Welke media-designer?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mag ik mijn media-designer en mijn archeoloog omruilen voor een psp of een paard? Heb nog steeds geen concrete datum-voorstellen gehoord.
De enige die een diploma heeft. Die ene met de 7cm penis. Ik bedoel niet dat ik dat laatste zou weten ofzo..quote:
Oh Ame_thyst?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De enige die een diploma heeft. Die ene met de 7cm penis. Ik bedoel niet dat ik dat laatste zou weten ofzo..
Ohja die doet reageerbuisjes poetsen toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]Die is wetenschapper
Okeequote:
Verstandig dat je het PS4 topic hebt verlaten Shaderonquote:
console nerdjesquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Verstandig dat je het PS4 topic hebt verlaten Shaderon
quote:
Er zit nu cassis op mn toetsenbord, maar dat is het waard!quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mag ik mijn media-designer en mijn archeoloog omruilen voor een psp of een paard? Heb nog steeds geen concrete datum-voorstellen gehoord.
Laatst mijn kamer opgeruimd, kwam ik een stageovereenkomst tegen van 4 jaar terugquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Laatst mijn kamer opgeruimt, hele dag geniesd en gehoest
Dit slaat nergens op!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Laatst mijn kamer opgeruimd, kwam ik een stageovereenkomst tegen van 4 jaar terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |