nee is nooit afgesproken en het komt de laatste weken pas vaak voor, begin me er aan te ergeren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:29 schreef CherryOnTop het volgende:
Heb je ooit afgesproken (al dan niet via je contract) dat je ook op je vrije dagen bereikbaar bent?
Verder lijkt het me van jouw kant wel zo netjes om op te nemen als er wordt gebeld, maar dan moet je baas ook gewoon alleen maar bellen als het dringend is en hij het zelf écht niet kan oplossen.
Geen telefoon van de zaak.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:29 schreef DroogDok het volgende:
Heb je een telefoon van de zaak of alleen een prive telefoon?
Niet dat dat trouwens iets uitmaakt volgens mij. Ik zou zeggen vrij is vrij. Wellicht kan je dit voorkomen door even de lopende zaken af te stemmen met je baas de dag voordat je vrij neemt?
Kaart het aan en ga ondertussen niet lopen stangen door al die telefoontjes gewoon te laten gaan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:30 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
nee is nooit afgesproken en het komt de laatste weken pas vaak voor, begin me er aan te ergeren.
Dan vraag je hem vriendelijk om alleen te bellen als het écht dringend is, omdat je - zoals hij vast begrijpt - een vrije dag hebt om even iets anders te doen dan werken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:30 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
nee is nooit afgesproken en het komt de laatste weken pas vaak voor, begin me er aan te ergeren.
Dan gewoon een keer niet opnemen en kijken wat er gebeurt. Als ze ineens 10x gaan bellen is het óf urgent, óf heb je een mooie reden om in gesprek met ze te gaan.quote:
Maar ik ben gewoon maar een medewerker he, zit niet hoger in het bedrijf zoals jij volgens mij zit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:30 schreef From het volgende:
Ik maak dit ook regelmatig mee en neem gewoon altijd op. Heb vorig jaar zelfs op het strand twitter/fb account van bedrijf bij lopen houden omdat het uit de hand liep.
Dus opnemen en het zeggen? Doe dat liever face to facequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kaart het aan en ga ondertussen niet lopen stangen door al die telefoontjes gewoon te laten gaan.
Kun je ook inderdaad beter face to face doen op je eerstvolgende werkdag.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:33 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dus opnemen en het zeggen? Doe dat liever face to face
Nee. Vandaag opnemen, morgen aankaarten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:33 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dus opnemen en het zeggen? Doe dat liever face to face
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:31 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dan vraag je hem vriendelijk om alleen te bellen als het écht dringend is, omdat je - zoals hij vast begrijpt - een vrije dag hebt om even iets anders te doen dan werken.
Nou nouquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:33 schreef Franknfurter het volgende:
Ik zou echt niet opnemen hoorkom nou, dan moet ie je maar betalen voor het bereikbaar zijn
Het liep uit de hand dus moest jij namens je werk op facebook postenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:30 schreef From het volgende:
Ik maak dit ook regelmatig mee en neem gewoon altijd op. Heb vorig jaar zelfs op het strand twitter/fb account van bedrijf bij lopen houden omdat het uit de hand liep.
Ik zit ook niet zo hoog hoor. Gewoon marketing en sales medewerker maar wel klein bedrijf (2 eigenaren) en eigenlijk heb ik meer kennis van de systemen en klanten dan de restquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:32 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon maar een medewerker he, zit niet hoger in het bedrijf zoals jij volgens mij zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |