console nerdjesquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Verstandig dat je het PS4 topic hebt verlaten Shaderon
quote:
Er zit nu cassis op mn toetsenbord, maar dat is het waard!quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mag ik mijn media-designer en mijn archeoloog omruilen voor een psp of een paard? Heb nog steeds geen concrete datum-voorstellen gehoord.
Laatst mijn kamer opgeruimd, kwam ik een stageovereenkomst tegen van 4 jaar terugquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Laatst mijn kamer opgeruimt, hele dag geniesd en gehoest
Dit slaat nergens op!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Laatst mijn kamer opgeruimd, kwam ik een stageovereenkomst tegen van 4 jaar terug
Ik ken het, vaak genoeg gehad met pleegbroertjes, die kwamen dan uit een soortvan arm gezin, dus die kenden het niet echt, teringveel lego mee gebouwd!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Overigens al 2 dagen bezig en misschien 2% gedaanIk had heel erg veel. Neefje van 3 kwam ook even langs, die keek alsof die in de hemel was
Heb hem nog nooit zo enthousiast gezien als toen die er achter kwam wat er in die boxen zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |