspot te ontbreken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Onzin.
Ik ben ambtenaar en het hoort er bij ons wel een beetje bij dat je ook in je vrije tijd je telefoon opneemt, en helaas zit ik niet boven schaal 12. Dat vind ik ook totaal geen probleem overigens, men belt doorgaans ook niet voor onzindingen en andersom vind ik het ook prettig als ik een dringende vraag heb dat een collega zijn/haar telefoon opneemt. Niet alle ambtenaren hebben die 09:00-17:00 mentaliteit.
Ja zo lijkt dat soms he. Gek is dat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:38 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Maar het lijkt ze vaak wel allemaal aan een beetje zelfspot te ontbreken.
Inderdaad, voor collega's ben ik meestal bereikbaar, omdat ze alleen zullen bellen als ze dringend mijn hulp/advies nodig hebben. En andersom is het fijn dat ik ook op hen kan rekenen als het echt nodig is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef DJSmiley het volgende:
Ik neem meestal gewoon op. Maar goed, ze bellen niet zomaar, dan moet er wel wat aan de hand zijn.
't moet van 2 kanten komen, en zolang dat gebeurt vind ik het geen enkel probleem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |